Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ja chyba jednak czytałam jakąś inną książkę ;)
Zgadzam się. Fajerwerki to taki powiew świeżości w twórczości McNaught. Polecam gorąco:)
Dawno nie czytałam tak beznadziejnie głupiej książki. Jestem bardzo zdziwiona jej wysoką oceną, bo dla mnie jest to kiepsko napisana historyjka o niczym:( Infantylna bohaterka, kiepskie żarty (miejscami nawet mocno niesmaczne), beznadziejna fabuła. Doczytałam do końca tylko dlatego, żeby zobaczyć dokąd to wszystko zmierza; okazało się jednak, że donikąd;-) Nie polecam.
Bardzo mnie dziwi tak niska ocena tej książki. Wbrew pozorom nie jest to banalna opowieść. Fakt, czyta się ją lekko i szybko, ale to wcale nie oznacza, że nie skłania do przemyśleń. Jest to historia o zagubieniu, o poszukiwaniu siebie, o tym, że czasem warto jest zrobić dwa kroki w tył, żeby odnaleźć zadowolenie z życia. Polecam wszystkim lubiącym humorystyczne, ale nie płytkie, książki.
"Nie ma nic zlego w przeczytaniu cukierkowej glupoty od czasu do czasu, pod warunkiem, ze jestes swiadom ze czytasz cos wylacznie rozrywkowego" A skąd założenie, że czytelniczki romansów nie są tego świadome? Mnie zawsze zastanawiało dlaczego romans jako gatunek literacki jest zawsze traktowany z taką pogardą. Przecież to gatunek jak każdy inny. I tak jak w każdym innym gatunku są lepsze i gorsze książki. Nie pojmuję jak można wydawać opini...
Znów to samo:( Przed chwilą 'byłam' kimś o nicku kibic... Dlaczego tak się dzieje?!
Proszę bardzo:) Cieszę się, że mogłam pomóc:) Pozdrawiam.
Może to ta książka: Leonia
Dziwna rzecz mi się dzieje: przełącza mnie chyba na innych użytkowników, tzn. przeglądałam sobie "Co nowego?" i zauważyłam, że książka, której nie czytałam jest podświetlona na pomarańczowo, a w miejscu gdzie zawsze pisze "Witaj, Kasia" pisało "Witaj, Agis"! Kiedy kliknęłam na schowek - wszystko wróciło do normy, ale to już drugi raz mnie spotyka - wczoraj mnie też tak przełączyło, tyle, że nie na Agis...
Dziwią mnie te zarzuty, przecież to normalne, że klubowicze (jakiegokolwiek klubu!) zawsze będą uprzywilejowani. To samo dotyczy się subskrybcji - nie wyobrażam sobie, żeby ceny w subskrybcji były takie same jak bez. Ja sobie Świat Książki bardzo chwalę; kilkanaście lat już z nimi "obcuję" i nigdy mnie nie zawiedli. Poza tym wśród moich znajomych jest kilka osób, które wystąpiły z klubu bez problemu, więc problemów z wypisaniem też nie rozumiem....
Nie zgadzam się - "Sanktuarium" to jedna z lepszych powieści Nory Roberts;-) To prawda, można się domyślić kto prześladuje Jo, ale to wcale nie odbiera powieści napięcia... Mnie przynajmniej nie odebrało:) Polecam bardzo!
Z tego co wiem, to nie ma sensu... Też mnie ten temat interesował, bo również skończyłam administrację. Miałam nawet praktyki w bibliotece:) Ale praktyki to praktyki, ale żeby pracować jako bibliotekarka/bibliotekarz raczej trzeba mieć skończone bibliotekarstwo, ewentualnie polonistykę lub pedagogikę... Niestety:(
No właśnie - dlatego napisałam "teoretycznie"; bo też uważam, że to raczej nie jest realny termin ;-) Czyli, jeszcze książki nie ma, ale zarobić już na niej można...
