Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Koko nie martw się, zmieścimy się, nawet gdy się rozdwoimy :)
Jestem chętna, ale nie wiem, czy zdążę się wykurować do 15, do 29 pewnie tak.
Na początku była ciemność, później trochę zaczęło się przejaśniać. Trudny konkurs (jak dla mnie), ale spróbuję, może mnie coś lub ktoś oświeci.
Dostałam jedną z moich ulubionych książek - Zabić drozda. Poczytam ją sobie po raz n-ty z przyjemnością w przyszłym roku, to znaczy za dwa dni.
Wielkie dzięki Annvino, wytańczyłam się wspaniale! Świetny konkurs, świetne mataczenia! Niech żyje bal!
Agnieszko, życzę Ci kolejnych wspaniałych pięciolatek z Biblionetką i do zobaczenia (mam nadzieję) na śląskich spotkaniach :)
Imię z 9 kojarzy mi się też z zamierzchłymi czasami kina i naszą amantką.
Dzięki, chyba wreszcie zaskoczyłam. :)
Nie wytrzymałam, tak lubię tańczyć, że nie mogę stać z boku! Dołączam więc do grona balujących, niektóre tańce są mi nieznane, ale liczy się dobra zabawa. Może ktoś z grona tańczących pomoże mi w nauce nowych kroków i figur? Największe problemy mam z tańcami nr 4, 5, 12, 14, 20, 21. Inne spróbuję rozpracować sama, tyle jest pięknych mataczeń, może coś skojarzę.
A. B. C. - 4 Atlantyk - Pacyfik – 4 Duża polka – 4,5 Zbieg okoliczności – 4,5 ...nie ma z kim tańczyć...: Erotyk dla panienek z dobrych domów – 5 Pałac lodowy – 5 Piąte dziecko - 3,5
Kochany Mikołaju z Krakowa! Bardzo dziękuję za "Pejzaż sentymentalny", niedawno dowiedziałam się, że to dopełnienie "Zapałki na zakręcie" i szukałam do poczytania, a tu proszę, mam już własne. Do tego przesympatyczna kartka, a na niej motto: Nic tak nie działa inspirująco, jak uśmiech i dobry humor. Uśmiechając się do Ciebie, życzę wielu radosnych dni. :)))
Ja też dziękuję wszystkim za spotkanie i jak zwykle fajną atmosferę. Wróciłam z 4 książkami, bardzo się pilnowałam, żeby nie wziąć więcej, bo zaległe z poprzednich spotkań czekają w długiej kolejce.
Agnieszko, jeśli chcesz to przywiozę "Ostatni brzeg".
Mam dla Ciebie "Dziewczęta z Nowolipek" i "Potępienie Paganiniego", chcesz?
Masz ochotę na "Tajemnicę" i "Wyścigi" Chmielewskiej?
Chętnie, nie czytałam tego, a Siesicką lubię. :)
Pamiętam i mam zamiar przyjechać, książek też nie będę miała za wiele.
"Dziękuję bardzo Bognie za przygotowanie konkursu i Paren za jego poprowadzenie, a wszystkim mataczom za mataczone matactwa, bez których nie zaadoptowałabym nawet połowy sierotek! :)" Podpisuję się pod Twoimi słowami oburącz!
Mnie na 29 naprowadziła odpowiedź Dot na pytanie zadane przez Akrim, wczytaj się w to do samego końca.
Nie mogłaś się wprowadzić w klimat 3 (patrz matczenie wyżej), bo zetknięcie z tatusiem było dla Ciebie niezbyt miłe, chociaż innych jego kolegów lubisz.
Zgłaszam się również do konkursu Bogny. Wielu dusiołków nie kojarzę, ale może mataczenia trochę pomogą. Intrygują mnie szczególnie 28 i 29.
