Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Przeczytane w styczniu: 1.Afery generałów (4,5) 2.Z pałacu na szafot (5) 3.Władca liczb (3,5) 4.Przeznaczenie (4) 5.Życie toczy się dalej (4) 6.Ostrożnie z marzeniami(4)
Moje krótkie podsumowanie roku. Przeczytałem tylko 87 książek. Tylko w porównaniu z ostatnimi trzema latami gdzie było kolejno 98, 123, 123. Książki najwyżej ocenione to: Papillon Świat bez końca Więzień Kołymy Książki najniżej oceniane: Brudne serca: Jak zafałszowaliśmy historię chłopców z lasu i ubeków
Przeczytane w grudniu: 1.Gniew (5) 2.Grand (4) 3.1. Dywizja Pancerna w walce: Czarna Kawaleria gen. Maczka od Caen do Wilhelmshaven: Relacje dowódców i żołnierzy (5) 4.Wybawiciel (3,5) 5.Igrzyska śmierci (4,5) 6.Miłość rano, miłość wieczorem(4)
Przeczytane w Listopadzie: 1.Księżyc zaszedł; W niepewnym boju(4) 2.Ciernista róża (4,5) 3.Tankiści: Prawdziwa historia czterech pancernych(4)
Przeczytane w październiku: 1.Lot ćmy (4,5) 2.Szepty i kłamstwa (4,5) 3.Lekarze (3,5) 4.Pierwszy raz (5) 5.Patrz, jak Jane ucieka (4,5) 6.Księżyc zaszedł (4)
Byłem lekarzem w okopach: 2 sierpnia 1914 – 14 lipca 1919 Sztafeta: Książka o polskim pochodzie gospodarczym Z pałacu na szafot 1. Dywizja Pancerna w walce: Czarna Kawaleria gen. Maczka od Caen do Wilhelmshaven: Relacje dowódców i żołnierzy
Przeczytane we wrześniu: 1.Milcząca dziewczyna (5) 2.Kłamstwo doskonałe (3,5) 3.Kryptonim "Kawki" (5) 4.Nierządnica (5) 5.Żołnierze wyklęci: Niezłomni bohaterowie (4,5) 6.Kasztelanka (5) 7.Szybki numer (3) 8.Grand Avenue (5) 9.Testament nierządnicy (5)
Przeczytane w sierpniu: 1.Wyścig tajemnic (5) 2.Wpływowe kobiety Drugiej Rzeczypospolitej (3,5) 3.Krzyżowiec (4,5) 4.Deyna (4,5) 5.Ogród kości (5) 6.Marker (5) 7.Gwiazdy Drugiej Rzeczypospolitej (4,5) 8.Wojna Lance'a Armstronga (4,5) 9.Major Hubal: Historia prawdziwa (4)
Przeczytane w lipcu: 1.Operacja Talos (3,5) 2.Rozbite okno (5) 3.Mądra Kobieta (4) 4.Zaginione (4) 5.Zegarmistrz (4) 6.Straszliwie sam: Mój dziennik (4) 7.Afery i skandale Drugiej Rzeczypospolitej(4) 8.Klub Mefista (4)
Przeczytane w czerwcu: 1.Zamordowana piramida (4) 2.Prawo pustyni (4) 3.De profundis (3) 4.Sprawiedliwość wezyra (4,5) 5.Więzień Kołymy (5,5) 6.Droga do zapomnienia (4,5) 7.Ziarno prawdy (5) 8.Nefer Milczek (3,5) 9.Kamuflaż (4,5)
Przeczytane w maju: 1.Śmierć w Breslau (3,5) 2.Autobus do San Juan (4) 3.Puszczyk (4) 4.Układ (5) 5.Pod akacją Zachodu (5) 6.Śląskie dziękczynienie (5) 7.Bezcenny (5) 8.Odwaga straceńców: Polscy bohaterowie wojny podwodnej (5)
Przeczytane w kwietniu: 1.Cesarzowa Józefina (5) 2.Brudne serca: Jak zafałszowaliśmy historię chłopców z lasu i ubeków (2,5) 3.Wołyń: Epopeja polskich losów 1939-2013: Akt III (5) 4.Uwikłanie (5) 5.Wołyń: 27 Wołyńska Dywizja Piechoty Armii Krajowej(4,5) 6.Bitwa pod Kadesz (5) 7.Wielka pani Abu Simbel (4) 8.Ulica Nadbrzeżna (4) :
Przeczytane w marcu: 1.Siostra (4,5) 2.Hrabina: Tragiczna historia Elżbiety Batory(4,5) 3.Granice (3) 4.Syn światłości (5) 5.Świątynia milionów lat (5) 6.Józefina (4) 7.Zabójca (4) 8.Józefina i Napoleon (5)
Przeczytane w lutym: 1.Elektryczne perły (4) 2.Świat bez końca (5,5) 3.Arytmia (3,5) 4.Złe towarzystwo (5) 5.Skazana (3,5) 6.Cicha kuracja (4)
Przeczytane w styczniu: 1.Trochę większy poniedziałek (4) 2.Sekret najpilniej strzeżony (4,5) 3.Wołyń: Epopeja polskich losów 1939-2013: Akt II (5) 4.Gwiazdy patrzą na nas (5) 5.Papillon (6) 6.Życie od podszewki: Tom 3 (3) 7.Perkalowy dybuk: Powieść kryminalna retro (4,5)
Każda z tych książek zostanie wydana w dwóch tomach , czyli że będzie 38 książek , ale 19 tytułów.
