Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Około 1000 będzie i cały czas przybywa (4-6 na miesiąc) a regały niestety z gumy nie są.... 😉
No właśnie na arosie nie ma możliwości schowka, tego mi zawsze brakowało
Jak się nie mylę to bonito i aros to ta sama firma tylko pod inną nazwą, nawet układ strony jest taki sam. Ale z bonito jeszcze nie korzystałem.
Również polecam dyskont książkowy Aros.pl. Sprawdzone dziesiątki razy: tanio i szybko, ogólnie zawsze bezproblemowo...
Wszystko Korkozowicza, a w szczególności "Jeźdżcy apokalipsy" a także cykl "Ostatni zwycięzca". Dużo lepsze od Komudy
Polecam Karola Bunscha i Kazimierza Korkozowicza.
Starcie królów Egzekutor Mróz Stalingrad Droga Tańczący Trumniarz Ojciec chrzestny Oj, poleciało z portfela... ;) ale warto było... :)
Krzyżowcy Stalingrad
Kowal - Prawdziwa historia El Diego Polecam szczególnie książkę Kowalczyka - fragmentami jak komedia :)
Ostatnia walka: Moje życie jako lotnika, przemytnika i poszukiwacza przygód
Właśnie dostałem w swoje ręce www.1939.com.pl , mimo że to sc-fiction to jest właśnie ta lektura, której szukałem , a od samej książki nie sposób się oderwac - dla miłośników II wojny polecam z ręką na sercu :) Myślę, że dwie pozostałe pozycje tego autora też tu będą pasowac: www.1944.waw.pl i Major Przy okazji podbijam własny temat, może coś jeszcze się Wam przypomni...
Czekolada ;) Real Madryt czy FC Barcelona?
Praca...
Zaginiony symbol pierwszy raz kupiłem "nowośc", ale autor już wypróbowany :) Czarna szabla Charakternik obie ksiązki należą do mojego ulubionego gatunku literatury, tym razem trochę nowsze pozycje Ostatnie życzenie miłośnikiem fantasy nie jestem, ale wkońcu chciałem zobaczyc nad czym te wszystkie zachwyty, no i zobaczyłem - rewelacja, teraz czas na zakup całego cyklu ;) Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet kolejny gatunek który nieśmiało pró...
W sprzedaży jest od 27 stycznia, właśnie ją czytam i jak narazie po 100 str. zapowiada się nieźle :)
Nie wiem jak jest w księgarniach ale sam poluje na ten cykl od dłuższego czasu na allegro i jest problem... Cały cykl można skompletowac włsściwie tylko w starszym wydaniu WAB, ale pojedyncze książki z cyklu tego wydawnictwa osiągają astronomiczne ceny, zaś wydawnictwo DE FACTO wypuściło na rynek zaledwie 3 czy 4 pierwsze tytuły z cyklu... Ja narazie poczekam z zakupami, a może wyjdzie nowe wydanie :)
Również polecam Korkozowicza - według mnie jego powieści historyczne są zdecydowanie lepsze od Komudy,a co najważniejsze czytając je można sporo zaczerpnąc prawdziwej wiedzy historycznej. Co do twórczości Komudy to przeczytałem jak narazie trzy jego książki i szczerze polecam "Bohuna"
Dzięki wielkie za pomoc :)
Złoto Inków Droga do Nidaros Bez skrupułów jeszcze pachnące :)
Potwierdzam w 100% - świetna książka trzymająca w napieciu, zdecydowanie dla wielbicieli zagadek, szyfrów i tajnych organizacji. Jedyne co mi nie przpadło do gustu to zbyt częste przenoszenie akcji do wirtualnej gry-rzeczywistości ale to szczegół :)
Dla mnie jednak "Kod..." ale "Anioły i Demony" zaraz za nim, a może na równo... ;)
"Rio Anakonda" Cejrowskiego i "Bohun" Komudy - obydwie książki zaskoczyły mnie na + :)
Jedno małe pytanko do obeznanych z tą lekturką: czy o przygodach Dirka należy czytac po kolei tomami tak jak idzie cykl czy można zacząc od środka np.: od "Złoto Inków" lub "Sahara"?