Następnych wesołych lat z BiblioNETką :)))
Myślę, że do powieści, jakich poszukujesz można dołączyć sagę T. Gulbranssena - A lasy wiecznie śpiewają (t.1) i Dziedzictwo na Bjorndal (t.2).
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 32 2. Woland ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) 10 out 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 16 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 30 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 50 6. Atos - hrabia de la Fère (z powieści Aleksandra Dumasa ojca) 40 save 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 14 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 4...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Woland ("Mistrz i Małgorzata" - Michaił Bułhakow) 8 out 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 20 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 58 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 48 6. Atos - hrabia de la Fère (z powieści Aleksandra Dumasa ojca) 38 save 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 20 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 42 9. Aragorn...
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 4 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 16 OUT 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 18 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 54 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 44 6. Atos - hrabia de la Fère (z powieści Aleksandra Dumasa ojca)36 SAVE 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 24 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 42 9...
Miło było spotkać się po długiej wakacyjnej przerwie. Humor i doładowanie energii, to atuty tych spotkań. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy tym razem nie mogli przybyć, do zobaczenia wkrótce.
Przypomniało mi się, że 154 w soboty jeździ rzadziej, z Ligoty (akademiki) o 15.27 i 15.50 jesteś na miejscu.
1. Robert Rojek (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 28 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 24 OUT 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 32 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 22 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 14 SAVE 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 40 9. Alicja (z powi...
1. Zenon Ziembiewicz ("Granica" - Zofia Nałkowska) 4 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 30 OUT 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 56 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 26 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 10 SAVE 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 38 9. Al...
Dopisz mnie do listy, będę na 99,9 %.
Mnie Whiteoakowie zauroczyli dawno temu, dlatego tak starałam się skompletować całość. Ciekawe, czy Ty będziesz miała podobne odczucia? Zacznij czytać jak najszybciej i podziel się wrażeniami :)
Autobus 154 nie jedzie przez dworzec, ale właśnie nim dojedziesz do Czardasza, bo ma przystanek na Kopernika, wysiadasz i od razu widzisz ogródek po drugiej stronie ulicy. Ja tak zawsze jeżdżę.
Jedna z tych 57 dopiero dzisiaj dotarła do mnie, wywołując cieplutkie wzruszenie. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim zlotowiczom :))) Już znalazła się na honorowym miejscu w moim kąciku biblionetkowym, obok Cosiów i pamiątek ze spotkań. Mam nadzieję, że w przyszłym roku nic mi nie przeszkodzi w wyjeździe na zlot.
Dziękuję autorowi za ciekawy konkurs, wcale nie taki łatwy. Podziękowania również dla mataczących, gdyby nie było tych podpowiedzi (czasem wręcz rewelacyjnych), śpiewałabym cienko. Aniu, gratuluję zwycięstwa :)
Nie masz czasem jakiegoś tropu do 27?
Dzięki:))
Dalej nie wiem, kto zacz, wielu ich się tam przewinęło. Teraz już nie produkuje się w "trójce"?
Na 5. popatrz pod kątem geograficznym, nieraz pisałaś, że lubisz te okolice.
Tak, nasz, a jego dzieciątko skojarz z czymś, co nie powinno być wystawiane na widok publiczny.
Mnie najbardziej męczy 7 i 27, mimo mataczeń nie mogę skojarzyć. Może ktoś doda coś pomocnego?
Może skorzystasz z możliwości zakupu w Antykwariacie MBP w Katowicach. Mają tam stare książki wycofywane z bibliotek, za niewielkie pieniądze. Dla przykładu jest Żabiński - "Porozumienie ze zwierzęciem" z 1957r. za 4,00 zł., jest też Gucwiński i Droscher. Więcej nie sprawdzałam, przejrzyj sobie na www.mbp.katowice.pl w zakładce Antykwariat.
Dzięki, jeśli Marylek nie będzie miała, to na pewno Cię poproszę.