Bardzo dziękuję i mogę sobie tylko życzyć...by się spełniło..:-))
Przeczytane w grudniu: 1.Z Wiednia do Wersalu (5) 2.Ludobójcy i ludzie: Sąsiedzi (4) 3.W Wersalu i Petit Trianon (5) 4Małe zbrodnie małżeńskie ponownie(5) 5.Wołyń we krwi 1943 (5,5) 6.Drogie życie (4) 7.Handlarz śmiercią (3,5) 8.Anioł w kapeluszu(4) 9.Lisia dolina (5
Z tych najgorszych dla mnie , tylko jedną doczytałem do końca i tylko tej tytuł podaję : Wielkanocna parada
Zastanawiałem się jakie książki tu wpisać . Czy wszystkie z najwyższą notą , ale przecież i pomiędzy nimi są takie, które w szczególny sposób wyróżniam, mimo że tak samo ocenione . Dlatego też zamiast kilkunastu wpiszę tylko kilka, ale takich które najbardziej zapadły mi w pamięć. Bez pożegnania Abonent czasowo niedostępny Cytadela Klucze Królestwa Dziennik Północy Doktor Robert Shannon Trzej towarzysze U boku Łupaszki Wołyń we krwi 194...
Wszystko jest ok. Bardzo dziękuję.
Przeczytane w listopadzie: 1.Inferno (3) 2.U boku Łupaszki (5) 3.Włoskie buty (4,5) 4.Francuska suita (3,5) 5.Czarownice z Salem Falls (4) 6.Uciekinierka (3,5) 7.Ciemno, prawie noc (4) 8.Ostatni, który umrze (5)
Napisałaś - " popłynąć z nurtem książki, wczuć się i zakochać… " Bardzo celne słowa. Jeśli zanurzysz się w nurt tej rzeki płynącej z pod pióra Wańkowicza, to utoniesz w niej na zawsze. Mnie się przynajmniej to udało. Uwielbiam rozkoszować się tym językiem , czasem już archaicznym ale mimo to jakże bliskim, pełnym miłości do Kresów , rodzinnego domu , czy najbliższych. Dlatego jego książki ,o jakże się cieszę że pojawiło się to piękne ich ...
Przeczytane w październiku: 1.Katarzyna Wielka: Gra o władzę (4) 2.Czarny obelisk (4) 3.Mechaniczna pomarańcza (wersja R) (4) 4.Ostatnie rozdanie (4) 5.W otchłani mroku (5) 6.Niebezpieczne związki (5) 7.Jack i Jill(4,5) 8.Nowy wspaniały świat (4)
Również wypełniłem.
Polecam, Ci - Mengele: Polowanie na anioła śmierci
Każda śmierć boli , a śmierć tych najlepszych w podwójnie. Wieczne odpoczywanie...
