Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Moi ulubieńcy 2022 roku to: 📖"Złodziejka" Sarah Waters 📖"Olive Kitteridge" Elizabeth Strout 📖"Cmętarz zwieżąt" Stephen King 📖"Motyl" Lisa Genova 📖"Półmorderca" Hakan Nesser 📖"Piaskun" Lars Kepler 📖"Shuggie Bain" Douglas Stuart 📖"Życie Violette" Valerie Perrin 📖"Niedostatek" Lynn Steger Strong 📖"Brooklyn" Colm Tóibín
Ja dałam chyba nawet 6! :)
Diano, bardzo się cieszę, że spodobał Ci się "Piasek w butach"! :) A "Plażę muszli" właśnie wczoraj skończyłam! Czytało się jednym tchem. :) Co do dobrych czytadeł na lato i nie tylko: Znasz może książki Anny Fryczkowskiej? Niedawno wydała kryminał pt: "Starsza pani wnika". Rewelacyjna jest też jej ubiegłoroczna powieść "Kobieta bez twarzy". Obie książki polecam! Co by tu jeszcze...? Czytałaś "Jeden dzień" Nichollsa? Nie zrażaj się kiepskim...
Też mam słabość do E. Giffin! :) Ostatnio odkryłam pisarkę, która pisze podobnie (choć nie tak samo!): Piasek w butach Polecam!
"Po pracy chronię się w prozie jak na zbawczej wyspie. Przez cały dzień siedzę w zgiełku, ale wieczorem przeprawiam się na wyspę, i kiedy czytam pierwsze zdania, to za każdym razem wydaje mi się, że wypływam łodzią daleko na wodę. Jedynie dzięki tym cowieczornym lekturom jestem jeszcze jako tako przytomny." W.G. Sebald - Czuję. Zawrót głowy Read more: http://agaczyta.blox.pl/html#ixzz1tVimpDAU
Anek- ja też z przyjemnością przeczytałam Twój zestaw. Teraz sama zastanawiam się nad swoim! :)
Spróbuj "Poczekajkę"! :) Nie zrażaj się jednak słabym początkiem książki (kilka pierwszych stron, może nawet rozdział). Czytaj z przyjemnością i...dużym przymrużeniem oka! ;)
Tutaj masz dużo opinii i recenzji tej książki: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/103346/tygrysie-wzgorza
W Polsce w tym roku ukazała się kontynuacja pt. "Lustrzane odbicie". :)
„Człowiek musi czasem chorować. Chociażby po to, żeby poczytać.” Akutagawa Ryunosuke.
Ale książka! Cudze chwalicie, swego nie znacie!Tak, tak! Pod pseudonimem Nancy Lane ukrywa się, moja ulubiona od dzisiaj, polska pisarka- Ewa Ostrowska! "Gra ze śmiercią w tle" to ostra jazda bez trzymanki! To wspaniały,niezwykle wciągający, świetnie napisany, momentami wstrząsający thriller psychologiczny!! Z naciskiem na psychologiczny właśnie! Nie mogłam się oderwać od tej książki! Czytałam zachłannie, kosztem snu i różnych obowiązków! Polec...
Świetna rekomendacja! "Stangret jaśnie pani" już wypożyczony, czeka na swoją kolej! Pozdrawiam! :)
"Istnieję po to, żeby czytać książki..." ("Zdumiewające błyski barw" -Clare Morrall) „Kocham książkę dlatego, że wprowadza mnie w mój własny świat, że odkrywa we mnie bogactwa, których nie przeczuwałem.” - Jarosław Iwaszkiewicz „Za książką kryje się autor. Jego pisanie jest więc zawsze listem do czytelnika. Piszemy zazwyczaj listy do przyjaciół. Książka jest listem autora do przyjaciela.” - Jarosław Iwaszkiewicz „Czytanie sprawia, że p...
