Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Kochany Koci Mikołju bardzo dziekuje za piękny koci prezent. Ogromnie się ucieszyłam z książki Panowie i damy dziękuję ! :)
Idealna pora na sprawienie komuś książkowego prezentu :) Cieszę się że jesteście i w tym roku :D
Czekam z niecierpliwością na podarowanie komuś książki i Biblionetkołaja :D
Dziękuję kochany Biblionetkołaju, ogromnie dziękuję w końcu mogę przeczytać ten kryminał :D A. B. C.
Kochany Biblionetkołąju z Lublina bardzo Ci dziękuję za Tajemnica Starego Mistrza Sprawiłaś mi Kochana dużo radosci :)
Jaka miła niespodzianka! Lece do swoich półek :)
Dużo siły Wam życzę Jolu i nie przejmuj się Biblionetkołajem. I tak już tyle lat nas nim uszczęśliwiałaś :)
Wspaniałe podsumowanie na walentynki. Dziękuje :)
Wymienię Naznaczona za Mały przyjaciel WYDANIE ZNAK lITERNOVA LUB ÓSME ZYCIE
dokładam na wymianę Długi Mars Anna i pocałunek w Paryżu Will Grayson, Will Grayson Scarlet
Kochana Bibionetkołajko mogę Ci tylko powiedzieć Jesteś cudem: 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym Dziękuje za książkę i piękną zakładkę :) Poczułam się bardzo doceniona. Dziękuje :) Wesołych Świąt Mój Aniele :)
Kochana Biblionetkołajko z kotami bardzo Ci dziękuję za książkę Marzycielka z Ostendy Bardzo długo chciałam mieć tę książkę, właśnie w tym wydaniu które mi sprezentowałaś śliczne opakowane i z życzeniami. Dziękuję :)
Kochany Biblionetkołaju bardzo Ci dziękuje za piękny prezent w postaci książki Na Czarnym Wzgórzu . Mam nadzieje że nie będziesz miał/a nic przeciwko temu że podziękuję Ci też u mnie na blogu. Udanych Świąt!
Jak ja czekałam na ten moment, calutki rok :) Lece do półek. Dobrej zabawy :D
Piękne :)
Helena Rubinstein - kobieta, która z wdziękiem odkrywała piękno innych kobiet. Jedna z założycielek firmy L’Oréal oraz jedna z najbogatszych kobiet na świecie. Mnie jednak ujęła czymś innym. Zachwyciła mnie swoją intuicją biznesową i wrodzoną charyzmą, potrafiła przewidzieć trendy i w ciągu chwili podjąć właściwą decyzję, nad którą zastanawiałoby się pięciu analityków przez dłuższy okres czasu. Podobno w jej środowisku krążyło o niej wiele plote...
Czy wciąż strona Ci się nie otwiera?
PW
Kochany Biblionetkołaju bardzo Ci dziękuję za książkę Kąpiąc lwa sprawiła mi ogromną przyjemność i ma taką śliczną okładkę :) Dziękuję!
Już pędzę do półek poszukać książek :) Jak ja lubię biblionetkołaja :)
Dokładam na wymianę Kolor purpury po angielsku.
Morderstwo wron wymienię za coś fajnego najchętniej za Strach Mędrca
Dorzucam Anna i pocałunek w Paryżu
wymienię nowe książki Małpy Pana Boga: Słowa Automaniaczka: Od rometa do rajdu Dakar Tajemne imię Szczury Manhattanu oraz W ludzkiej i leśnej kniei i inne ze schowka najchętniej na "strach mędrca cz.1 lub 2" lub "obsydian"
Utuczone schowki są najfajniejsze. Im okrąglejsze tym lepiej :D Ja próbowałam swój odchudzić ale niestety wystąpił efekt jojo :D
Przeczytane: 53 książki w tym 4 po angielsku :) Najlepsze: 1. Pisane szkarłatem 2. I góry odpowiedziały echem 3. Ostatnia bitwa (ang) W końcu po 10 latach od rozpoczęcia Opowieści z Narni dowiedziałam się tak naprawdę o co w tym wszystkim chodzi :) Miłe zaskoczenia i warte polecania (czyli urzekły i porwały!): Golem i dżin: Część 1 i Golem i dżin: Część 2 Tehanu Zaginiona dziewczyna Śmierć w chmurach Największe rozczarowanie: Zak...