Przeczytane we wrześniu: 1.Bogini z labradoru (4,5) 2.Cudowny czwartek (4) 3.Nieznanemu bogu (4,5) 4.Mózg Kennedy'ego (3) 5.Dziennik Północy (5) 6.Zielone lata (4) 7.Doktor Robert Shannon (5) 8.Trzej towarzysze (5) 9.Wilcze dziecko: Niezwykła historia Liesabeth Otto urodzonej w Prusach Wschodnich (5) 10.Czas życia i czas śmierci (4,5)
Przeczytane w sierpniu: 1.Cytadela (5) 2.Upiory (4) 3.Jeśli przeżyjesz... (4) 4.Mengele: Polowanie na anioła śmierci (4) 5.Szósty cel (3,5) 6Zima naszej goryczy(4,5). 7.Wielbiciel (3) 8.Klucze Królestwa (5,5) 9.Imię twoje... (4) 10.Tajemnica Westerplatte (3,5)
Faktycznie jakoś nie przypadła mi do gustu , może nie czas na nią , tym bardziej że seria o Małgorzacie bardzo mi się podobała.
Przeczytane w lipcu: 1.Ty umrzesz pierwszy (4,5) 2.Młodość dla wybranych (4) 3.Czara wyroczni. (3) 4.Dobre dziecko (3,5) 5.Drugie dziecko (4) 6.Wołyń: Epopeja polskich losów 1939-2013: Akt I(4) 7.Sergiusz, Czesław, Jadwiga (5) 8.Złodzieje serc (3) 9.Prezydent von Dyzma (3) 10.Nigdy nie mów żegnaj (3) 11.Pancerne serce (5) 12.Magia przeznaczenia (4)
Przeczytane w czerwcu: 1.Czas pokaże (5) 2.Mokradełko (4,5) 3.Za grzechy ojca (4,5) 4.Śmierć gangstera (4) 5.Zima w Siedlisku (4) 6.Magnetyzer (4,5) 7.Rzeki Hadesu (5) 8.Bez pożegnania (5) 9.Szkoła pod baobabem (4) 10.Tryb warunkowy (3) 11.Więzień urodzenia (5) 12.Koło graniaste (4,5) 13.Mea culpa (4) 14.Czas darowany nam (4) 15.Róże cmentarne (3,5) 16.Mała matura (4)
Przeczytane w maju: 1.Echo winy (3,5) 2.Całuj dziewczęta (5) 3.Grzesznik (3,5) 4.Mary, Mary (3,5) 5.Obserwator (4) 6.Trzy NIE i jedno TAK (4) 7.Przelot bocianów (4,5) 8.Siedlisko (4,5) 9.Bogusia (3)
Fajnie. Bardzo dziękuję..:-))
...coś namieszałem z wielkością liter - Robert , lub RobertP miało być
Mój obecny to robertp1964, proszę o zmianę na robert , a jeśli zajęty to robertp.
Przeczytane w kwietniu: 1.Poradnik pozytywnego myślenia (5) 2.Autopsja (5) 3.Zabójczy spadek uczuć (4) 4.Matka Wszystkich Lalek (3,5) 5.Abonent czasowo niedostępny (5,5) 6.Żniwo (4) 7.Niebezpieczna fortuna (4) 8.Osaczona (3,5) 9.Pająk nadchodzi (5) 10.Sobowtór (4,5) 11.Wielkanocna parada (2,5) 12.Opary szaleństwa (4,5)
Przeczytane w marcu: 1.Głowa Minotaura (4) 2.Jezus z Judenfeldu: Alpejski przypadek księdza Grosera (3,5) 3.Uciekinier (5) 4.Koniec świata w Breslau (4,5) 5.Ja, pani woźna (3,5) 6.Dżuma w Breslau (3,5) 7.Liczby Charona (3,5) 8.Chichot losu (3,5) 9.Zima świata (4)
Przeczytane w Lutym: 1.Powroty nad rozlewiskiem (4) 2.Miłość nad rozlewiskiem (4) 3.Upadek gigantów (5) 4.Zamieć śnieżna i woń migdałów (3) 5.Ja, Ibra: Moja historia (4,5) 6.Przerwane milczenie (4) 7.Piramida (3,5) 8.Inna wersja życia (5)
Każdy kryminał jest o czym innym , dlatego kolejność czytania nie ma tu znaczenia.Dla mnie kiepskie, dlatego nie mogę ci jej polecić.
Fakt, nie oceniłem tej książki zbyt wysoko jednak Ci ją polecam , przede wszystkim dlatego że opowiada ona o pierwszych latach służby Wallandera w policji.
