Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Coś w stylu "Pamiętnika księżniczki", to może cykl książek "Zwierzenia Georgii Nicolson"? Może Ci się spodoba...:)
Mnie się szczerze mówiąc "Pamiętnik narkomanki" mi się nie podobał.
O, dzięki, na pewno coś znajdę :)
Ja nie lubię fizyki, ale jakoś tak dziwnie wyszło, że jestem chyba w niej najlepsza z klasy xD
Bursztyn ;) adidasy czy sandały?
stodoła
dobro
Szkło. x czy y?
Ja niestety pierników piec nie umiem, mój "talent cukierniczy" ogranicza się tylko do upieczenia babki wielkanocnej, którą zazwyczaj robię w Święta Bożego Narodzenia :D:D Jeśli chodzi o słodycze, to uwielbiam czekoladę (byle nie gorzką!) oraz różnego rodzaju ciastka. Ostatnio lubuję się w Prince Polo. :)
Zbyt słodka. Kryminał czy romans?
Sprite. Komórka czy MP3?
węgiel
Cudowna, cudowna :D:D
Ja czytam "Kłamczuchę" chyba już drugi raz i po raz kolejny mi się strasznie podoba :-) Zresztą wszystkie książki MM mi się podobają :)
proszek do prania :D:D
Fajnie :) Ja tez bym się zgubiła :P
To byłby świetny pomysł :) Ale niestety na pewno część osób nie dałaby rady; ja np. jestem spod Sosnowca i do Poznania mam trochę daleko :(
Raczej nie jutro, bo gazetka wychodzi co miesiąc :) Ale na pewno kiedyś to się tam ukaże ;)))
A ja czytałam wszystkie części Jeżycjady i najbardziej podobały mi się: "Kwiat kalafiora", "Szósta klepka" i własnie "Kłamczucha" ;-)))
Aha ;-)) to rzeczywiście bardzo fajny pomysł ;)))
Byłam; spotkanie było bardzo ciekawe, potem przeprowadziłam krótki wywiad z Pani Ewą, która jest szalenie sympatyczną osobą ;-)))))
Fajny pomysł ;))) Ale mam pytanie: skąd wziąć adres osoby, do której wysyłamy książkę? ;-))))
cytryna
Napiszę, napiszę ;-)))
Właśnie na to idę ;-))) Może też uda mi się z nią przeprowadzić wywiad do gazetki szkolnej ;)))
No to rzeczywiście masz szczęście ;)) Ja chyba na razie nie ;(
A dla mnie najodpowiedniejszymi książkami na wakacje są te z serii Jeżycjada. ;-))) Ale chyba raczej te pierwsze, rozgrywające się jeszcze za PRLu. Te późniejsze już nie są takie fajne ;(
A ja wcale nie jestem zadowolona z szybkości zamówienia. Książki dostałam dopiero po dwóch tygodniach i to po tym, jak wysłałam maila z pretensjami :/ A z powodu, który zaraz wymienię, postanowiłam już nic nie kupować w biblioNETkowej księgarni. Zamówiłam normalne wydanie "Opowieści wigilijnej". A co dostałam? "Opowieść wigilijną". Ale jaką? Opracowaną dla dzieci w wieku od 8 do 10 lat!!! :/
No nie! A już myślałam, że nikogo oprócz mnie nie ma w Bnetce z Jaworzna! A tu proszę! Pozdrawiam ;))
Przed przeczytaniem Twojej wypowiedzi też sobie pomyślałam, że chciałabym choć na chwilę zamieszkać razem z Borejkami! ;D A chyba najbardziej jestem podobna do Gabrysi. Chociaż może jednak do Idy... ;)))
Ja najbardziej lubię już tych tutaj wymienionych ;)). Czyli: Panna Marple, Herkules Poirot i Joe Alex ;D ;D
glina? ;]
naczynia ;p;p
The Sims, bo już w to grałam, a w tamto nie ;] "Taniec z gwiazdami" czy "You can dance"?
Ja też teraz bardzo mało czytam, bo mam strasznie dużo nauki ;/ Czasami książka leży do połowy przeczytana przez dwa (albo i więcej) tygodnie i nie mam czasu do niej zajrzeć :(( Ale na pewno niedługo przyjdzie "odwilż" w nauce i będzie można sobie pozwolić na więcej ;-))) A ja może na Twoim miejscu zrobiłabym tak: na jakiś krótki okres czasu dałabym sobie spokój z czytaniem. Po takiej przerwie na pewno wróci Ci chęć do książek ;-...