Udało się 53 książki + 5 audiobooków :) Gratuluje wszystkim, że udało przeczytać się tyle książek ile się udało!
Kochany Mikołaju z Gdańska dziękuję Ci bardzo za Dwanaście prac Herkulesa. Ogromna niespodzianka! Tak sobie myślę, że to nie śnieg, ani zapach pierniczków ale dzięki wam kochani Biblionetkołaje czuje aromat zbliżających się świąt!
Hej, a aktualna jest nadal książka: Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno? pozdrawiam :)
i jak wrażenia z audiobooka "Godzina pąsowej róży"?
47 na 52 do końca grudnia. Powinnam dać rade :) a jak wam idzie?
Biblionetkołaju z Bytomia bardzo dziękuję Ci za kryminał królowej Przyjdź i zgiń Zima jest wymarzonym czasem na jej książki. Dostałam wspaniały prezent i cieszę się bardzo :)
Dziękuję kochany Mikołaju za Kompozytor burz i za 2 śliczne kartki :) przez długi czas ta książka chodziła za mną. Piękny prezent! Aż poczułam zapach choinki z pierniczkami :) Udanych świąt i duuuużo ciekawych książek!
Brawo!
Myślę że najlepiej poczekać 1 tydzień, natomiast jeśli ktoś się loguje i nie odpisuje to proponuje poczekać jeszcze 2 dni, przy czym kolejnego dnia wysyłając przypomnienie. Jeżeli ktoś nie odpisze w ciągu 48h od otrzymania przypomnienia, logując się przy tym codziennie, to chyba po prostu nie chce brać udziału w zabawie, lub nie widzi przychodzących wiadomości.
Jak ja lubię tą akcję, książki wybrane, schowek uaktualniony, tylko teraz pytanie komu podarować książki :D Dobrej zabawy wszystkim! Ho Ho Ho
nieaktualne :)
Niestety już nieaktualne, nie mogłam się doczekać i kupiłam :) ale dziękuje za odpowiedź. Książki Petrodor nie posiadam.
Gratuluje! I życzę dalszych sukcesów :)
I jak wrażenia?
Pisane szkarłatem
Byłam najlepszą przyjaciółką Jane Austen to jest książka dla młodzieży. Wydaje mi się że jest napisana przez współczesną autorkę. Słownictwo i konstrukcje gramatyczne były bardzo proste poza paroma słówkami charakterystycznymi dla tamtej epoki. Na szczęście dawało się je zrozumieć z kontekstu. A sama książka była bardzo sympatyczna :) Z książkami autorstwa Jane Austen po angielsku jeszcze nie miałam kontaktu. Wydaje mi się jednak że są bezpłatne...
Złodziejka książek - początkowo sądziłam że przez styl jakim jest napisana tej książki nie da się odsłuchać, tylko trzeba by ją przeczytać, a jednak wciągnęłam się
Właśnie słyszałam że kryminały i thrillery dobrze się czyta w innych językach. Ja się trochę obawiam że mogłabym nie zrozumieć czegoś istotnego w fabule i się pogubić.
właśnie teraz czytam Coraline Gaimana na czytniku Kobo mini i całkiem fajnie (jeszcze nie odkryłam jak działa słownik :P , :)W sumie najczęściej czytam wersję papierową ze słownikiem w telefonie. Chyba tak łatwiej mi się skupić. A jaką książkę obecnie czytasz po angielsku, albo jaką ostatnio przeczytałaś?