"Nie i Amen" oceniłaś wysoko, a czy mogłabyś coś więcej o niej napisać? W Biblionetce zaliczona jest do ciekawego gatunku, ale nie ma żadnego opisu.
Zainteresował mnie "Powrót do domu" Czy to Twoja własna książka, możesz mi ją pożyczyć?
Widzę, że czytałaś "Siedem słońc na śniegu", też lubię tę książkę. Czy sprawiła Ci przyjemność wędrówka wraz z bohaterami przez śniegi północy i dała wrażenie ochłody w te upalne dni?
W lipcu czytałam tylko książki poprawiające nastrój podczas choroby i rekonwalescencji. Część z nich to powtórki, które mimo upływu wielu lat od ich napisania, nie straciły swego uroku. Władca skalnej doliny (5,5) Harpie (4,5) Tabliczka marzenia (4) Szaleństwa panny Ewy (5) Szatan z siódmej klasy (5) Przyjaciel wesołego diabła (3,5) Mikołajek (4,5) Rekreacje Mikołajka (4,5) Janka z Latarniowego Wzgórza (4) Histo...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 44 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 50 4. inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 28 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 38 6. Dirk Pitt (z cyklu powieści o Dirku Pittcie Clive'a Cusslera) 42 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 30 out 8. Kr...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 42 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 50 4. inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 28 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 34 6. Dirk Pitt (z cyklu powieści o Dirku Pittcie Clive'a Cusslera) 40 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 36 OUT 8. Ma...
Mistrz Konstanty Ildefons Gałczyński.
Ja też się wybieram, przyda się trochę świeżego powietrza i wesołej kompanii.
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 38 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 48 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) SAVE 16 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 28 6. Edmund Dantes ("Hrabia Monte Christo" - Aleksander Dumas) 58 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk)OUT 34 8. Marce...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 38 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 48 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 10 SAVE 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 28 6. Edmund Dantes ("Hrabia Monte Christo" - Aleksander Dumas) 54 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 36 8. Marcel (...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 36 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 42 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 12 SAVE 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)26 6. Edmund Dantes ("Hrabia Monte Christo" - Aleksander Dumas) 50 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 32 8. Marcel (c...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) SAVE 58 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców"- Robert Foryś) 32 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 38 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 18 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 34 6. Edmund Dantes ("Hrabia Monte Christo" - Aleksander Dumas) 44 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza"-Andrzej Pilipiuk)32 8. Mar...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera)SAVE 54 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców"- Robert Foryś) 30 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 42 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 14 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 34 6. Edmund Dantes ("Hrabia Monte Christo" - Aleksander Dumas) 42 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) OUT 6 ...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) SAVE 50 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców"- Robert Foryś) 30 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 40 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 20 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 36 6. Edmund Dantes ("Hrabia Monte Christo" - Aleksander Dumas) 36 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)OUT 12 ...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) SAVE 46 2. Bridget Jones ("Dziennik Bridget Jones"- Helen Fielding) OUT 0 !!! 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 38 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 18 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 32 6. Edmund Dantes - ("Hrabia Monte Christo" - Aleksander Dumas) 32 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dost...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 42 2. Bridget Jones ("Dziennik Bridget Jones"- Helen Fielding) 14 OUT 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 36 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 18 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 30 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 60 SAVE !!! 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 12 8. Marc...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 40 2. Bridget Jones ("Dziennik Bridget Jones"- Helen Fielding) 26 OUT 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 34 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 14 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)28 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 58 SAVE 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 10 8. Marcel (c...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 52 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 32 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes)18 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 30 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej)58 SAVE 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 14 8. Marcel (cykl ...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 54 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 28 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 16 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" - J.K. Rowling)OUT 0 !!! 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 56 SAVE 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 14 8. Marcel (c...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 42 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 12 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling)OUT 16 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) SAVE 52 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)16 8. Marcel (cykl ...
