Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Przeczytane: 30. Skalne lato - 4 31. Najeźdźcy - 4 32. Liczy się zespół: Louis van Gaal - 4
Liczy się zespół: Louis van Gaal
Dzisiaj od Mikołaja ze Śląska (według adresu z Katowic, według pieczątki z Chorzowa) dostałam: Zostały tylko ślady podków... Dziękuję. ;)
Super pomysł na konkurs. Mogłam więcej odgadnąć, ale bez narzekań. Dziękuję za zabawę Syrenko. :)
Ja walczę z choróbskiem, więc mnie nie będzie. Ale mam nadzieję, że spotkania będą częste. ;)
Piętno
Horror z wampirami, które się nie patyczkują. Gryzą, mordują z zimną krwią... Może nie na każdej stronie, ale jednak.
Przeczytane: 25. Odrodzenie - 4 26. Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - 5,5 27. Sygnały ze skalnych ścian - 5 28. Tragedie tatrzańskie - 4,5 29. Wędrówki alpejskie - 4
Skończyłam: 28. Tragedie tatrzańskie i zaczęłam: Wędrówki alpejskie.
Sygnały ze skalnych ścian
Nie obiecuję na 100%, ale chciałabym się wybrać. ;)
A czy będzie relacja?
Jest szansa, że się wybiorę.
Albo tu: https://www.biblionetka.pl/TagSearch.aspx?tags=agenci :)
Może nie zachwycająco. :) Przeczytane: 24. Cesarz Ameryki: Wielka ucieczka z Galicji - 5 W trakcie: Odrodzenie
Zrobione. :)
Jak dotąd przeczytałam prawie wszystko, co wyszło po polsku, tego pisarza: Griffin W. E. B. (właśc. Butterworth William Edmund III) Jedyna, której nie przeczytałam czeka w kolejce:) Przeczytałam też wszystko: Wharton William (właśc. Du Aime Albert) choć nie wszystko mi się podobało.
Musiało mi zjeść maila z Kalicińską, bo widzę, że niewysłany. :)
Muszę się się przyznać, że "Księgę Tatr" mam od dawna w planach, ale nie mogę się zmobilizować. :)
"Ondraszek" jest warty uwagi. Zastanawiam się czasem, czemu jest tak mało znany. :)
Mam nadzieję, że akcja aktualna. :)
Przypomnę temat. :)
Na Targach: Szósta klepka w ramach kompletowania Jeżycjady.
Wszystkiego najlepszego. :)
Pozycja numer trzy może być ciekawa. ;)
Dziękuję. :)
Dziękuję. :) Szybko ten czas leci... :)
Czemu nie? :) W sumie długie jesienne wieczory się zaczynają. :)
Dziękuję. :) Podziwiam, że zawsze coś ułożysz. :)
Wrzesień upłynął mi pod znakiem książek z półki: Przeczytane: 20. Arcyszpiedzy - 4 (z półki) 21. Pasażer do Frankfurtu - 4 (z półki) 22. Bridget Jones: Szalejąc za facetem - 4 23. Śmiertelna klątwa i inne opowiadania - 4 (z półki) Zaczęłam czytać: Cesarz Ameryki: Wielka ucieczka z Galicji :)
Podejrzewam, że to nie ostatnia przygoda z Wieczerską. :)
Wychodzi mi, że pierwszą książką, którą oceniłam był: Tajemniczy ogród i to na 6. :)
Bridget Jones: Szalejąc za facetem :)
Tak. :)
Dzisiaj dwie: Odrodzenie Najeźdźcy
Miłego zlotowania. Będę z Wami duchem. ;);) Liczę na fotorelację. I relację pisaną. ;)
Arcyszpiedzy :)
Przeczytane: 19. Stracone lata - 4 W trakcie: Arcyszpiedzy Kupiłam jedną książkę, dostałam też jedną. :)
Opcja zabójstwa :)
Wszystkiego książkowego z okazji biblionetkowych urodzin. :)
I wszystkiego książkowego z okazji biblionetkowych urodzin. :)
Całkiem nieźle w porównaniu z poprzednimi miesiącami: 15. Nie i Amen - 5 16. Czas honoru - 5 (z półki) 17. Wybór Zofii - 5 18. Moja babcia, Niemcy i wojna - 4,5 W trakcie: Stracone lata Do tego jedna książka kupiona...: Arcyszpiedzy ... i dwie przywiezione z Żywieckiego Klubu z Kawą nad Książką: Zima Muminków Sekret jej oczu Do tego cztery książki przywiezione ze spotkania biblionetkowego. ;)
Dzisiaj: Arcyszpiedzy
Dziękuję za spotkanie. :) Mini-podsumowanie w nowym temacie. :)
Zrobiłam też kilka fotek, osoby, które nie dostały zdjęć poproszę o adres e-mail na pw. ;)
Ja będę sama jednak. Zastanawiam się tylko, czy na sala na piętrze będzie czynna o 14.
Wczoraj zaczęłam: Moja babcia, Niemcy i wojna
Możemy iść do Browaru. :) Może jeszcze przyjdą dwie osoby. Zaraz wyślę wiadomość o terminie.