Dziękuję :) Ja początkowo przeczytałam parę książeczek uproszczonych a teraz przerzuciłam się na książki o prostym słownictwie obecnie Coralina, wcześniej Misja "Błyskawica" i Byłam najlepszą przyjaciółką Jane Austen :) Harrego jeszcze nie próbowałam po angielsku :) pozdrawiam
Dorzucam: 2 komiksy MARVEL po angielsku (The Astonishing Spider-Man i MARVEL legends) i Quiz Book Doctor Who - Ted Smart Z książeczek uproszczonych (short stories) mam: Jeeves and friends, Under the moon, A christmas carol, I robot, Night without end, Cry freedom, A tale of two cities, The invisible man Istnieje możliwość wymiany niektórych książek 2 za 1 poszukiwaną :)
Toast za przodków na stronie empiku za niecałe 19 zł
Zieleń szmaragdu :)
Potwierdzam Akunina bardzo miło mi się czytało w wakacje tak samo jak cień wiatru i grę anioła z fantastyki to tradycyjnie Pratchetta i Gaimana. A ja obecnie wciągnęłam się w cykl o Stephanie Plum- Evanovich a na urlop zabiorę chyba Giffin.
Błękit szafiru
Ósemka wygrywa tym razem bez chipsów :D
Może to to bo ja w explorerze też już wcześniej miałam wygenerowane
26 nowy tydzień i nowa książka :)
Explorera :D różnie ale najdłużej to chyba z 5 - 10 minut
Mi normalnie działa
Ciekawe czy będą kolejne części o HP . Dzięki wielkie za link :)
W biedronce od dzisiaj jest duża wyprzedaż książek i są po 9,99, ja kupiłam: Resortowe dzieci: Media a oprócz tego widziałam jakieś książki Kinga, Zafona, (m.in. Więzień nieba)Dziewczyny atomowe: Nieznana historia kobiet, które pomogły wygrać II wojnę światową, Niezbędnik obserwatorów gwiazd,Przypadek sprawił, Dziennik Mai, trafny wybór, Fikołki na trzepaku: Wspominki z podwórka i nie tylko?, Spójrz na mnie, błękitne niebo i czarne oliwki, Rę...
Cykl o Stephanie Plum
Dziesięć kawałków i wcinając chipsy :D
To pewnie ten cykl Replika&order=avgrating też bardzo mi się podobał :) I tom : Amy numer siedem
Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął
Odświeżam wątek. Ponownie mam ambitne plany wakacyjne, związane z czytaniem po angielsku. Przez ten ostatni rok przyzwyczaiłam się już do czytania w innym języku więc mam nadzieję że pójdzie mi lepiej. Nie mogę się jednak zdecydować co wybrać. A jak Wam idzie czytanie po angielsku? Co obecnie czytacie?
Odświeżyłam schowek. Zapraszam! Mam sporo książek po angielsku do wymiany oraz parę uproszczonych książeczek do nauki angielskiego które chętnie dorzucę gratis lub wymienię pozdrawiam
Dopiero co kupiona Koniec jest moim początkiem i już widzę że świetnie się nadaje na dzisiejsze niedzielno - balkonowe czytanie :)
Najciekawszą zakładką, którą znalazłam w książce była kartka na dzień matki. Pewnie dzieci podarowały swojej mamie książkę wraz z kartką. A komplecik później trafił do mnie.
A u mnie coś za wilczy trop?
To naprawdę wspaniałe uczucie trafić w końcu do domu, cieszę się ze Ci się to udało :)
Ja choruje teraz na Stephanie Plum i Rexa zaczęłam 10 :) Pozdrawiam!
wysłałam Ci wiadomość :) a schowek masz niewidoczny. Pozdrawiam
i jeszcze Wyścig śmierci
jestem za :)
Mi ostatnio w polecanych wyskakuje Pisane szkarłatem. Ktoś czytał? Jak wrażenia?