"A Dance with Dragons" jest już teoretycznie w sprzedaży:) http://www.fantasticfiction.co.uk/m/george-r-r-martin/dance-with-dragons.htm
Całkowicie się zgadzam, co do tych okładek! Grzbiety super, ale przednie zdjęcia to jakaś totalna pomyłka - zupełnie nie oddają treści; okładki z Ambera były zdecydowanie lepsze; zachęcały do czytania i przekazywały wspaniały klimat książek.
Jeśli chodzi o kobiety, które czują pokusę, żeby porzucić swoje życie małżeńskie, to polecam bardzo gorąco dwie książki: Życie seksualne mojej ciotki Przepis na małżeństwo doskonałe
Pan wilków Poprzednie części czytało mi się świetnie - mam nadzieję, że z tą równiez tak bedzie:)
Zupełnie się nie zgadzam. Książka jest na pewno specyficzna, ale ja się świetnie bawiłam czytając ją. Przerysowana postać Katyi jest tak naprawdę zlepkiem wad, które autorka inteligentnie wyśmiewa, "umieszczając" wszystkie w jednej osobie - bezdusznej, bezwzględnej, skupionej na sobie egoistce.
Nie moge dzisiaj przeglądać stron użytkowników - bo mi wyskakuje jakiś "server error" - o co chodzi?
No więc, troszkę tego będzie:))) Hrabia Monte Christo Smażone zielone pomidory Podróżniczka - i pozostałe tomy cyklu Po prostu razem Statek przeznaczenia - i pozostałe tomy cyklu Posada Gra o tron - i pozostałe tomy cyklu Ósemka Kolor magii - i wszystkie części o Świecie Dysku:) Wykolejony Jeździec miedziany To książki, które czytałam jednym tchem; polecam wszystkie bardzo gorąco:)
"Starcie królów" czytało mi się jeszcze lepiej niż "Grę o tron" (a myślałam, że to niemożliwe:) - może to dlatego, że znałam już wszystkich (albo prawie wszystkich) bohaterów i z niektórymi się już zżyłam... Nie wiem jakie są kolejne części (ale mam nadzieję, że szybko się przekonam) - jednak po przeczytaniu tych dwóch mogę powiedzieć z całkowitą pewnością, że cykl Pieśń lodu i ognia jest po prostu genialny! Podziwiam autora za umiejętność stworz...
Będę szczera - nie mam pojęcia:) Chyba 7, ale głowy nie dam...
Explorer; rozumiem, że to może być przyczyna?
Mam pewien problem; kiedy wchodzę na stronę danej książki na początku wszystko jest w porządku, ale po kilku sekundach znika mi cała "góra" tzn. tytuł, autor, średnia ocena itd. Widać jedynie recenzje. Góra się pojawia jak najadę kursorem, ale też tylko na chwilkę i nie wszystko; muszę wtedy odświeżyć stronę, jednak po pewnym czasie sytuacja się powtarza... Czy tylko ja mam taki problem? I czy da się coś z tym zrobić?
Ja się przyznaję:) A "Szkatułka" bardzo mi się podobała - jedna z lepszych książek, w swoim gatunku, jakie czytałam. Bo i romans ciekawy i przygoda jest, główni bohaterowie wyraziści, z charakterkiem. Polecam:)
Czytałam tylko jedną książkę tego autora ("Hotel New Hampshire"), więc nie mogę się wypowiadać o jego całej twórczości, a jedynie o tej jednej książce... Zachwyciłam sie nią. Relacje miedzy bohaterami są zawikłane, niekiedy szokujące - jednak nie odniosłam wrażenia, że są oni niedojrzali emocjonalnie... Nie wiem jak jest w innych książkach Irving'a, ale w ta opiera się moim zdaniem na uczuciach, emocjach i wzajemnych relacjach bohaterów, którzy n...