„Dobre czytadło to podstawa długiego życia, jak krzyżówka: odpręża, bawi, reguluje tętno, uspokaja nerwy. Koi smutki, budzi nadzieję, kołysze do snu. I pobudza produkcje endorfin” Urszula Jarosz, Jerzy Gracz, cytat z książki "Ona i on. Całkiem zwyczajna historia"
"Książko, najwierniejszy towarzyszu w podróży życia, milczący w nieszczęściu, gadatliwy w radości – mówiący tylko wtedy, gdy się słuchać pragnie – jesteś jednym z najcenniejszych darów, jaki nam bogowie zasłali na ten padół!" Jarosław Iwaszkiewicz "Dom, gdzie znajduje się książka jest przybytkiem słońca." Kornel Makuszyński
"Książki to fetysze, rzecz wiadoma, a ich czytanie, a jeszcze bardziej kolekcjonowanie, to sprawa wielce intymna i podniecająca." Krzysztof Varga
To znaczy, że Ci się podoba? Ciekawa jestem Twojej oceny. :)
Nie przypominam sobie zbyt wielu przekleństw u Deavera. Krew też nie leje się strugami ;). Chyba tylko "Kolekcjoner kości" jest dosyć brutalny w porównaniu z innymi książkami tego pana. Przeczytaj sobie "Błękitną pustkę" i "Łzy diabła". Moim zdaniem to jedne z najlepszych książek w swojej kategorii!
Jakozak, polecam Ci thrillery Deavera! Wszystkie mają zaskakujące zakończenie. Mi dosłownie kapcie spadały z nóg pod koniec lektury! Deaver to mistrz suspensu. Czytaj śmiało! :) Co do zbieżności ocen, to powiem Ci, że dość często podglądam co czytasz i sugeruję się Twoją opinią. Pozdrawiam! :)
I tu mnie masz! ;) Książkę czytałam będąc w ciąży, pięć lat temu (w zasadzie to zaraz będzie 6!). Szczerze mówiąc dzisiaj nie jestem w stanie przypomnieć sobie, dlaczego wtedy dałam tylko 3? Taką ocenę znalazłam przy tym tytule wertując wczoraj notes. Sama zastanawiałam się, czy nie jest za niska. Jednak, żeby to zweryfikować musiałabym jeszcze raz przeczytać "Polkę", na co niestety nie mam obecnie czasu. :( Może kiedyś? :)
Póki co Świat Książki zapowiedział, że właśnie wydał ostatnią część sagi... stąd moje wątpliwości.
Grzęzawisko
Gabaldon pisze ósmą część! Nie wiadomo jednak, czy będzie wydana w Polsce.
Mój grudzień: Pawilon Kwiatu Brzoskwini - Dosyć ciekawa, niespiesznie snuta opowieść. Trochę zbyt przewidywalna i w kilku momentach nużąca jak dla mnie. Mimo to, nie żałuję, że ją przecztałam. (4) Las cieni- Dobrze się czytało. Książka wciąga jak bagno i bardzo intryguje. Jest idealna do czytania zimą, gdy za oknem świat przysypany jest śniegiem. Irytowało mnie jednak stałe używanie przez autora trzech kropek w środku zdania...n...
"Taki piękny dzień" to moim zdaniem książka niezwykle realistyczna i głęboka psychologicznie (nie wiem czy można tak powiedzieć o książce?). Wszystko mi się w niej podobało: sposób narracji, fabuła. Jest to po prostu świetna i ambitna powieść obyczajowa. Jestem ciekawa, czy Tobie się spodoba? Będę wyglądała recenzji. Co do "Lśnienia"- kto wie, może dam radę doczytać te 30 stron jeszcze w tym roku! Na bal nie idę, więc wszystko jest możliw...
Ilość przeczytanych przez Ciebie książek jest i m p o n u j ą c a! 219- piękny wynik! Gratuluję i zazdroszczę jednocześnie! :)
Dzięki za linka! :) Bardzo lubię Twoje czytatki. Przyznam się nawet, że śledzę je na bieżąco! :) Pozdrawiam!
Misiak, bo to świetna książka jest! Zaczynając lekturę "Cukierni" nie sądziłam, że tak mi spodoba. Lubię takie książkowe niespodzianki. Drugiego tomu jeszcze nie czytałam, ale chodzą słuchy, że jest jeszcze lepszy niż pierwszy. Zobaczymy! :)
Fajne! :)
"Czytanie to jest odnajdywanie własnych bogactw i własnych możliwości przy pomocy cudzych słów." Jarosław Iwaszkiewicz "Czytelnika nie można zniewalać, czytelnika się urzeka." Antoine de Saint-Exupéry
Dziękuję i wzajemnie! :)
Oto moja top lista 2010, czyli ranking książek, które zrobiły na mnie w tym roku największe wrażenie : Nocna zamieć Dom sióstr Przyślę panu list i klucz Panny i wdowy Taki piękny dzień Droga do szczęścia Kwietniowa czarownica Pod kopułą Zajezierscy Igrzyska śmierci Nie jestem w stanie wybrać tej jednej najlepszej. Wszystkie w jakiś sposób mnie poruszyły,wciągnęły w swój świat, skłoniły do refleksji, zapadły w pamięć czy co tam jesz...