Ja :) Zajrzyj do mojego schowka :)
Zapraszam do schowka, dodałam trochę książek, też po angielsku, Zapraszam!
Ostatnia szansa do przeczytania tej wędrującej książki :)
Ja myślę że przyczyną są ceny książek. Żeby kupić jedna książkę większość musi pracować od 4 do 8 godzin.
Cieszy mnie to :) Kolejka już się kończy, a może ktoś jeszcze skusi się na aromatyczną herbatkę no i książkę oczywiście :D ?
O jak fajnie, dzięki :)
Szybkiego powrotu do zdrowia :)
Napisałam do Ciebie prywatną wiadomość
Styczeń jeszcze tak trochę świątecznie: Podobały mi się bez zastrzeżeń: Dożywocie (5) Kto chce, niech wierzy: Wspomnienia reportera (4,5) Wciągnęło sięgnę na pewno po kolejne części, chociaż nie odpowiada mi styl autorki Po pierwsze dla pieniędzy (3,5) Im więcej myślę o tej książce tym bardziej mi się nie podoba Chata (3,5)
Ja już niecierpliwie czekam na kolejny numer :)
Napisałam do niej na e-maila. Mam nadzieje ze odpisze
Fajnie to wygląda. Powodzenia!!!
Szczęsnego nie umiem sobie wyobrazic. Waham się pomiędzy Bratem Pittem a... nie Bratem Pittem. To może spróbuje Chmielewską bo jeszcze nie miałam okazji.
Dobrze :) Jestem pod wrażeniem :)
Napisalam do Agulki :)
Dożywocie - Kisiel. Pokochałam Zmore
Brawo :)
Dokładnie :)
Ostatnio tyle myślałam o Christie (że nie lubiła dżemu pomarańczowego, uwielbiała łamigłówki matematyczne i nature, a pisała leżąc w wannie)bardzo cieszę się na akcję z jej kryminałami.
Ja zaczełam słuchac książek i słuchowisk po angielsku na bbc. Z ciekawszych to teraz czytają książkę Tajemna historia Episode 1 http://www.bbc.co.uk/programmes/b008001s Miłego słuchania :)
Uważam że świetny pomysł. Postaram się wyszperac gdzieś ciekawą książkę z jakiegoś dalekiego kraju. Myśle że wydawnictwo Czarne moż byc tutaj pomocne. Póki co polecam z Albani - Vorpsi Ornela :)
W tym roku również postanowiłam robic sobie małe zapiski z tego co czytam, jednak w wersji papierowej. Moim zdaniem ma to o wiele lepszy klimat, chociaż jest też bardziej czasochłonne :)
Polecam książkowy Outlet http://www.weltbild.pl/szukaj.html?query=*&filterActive=1&filterCategory1=Ksi%C4%85%C5%BCki&filterIsOutlet=1&channel=PL&productsPerPage=50&m=pl&normActive=1&normCategory1=Ksiazki&normQuery=&format=XML&search=1 Jest sporo fajnych nowości za połowe ceny
Ja też sie przyłączam ale z małą modyfikacją ( - 2 miesiące sesji), czyli 44 na 2014 :)
Wydaje mi się że jednak było to troche za dużo dla mnie i niestety ilośc przewyższyła jakośc. Z drugiej strony na pewno więcej czytałam i zaczełam regularnie sięgac po książkę w każdej wolnej chwili. W sumie nie wyobrażam sobie żeby teraz też nie brac udziału w tej akcji, a z drugiej strony, mam tyle fajnych grubych książek :) pozdrawiam :)
Było ciężko, ale wczoraj skończyłam 52 książkę (80 stron 1 stycznia). Wyzwanie uważam za wykonane. Tym samym w 2013 roku przeczytałam ponad 2 razy wiecej książek niż w 2012. Mam jednak mieszane uczucia co do mojego wyczynu.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)