No to mam teraz dylemat co zrobić - bo nie wyobrażam sobie innego podpisu:( Pozostaje mi więc nie zmieniać opisu. Ale trudno - jakoś to przeżyję:)
Chciałam sobie zmienić opis w swoich danych, ale po wciśnięciu "zatwierdź" wyskakuje mi na czerwono, że taki podpis już istnieje i muszę wybrać inny. Tyle, że ja nie zmieniałam podpisu. A opis jaki był taki pozostaje:(
Starcie królów - i jestem zachwycona - tak samo jak przy pierwszej części:)
Właśnie skończyłam czytać "Miasto Śniących Książek" i jestem pod bardzo dużym wrażeniem tej książki. Wspaniała fabuła, niesamowity świat (gdzie wszystko jest możliwe - nawet książki, które zabijają:) i przesympatyczny główny bohater (przynajmniej ja go odebrałam bardzo pozytywnie:) A to wszystko okraszone nutką humoru, ale również tajemniczości. Wszystko to razem sprawiło, że książkę czytało mi się fantastycznie, a świat stworzony prz...
Były już podobne tematy:) [artykuł niedostępny] [artykuł niedostępny] [artykuł niedostępny] [artykuł niedostępny] Mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie:)
Moje majowe:-) 1. Pożegnanie z Afryką Karen Blixen (4) 2. W żywe oczy James Siegel (6) 3. Śmierć w La Fenice Donna Leon (5) 4. Klucz wiedzy Nora Roberts (6) 5. Seks w wielkim mieście Candace Bushnell (5)
A o co Ci konkretnie chodzi z tym zacietrzewieniem? Czepiają się Świata Książki? Dlaczego? Przeciez gdyby nie to wydawnictwo to pewnie jeszcze długo byśmy czekali na wydanie tej serii w całości. Ja sobie też bardzo Świat Książki chwalę (mimo, że nie odpowiadali na moje maile z zapytaniem o "Jesienne werble", ale zrehabilitowali się wydając całą serię:)- za piękne wydania, różnorodność i zniżki dla stałych klientów ;-) No a teraz sobie j...
Sprawdziłam z ciekawości egzemplarze, które posiadam - bo coś mi nie pasowała ta pani Zofia:) I faktycznie miałam rację - "Obca" jest przetłumaczona przez Maciejkę Mazan (wspaniałą tłumaczkę, tak na marginesie, bo czytałam już sporo książek przez nią przetłumaczonych i nigdy się nie zawiodłam:) Więc wychodzi na to, że ta pierwsza część była przetłumaczona osobno przez dwie panie - tylko zupełnie nie rozumiem po co:) No, ale trudno - wid...
Z miłą chęcią Ci pomogę:) A oto moje odpowiedzi: 1. Ostatnio gorzej niż kiedyś, tzn. średnio wychodzi 1 na tydzień (nad czym bardzo ubolewam!) 2. nie - nie rozgraniczam książek w ten sposób 3. "Trylogia" Sienkiewicza, "Pan Tadeusz" Mickiewicza 4. szczerze mówiąc nikt mi nie przychodzi do głowy 5. Wydawnictwo Albatros - za całokształt, 6. Niestety nie (z braku czasu), ale do wielu chciałabym wrócić:) 7. Generalnie książ...
Byłam dzisiaj w Empiku; widziałam, przeglądałam, serce się wyrywało, ale niestety na razie moja kasa jest pusta i z zakupem muszę się wstrzymać:( Musiałam się zmusić, żeby stamtąd wyjść - było ciężko:(((
Właśnie miałam napisać to samo:))) Oczywiście też polecam. Zajrzyj sobie tutaj [artykuł niedostępny]
Bardzo polecam powieści tego pana: Smith Wilbur. Jak dla mnie - przygoda na najwyższym poziomie. Szczególnie polecam sagę o rodzie Courteneyów. Najlepiej czytać po kolei, ale to nie jest konieczne:) Ja sama zaczynałam od końca i też mi się swietnie czytało:)
Seks w wielkim mieście Candace Bushnell Dopiero zaczynam i bardzo jestem ciekawa czy mi się spodoba czy nie - bo bardzo ma słabiutkie oceny.