Piękna i bardzo wzruszająca opowieść.
A mi się dobrze czytało! Książka wciąga jak bagno i bardzo intryguje. Jest idealna do czytania zimą, gdy za oknem świat przysypany jest śniegiem. Irytowało mnie jednak stałe używanie przez autora trzech kropek w środku zdania...na końcu zdania...w dialogach i...w opisach i...wszędzie gdzie tylko się da! Podsumowując: mocna rzecz, warto przeczytać! :)
Dosyć ciekawa, niespiesznie snuta opowieść. Trochę zbyt przewidywalna i w kilku momentach nużąca jak dla mnie. Mimo to, nie żałuję, że ją przecztałam.
"Czytanie oznacza stanięcie oko w oko z rzeczywistością w jej najbardziej skondensowanej postaci, a to - dziwna rzecz - jest mniej straszne, niż mieć z nią ciągle do czynienia w formie rozcieńczonej." Amelie Nothomb "Antychrysta"
"Książka to mędrzec łagodny i pełen słodyczy, który puste życie napełnia światłem, a puste serca wzruszeniem; miłości dodaje skrzydeł, a trudowi ujmuje ciężaru; w martwotę domu wprowadza życie, a życiu nadaje sens.” Kornel Makuszyński
"Kto czyta żyje wielokrotnie. Kto zaś z książkami obcować nie chce, na jeden żywot jest skazany." (J.Czechowicz)
"Wszystko, co we mnie dobre, zawdzięczam książce" Maksym Gorki
Piękna czytatka! Dziękuję za nią! Ja też "zbieram" cytaty o książkach i czytaniu. Zapraszam tutaj : Cytaty o książkach i czytaniu (stale uzupełniam)
Bardzo dobra babska (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) lektura! Skłaniająca do refleksji nad życiem małżeńskim, do bólu prawdziwa, w kilku momentach wzruszająca do łez. Jeszcze tylko dodam, że pochłonęłam tę ksiązkę w dwa dni zaniedbując różne domowe obowiązki ;) Polecam!
Rewelacyjna powieść. Bardzo długa, ale w żadnym momencie nie nuży. Jest to pierwsza przeczytana przeze mnie książka Kinga i na pewno nie ostatnia. Polecam!
Ciekawa i przyjemna lektura, ale bez rewelacji.
Przeczytałam pierwszą część "Podróżniczki" i muszę powiedzieć, że jest bardzo dobra! Teraz zrobię sobie przerwę na coś innego i za jakiś czas z przyjemnością sięgnę po część drugą. Z czystym sumieniem polecam ten cykl! :)
Przepiękna książka! Tak mi się podobała, że już mam ochotę rzucić się na tom drugi. Szkoda tylko, że cześć trzecia ma się ukazać dopiero za rok! Książka powinna przypaść do gustu zwłaszcza miłośnikom sag rodzinnych. Bardzo polecam!
Dołączam do grona wielbicieli "Igrzysk"! Świetna powieść! Niezwykle mnie wessała! Nic ani nikt nie był w stanie odciągnąć mnie od lektury. Końcówkę czytałam dosłownie na bezdechu! Polecam wszystkim! I młodym i starym też! ;)
Oto Coben jakiego lubię. Są emocje, odrobina wzruszenia, trochę napięcia,nieco przesady w kilku miejscach, tajemnica z przeszłości i świetne dialogi. Wszystko to w odpowiednich proporcjach. Czyta się szybko, lekko i z przyjemnością. To dobra książka, nie rewelacyjna, ale dobra właśnie! :)
Fantastyczne pismo! :) Gratulacje!
Dobrze się czyta. Fajna, oryginalna narracja i bardzo ciekawy główny bohater.
