Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
To ja też dołączam.
Oj... :( Nie wiem, co powiedzieć. ;(
Tylko nieco lepiej niż w czerwcu: 10. Noc i ciemność - 4 (z półki) 11. Białe kruki - 4 Zaczęłam: Niebezpieczny poeta: Konstanty Ildefons Gałczyński
Niebezpieczny poeta: Konstanty Ildefons Gałczyński
Z biedronkowych okazji: Małe wielkie rzeczy Pora przypływu
Nie obiecuję na 100%, ale postaram się wpaść. ;)
W tym miesiącu tylko jedna: Uciekinier: Wspomnienia wojenne pilota spitfire'a A czytam: Dzieje literatury powszechnej
Mówisz i masz: Jaką książkę kupiliście ostatnio? Część 8. :):):)
Wielu, wielu kolejnych lat. :)
Może po Targach temat ożyje. :)
Gratulacje. ;) ;)
Przeczytane tylko dwie: 6. Wilk: Szlaki życia Jacka Londona - 5 7. Zwierz w łóżku - 4 Sądziłam, że będzie więcej, ale utknęłam: Uciekinier: Wspomnienia wojenne pilota spitfire'a
Zaczęłam: Zwierz w łóżku
Przeczytałam tylko jedną: 5. Kurtyna (z półki) - 4 I jestem w trakcie: Wilk: Szlaki życia Jacka Londona Chyba wrócę do książek Londona.
Nie obiecuję na 100 %, ale może się na chwilę wybiorę. Może faktycznie sobota lepsza.
Zaczęłam: Wilk: Szlaki życia Jacka Londona
Może coś z tej listy: Chłopiec w pasiastej piżamie Dziewczynka w czerwonym płaszczyku I boję się snów Kolumbowie: Rocznik 20 Moja babcia, Niemcy i wojna Pamiętnik Dawida Rubinowicza Reszta nie jest milczeniem Złodziejka książek
Mnie dzisiaj nie będzie.
Jak mi nic nie wyskoczy, to wpadnę na chwilę. :)
Życzę kolejnych lat! :)
Leci ten czas prawda? Kolejnych lat życzę i wszystkiego dobrego. :)
W grudniu tylko trzy: 22. Pod wrzosowiskami - 3 23. Ocalić od zapomnienia - 5 24. Ranking pierwszych dam: Kto i jak naprawdę rządził i rządzi Ameryką - 5
Mnie Mikołaj dziś zaskoczył i za pomocą swoich Elfów w Katowicach przekazał: Autobiografia Dzieje literatury powszechnej Spódniczka ze starej podszewki Krętka Blada Dziękuję bardzo. :)
Ocalić od zapomnienia
Przeczytane i obejrzane, bo dużo zdjęć tu znajdziemy: 21. Łodygowice na starej fotografii - 5 (z półki) - ocena numer 700 W trakcie (wciąż, ale kończę:)): Pod wrzosowiskami
Mam w planie zajrzeć. :)
Mogłam odgadnąć więcej, ale nie wymyśliłam. ;) Ale konkurs bardzo fajny. ;)
Wysłałam pw. ;)
Ja będę w Katowicach prawdopodobnie tylko w sobotę, więc może na siebie powpadamy tak jak w ubiegłym roku.
To o 5. Żeby nie było zbyt czołgowato... Główny bohater poznał ową kelnerkę w czasie podróży. A podróżowanie i pokonywanie przeszkód tak mu weszło w krew, że co będzie zbyt długo siedział w jednym (i to nieciekawym) miejscu.
Mam tylko 5. :)
Ja też, ale odgadłam tylko jednego dusiołka. ;)
Przeczytałam tylko trzy w tym miesiącu: 18. Morderstwa w kontinuum - 4 19. Krąg - 5 20. Zima Muminków (z półki) - 4 I zaczęłam: Pod wrzosowiskami
Zima Muminków
Trzymajcie się ciepło Jolu.
W Biedronce kupiłam dwie: Noc i ciemność Kurtyna
Fajny pomysł na konkurs. :) Miałam pomyśleć nad Twoimi podpowiedziami i już nie zdążyłam. :)
Dzisiaj: Pod wrzosowiskami
Dziękuję. :)
Ja dawno nie byłam, ale może coś ciekawego wypożyczyliście?
Aktualnie: Morderstwa w kontinuum
Przeczytane: 15. Zbrodnia w błękicie - 5 W trakcie: Regulamin tłoczni win Niezbyt imponujący wynik, ale zawsze do przodu. ;)
Dzisiaj: Morderstwa w kontinuum
Przeczytane: 14. Harry Keogh i inni dziwni bohaterowie - 3 W trakcie: Zbrodnia w błękicie :)
Będę z Wami duchem, bawcie się dobrze. :)
Mnie jednak dzisiaj nie będzie. Gdyby komuś z Was zależało na którejś książce, którą mam, to w razie czego podeślę pocztą.
Przeczytane: 12. Feblik - 5 13. Balladyny i romanse - 5 W trakcie: Harry Keogh i inni dziwni bohaterowie :)
Wstępnie się wpisuję.