rekomendacja wakacje czy ferie? :-)))
woda
Całkiem możliwe ;-)))
Wtedy kiedy ja, urodzili się m.in.: Ignacy Loyola, Kazimierz Deyna i Pele ;-)))
Pisząc "paści", miałam na myśli cokolwiek, różnego rodzaju niepotrzebne rzeczy, które właściwie do niczego się nie nadają. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam używając tego słowa i zaśmiecając tym moim beznadziejnym słownictwem Forum :P:P
kareta
Tego co mam pod ręką: różnego rodzaju karteczek, starych kopert, jakiś tam paści; co mi się tam akurat nawinie ;-)))
Dzięki :)) Mam nadzieję, że ten wybór będzie rzeczywiście satysfakcjonujący ;-))) Czytając opis zajęć w Twoim liceum, stwierdziłam, że klasa, do której chodziłaś musiała być bardzo interesująca ;)) Pozdrawiam ;D
Ja tam używam byle czego do zakładek ;D;D
Masz rację, niewielu ludzi może żyć w samotności. Ja na przykład potrzebuję do życia rodziny, znajomych, spotkań z przyjaciółkami.... Ja bym potrzebę obcowania z innymi ludźmi nazwała jedną z podstawowych potrzeb psychicznych człowieka. To jest jednak bardzo ważne, bez innych ludzi człowiek się nie rozwija, nie ma wzorców... Według mnie spotykanie się z ludźmi jest bardzo potrzebne, ale jak kto woli... ;-)))
Też bym chciała ;-)) Proś, proś-książki Musierowicz bardzo fajny prezent ;D;D
Zegar tyka xDD Ale, nie, masz przecież jeszcze dużo czasu ;-)) Ja po prostu nigdy nie lubię nic robić na ostatnia chwilę. Dlatego teraz już myślę nad szkołą, ale jeszcze muszę sie poważnie zastanowić ;-)) A Ty, myśl koleżanko, myśl :P:P
W naszej księgarni Biblionetkowej ta książka jest już w sprzedaży ;-)))
A ja takie zadanie miałam z matmy właśnie! Tak się przy tym głowiłam... :P:P
Nie nooo, nie ma co ;-) Zapomniałam, że już dodałam post do tego tematu :P:P
A ja mam i kota i psa :))) A, no i jeszcze trzeba zaznaczyć, że królika ;D;D
Mój tata pali, więc czasami jestem "przydymiona" :P, co mnie bardzo denerwuje. Na szczęście umówiłam się z nim, że nie będzie palił przy mnie i w ogóle nigdzie w domu, także ogólnie jest spoko ;-)) Czasami, kiedy jestem u jednej z mych koleżanek, to jej mama pali przy nas, w ogóle po całym domu lata z papierosem. Strasznie mnie to dziwi, bo przecież dziecko się truje. A ona najzwyczajniej nic sobie z tego nie robi :/ Albo: idę sobie...
Ja tam zawsze noszę spodnie... Bez nich, to bym się nie obeszła ;-))) Uważam jednak, że czasami, na jakieś uroczystości warto włozyc sukienkę, czy coś w tym stylu, żeby ładnie wyglądać :):) Ale tak na co dzień, to ja bym w sukience nie wytrzymała i podziwiam te kobiety, które tak chodzą ubrane ;)))
Ja jeszcze nie mogę głosować, ale nawet interesuje sie polityką. Latarnika Wyborczego już zrobiłam dawno, wyszło mi, że mam poglądy podobne do Platformy; zgadzam sie z tym. Teraz zrobiłam ten test od Syreniny i wyszło mi, że w 75% zgadzam się z... Polską Partią Pracy! Pomyślałam sobie: o lol... Jakież te testy czasami bywają... :P:P
siłą rzeczy - zwierzęta ;D;D
Faktycznie :)) Ja tam się zbytnio nie interesuję-jeszcze nie mam prawa do głosu ;-))
Mnie nawet ta klasa odpowiada, tyle że jeszcze się waham :))) A Tobie życzę powodzenia w wyborze szkoły ;-)))
Może, ale ja bym nie umiała xD Nie rozumiem tego społeczeństwa... :P:P
Nie cieeerpieee disco polo! ;//// Ohyda! Moim zdaniem, to przy tym nie da się bawić. ;)))
Ja najwięcej słucham Red Hot Chilli Peppers. Bardzo mi się ten zespół podoba ;-))) Znaczy się, piosenki ich :P A najbardziej to Californication (nie wiem, czy dobrze napisałam :)) Pozdrawiam, Marta :):)
Przeczytałam na razie jego jedną książkę - "Panieński grób". Podobała mi się, dostała ode mnie 5. Dałabym jej 6, gdyby nie te liczne wulgaryzmy, które tam występują, a których ja nie lubię. Ale ogólnie podobają mi sie jego książki ;D;D
Czytam teraz pierwszy raz jego książkę, "Nad brzegiem rzeki Piedry usiadłam i płakałam" i nie mogę jej skończyć. Jest dla mnie strasznie nudna i ciągnąca się... jak toffi. Nie wiem nawet czy ją skończę. Zniechęciłam się.