W końcu udało mi się przeczytać "coś" Gaiman'a:) Najpierw był "Gwiezdny pył" - spodobał mi się. Ten bajkowy klimat bardzo mi odpowiada. Jedyny minus jaki mam do tej książki to jej objętość - zdecydowanie za krótka. Czytając miałam wrażenie jakby czegoś brakowało - i właściwie nie wiem czego, bo samej opowieści jako takiej nic nie mogę zarzucić... Więc to pewnie ta mała liczba stron:) Kolejna książka Gaiman'a, którą przeczyt...
Myślę, że tutaj znajdziesz wyjaśnienie tej zagadki:) http://pl.wikipedia.org/wiki/Ulysses_Moore http://pl.wikipedia.org/wiki/Pierdomenico_Baccalario
Moje kwietniowe:) Zimowy domek Judith Lennox (5) Amerykańscy bogowie Neil Gaiman (6) Niewiarygodne przygody Marka Piegusa Edmund Niziurski (6) Królowa Margot Alexandre Dumas (ojciec) (6) Jestem nudziarą Monika Szwaja (6)
Jak na razie czytałam tylko pierwsze trzy części sagi, gdzie występuje zwrot Angielka, który jak już pisałam powyżej całkowicie mi odpowiada. Ale ta Angliszka to faktycznie jakieś dziwactwo! Przypuszczam, że inny tłumacz przekładał kolejne części?
Królowa Margot Alexandre Dumas (ojciec) Jestem nudziarą Monika Szwaja
Polecam więc:) Hrabia Monte Christo Aleksandre Dumas - klasyka i zachwalać chyba nie muszę:) Hotel New Hampshire John Irving - moje nowe (jeszcze ciepłe:) "odkrycie" To wiem na pewno Wally Lamb - piękna, mądra, poruszająca...
Ja też się zapisuję - jako ternięta solidnie i nieuleczalnie:) A oto wyniki mojego testu: Rincewind 67.32% Marchewa 63.36% Niania Ogg 62.37% Samuel Vimes 56.43% Bibliotekarz 55.44% :))) Pozdrawiam wszystkich terniętych:)
:))) Zdecydowanie jestem ternięta - chociaż nie we wszystkich punktach; jednak jestem pewna, że wraz z czytaniem kolejnych części mój stan będzie się "pogarszał" :)
Zgadzam się z syrenką! Gdybyśmy pisali tutaj o wszystkim to już nie byłby portal o książkach, prawda:)
"Hotel New Hampshire" to pierwsza książka John'a Irving'a, która przeczytałam i jestem wprost zauroczona! Oczywięcie zamierzam teraz przeczytać więcej tytułów tego autora i mam nadzieję, że są one równie udane jak "Hotel...". Nie zgadzam sie z niektórymi, zamieszczonymi tutaj, komentarzami, że za dużo w niej wulgaryzmów czy erotyzmu - jak dla mnie wszystko było w odpowiednich "dawkach" - ani za dużo, ani za mało - ak...
"Brakowało mi napięcia, emocji, złości, śmiechu itd. Ogólnie książka nie wywołująca głębszych odczuć." A ja miałam zupełnie odwrotnie! Dla mnie ta książka jest właśnie pełna emocji i to naprawdę przeróżnych emocji - od smutku, poprzez złość, aż do radości:) Dla mnie Diana Gabaldon ma fantastyczny wręcz dar narracji, a postacie przez nią wykreowane są żywe, wielobarwne i zupełnie "niepapierowe". Poza tym autorka ma ogromne pocz...