Moreni, no to mamy tak samo! :)
Misiabela, przybij piątkę! ;) Masz niewiele mniej do przeczytania niż ja! :)) Świetna czytatka, dzięki!
Jak zwykle nie zawiodłam się na Majgull Axelsson. Piękna i niezapomniana powieść! "U Majgull Axelsson znajdziemy dużo emocji, celne obserwacje, świetne portrety psychologiczne i brutalną rzeczywistość przeplataną liryzmem. Pisarka sięga do mrocznych zakamarków ludzkiej duszy, śmiało penetruje świat kobiet i prowokuje czytelnika do refleksji nad "teraz". Niewątpliwie to literatura wysokiej próby." zródło: "Magazyn Literacki KSIĄŻKI" Pod...
Ojej! Ile komentarzy! Dzięki! :) Przynajmniej wiem, że nie jestem sama! :) A z nałogiem kupowania lub zdobywania książek w biblio walczę już jakiś czas. Niestety bezskutecznie... :( Stale rozmyślam nad jakimś czytelniczym systemem, który pozwoli mi ogarnąć te stosy nieprzeczytanych książek. No i muszę pomyśleć chyba nad jakimś odwykiem! Jeszcze tylko odbiorę ostatnie zamówienie ze Świata Książki i koniec z zakupami! ;) A póki co biorę się z...
Myślę, że dałoby radę! :) Ale zapomniałam wspomnieć o stosie książek z biblioteki, które czekają na przeczytanie... ;)
Jakozak, polecam bardzo! :)
Świetna powieść! Wcale nie dziwię się, że ludzie kupują tę książkę na allegro za ponad 100 zł!!! Mnie udało się na szczęście "złapać" egzemplarz biblioteczny. I jak już złapałam, to nie mogłam się oderwać! Czytałam "Dom sióstr" dosłownie wszędzie: podczas jedzenia, przed wyjściem do pracy, w pracy,przygotowując obiad, przed snem. Niesamowicie mnie wciągnęła ta historia! Dużym atutem książki są wyraziste postaci oraz doskonale budowany klimat. Bra...
Bardzo sympatyczna książka. Autorka w zabawny i lekki sposób opowiada o perypetiach zaczytanej rodziny. Zaznaczyłam sobie mnóstwo świetnych fragmentów, oto jeden z nich: „Istotą życia Ojca były książki. Ojciec czytał ciągle. Czytał przy jedzeniu, czytał w pociągu i w tramwaju, i na przystanku. Czytał po południu w fotelu, wieczorem w łóżku. Najważniejsze obowiązki życiowe odwalał - można by powiedzieć - szybko, uczciwie i precyzyjnie, nie wkła...
Piękna saga, wciągająca dosłownie jak bagno! Gdy czytałam nie liczyło się nic poza tą książką! Uwielbiam takie właśnie powieści: chwytające za serce, dostarczające wielu wzruszeń, z wielką historią w tle. Polecam serdecznie!
Dobra książka! Świetnie oddająca klimat lat osiemdziesiątych i bardzo wciągająca!. Autorka ma niezwykły dar obserwacji. Brawo za realizm! Nie mogę się doczekać lektury pozostałych książek autorstwa Antoniny K.! :)
Wielkie dzięki! :) Ja mam jeszcze jeden: "Zawsze gdy znalazłam się w promieniu stu metrów od księgarni, czułam, jak w moich żyłach krąży zwiększona dawka adrenaliny Uwielbiałam książki. (…) Uwielbiałam je dotykać. Kochałam ich zapach. Księgarnia była dla mnie jaskinią Alladyna. Za tą lśniącą okładką można znaleźć inne światy, historie życia wielu ludzi. Wystarczy tylko zajrzeć” M. Keyes „Arbuz”
Chciałabym, aby w SCHOWKU można było dodawać własne kategorie. Co Wy na to?
Bardzo fajna polska powieść zupełnie nieznanej autorki. Książka powinna przypaść do gustu zwłaszcza kobietom, chociaż panowie też znajdą tam coś dla siebie. Powieść jest napisana ładnym językiem i rzeczywiście bardzo wciąga. Czytając miałam wrażenie, że razem z bohaterami przebywam na urlopie w Egipcie. I to wszystko za jedyne 29 zł! ;) Polecam na lato i nie tylko!