Czytałem i Kapuścińskiego i Cejrowskiego i tu właściwie nie ma co porównywac bo to są dwie odmienne osobowości i całkiem dwa odmienne style pisania Dla mnie Kapuściński pisze bardziej poważnie że tak to ujmę, jego książki są ciekawe ale osobiście do ich czytania potrzebuje "nastroju" nie da ich sięczytac tak z marszu bo chwilami można zgubic wątek i mogą zacząc nużyc... Książki Cejrowskiego to czysta rozrywka (takich właśnie szukam) i sięga...
Hmm... oczywiście chodzi mi o książki podróżnicze :)
Z ręką na sercu polecam: - cykl "Powieści Piastowskie" Karola Bunscha - powieści Kazimierza Korkozowicza Ostatni zwycięzca Jeźdźcy Apokalipsy Przyłbice i kaptury Nagie ostrza A także odsyłam do tematu na forum Powieści historyczne polskich autorów który zresztą sam założyłem ;) Pozdrawiam
"Potop" przeczytałem 3 razy zaś "Lalka" to była prawdziwa męczarnia...
Jeżeli ma to byc książka dla osoby która dopiero zaczyna przygode z historią to zdecydowanie polecam Europa walczy 1939-1945: Nie takie proste zwycięstwo Po tej lekturze można sięgnąc po bardziej szczegółowe pozycje
Labirynt - są nawet dwie i to główne bohaterki
Karol Bunsch - trylogia antyczna Olimpias: Powieść historyczna z czasów Filipa II Macedońskiego Parmenion Aleksander
Długi marsz
Galeony wojny: 1 Galeony wojny: 2 Czarna bandera Trylogia historyczna o Krzysztofie Arciszewskim
Galeony wojny: 1 Galeony wojny: 2
Historyczne powieści K.Korkozowicza: - cykl "Ostatni zwycięzca" - "Jeźdźcy apokalipsy" - cykl "Czarny" - "Pod czarcim kopytem"
"Ogniem i mieczem" a tak naprawdę to cała TRYLOGIA :)
Chyba i powieści Jacka Komudy też można dodac, właśnie przeczytałem "Wilcze gniazdo" - może historii trochę mniej ale niezła przygodowa książka osadzona w realiach XVII wiecznej Polski Przeglądając inne utwory tego autora myśle że "Bohun" też będzie wciągający...
Super! Naprawde ciekawe pozycje. Dzięki Dodam tylko że mogą być również ksiązki opisujące następne miesiące walk także tych partyzanckich aż do początku roku 40' za wszystkie propozycje z góry dziękję
Pamiętam że jako dziecko z wypiekami na twarzy czytałem "Łowcy wilków" i "Łowcy złota" Curwooda, autor ten napisał jeszcze kilka innych świetnych książek, chyba trzeba będzie odświerzyc tą lekture. Polecam również książki Jacka Londona a także Jamesa Coopera o Sokolim Oku
Trologia Rusinka zapowiada się świetnie Dzięki :)
Hmmm..... Admin troche zmienił tytuł ;) Oczywiście Dana Browna mam już za sobą i najbardziej chodziło mi o książki typu "Kod Leonarda da Vinci"
Własnie udało mi sie zakupic na allegro 15 ksiżek z tego cyklu bo już od dłuższego czasu przymierzałem się do Kraszewskiego. Ksiązki są z 1959 roku w twardej płuciennej oprawie co tylko zwiększy przyjemnośc z czytania. Twoja odpowiedż tylko mnie utwierdziła w przekonaniu że dokonałem dobrego zakupu Dzięki :)
Mam za sobą pierwsze dwa tomy, powieśc pisana charakterystycznym językiem, na początku troche trudnym ale szybko można się przyzwyczaic a nawet docenic. Do tej lektury napewno trzeba miec natchnienie ale warto je znaleźc - polecam. Ostatnio wyszukałem w biblionetce Jegorowa i jego trylogie "Prawem kaduka" - może ktoś czytał to prosiłbym, o kilka słów na temat tej lekturki
Historia - Norman Davies, Stephen Ambrose Powieści historyczne - Henryk Sienkiewicz, Kazimierz Korkozowicz Przygodowe - James Curwood, Jack London Podróznicze - Ryszard Kapuściński Fantastyka - J.R.R. Tolkien Inne - Dan Brawn Ale gdybym musiał wybrac jednego to zdecydowanie Henryk Sienkiewicz
Niestety gorsza wersja "Kodu Leonarda da Vinici". Schemat postaci jak i wydarzeń identyczny jak w powieści Browna - bardzo irytujące...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)