Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Wszystkiego dobrego dla zespołu Biblionetki :) Hojnego Mikołaja :) Radosnych Świąt
Dziękuję bardzo. Jest mi tak miło.
Jest mi niezmiernie miło. Dziękuję.
Tych niebanalnych brakuje w szczególny sposób. Nieraz łapię się na tym, że w zapowiedziach książkowych szukam nowej książki Mankella.
I dziękuję za pochwałę :)
Wiem, wiem. najlepsze jest to, że zacząłem czytać cykl właśnie od "Twardego zawodnika", nie wiedząc o istnieniu Rykoszetu. Twardy zawodnik trochę słabszy jest jednak.
To nic trudnego :)
To są recenzje przedpremierowe. Też możesz takie pisać.
Z gustami się nie dyskutuje :)
Prawie, prawie. To była Hayley.
Nie wiem czemu ta książka Cie umęczyła. Dla mnie to była rewelacja. Chattam chyba do dziś jedt moim ulubionym autorem thrillerów. Czekam na kolejną książkę Teoria Gaia, która powinna byc już w czerwcu 2010r.
Ja jestem już po lekturze Przerwanego milczenia i Domu sióstr. Zapraszam na strony tych powieści w Biblionetce, w celu zapoznania się z opinią. Tak jak i tę ksiązkę, tamte także bardzo polecam.
Nie są zbyt drastyczne. Tak by się mogło zdawać, czytając opisy z okładki lub noty wydawcy. Jednak myślę, że o wiele bardziej drastyczne sceny zawarte są u McFadyena czy Chattama. A jeśli chodzi o polecenie, to myślę że nie jest ich aż tak dużo aby zastanawiać się, którą wybrać. Czytałem dwie pierwsze, czyli Umieraj dla mnie i Krzycz dla mnie. Mając polecać, powiedziałbym, że przeczytaj Krzycz dla mnie. Zabij dla mnie nie czytałem i nie posiadam....
Pewnie się już nie dowiemy, niestety.
Oczekiwany Zamek z piasku, który runął Larssona
Książki są dla mnie szczególne. Jak widzę, że któryś z domowników źle obchodzi się z książką (np. kładzie otwarta grzbietem do góry), potrafię ją zabrać. Ja swoje książki wącham, głaszczę. Przyznam, że nie lubię ich pożyczać, bo zaraz wyobrażam sobie co złego będzie się z nimi działo. Jeśli coś jest ważne w moim życiu, dbam o to bez końca i bez wytchnienia.
1. od 3-5 dni (zdarza się,m że i w 1 dzień przeczytam) 2. Nie 3. Trylogia Sienkiewicza, Krzyżacy, Faraon 4. Nie potrafię powiedzieć 5. Sonia Draga 6. Nie ma 7. "Dom na wyrębach" Stefana Dardy 8. Nie mam takiego 9. Moje dziecko samo czyta książki. 10. Myślę, że ok. 40 (staram się kupić 3-4 w miesiącu) 11. Nie interesują mnie e-booki 12. Cmętarz zwieżąt - S. King, W ciemnościach strachu - M. Chattam, Cień - Cody McFadyen 13. Maxime Cha...
"Terror" Dana Simmonsa
Ostatnio zakupiłem "Tańczącego trumniarza" i "Ogród bestii" Jeffreya Deavera.
Ostatnio kupiłem w Empiku "Bez śladu" Barclaya, "Bikini' i "Samotność w sieci" Wiśniewskiego.
"Beż śladu" Linwood Barclay
Nigdy wcześniej nie zapisywałem przeczytanych książek. Pozwoliła mi na to Biblionetka. Bardzo lubię, kiedy skończę lekturę, zalogować się do Biblionetki, wpisać jako pozycja przeczytana i ocenić. Jak wspomniał ktoś wyżej, pozwoli mi to na spojrzenie jak z biegiem lat zmienia się moje "oko"
Przez bardzo długi czas używałem banknotu o nominale 50 złotych z 1988r z wizerunkiem Karola Świerczewskiego. Bardzo się do "Karola" jako zakładki przyzwyczaiłem. Niestety wyparły go zakładki dawane w prezencie wraz z kupowana książką. Teraz używam takich.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)