Bardzo dobra książka. Doskonała psychologiczna analiza małżeństwa. Minus dla wydawnictwa Sonia Draga za umieszczenie wykładu R. Forda na początku książki! Jeśli macie zamiar po nią sięgnąć, to radzę ominąć "wstęp" i przeczytać go po lekturze powieści.
No i przeczytałam!:) "Dom ech" to bardzo wciągająca powieść z dreszczykiem. Idealne czytadło na letnie wieczory i noce. Nawet trochę się bałam czytając w cichym, uśpionym mieszkaniu. Spodoba się wszystkim tym, którzy lubią historie o starych nawiedzonych przez duchy domach. Książkę można dostać już tylko na allegro lub w bibliotece. Polecam! Moja ocena : 4,5/6
Mam wszystkie książki tej autorki. Jakozak, w takim razie zacznę chyba od "Mroków dnia"? Dzięki za opinię tutaj i na forum! :)
1. W martwym śnie (5) 2. Lodowa pułapka (5,5) 3. Czytelniczka znakomita (5) 4. Nocna zamieć (6) 5. Dom na Wyrębach (5)
Z pewną taką obawą sięgnęłam po tę książkę. Zniechęcała mnie przede wszystkim okładka, objętość i dość marny stan mojego bibliotecznego egzemplarza. Teraz jednak nie żałuję, że poświęciłam "Grze o tron" aż trzy tygodnie (to oczywiście z braku czasu a nie dlatego, że książka była zła)! Książka jest rzeczywiście świetna! Jedyny minus to to, że momentami można pogubić się w imionach lordów, serów oraz innych rycerzy ;). Początkowo też męczyło mn...
Rewelacyjna książka! Wiem, że nie jest to wielka literatura, ale... mnie się podobało i to bardzo! :) Druga część jest chyba nawet lepsza od swojej poprzedniczki. Polecam jako lekarstwo na jesienną chandrę. Działa! ;)
Wcale niegłupie babskie czytadło! Idealne na katar i długie jesienne wieczory. Naprawdę polecam! A sama już zabieram się za kontynuację, czyli "Coś niebieskiego". :)
Niesamowita książka! Pięknie napisana. O życiu, o małżeństwie... Naprawdę ciężko mi było się od niej oderwać. Polecam! Zwłaszcza dziewczynom przed ślubem! ;)
Całe dwa tygodnie czytałam tę książkę! Cierpię obecnie na chroniczny brak czasu na czytanie, co chyba niestety wpływa trochę na odbiór lektury. "Dom nad rozlewiskiem" to miłe czytadło dla dużych dziewczynek. ;) Trochę nudne, zbyt długie, zbyt ckliwe i trochę nierealne może? Muszę jednak przyznać, że autorce udało się stworzyć taki fajny, ciepły i swojski klimat. Pewnie będę tęskniła za rozlewiskiem...mimo wszystko. :) A co do ekranizacji powi...
Książka lekka, łatwa i nawet przyjemna. Jednak mnie nie zachwyciła. Taka bajka dla młodzieży i dorosłych. Mam z biblioteki drugą część trylogii pt. "Księżniczka", ale nie wiem czy będzie mi się chciało przeczytać...
Nie wiedziałam, że jest film na podstawie tej książki! Jaki ma tytuł??
Bardzo mi sią podobało! :) Chociaż...momentami trochę gubiłam się w tych wszystkich lordach, hrabinach, księciach i różnych dziedzicach. ;) Polityka też niespecjalnie mnie interesuje, ale nie ma jej na szczęście aż tak dużo w "Uwięzionej". Jest za to dużo akcji, przygoda, intrygi, romans! Ach, po prostu świetna książka. Czytając miałam wrażenie, że jestem razem z Claire w XVIII wieku. Ta książka naprawdę świetnie odrywa od rzeczywistości! :) ...
Rewelacyjna,maksymalnie wciągająca historia! Do tego świetni bohaterowie, których polubiłam już na samym początku! Czego chcieć więcej? Po prostu super! Już nie mogę doczekać się lektury drugiej części powieści i filmu nakręconego na podstawie "Mężczyzn"! Polecam! Szkoda, że Larsson już nic więcej nie napisze... :(
"Deszczową noc" czytałam baaardzo długo, bo prawie 2 tygodnie. Powodem był wyjazd, remont w domu i ogólne zamieszanie z tym związane. Książkę oceniam jednak bardzo wysoko. Jodi Picoult po raz kolejny (dla mnie po raz trzeci) pokazała klasę!
