Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
A ja się nie mam czym przesadnie chwalić. Skończyłam jedną: 24. Samorząd XXI wieku: Problemy, trendy, rozwiązania - 4,5 Zaczęte mam cztery: Biblia Dziennik Mistrza i Małgorzaty Okupacja od kuchni: Kobieca sztuka przetrwania Gareth Jones: Człowiek, który wiedział za dużo
Będzie podsumowanie listopada?:)
Żeby się pochwalić: Lokatorka Wildfell Hall Nutria i Nerwus Morderstwo pod cenzurą Mama Dalton Kwestja krwi Mistrz i Małgorzata Gareth Jones: Człowiek, który wiedział za dużo Były sobie świnki trzy
Ja nie dam rady.
W październiku przeczytałam: 19. Przygody Galla Asteriksa - 5 20. Daltonowie na kuracji - 4 21. Daisy Town - 5 22. ...i wieloryb wysadził Jonasza na ląd: Czy biblijne cuda z udziałem zwierząt mogły zdarzyć się naprawdę? - 4 23. Dwudziestolecie od kuchni: Kulinarna historia przedwojennej Polski - 4,5 Zaczęte mam: Biblia Dziennik Mistrza i Małgorzaty Samorząd XXI wieku: Problemy, trendy, rozwiązania Okupacja od kuchni: Kobieca sz...
Ostatnio zaszalałam: Poza napisanym Daisy Town Zgubiona dusza Ostatni Mohikanin Rok w rozmowie: Pisarze krytycznym okiem i "Słowenia w walce o niepodległość (1980-1992)"
Pozgłaszałam poprawki, a pożyczone książki wylądowały w schowku. :)
PS. Jak ktoś chce fotki ze spotkania, to proszę o maila na pw, prześlę. ;)
Nie wiem, czy będę na 100%, ale wstępnie się zapisuję. :)
Dziękuję jeszcze raz za życzenia. ;) Ściskam. ;)
Przeczytałam dwie: 17. Najpiękniejsze lata - 4,5 18. Morderstwo w zaułku - 3,5 Jestem w trakcie: Biblia Dziennik Mistrza i Małgorzaty Samorząd XXI wieku: Problemy, trendy, rozwiązania
Dziękuję. ;)
Zaszalałam, dokupiłam nowsze wersje KPA i prawa pracy, a oprócz tego: Podwójni agenci Toksyczność Pamiętnik znaleziony w Katyniu
Dziękuję. :)
We wrześniu: - ustawę o ewidencji i dowodach - Portret wisielca - Pogrom w przyszły wtorek - Przygody Galla Asteriksa - Daltonowie na kuracji
7 też mam. :)
Dzięki za podpowiedzi. ;)
25. Mam. ;) Nad resztą dumam. ;)
Znam: 1, 3, 6, 7, 16, 22, 22 i 25. Ktoś pomataczy? Znam też rodziców: 4, 8, 11, 17, 18, 19 i 30. Odgadłam tylko dwójkę...