Mam podejrzenie, czekam na potwierdzenie od Joya. Dziękuję. ;)
Ktoś pomataczy 2??
Przeczytane: 10. Obrońcy - 4 11. Dotyk - 4 W trakcie: Feblik
Prędzej czy później będą. Szkoda, że tyle trzeba czekać. Podobnie z "Odznaką honoru". Też są długie przerwy między kolejnymi tomami...
Harry Keogh i inni dziwni bohaterowie
Tym razem jednak mnie nie będzie.
Nie obiecuję na chwilę obecną, ale jak się uda, to się wybiorę. :)
Przeczytane tylko trzy: 7. Opcja zabójstwa - 4,5 (z półki) 8. Mordercy - 5 (z półki) 9. Klucz do ogrodu - 3 I zaczęta jedna: Obrońcy
Pojawiło się na chwilę w "Kompanii braci", a z drugi powód to sympatia do piłki nożnej, a tam jest jeden z czołowych klubów. :)
Dobry wieczór. ;)
Dzięki. ;)
Super, dzięki. ;)
Też, też. :)
Nie czytałam, dzięki. :)
:)
Nie znam, dziękuję za propozycję. :)
Z Miłoszewskim chyba muszę się "zakumplować", o Krzysztofie Mazurku dotąd nie słyszałam. Pozostałe trzy kojarzę, a że pierwszą z nich mam już od Ciebie pożyczoną, to na pewno będzie przeczytana. ;) Dziękuję za propozycje. ;)
Klucz do ogrodu
Dzięki za spotkanie. Cieszę się, że po raz kolejny udało się nam w licznym gronie spotkać w Bielsku. Pożyczyłam jedną książkę i jeszcze raz dziękuję Stephanie za wspólną wycieczkę. ;) Może ktoś napisze relację? :)
Mordercy
Przeczytane: 5. Piętno - 5 6. Sonata jesienna; Jajo węża - 3 W trakcie: Opcja zabójstwa
Godzina pasuje. A może uda się zarezerwować tak dodatkowo z dwa miejsca, gdyby ktoś w ostatniej chwili zdecydował się dołączyć?
Jak dla mnie może być Zupolandia. Ewentualnie Margarita, żeby w razie czego nie przenosić się ze wszystkim w okolicach 18? Nie wiem, jak inni na to spojrzą. :)
Czyli bardziej stawiamy na 1 kwietnia?
Dzisiaj: Obrońcy Dotyk
Może: Z rozkazu prezydenta?
Oj tam zaraz żart. Może być i 1 kwietnia. :)
Ostatni weekend marca albo pierwszy weekend kwietnia? Czemu nie. W końcu długo w Bielsku nie było spotkania. :)
Nieco lepiej niż w styczniu. :) Przeczytane: 2. Komin Pokutników - 4 3. Zen i sztuka obsługi motocykla - 4 4. Błękitna pustka - 5 W trakcie: Piętno
Może tym razem w końcu się wybiorę. :)
To chyba wszyscy tutaj tak mamy (albo większość z nas). :) Ale są bohaterowie, do których chce się wrócić. ;)
Przyznam, że od czasu do czasu myślę nad tym, żeby zrobić sobie czas powtórek i do niektórych książek lata temu wrócić. :) W takim razie i Andersen będzie na tej liście.
W tym sensie wolę je wciąż pozytywnie oceniać. Choć czy, gdy bym teraz po nie sięgnęła, to czy aż by się mój odbiór zmienił? Może i nie. Tym bardziej, że całe lata temu niektóre baśnie czytałam po kilka razy. Cóż, sądzę, że pisząc teraz opinię prawdopodobnie nie pominęłabym, i tych smutniejszych wątków w andersenowskich opowieściach, i tych bohaterów, którzy nie są ludźmi.
To raczej nawet nie jest kwestia tego, czy się chce, czy nie. Czasem po latach ten sam tekst (na przykład rzecz jasna) można ocenić inaczej niż kiedyś. Ale może opinia nie byłaby tak zaskakująca dla innych.
Mój odbiór jego "Baśni" chciałam rzecz. "Odbiór" mi się zjadł.
Którą napisałam mniej więcej 13 lat temu. Być może wrócę do Andersena i mój jego "Baśni" nieco się zmieni.
Styczeń taki sobie, ale kolejka powoli się zmniejsza. Przeczytane: Niedziela na wsi - 5 (z półki) W trakcie: Zen i sztuka obsługi motocykla Komin Pokutników :)
Już mam pierwszą książkę: Niedziela na wsi - 5
Ale ten czas leci, prawda? Wszystkiego dobrego. ;)
Znam to. Oj znam. ;)
Zen i sztuka obsługi motocykla
Żeby tylko 3-4... A tu czeka 30-40 (licząc na oko). Pewnie, że chciałoby się kolejne, ale postanowiłam zmniejszyć kolejki i czytam teraz te pożyczone, które czekają najdłużej. Oczywiście znów poszkodowane są moje własne, które czekają, czekają i nie wiedzą, kiedy się doczekają. :)
Literatura kobieca: Literatura kobieca?
Ja chętnie. ;)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)