Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Rok nie wyrok
Czasami wołam w niebo Pamiętnik kobiety chorej na raka.
1. Wiśniewski Janusz Leon Intymna teoria względności (4) 2. Axelsson Majgull Dom Augusty (5) 3. Burgess Melvin Ćpun (6) 4. Woolf Virginia Siedem szkiców (3) Moje pierwsze spotkanie z panią Woolf. Na początek 3. 5. Broeckhoven Diane Jeden dzień z panem Julesem (3) - to krótkie opowiadanie miało chwytać i poruszać -nie chwyciło. Za mało było odczuć i wspomnień żony o ich wspólnej przeszłości. 6. Dimowa Teodora Matki (6) - Najlepsza książka kw...
Jeden dzień z panem Julesem - D.Broeckhoven
Odważna z Jodie Foster
Gra ze śmiercią w tle 5.30 /10/ Spotkania w mroku 5.33 /3/ Na progu 5.00 /4/ Zdradzona 5.67 /3/
Kto ze mną pobiegnie D.Grosman
- A. Swofford Jarhead: Żołnierz piechoty morskiej - M. Axelsson Ta, którą nigdy nie byłam - E. Jelinek Wykluczeni - S. Gran Heroina Książka o niczym. Bez fabuły i akcji. Tytuł miał chyba tylko przyciągnąć uwagę bo o heroinie i uzależnieniu nie ma tam nic. - I. Welsh Ohyda ohydna. komentarz pod książką. - R. Manicka Dotknięcie ziemi Zdecydowanie najlepsza książka ostatnich dwóch miesięcy. Zasłużone 6. - M. Zaręba Polski hydraulik i...
Najczęściej powtarzanym słowem w tej książce jest słowo down - co najmniej 3 razy na każdej stronie. Dla detektywa sierżanta Bruce Robertsona wszyscy przełożeni, koledzy lub poszkodowani to downy, k**** lub menele a każdy czarny to asfalt. Ilość przekleństw z każdym rozdziałem staje się coraz bardziej irytująca. Sam bohater jest ćpunem i złodziejem który pieprzy żony swoich kolegów. To najbardziej obleśny, obrzydliwy i śmierdzący detektyw pi...
Woda dla słoni
Usta pełne kamieni: Dziesięć lat w północnokoreańskim gułagu
Twarze
Trzynasta opowieść
Też lubię takie rozciągnięte w czasie książki, gdzie akcja dzieje się przez kilkadziesiąt lat. Dziwi mnie fascynacja Pratchettem potterem itp. Szkoda mi czasu na smoki i czary-mary. Jedyne co może mnie zainteresowac to SF. Nie wiem co masz w schowku kaczątko (schowek ci się schował:))ale znalazłam parę przykładów: Życie ciągle przede mną Dziecko Rodzina Theodore: Opowieść o odwadze, przetrwaniu i nadziei Tamta strona ciszy Płacz,...
Kaczątko dzięki tobie schowek powiększył mi się do mega rozmiarów! mamy więc jak widac podobne gusta(Z tą różnicą że ja lubię czytac o samobójcach). Myśle że znajdziesz u mnie wiele równie ciekawych przykładów na powyższe tematy co ja u ciebie.
Życie z Merlem bardzo "psia" książka
Owoc żywota twego
Witaj w piekle Colin Martin
Empire V: Opowieść o prawdziwym nadczłowieku Wiktor Pielewin
Chuda Duże dziewczynki nie płaczą Ja z nadwagą
Moja pierwsza dziesiątka: 1. Neo-Pagan (100%) 2. New Age (93%) 3. Unitarian Universalism (90%) 4. Reform Judaism (88%) 5. Liberal Quakers (80%) 6. Mahayana Buddhism (76%) 7. Sikhism (76%) 8. Theravada Buddhism (76%) 9. New Thought (74%) 10. Scientology (73%) i ostatnia piątka: 23. Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints (Mormons) (26%) 24. Seventh Day Adventist (19%) 25. Eastern Orthodox (18%) 26. Roman Cathol...