Przeczytane w styczniu: 1.Dom sióstr (5) 2.Cios; Szczelina(3,5) 3.Oblężone: Piekło 900 dni blokady Leningradu w trzech przejmujących świadectwach przetrwania (3,5) 4.Houston, mamy problem (5) 5.Róża z Wolskich (4,5) 6.Gosposia prawie do wszystkiego (4) 7.Entliczek pentliczek (3,5) 8.Dom nad rozlewiskiem (5) 9.Piękna pokora (3,5) 10.Agatha Raisin i nawiedzony dom (3) 11.Noc pod Alpami (4)
Szpital Przemienienia Przerwana lekcja muzyki
Dziękuję za informację. Dzięki Tobie obejrzałem naprawdę fajną komedię kryminalną, a Irena Kwiatkowska była w niej boska!.:-))
My się faktycznie nie rozumiemy. Dlaczego uważasz że czci się nie udane powstania. Bardzo często przecież podkreśla się w wypowiedziach że czci się pamięć ludzi którzy w nich brali udział , którzy cierpieli i ginęli za ojczyznę i o tym ja tu mówię ,o ludziach . Co do samych powstań tych nie udanych , jak Powstanie Styczniowe czy Powstanie Warszawskie zawsze będą kontrowersje ,ale to nie znaczy że trzeba o nich zapomnieć tak jak zapomina...
Jeśli ludzi którzy w walce o wolność ojczyzny poświęcili swe życie, a było też że życie całych swoich rodzin zsyłanych na Syberię , ludzi którzy tracili całe majątki po to by Polska była wolną , ktoś nazywa nieudacznikami , to nie za dobrze świadczy nie o nich , lecz o tych którzy taki osąd wydają.Takim ludziom jak oni należy się pamięć i ogromny szacunek , bo poświęcili siebie ,swoje życie i swoje rodziny na ołtarzu narodu. Ponadto nik...
Robert Ludlum, niektóre książki pisał pod pseudonimami - Michael Shepherd i Jonathan Ryder.
Fajnie jest mieć poparcie. Dziękuję misiabelu i Tobie Admin.
Nie zmierzałem nikogo wywoływać tu do tablicy . W tym co piszesz jest wiele racji, a to że podpowiadasz gdzie można coś znaleźć, to przecież jest bardzo fajne. Ja mówię tu o sytuacjach w których ucinało się temat hasłem typu , to już było . Wiadomym jest, że ilość pomysłów na nowy temat z upływem czasu staje się coraz bardziej ograniczona, a przecież nie chodzi nam o to by forum dyskusyjne zamierało , ale o to by cały czas żyło pełnią swo...
Tak przy okazji chciałbym się wypowiedzieć na temat nowych (starych) tematów na forum. Nie raz widziałem jak ktoś chciał wprowadzić jakiś temat , ale zaraz pojawił się ktoś inny mówiący o tym że taki temat był już poruszany. Mam prośbę nie zapominajmy o tym, że do biblinetki wciąż dołączają nowi ludzie , a i w miarę upływu lat nasze gusty też mogą ulec zmianie . Dlatego może warto czasem powrócić do tego co już było . To tylko taka moja sugest...
Dziękuję.Mnie też się podobał. Jak wiesz chciałem go w tym roku jeszcze rozszerzyć , tyle że nie nie przyjęło. Za to wynikło to co wynikło.
Dochodzę do wniosku czytając te wypowiedzi że to był zły pomysł gdy w zeszłym roku stworzyłem ten temat. Zrobiłem to bowiem z zupełnie innych powodów niż ten który nam się teraz objawił. Myślę tu o kłótni i zarzucaniu sobie kłamstw. Nie obstaję tu po żadnej ze stron, ponieważ uważam że to nie ma sensu. Miało być miło i przyjemnie . Każdy mógłby sobie porównać swoje nazwijmy to osiągnięcia czytelnicze w porównaniu z innymi biblionetkowicz...