I jeszcze: Samorząd XXI wieku: Problemy, trendy, rozwiązania
A jednak "Nowolipe" skończyłam i zaczęłam: Najpiękniejsze lata
I jeszcze dwie w tym miesiącu: Wesele Samorząd XXI wieku: Problemy, trendy, rozwiązania
W sierpniu trafiłam w piątkę: Przeczytałam: 11. Ballada o Daltonach i inne opowieści - 4 (z półki) 12. Świat Agaty Christie - 3 13. 700 lat Kamienicy gorczańskiej - 5 (ocena bez zmian / z półki) 14. Poezje - 4 (z półki) 15. Ucieczka Daltonów - 5 (z półki) W trakcie: Biblia (chwilowo odłożona) Dziennik Mistrza i Małgorzaty (wciąż zaczęta) Nowolipie (wciąż zaczęta)
Uciekł mi jeszcze komiks: Ballada o Daltonach i inne opowieści
Podsumowując lipiec: Natalii 5 Drugi przekręt Natalii Sosnowe dziedzictwo Pensjonat Sosnówka Poezje Noelka Pulpecja Dziecko piątku A już w sierpniu przyszły: Czas Herkulesów Pamiętnik księgarza
Ja w lipcu przeczytałam tylko trzy...: 8. Córka jest córką - 4 9. Mój Poeta: Notatki z osobistych spotkań z Czesławem Miłoszem - 4 (z półki) 10. Mikołajek: Jak to się zaczęło - 5 Ale za to wciąż mam zaczęte cztery: Biblia Dziennik Mistrza i Małgorzaty Nowolipie Świat Agaty Christie :)
Postaram się dotrzeć. ;)
Q tym miesiącu przeczytałam aż trzy: 5. Tajemnica Wilczego Jaru - 4 6. Historia filozofii po góralsku -5 (z półki) 7. Kurtyna śmierci - 4 (z półki) Jestem w trakcie: Biblia Dziennik Mistrza i Małgorzaty
Kilka ostatnich: Folwark zwierzęcy Brulion Bebe B. Miłe Natalii początki
Cieszę się, że w końcu mogłam się z Wami spotkać. mam nadzieję, że wszystkiego się doliczyłam tak jak trzeba.W razie czego wołajcie. Do zobaczenia, mam nadzieję, wkrótce. ;)
Dzisiaj poniosło mnie do biblioteki i przy okazji wypożyczyłam: Tajemnica Wilczego Jaru
Dzisiaj w Empiku. :) Gliny z innej gliny
Przeczytałam tylko jedną. 4. Sekretne życie Chanel No. 5: Pierwsza biografia najsłyniejszych perfum świata - 5 Za to jestem w trakcie trzech. :) Biblia Historia filozofii po góralsku Kurtyna śmierci
Jak mi dobrze wszystko pójdzie w szkole, to postaram się wpaść. :)
Też. ;)
Skończyłam czytać jedną: Skoruń - 3 I jestem w trakcie: Biblia (po trochę, po trochę) Sekretne życie Chanel No. 5: Pierwsza biografia najsłyniejszych perfum świata
Np. "Trylogia husycka" A. Sapkowskiego. Osobiście zbieram jeszcze powoli m. in. serie W. E. B. Griffina, ale dotąd mam w komplecie tylko "Braterstwo broni". Po cichu liczę, na fajne wydanie "Korpusu" tegoż autora. A jeśli chodzi o Tolkiena, to podobają mi się wydania Wydawnictwa Amber.
Drugiej części jeszcze nie czytałam, ale ta pierwsza jest jak najbardziej warta poznania. ;)
Nie wiem, czy powinnam się przechwalać wynikami. ;) Skończyłam czytać tylko: 2. Księga Tatr - 5 Cały czas zaczęte mam: Biblia Skoruń
Może: Józef Kuraś "Ogień": Partyzant Podhala
Wygląda na to, że straciłam chęć do czytania. A może kiedyś więcej czytałam, w kolejkach, pociągach irp... W każdym razie przeczytałam: 1. Ciotka Zgryzotka - 3,5 Jestem w trakcie: Biblia w trakcie, wciąż w trakcie przypominania sobie :) Księga Tatr bliżej końca :) Skoruń zaczęłam niedawno ;) ;)
Co prawda do 24 lutego jeszcze jest trochę czasu, ale raczej też odpadam. :( Jakby komuś się spieszyło z książką, która jest u mnie, to proszę o pw, podeślę pocztą.
FAQ podpowiada, że aby dodać książkę, trzeba ocenić przynajmniej 30 książek. Pooceniaj co czytałaś i powinni być łatwiej. ;)
I jeszcze dwie: 1. Dawno temu przeczytana, kupiona do kompletu: Więzy honoru 2. Natchnęło mnie filozoficznie: Historia filozofii po góralsku
Ale jeszcze jest przede mną. :)
To może być ciekawe. ;)
Nie mogłam sobie odmówić: Ciotka Zgryzotka
Jak się podobała czytającym? :)
W styczniu też niestety odpadam. :( Wszystkie weekendy zajęte.