Dziękujemy za życzenia, do zobaczenia w Toruniu :)
Może jednak dasz się skusić? Odpoczynek w Katowicach masz zapewniony, a do Ustronia i z powrotem powiezie nas Marylek. Tam jest naprawdę pięknie i zabawa będzie przednia :)
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 36 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 36 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 12 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling)OUT 24 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) SAVE 46 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 24 8. Marcel (cykl "...
Przyłączam się do podziękowań za sympatyczny, pełen kolorów i zapachów konkurs. Przyjemnie było pospacerować sobie po tym ogrodzie :)
Bogno, wielkie podziękowania za zaangażowanie, wytrwałość i ciepłą opiekę, jaką nas otaczałaś. Serdecznie Cię pozdrawiam :) Reniu, gratuluję przejęcia pałeczki i powiem tak - właściwy człowiek na właściwym miejscu :)
Było wspaniale, tych radosnych godzin wśród przyjaciół, nic nie jest w stanie zastąpić. Znowu mamy pamiątkę ze spotkania, tym razem długopisy od Alicji, dziękujemy. Paren, myślę że znowu nas odwiedzisz, dziękuję za "Lessie wróć". Agnieszko, trzeci tom Larssona trafił do mnie, mam teraz komplet. Przywiozłam 7 książek. Już czekam na spotkanie lipcowe.
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) SAVE 32 2. Samson Miodek ("Narrenturm", "Boży bojownicy", "Lux perpetua" - Andrzej Sapkowski) OUT 8 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 18 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 28 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 54 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 42 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)30 ...
Fajnie, że będziesz :)
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 32 SAVE 2. Samson Miodek ("Narrenturm", "Boży bojownicy", "Lux perpetua" - Andrzej Sapkowski) 24 OUT 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes)32 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 52 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 42 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 26 ...
Przejrzałam Twój schowek, czy chcesz "Małego lorda" i "Opactwo Northanger"?
Alu, a masz ochotę na "Zbrodnię i karę"? Możesz dołączyć do tych na Twojej półce i nie spieszyć się z oddawaniem.
Jolu, przepraszam, dopiero teraz zauważyłam ten wpis, bardzo się cieszę :)) Tobie mogę przywieźć Chmielewskiej "Ślepe szczęście", które składa się z trzech części : I. Rzeczka skarbów; II. Przeprowadzka; III. Duch. Chcesz?
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) SAVE 52 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 8 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 22 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 32 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 48 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 40 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)OUT 32 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu" - Marcel Prous...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 50 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) OUT 18 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 22 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 30 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 46 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 40 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) SAVE 58 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu" - Marcel Proust) 26 9. Roland Deschai...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 48 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 24 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 OUT 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 36 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 46 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 38 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) 56 SAVE 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu" - Marcel Proust) 26 9. Roland Deschai...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 46 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 26 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 26 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 36 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 44 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 38 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) 52 save 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu" - Marcel Proust) 24 9. Roland Deschain (...
Dołączam do kwiatowego ogrodu, obiecuję starannie go pielęgnować :)
Masz rację, to właśnie Twoje recenzje pomogły mi w wyborze i poznaniu interesujących, wartościowych książek :)
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 48 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 28 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 32 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 44 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 38 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 32 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) 46 SAVE 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu"- Marcel Proust) 24 9. Stanisława Bozowsk...
Przykro mi, wiem co się czuje w takim przypadku. Nie ja go dobiłam, chociaż przyznaję, że dość często stosowałam out :(
Rzeczywiście, pomyliłam się, nie dodałam też list, przepraszam. Hall of Fame 1. Gandalf ("Władca pierścieni" - J.R.R. Tolkien) 2. Śmierć (Cykl "Świat Dysku" - Terry Pratchett) 3. Ania Shirley ("Ania z zielonego wzgórza" - Lucy Maud Montgomery) 4. Rhett Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 5. Elizabeth Bennet ("Duma i uprzedzenie" - Jane Austen) 6. Yennefer (Saga "Wiedźmin" - Andrzej Sapkowski) 7. Wilhelm z Baskervi...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 42 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 30 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 32 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 44 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 38 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 30 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) 44 save 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu"- Marcel Proust) 26 9. Stanisława Bozowska...