Pogoń Gloria Dale Skinner Kowbojki Maggie Osborne
A mógłbyś przytoczyć jakiś fragment, w którym autor przesadził? Albo chociaż podaj numer strony. Ja nie miałam podobnych odczuć czytając "Klienta" - ale to było dość dawno temu i dlatego chciałabym na to teraz "rzucić okiem":)
Hotel New Hampshire John Irving - w połowie mniej więcej jestem i jak na razie bardzo mi się podoba. Zimowy domek Judith Lennox - dopiero zaczęta:)
Jeździec miedziany Paullina Simons - książka bardzo wzruszająca i przejmująco smutna...
Hotel New Hampshire John Irving Ruchome obrazki Terry Pratchett:)))
Czyli znalazłaś złoty środek:))) I fajną masz bibliotekę, że mają tą książkę:) Po przeczytaniu napisz jak tam wrażenia. Pozdrawiam.
Smażone zielone pomidory Fannie Flagg - wspaniała książka:)
Nie wiem czy potrafię na chłodno:) Główną zaletą tych książek jest to, że budzą wiele emocji w czytelniku - a jeśli coś budzi we mnie pozytywne emocje to nie doszukuję sie wad... Może i książki Diany Gabaldon jakieś tam wady mają, ale mnie nic o nich nie wiadomo:)))
N czy M? Agatha Christie - kończę niedługo - szósteczka będzie:) Magia i miłość Nora Roberts - a to z kolei dopiero zaczynam:)
A ja myślę, że właśnie bajkowość jest największym atutem tej książki:)
Raport pelikana John Grisham; czyli to, co tygryski lubią najbardziej:)
Jestem mniej więcej w połowie Gra o tron George'a R. R. Martin'a. I jakby mi było nie dość emocji, w związku z tą lekturą (jest fascynująca:), zaczęłam Drewniana twierdza Andrzeja Pilipiuka:)
:))) Oczywiście, że zacznę, ale nie ma to jak czekanie na nowe:)))
Ja też jestem silnie uzależniona:))) Z każdym kolejnym tomem coraz bardziej:))) I nawet nie szukam terapii odwykowej:) Jedyny mój problem to zmniejszająca się lista Pratchett'ów czekających na przeczytanie... Co zrobię jak juz przeczytam wszystkie?!
Chyba jedyna książka, przy której płakałam... Prawdziwa, mądra i wzruszająca... Tak sobie czasem myślę, że może autorka nie powinna pisać dalszych części. Chociaż kończąc "Jeźdźca..." miałam wręcz przeciwne zdanie... Ale sami przyznajcie, że "Tatiana i Aleksander" to już po prostu nie to...
:))) Po prostu - jak coś zaczyna być dostępne to tanieje, a jak czegoś jest mało to sprzedawcy "szaleją"... Ale swoją drogą to bardzo ciekawy przypadek - kilka tygodni temu 90 - 150 zł, dzisiaj 40, a nawet 5 zł:) Niesamowite!
Zgrywa Jennifer Crusie - niedługo kończę i zapowiada się szósteczka:) Gra o tron George R.R. Martin - dopiero zaczęłam, ale bardzo wciągająca lektura:)
No to faktycznie wariactwo jakieś! Książki Diany Gabaldon są fantastyczne - ale ja bym za żadną książkę nie dała tyle pieniędzy! Całe szczęście, że Świat Książki się w końcu zlitował nad miłośnikami tego cyklu:)
Ale to było 90 zł za trzy części czy za jedną? Jeśli za trzy to całkiem normalnie bo ja zapłaciłam za każdą z części średnio około 30 zł. Ale jeśli to jest cena zajeden tom - to faktycznie duża przesada...
A ja polecam Ci królową kryminałów - Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary) - a szczególnie cykl z detektywem wrzechczasów Hercules'em Poirot:)
A ja właśnie skończyłam czytać książkę, która zaczyna się właśnie od znalezienia listu w książce... Fascynująca lektura - polecam wszystkim:) Opętanie Antonia Susan Byatt
A po ile sprzedają - tak z ciekawości?:)
Epidemia; zawiodłam się na tej książce, ale męczę póki nie skończę...