Dlaczego nikt nie wymienił go wczesniej? Pierwszy film który przyszedł mi na myśl to właśnie "Życie ukryte w słowach" i "Moje życie beze mnie". Jeżeli płaczecie na filmach wymienionych wcześniej to na tych będziecie wyc z rozpaczy.
ODPOWIECIE MI JESZCZE NA TO PYTANIE POBOCZNE?!! Czy muszę zakładac nowy temat?
Zgadzam sie.mimo że,na poczatku mnie denerwowała tym że,matka nie wierzyła własnej córce.żałuje teraz że podałam zakończenie bo ktoś chciałby może przeczytac.
To taa! sprawdziłam w googlach bo nie ma opisu. Jestem pod wrażeniem,cały miesiąc się zastanawiałam co to może byc. Dziekuję po raz drugi kaczątko.
sory nie doczytałam że to są 2 częsci Jeśli ktoś zna tą drugą to cały czas czekam na odpowiedz.
Monia dziękuję ci za szybką odpowiedz. To raczej książka na brzegu choc tytułu zupełnie nie kojarzę dziwne że w drugiej książce gra bohater o takim samym imieniu i obydwie wydaja sie podobne. Mogłabys mi jeszcze powiedziec jak to zrobic żeby po kliknieciu na tytuł przeniosło mnie od razu do danej książki tak jak u ciebie?
To Ameryka:/ W wieku 20 lat ma już czwórke dzieci.Przy drugim spotkaniu ona ma 27 a on prawie 60 i nadal się kochają.
Niektóre z wyżej wymienionych książek nie wywołały u mnie jakiegokolwiek wzruszenia,a co dopiero łez. Jak widac jest to sprawa dośc indywidualna. Cały czas świata-Nickles Liz To książka przy której łzy się leją strumieniami.To najpiekniejsza opowieśc o miłosci,która przychodzi w najmniej odpowiednim momencie. Nicki umiera na raka mózgu i przez kilka miesiecy życia,które jej zostały przeżywa coś czego niektórzy nie doświadczą przez całe ż...
Liliowy staw-Deborah Joy Corey /właśnie skończyłam czytac/ 15-latka i 45-letni mężczyzna.Dziewczyna wychodzi za mąż za kogoś innego mimo że mają wspólne dziecko.Spotykaja się po kilkunastu latach i okazuje się że przez cały ten czas o sobie myśleli.
Napisz coś więcej,co się działo? To na pewno była Irlandka?
Miały być nie dołujące i niosące pozytywne przesłanie i wartości dorzucam więc: upadki: Anne Proovost myszy i ludzie: Steinbeck płacz,radosna: Cuca Canals Dwóch ostatnich nie czytałam ale oceny mają wysokie.
To ta książka.Wielkie dzięki Kaczątko!
i oczywiście Magda.doc i Paulina.doc jeśli jeszcze jej nie czytała.
Żadna z powyższych pozycji nie jest zbyt poważna -przecież ta dziewczyna będzie nie długo miec osiemnastke. Ze swojej strony polecam: Całując klamki Szukając Alaski może coś Jane Frey Podałaś zbyt ogólne cechy.
Patterson Richard North autor: Milczący świadek Wyrok ostateczny Dwa świetne thrillery z wątkiem prawniczym i nie tylko.
"Przepaśc"? Gdzie tam widzisz kontrowersyjną miłośc?
To jest odpowiedz do KasiekS. (szkoda że nie można edytowac własnych wypowiedzi)
Ja też. Obrazy z filmu przeszkadzają mi w czytaniu(zwłaszcza z tak beznadziejnego filmu który nie ma nic wspólnego z ksiązką).
uwielbiam thrillery medyczne a to przykład tych które najdłużej zapadły mi w pamięc nosiciel Scott Holden Wilson Francis Paul Dotknięcie obsesja Shobin David z Cooka to gorączka i śpiączka cały Ken McClure
Na progu (Senécal Patrick) niezwykle wciągający horror z makabrycznym zakończeniem choc nie wiem czy zaskakującym
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)