A ja czekam na "Rigel90 ". Pamiętacie ile przeczytała w zeszłym roku książek - 534! Takie były najlepsze wyniki zeszłego roku: 1.Rigel90 - 534 2.dot 59 - 278 3.Nutinka - 210 Do cyfry 200 dobiły jeszcze agatatera - 203 i aniulka_aa - 200
Bardzo dziękuję Ci za piękne życzenia ...:-))
Dziękuję Marylek..:--)) I wiesz , jakoś wole urodziny biblionetkowe od tych drugich ...bo tamte jakieś wysokie cyfry mają , a to mi się wcale , a wcale nie podoba...:-))
Bardzo dziękuję za życzenia. Tak patrząc wstecz to przecież tylko 5 lat , ale z drugiej strony ile przez ten czas się wydarzyło. Ilu ludzi poznałem , ile książek przeczytałem i to tylko dzięki temu że tu jestem..:-))
To fakt , bardzo mi się "Lesio " podobał. Zdarzało się że czytając śmiałem się w głos . I bardzo dziękuję za życzenia..:-))
Bardzo dziękuję za życzenia .Ja też życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku , pełnego wspaniałych lektur , ale przede wszystkim wielu pięknych chwil i przeżyć dnia codziennego.
Z podanych tutaj liczb wynika że Ty ," misiabela "i ja, czytaliśmy w tym roku na tym samym poziomie. Moja liczba to 123. Z tym że ja również nie liczę na to żeby było więcej, podejrzewam nawet że to może być mój rekord na długi czas. Liczba 10 książek w miesiącu jest dla mnie optymalną. Zauważyłem też że od kiedy pojawiłem się tu na forum , liczba przeczytanych przeze mnie książek w ciągu roku znacznie wzrosła, co znaczy że pobyt tutaj bardz...
W takim razie zakończyliśmy ten rok , tą samą książką. Ja też dziś skończyłem ją czytać..:-))
Przeczytane w grudniu: 1.Lesio: Powieść, nie da się ukryć, humorystyczna (5) 2.Osobowość ćmy (5) 3.Festung Breslau (3) 4.Lilka (4,5) 5.Listy miłości (4,5) 6.Irena (3,5) 7.Przeklęte, zaklęte (4,5) 8.Morderstwo w Orient Expresie (4)
R@dzio , przepraszam , nie zauważyłem że wszedłem Ci w temat.
Zdecydowanie się z Tobą zgadzam.Do tej pory udało mi się przeczytać większość jej powieści , ale żadna nie zachwyciła mnie tak jak ta. Nie znaczy to że inne są złe. Wręcz przeciwnie , czytanie ich sprawia mi ogromną przyjemność . Do przeczytania pozostało mi jeszcze tylko kilka jej pozycji i już martwię się czy znajdę polskiego autora który będzie umiał trafić do mnie tak jak udało się to Fleszarowej.
Moim zdecydowanym faworytem z pośród przeczytanych w tym roku książek jest: Pod jednym dachem, pod jednym niebem Duże wrażenie zrobiły również: Dziewiętnaście minut - poprzez spojrzenie na tragedię od drugiej strony. Nie mogę tu napisać mordercy , bo równie dobrze można go uznać za ofiarę. W naszym domu oraz cały cykl: Tak trzymać! w skład którego wchodzą : Wiatr od lądu Brzeg Niepokonani niepokorni Wybrałem też najciekawszego a...
Przeczytane w listopadzie: 1.Pasje i uspokojenia (5) 2.Latarnik (4) 3.Miłośnica (4) 4.Dom na krawędzi (4,5) 5.Nim nadejdzie mróz (4,5) 6.Fabrykantka aniołków (5) 7.Dziewczyny do wynajęcia (3,5) 8.Zapalniczka (3) 9.Życie skrojone na miarę: Tom 1 i 2 (4,5) 10.Panny i wdowy (5)
Przeczytane w październiku: 1.Brzeg (5) 2.Niepokonani niepokorni (5,5) 3.Więzień nieba (3) 4.Skrzydlata trumna (3) 5.Powrót nauczyciela tańca (4,5) 6.Czarny warkocz (5) 7.Niespokojny człowiek (4) 8.Lekarstwo na miłość: Scenariusz filmu; Klin (4)
W tym tygodniu w serii "Viva najlepsze kino" ukazał film Romana Polańskiego - "Rzeź , w cenie 19,99 zł.
Od dziś z tygodnikiem "Viva" - "Wstyd", w rolach głównych Michael Fussbender i Corey Mulligan, w cenie 29,99 zł.
Od dzisiaj w serii "Viva najlepsze kino" - " Mój tydzień z Merilyn", w cenie 19,99 zł.