Cieszę się, po Twojej recenzji miałam na tę książkę ochotę, nie myślałam, że tak szybko uda mi się ją dorwać :)
KOREKTA 1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 40 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 26 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 30 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 40 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 34 6. Jon Snow (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 6 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) 40 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu"- Marcel Proust) 28 9. S...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 40 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 24 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 30 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 42 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 34 6. Jon Snow (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 6 OUT 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) 40 SAVE 8. Marcel (cykl "W poszukiwaniu straconego czasu"- Marcel Proust) 28 9. St...
Brawo, brawo, brawo!!! Za tę recenzję nagroda nie dziwi :)))
Oczywiście będę, dopisz mnie do listy :)
Przejęłam dwa tomy Larssona, tak szybko nie przeczytam, mogę potrzymać?
Szczęściara z Ciebie! Gdzie to można dostać? Wspaniale, że wznowili, polowanie po antykwariatach nie dawało efektów.
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 36 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 28 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 28 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 38 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 32 6. Jon Snow (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) OUT 18 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) SAVE 34 8. Vuko Drakkainen ("Pan Lodowego Ogrodu" Jarosław Grzędowicz) 58 9. Sta...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 34 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 22 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 30 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 34 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 30 6. Jon Snow (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 18 OUT 7. Atticus Finch ("Zabić drozda" - Harper Lee) 32 SAVE 8. Vuko Drakkainen ("Pan Lodowego Ogrodu" Jarosław Grzędowicz) 56 9. Alojz...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 32 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 28 3. Onufry Zagłoba ("Trylogia" - Henryk Sienkiewicz)save 56 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 32 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 30 6. Jon Snow (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 18 out 7. Ged - Krogulec (cykl "Ziemiomorze" - Ursula Le Guin) 58 8. Vuko Drakkainen ("Pan Lodowego Ogrodu" Jarosław Grzędowicz...
Popieram, będę o 18.oo.
Hall of Fame 1. Gandalf ("Władca pierścieni" - J.R.R. Tolkien) 2. Śmierć (Cykl "Świat Dysku" - Terry Pratchett) 3. Ania Shirley ("Ania z zielonego wzgórza" - Lucy Maud Montgomery) 4. Rhett Butler ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 5. Elizabeth Bennet ("Duma i uprzedzenie" - Jane Austen) 6. Yennefer (Saga "Wiedźmin" - Andrzej Sapkowski) 7. Wilhelm z Baskerville ("Imię róży" - Umberto Eco) 8. Daimon Frey ("Siewca Wiatru" -...
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 36 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 26 3. Onufry Zagłoba ("Trylogia" - Henryk Sienkiewicz) 50 SAVE 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 34 5. Martin Eden ("Martin Eden" - Jack London) 30 6. Jon Snow (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 20 OUT 7. Ged - Krogulec (cykl "Ziemiomorze" - Ursula Le Guin) 50 8. Vuko Drakkainen ("Pan Lodowego Ogrodu" Jarosław Grzędowicz) ...
Może ktoś zna jakiś ogródek, w cieniu drzew?
1. Panna Marple (z książek Agaty Christie) 38 2. Papkin ("Zemsta" - Aleksander Fredro) 28 3. Onufry Zagłoba ("Trylogia" - Henryk Sienkiewicz) 48 SAVE 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 34 5. Pippi ("Pippi Pończoszanka" - Astrid Lingstren) 12 6. Jon Snow (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George Martin) 18 OUT 7. Ged - Krogulec (cykl "Ziemiomorze" - Ursula Le Guin) 44 8. Vuko Drakkainen ("Pan Lodowego Ogrodu" Jarosław Grz...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)