A ja w grudniu malutko, oj malutko:( Srebrna Łania z Visby (6) Po prostu razem (6) Opętanie (6) Ale za to same szósteczki mi się trafiły:)))
Tak sobie pomyślałam, że może Ci się spodobać ta książka: Carnevale. Gorąco polecam:)
Oczywiście miało być w przyszłości:) W przeszłości raczej nie mieli nowinek technicznych:)))
Potwierdzam. Zdecydowanie lepiej się czyta po kolei... Książki są z gatunku kryminał/sensacja - a ich akcja rozgrywa się w przeszłości; w poszukiwaniu sprawców zbrodni pani porucznik Eve Dallas ma do dyspozycji całą gamę "nowinek" technicznych. Mnie się bardzo ta seria podoba - głównie ze względu na bardzo wyraziste i fascynujące osobowości głównych bohaterów, ale również ze względu na bardzo interesującą fabułę. Polecam:)
Emilko/Aniu - jestem świeżo po przezcytaniu "Opętania" i pierwsze co muszę zrobić to podziękować Ci za Twoją recenzję, która zachęciła mnie do przeczytania tej cudownej powieści! Książka jest po prostu wyśmienita - a Twoja recenzja wspaniale tą wyśmienitość opisuje... Ze swojej strony mogę dodać tylko tyle, że czytając "Opętanie" z upodobaniem smakowałam każdą stronę, każdy wers, każde słowo - i smakowała mi wyśmienicie:) Poz...
Aż Ci zazdroszczę tej subskrybcji:) Świat Książki się postarał i cała seria wydana jest naprawdę pięknie - szczególnie podobają mi się grzbiety książek tworzące jeden wspólny obraz... Ja mam pierwsze trzy części w wydaniu z Ambera (też pięknym!) dlatego muszę czekać cierpliwie na "Jesienne werble", a później "Echo w kości". Ale jakie to będzie słodkie czekanie:)
No i stało się:) Mam nowy katalog ze Świata Książki, a w nim faktycznie wznowienie "Obcej" i zapowiedż pozostałych tomów:) Aż trudno uwierzyć, że to na co tak długo czekałam wreszcie się stało:)
Ja również serdecznie Cie witam na BiblioNETce:) Sama jestem tutaj od niedawna, ale bardzo szybko się zadomowiłam - czego życzę i Tobie:) Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku - mam nadzieję, że w dużej mierze spędzonego z BiblioNETką:)
Bardzo lubię książki Nory Roberts, ale z tych historycznych nie czytałam jeszcze nic - tak jakoś wyszło... Z tego co widzę to "Rebelia" jest częścią cyklu - rozumiem, że Ty czytałaś tylko tą jedną książkę, więc tutaj masz podaną resztę cyklu:) https://www.biblionetka.pl/zbior_ksiazek.asp?id=2969 Pozdrawiam:)
Popełniłam wielki błąd:) Zapomniałam napisać o jednej książce! Przede wszystkim polecam Cykl Obca Gabaldon Diana To jest jedna z najwspanialszych książek jakie czytałam:) Cały cykl oczywiście! Cykl o Angelice też polecam, ale zdecydowanie w drugiej kolejności:)
A może by tak cykl Angelika? Golon Anne Dawno co prawda czytałam, ale pamiętam, że wiele emocji we mnie budził...