Od dziś w sprzedaży wraz z gazetą "Viva" film "Nad życie". W rolach głównych :Olga Bołądź i Michał Żebrowski.Film ten to oparta na faktach opowieść o Agacie Mróz, odnoszącej sukcesy siatkarce, która w 2008 roku przegrała walkę z rakiem. Cena gazety z filmem 29,99 zł.
Przeczytane we wrześniu: 1.Przemiana (3,5) 2.Aleja samobójców (3) 4.Krokodyl z Kraju Karoliny (4) 5.Martwe Jezioro (4) 6.Gry nie tylko miłosne (3,5) 7.Pingpongista (5) 8.Drzwi do piekła (4) 9.Niebo naszych ojców (4) 10.Wiatr od lądu (4,5)
W dniu dzisiejszym ukazały się w serii "Kolekcja kina kostiumowego" - "Człowiek w żelaznej masce" - z Jean Marais - "Angelika i król " -z Michele Mercier Cena każdego z tytułów to 19,99 zł.
Trochę się ostatnio rozleniwiłem , wypada jednak w końcu to nadrobić...:-)) W tym tygodniu ukazały się : -z gazetą "Claudia"- "Kobiety z 6 piętra"- reedycja , w cenie 11,99 zł -z gazetą " Gala" -"Boisko bezdomnych" - reedycja , w cenie 9,99 zł -z gazetą "Viva" - "Big love" - nowość , w cenie 29,99 zł - w serii "Najlepsze kino Viva"- "Śluby panieńskie "-w cenie 7,99 zł i "Muppety" , w cenie 19,99żł, oba filmy to oczywiście reedycja.
W dniu dzisiejszym ukazały się: - gazeta "Gala" z filmem - "Boisko bezdomnych " w cenie 9,99 zł - gazeta "Party" z filmem - " Igrzyska śmierci " w cenie 29,99 zł
"Igrzyska śmierci", od dziś w sprzedaży wraz z gazetą "Viva" w cenie 29,99 zł.
Od dziś również z gazetą "Party" - "Hans Kloss"- cena 29,99 zł
Od dziś w sprzedaży : Agata Raisin i zmordowani piechurzy"- 5 tom kolekcji, oraz Maria Rodziewiczówna - "Dewajtis "- 2 tom kolekcji jej książek , w cenie 11,99 zł.
Przeczytane w sierpniu: 1.Wszyscy jesteśmy podejrzani (3) 2.Złoto nie złoto (4,5) 3.Szukając gdzie indziej (4) 4.Oczy Marzanny M. (3,5) 5.Most nad rwącą rzeką (4) 6.Młodość nie radość (3) 7.Łza (3,5) 8.Ostatnią kartą jest śmierć (3,5) 9.Stangret jaśnie pani(4,5) 10. Przebudzenie (5) 11.Płatki na wietrze (3,5)
Od dzisiaj wraz z gazetą" Viva" - " Hans Kloss". W rolach głównych Tomasz Kot i Piotr Adamczyk. Cena 29,99 zł.
W dniu wczorajszym w kioskach pojawiły się: - W serii "Viva kino" dwa filmy-" 80 milionów" i " 1920 Bitwa Warszawska". Obydwa w cenie 19,99zł, - "Artysta", w roli głównej Jean Dujardin, do nabycia wraz z gazetą "Wysokie Obcasy Extra" w cenie 29,99 zł.
nie omieszkam .:-))
A skąd jeśli można wiedzieć? :-))
Sporo tego. Cieszę się . Jak byś była z Krakowa, a wiedziałbym wcześniej to bym mógł pomóc . Inaczej się nie opłaca bo są koszty przesyłki. Pozdrawiam.
A teraz napiszcie kto z was dzięki tym informacją nabył jakiś film.
W dniu dzisiejszym pojawił się pierwszy tom nowej kolekcji- "Klasyka literatury kobiecej-Maria Rodziewiczówna". Jakoś nie do końca zgadzam się z tym tytułem ponieważ czytałem kilka jej powieści ,oraz oglądałem filmy na ich podstawie i bardzo mi się podobały , a przecież kobietą nie jestem...:-)) Jako pierwszy - "Między ustami a brzegiem pucharu" , w promocyjnej cenie 4,99 zł. Ukazywać się będą co dwa tygodnie , od drugiego numeru ich c...
Od dziś można już nabyć trzeci tom tej serii :"Agata Raisin i zakopana ogrodniczka".