Dobra książka, ale po przeczytaniu tylu entuzjastycznych recenzji spodziewałam się chyba czegoś lepszego... Aczkolwiek przeczytać warto.
Dosyć przyjemna książka (jeśli w ogóle o książce można tak powiedzieć ;) ). Może i trochę przewidywalna, ale mimo to dobrze się ją czyta. Niestety nie przywiązałam się zbytnio do bohaterów "Srebrnej Zatoki". Jakoś nie umiałam wczuć się w ich kłopoty. Być może po prostu czułam, że wszystko skończy się tak, jak się skończyło i stąd ten brak silnego zaangażowania? No naprawdę nie wiem... ;) Polecam na wakacje!
"Nell" jest, moim zdaniem, bardzo udanym, literackim debiutem Anny Rybkowskiej. Muszę powiedzieć, że powieść zrobiła na mnie duże wrażenie. Przez kilka dni dosłownie żyłam życiem głównej bohaterki, połykając strony jednym tchem! Książka wyzwoliła też we mnie wiele emocji. Początkowe zrozumienie przeplatało się pózniej z totalnym oburzeniem! Polecam serdecznie tę powieść nie tylko kobietom. Naprawdę warto! Już nie mogę doczekać się kontynu...
Napiszę krótko: r e w e l a c j a!! :) Świetna, niesamowicie wciągająca powieść i to nie tylko na lato. Wszystko tu jest : romans, historia, humor, trzymające w napięciu przygody głównych bohaterów, a w tle piękna, XVIII wieczna Szkocja. Jestem bardzo ciekawa, co wydarzy się w kolejnych tomach. Fajnie, że Świat Książki postanowił wydać wszystkie części tej pięknej sagi. "Uwięziona w bursztynie" czeka na przeczytanie. Kolejne tomy na pewno z...
"Chłopiec z latawcem" bardzo mi się podobał. Niesamowicie mnie wciągnął i trudno mi będzie teraz sięgnąć po inną książkę...znowu... ;) Teraz będę poszukiwała filmu nakręconego na podstawie tej powieści.
„Zapisane w kościach” to klasyczny, rzec by można, schematyczny thriller. Beckett pisze, moim zdaniem, świetnym stylem. Udało mu się doskonale oddać klimat i atmosferę grozy panującą na wyspie. Plusem powieści jest też wielowątkowe zakończenie, no i epilog, który zwala z nóg. Jeśli chodzi o minusy powieści, to niestety, ja dosyć szybko zorientowałam się, kto może być tym złym. Z tego tylko powodu daję książce mocną czwórkę zamiast piątki i już ...
Jestem zachwycona trylogią Paulliny Simons! Pomimo pewnych mankamentów (błędy w treści popełnione przez autorkę oraz zbyt dużo erotyki) oceniam całość na 6! Cudowna historia, wspaniali bohaterowie za którymi z pewnością będę tęskniła! Raczej nie czytam dwa razy tych samych książek, ale dla "Jezdzca miedzianego" i pozostałych części zrobię chyba wyjątek. :-)
Książka jak dla mnie rewelacyjna! Może to głupie, ale...popłakałam się po przeczytaniu ostatniego zdania i długo nie mogłam sie zdecydować na kolejną lekturę... Pewnie kiedyś wrócę do tej książki.
Hej Dot! Jestem w Biblionetce od niedawna i bardzo cieszę się, że trafiłam tutaj na Ciebie! :-)Dziękuję Ci za ciekawe recenzje, czytatki, wypowiedzi i... proszę o więcej! Dzięki Tobie mój schowek zaczyna się rozrastać! Serdecznie Cię pozdrawiam!
Wczoraj wieczorem skończyłam zachłanną lekturę "Domu Augusty" i tak jak większość osób jestem pod ogromnym, pozytywnym wrażeniem. Dziękuję Wam Biblionetkowicze za zwrócenie mi uwagi na prozę tej autorki! "Kwietniowa czarownica" już do mnie jedzie, a i pozostałe książki Axelsson pewnie też sobie kupię!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)