Nie mam takiej granicy. Albo mi się dobrze czyta albo nie:) Chociaż generalnie mam taką naturę, że jak już coś zacznę to staram się skończyć... Chyba, że książka źle wpływa na moje samopoczucie - wtedy nie mam wyrzutów sumienia, że ją rzucam:) Ale to się na szczęście rzadko zdarza:)
"Autorka też trochę komplikuje czytanie, szatkując tekst na drobne akapity i wprowadzając dialogi bez wyjaśnienia, kto wypowiada daną kwestię." Tak, tak i na tym między innymi polega urok tej powieści:) Wszystko jest dosadne i proste, bez zbędnych opisów - po prostu słowa... Książka jest fantastyczna, klimatyczna i podpisuję się pod każdym słowem tej recenzji:) Gdybym umiała tak ładnie wyrażać myśli napisałabym dokładnie to samo:)
Podoba mi się. Ładuję do schowka.
Dobre, zwariowane i komiczne? To zdecydowanie Terry Pratchett - już ktoś wcześniej zresztą wspominał:) Przykładowe tytuły, w których występują te urocze panie: "Trzy wiedźmy", "Równoumagicznienie".
A ja się jednak będę upierać:) Co prawda przeczytałam tylko jedną powieść Russo - "Naiwniak", więc w sumie nie mogę się wypowiadać o jego twórczości jako takiej, ale o tej książce i owszem - i uważam, że jest w niej wiele subtelnej ironi na otaczającą rzeczywistość... Ale to oczywiście tylko moje zdanie:) Pozdrawiam:)
Polecam Richard'a Russo.
Jeśli pytasz o to czy dużo ludzi się "plącze" po książce to nie, nie ma za dużo nazwisk:) Jest jeden zdesperowany facet, który razem z żoną postanawia, że w tym roku świąt nie będzie! I postanawia je po prostu ominąć:) Jak się okazuje wcale to nie takie łatwe:):) Naprawdę polecam!
Tak! "Najgłupszy anioł" - zdecydowanie polecam! Ale radzę się nie nastawiać, że będzie miło i bardzo świątecznie:) Za to będzie groteskowo, niebanalnie i śmiesznie. Mnie osobiście bardzo odpowiada humor Chrisopher'a Moore'a:) Polecam też "Ominąć święta" Johna Grisham'a - niezła satyra na temet świąt - świetnie się czyta...
Do tej pory czytałam tylko "Blondynkę" i jestem zachwycona! Trudno mi się wypowiadać o pisarstwie Oates jako takim - bo przeczytałam tylko jedną jej powieść, ale co do "Blondynki" to po prostu czapki z głów dla pani Oates:) Polecam wszystkim!
Odczarowałam już chyba te niesczęsne 40 stron - bo przeczytałam już 50 i jestem coraz bardziej zafascynowana... Ale, że 50 stron to zdecydowanie za mało, żeby oceniać powieść, więc wstrzymam się na razie z jakimikolwiek opiniami na jej temat:)
Co prawda Chmielewskiej nie trzeba mi zachwalać, ale dzięki Twojej recenzji ląduje w schowku - bo jeszcze tego tytułu nie czytałam...:) Pozdrawiam:)
Zdecydowanie polecam książkę "Jeździec miedziany" Pauliny Simmons. Myślę, że spodoba się każdej kobiecie - bo jest piękna, wzruszająca i niebanalna...
A może coś Karola May'a? Albo "Trzej muszkieterowie" Dumas'a. To są ponadczasowe powieści i myślę, że mogą "wciągnąć" każdego nastolatka...
Co do Ptratchett'a: WARTO, WARTO i jeszcze raz WARTO:) Najlepiej zacząć właśnie od początku ("Kolor magii"), a co do ilości tomów to gwarantuję, że już po przeczytaniu pierwszego będziesz mieć wrażenie, że jest ich zdecydowanie za mało:)
Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale Twoja recenzja zdecydowanie zachęca... Czyli kolejna pozycja do schowka:)
Oczywiście, że się nie gniewam:) Nie pomyślałam, że można tak to odebrać, ale to pod wpływem książki, bo tam Blondwłosa Księżniczka raczej nie jest stwierdzeniem bajkowym... Cieszę się, że mimo wszystko udało mi się Ciebie zachęcić do tej książki:) Pozdrawiam:)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)