Jeśli chodzi o mnie, to może być 31 lipca. Jeśli by przesunąć, to nie mam nic przeciw. Może też być jedno kameralne, drugie większe. Spotkań nigdy dość. ;)
Wypełnione. ;)
W Wiśle też na chwilę byłam, faktycznie zakorkowana. Żywiec też może być zakorkowany. Planów nie mam, więc chętnie wpadnę. Podejrzewam, że wygodniej będzie w Bielsku, bo io parking łatwiej, a i biblionetkowicze spoza regionu już lepiej znamy. Ale jakby było w Żywcu, to pomyślimy nad tym. ;)
Przeczytane: 14. Krwawe wojny - 5 W trakcie: Wybór Zofii Nie i Amen Czas honoru Do tego dwie kupione książki. ;)
W ramach uzupełniania serii: Świadek
Dołączę do akcji. :)
Wczoraj w Matrasie sobie nie odmówiłam: Liczy się zespół: Louis van Gaal
W Biedronce za 4,99: Kocia magia: O tym, czego nauczył mnie o życiu, miłości i wychodzeniu z nałogów najbardziej niepoprawny kot na świecie Kontrabas i bumerang
W maju podobnie jak w miesiącach poprzednich. ;) Przeczytałam: 11. Ostatnie zamczysko - 5 12. Smak lata - 5 13. Wszystkie moje marzenia - 4 I w trakcie: Wybór Zofii Nie i Amen Krwawe wojny
Książki pofrunęły do Olimpii. :)
Ok. Jedną już skończyłam, drugą zaczęłam. :) Jak skończę, to dam znać i podeślę. :)
Podbiję troszkę temat. Pierwszą z dwóch książek zaczęłam czytać. :) Kto się jeszcze zdecyduje? :)
Ja chętnie sobie przypomnę bohaterki i poznam ich losy. ;)
[*] :(
Wczoraj przytargałam z biblioteki dwie: Krwawe wojny Stracone lata
Kwiecień taki sobie: Przeczytane: 9. Księga Ducha Gór - 4 10. Bracia krwi - 5 W trakcie: Wybór Zofii Ostatnie zamczysko :)
A to chyba nie nowość. :)
A najfajniej, to było w "Pieprzu i soli". Szkoda, że już nie istnieje.
W Biedronce: Diabeł ubiera się u Prady Pięść Boga
Mi akurat się nieco zmieniły plany i jutro mnie nie będzie, ale mam nadzieję, że w maju/czerwcu będzie spotkanie. :)
:)
Książka poszła do Hornblendy. :)
Widzę, że cykle nie chcą się podlinkować, chyba trzeba użyć kopiuj+wklej. ;)
Może ten cykl Ci się spodoba: Odznaka honoru
Sprawdź pw. :)
Dzisiaj przeczytam ostatni rozdział i wyślę dalej. :)
Jest plan skompletowania Rudnickiej. Kupiłam: Do trzech razy Natalie
No i doszło u mnie do zmiany. Teraz na pierwszym miejscu mam: Pamiętniki żołnierzy batalionu "Zośka": Powstanie Warszawskie Spodoba mi się na 88%. ;)
Ale pracy. :) Podziwiam. :)
Dziś do mnie przyszła. ;)
Trudno mi powiedzieć na 100%, ale jak mi nic nie wyskoczy, to bym przyjechała.
Marzec taki sobie, tylko trzy przeczytane książki: 6. I boję się snów - 5 7. Róże, Cecylie, Florentyny: Opowiadania pisarzy polskich - 4 8. Babunia - 5 I jestem w trakcie czytania: Wybór Zofii Bracia krwi Ale nadal nie wiem, kiedy zacznę swoje czytać. ;)
Akurat o "Księdze Tatr" myślałam. :) Jeśli by Ci nie przeszkadzało, że u mnie spora kolejka... :)
Też byliśmy w liceum na takiej wycieczce. ;)
Moja znajomość Kurka nadal kończy się na "Grypa szaleje w Naprawie" i "Woda wyżej". ;) Ale dobrze, że temat odkopałaś, trzeba autora wziąć pod w uwagę w książkowych planach na przyszłość. :)
Prawdopodobnie nie poznałam. Nie mogę sobie przypomnieć. ;)
No, nieźle. Nie mogę sobie przypomnieć kiedy u mnie ostatnio była polecanka na 99%. :)
Musze Ci powiedzieć, że prędzej spodziewałabym się w czołówce polecanek książki sensacyjnej, historycznej albo kryminału. Czytam rzecz jasna książki dziecięco-młodzieżowe, ale nie aż tak często, więc wciąż jestem zdziwiona wynikiem. ;)
Ale ciekawe czemu akurat tę książkę mam na pierwszym miejscu. ;)
Z ciekawości zapytam. Jaką książek macie na pierwszym miejscu polecanek? Ja: Poznaję świat: Książka dla dzieci 6-8 letnich (93%). I wciąż nie mogę się nadziwić temu wynikowi.
Też czekam na opcję wyszukiwania po tagach. Mam nadzieję, że się doczekamy. A jeśli chodzi o brakujące tagi, to zgłaszam też poprzez "Zgłoś błąd" pod konkretnym tytułem do jakiego by mi pasował dany tag. I całkiem sporo już tak zostało dodanych. ;)
Dzisiaj: Z rozkazu prezydenta
Zaczęłam jeszcze czytać: Wybór Zofii
Tak się zastanawiałam skąd masz taką mapkę. ;)
Wszystkiego książkowego. :)
Warto przypomnieć. ;)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)