W dniu dzisiejszym ukazały się: "Gala"z filmem "Lęk wysokości". W rolach głównych Marcin Dorociński i Krzysztof Stroiński. Cena 29,99 zł i... "Party" z filmem "Królewna Śnieżka". Cena 29,99 zł.
To ja dodam - Michała Rusinka (1904-2001) , autor min. znakomitej trylogii o Krzysztofie Arciszewskim.
Od dziś wraz z gazetą "Viva"- "Królewna Śnieżka", w rolach głównych: Julia Roberts i Lily Collins. Całość w cenie 29,99 zł. Od dziś również już 4 część z serii "Miliny wspomnień"- "Robin Hood" z Russell Crowe , w cenie 19,99 zł.
Od czwartku w sprzedaży znajduje się nowy numer "Twojego Stylu", wraz z filmem "Sala samobójców". W rolach głównych min.Roma Gąsiorowska, Agata Kulesza i Krzysztof Pieczyński, a wszystko to w cenie 11,95 zł.
Z nowym tygodniem mamy nowy film. Z gazetą "Gala", ukazał się anonsowany jako thriller - "Zaginiona", w roli głównej Amanda Seyfried. Cena 29,99 zł, a z dzisiejszym wydaniem gazety "Party" film który ukazał się już w zeszłym tygodniu z gazetą "Viva" -"Sztos"również w cenie 29,99 zł.
W dniu dzisiejszym pojawił się drugi tom w/w kolekcji Agaty Raisin -"Wredny weterynarz", w anonsowanej już przeze mnie cenie 13,99 zł.
Od wczoraj z gazetą "Viva"można nabyć film "Sztos 2 ", w którym główne role grają między innymi :Pazura, Szyc i Linda. Cena 29,99 zł. Ponadto ukazał się trzeci numer kolekcji "Miliony wspomnień" - "American gangster", z Denzelem Washingtonem i Russell Crowe w głównych rolach. Cena 19,99 zł.
Przeczytane w lipcu: 1.A na imię jej będzie Aniela (3,5) 2.Fałszywy trop (5) 3.Błogosławieni, którzy robią ser (3,5) 4.Słonecznik 3 5.Mariola, moje krople... (3,5) 6.W imię miłości (The Pact) (4) 7.Zielone drzwi (4,5) 8.Dwie ścieżki czasu (4,5) 9.Po tamtej stronie śmierć (3) 10.Kwiaty na poddaszu (4,5) 11.Innego życia nie będzie (4)
w dniu dzisiejszym ukazał się drugi tom z serii "Miliony wspomnień"-"Szybcy i wściekli",w roli głównej Paul Walker , w cenie 19,99 zł. Ponadto w serii "Viva najlepsze kino", mamy dwa wznowienia.Pierwsze to - "Pokaż kotku co masz w środku", w cenie 19,99 zł i drugie- "Śniadanie do łóżka" - w cenie 7,99 zł.
Czyli że informacja się przydała. Cieszę się.
Dziś mamy kilka filmów. Gazeta "Party" z filmem "Sponsoring" w cenie 29,99 zł. Gazeta "Gala" i aż trzy filmy . Jedna to nowość "Bóg zemsty" - Nicolas Cage w roli głównej, w cenie 29,99, oraz dwa wznowienia: "Wciąż ją kocham" i "Pan i pani Killer", obydwa w cenie 9,99 zł.
Masz rację. Dokładnie tak samo było z "W ciemności", jeszcze szedł w kinach a już pojawił się na dvd.
Mamy wakacje, a w związku z tym panuje sezon ogórkowy również na nowości filmowe. Na szczęście nie tak do końca . Dziś ukazał się bowiem pierwszy numer nowej kolekcji "Miliony wspomnień" -"100 filmów na stulecie Studia Universal" Swoją drogą ciekawe czy to faktycznie będzie taka długa seria? Jako numer jeden pojawił się w cenie promocyjnej tzn. 14,99 zł"Green Zone" w roli głównej Matt Damon. Dziś też pojawił się kolejny numer gazety "Viva"...
W tym tygodniu ukazały się w kioskach cztery książki Darii Doncowej , reklamowanej jako "Caryca rosyjskiego kryminału humorystycznego", wszystkie w cenie 9,99zł. 1.Słodki padalec 2.Przesyłka dla Kameleona 3.Manikiur dla nieboszczyka 4.Poker z rekinem
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)