Grudzień zawrotny nie był, ale jedna książka, to zawsze coś. :) 19. Mrożek: Striptiz neurotyka - 4 W trakcie: Biblia Księga Tatr
Kupiłam sobie na urodziny: Skiba: Ciągle na wolności :)
Księga Tatr :)
Ja już wspominałam, że mnie nie będzie, ale będę z Wami duchem. Miłych Mikołajek, ściskam. ;)
Mnie niestety nie będzie, w grudniu zapewne też. :(
Skończyłam tylko dwie: 16. Łowcy przygód - 3 (z półki) 17. Niebezpieczny poeta: Konstanty Ildefons Gałczyński - 4,5 Zaczęte mam też dwie: Śledczy Biblia
Śledczy
Zacznę od siebie może: Opowiedzcie, jak tam żyjecie Chleb olbrzyma tytuł mojego wydania "Cena geniuszu"
Chyba jest mało popularny.
Postaram się dotrzeć na chwilę. :)
Dziś przyszła: Śledczy
A wiesz, że jeszcze nie?
A mi zabrakło nieco Karoliny Crale młodszej.
Przeczytałam aż (tylko trzy książki): 13. Przetrwają najpiękniejsi: Wszystko, co nauka mówi o ludzkim pięknie - 4 14. Pięć małych świnek - 4 (z półki) 15. Pora przypływu - 5 (z półki) Cały czas w trakcie: Niebezpieczny poeta: Konstanty Ildefons Gałczyński I w ramach powtórki: Biblia
Dziękuję Sówko. ;)
Dziękuję. :) I uważam na zakrętach. :)
Dzięki. :)
Dzięki. ;)
A Józef Tischner?
;-)
Jak najbardziej możemy zastanowić, się czy to literatura świetna, czy za słaba. Pozwoliłam sobie wspomnieć, bo jednak należą do tych znanych i na pewno czytanych. Chociaż przyznam, że zastanawiam się jak będzie za kolejne kilka dekad oceniana literatura nam współczesna i które obecnie popularne dzieła przetrwają próbę czasu.
Też mi to przyszło do głowy. :)
Sapkowski, Chmielewska? I literatura młodzieżowa?
Faktycznie trudny konkurs. :) Gratuluję wszystkim. :)
Wszystkiego naj... :)
Kurtyna śmierci :)
Aż szkoda, że nie będę. Bawcie się dobrze. :)
"W poprzednich latach Angelusa otrzymali Serhij za „Mezopotamię” (2015)..." nie zabrakło nazwiska autora? :)
Mała modyfikacja listy. Uznałam, że zostawię na liście książki, które mają 15 ocen albo mniej. Może coś komuś z "przykurzątek" wpadnie w oko. ;)
Dokładnie. :)
To muszę się przyznać, że nawet filmu nie widziałam. Więc chyba tym bardziej po książkę wypada sięgnąć.
O jak się temat rozwinął. :) Do swojej listy jeszcze dodam: Doktor Żywago
Przyznaję się. Dawno nie byłam. Czytam te pożyczone na spotkaniach.
Zaczęłam jeszcze: Przetrwają najpiękniejsi: Wszystko, co nauka mówi o ludzkim pięknie
Dzięki jeszcze raz. ;)
Działa, dzięki. ;)
Czy już coś wiadomo?
Ja co prawda wpłaciłam wczoraj, ale mam już informację, że wpłata została przekazana. Tutaj mam wciąż tylko utworzoną.
O! Znalazłam ten temat. Ale jak się dane pozmieniały. :)
Ja nieco mniej, ale na Książka o czytaniu czyli Resztę dopisz sam skusiłam się od razu. :)
Pozwolę sobie odświeżyć. Coś ciekawego wpadło Wam w oko? :)
Miło było znów się spotkać. Chyba tak krótkiego jeszcze nie było.
Mam plan się wybrać. :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)