Ja oglądałam tylko film ;-) Świetny! ;D;D
roślinki ;-)
Ja tam się szczerze mówiąc nie znam, ale poleciłabym ci serię książek Małgorzaty Musierowicz - Jeżycjadę. Są to bardzo pogodne książki, na pewno ci się spodobają :-) A swoją drogą, to mam wielką ochotę, by znowu je przeczytać i przypomnieć sobie rozbawiające do łez przygody rodziny Borejków, ale jakoś ciągle nie mogę się do tego zabrać. A w ogóle to szkoła...
No nie, naprawdę poprawnie jest swetr??? To mnie dobija... xd Ale, ale... słowo "swetr" słownik mi podkreśla :P:P Chociaż to pewnie dlatego, że nie został on jeszcze jakoś tam aktualizowany ;D
A ja jakoś mam tak dziwnie, bo w niektórych horoskopach pisze mi, że jestem spod znaku Strzelca, a w innych, że spod Wagi. A taki problem sprawia to, że urodziłam się 23 października... :) Ot, taka jakaś nietypowa data ;D
O u mnie w mieście kandyduje do sejmu Zbigniew (chyba...) Szaleniec! :-) Jeśli mogę spytać, to skąd jesteś? Ja z Jaworzna, niedaleko Katowic :-)
wiosna ;D
okulary nauka czy odrabianie zadań?
zwierzęta
Przyjaciółka :):) Lampa czy świeczka?
sława
No nie wiem, może masz rację :)
Francuski najtrudniejszy? A co powiesz na japoński lub chiński? :):)
Moim językiem wiodącym w szkole jest angielski (chodzę do drugiej gim. a uczę się go od drugiej klasy podstawówki:)). Drugi - niemiecki-nie lubię go, chociaż bardzo chciałabym mówić dobrze w tym języku. Cały czas zbieram się do nauki rosyjskiego - uczyłaby mnie mama. Podobno język ten znowu będzie modny...
Pociąg:):)
Księżyc. Chemia czy fizyka?
Na pewnie :)Ja staram się klikać codziennie, bo przecież w końcu nic to nas nie kosztuje :) Klikam na wszystkie :) Najpierw klikałam tylko na te co mialam i na Pajacyka, a teraz na też te, co znalazłam tutaj :)
1. www.thehungersite.com - klikamy na pomarańczowy prostokąt z napisem "HELP FEED THE HUNGRY" 2.http://www.thebreastcancersite.com - klikamy na różowy prostokąt z napisem "FUND FREE MAMMOGRAMS" 3. http://www.thechildhealthsite.com - klikamy na niebieski protokąt z napisem "FUND HEALTHCARE FOR CHILDREN" 4. http://www.theliteracysite.com - klikamyy na czerwony prostokąt z napisem "FUND BOOKS FOR KIDS&qu...
Pewnie tak :) A nie wiesz czasem kiedy ona się ukaże? :)
dyskietka. Gorąca kąpiel czy zimny prysznic? ;);)
Wiadomo, Bnetka najlepsza jest. Po prostu chciałam porównać. Jak tak weszłam na ta stronę, to w ogóle mi sie nie spodobała... BiblioNETka nie pokonana xD
Wszyscy tu podaja swoje gg, to ja tez podam. a co mi tam! ;] 7723918 ;]
Mój brat jest leworęczny :-) Zawsze mu tego zazdrościłam, nie weim czemu :P A geniuszem może i jest...pochwale się, jeśli pozwolicie: w tym roku został Lauretem Konkursu Przedmiotowego z chemii (hahaha - jedyny w naszym mieście :-)), zajął 6. miejsce w konkursie w Pałascu Młodzieży w Katowicach, w tym roku miał na koniec szóstki z: chemi, fizyki, matematyki i informatyki. Ot, taki umysł ścisły. Ależ się nachwaliłam :-) A problemów nie miał chy...
Trochę po czasie dodaje komentarz :-) Ja mam czternaście lat :-)
A ja myslałam, żemi się komputer zepsuł :P Dobrze, że Bnetka "powróciła"...tęskniłam :)
Ja "Krzyżaków" wcześniej nie przeczytałam, zabrałam się do n\tej lektury dopiero jak nam kazali :P Ale ksiązka i tak mi się podobała. Wiele osób zakłada, że lektury im się nie podobają, a polubią tylko te ksiązki, które przeczytają z własnej woli. U mnie tak na szczęście nie jest :]
Tej ksiązki jeszcze nie przeczytałam, dopiero zaczynam przerabiać Alexa;] Narazie czytałam tylko "Cicha jak ostatnie tchnienie", "Powiem wam jak zginął", oraz "cichym ścigałam go lotem..." :):)
Wiadomo, nie wszystkim musi się podobać ;]
Lampa
To masz szczęście, że Twoi znajomi czytają, możesz z nimi przynajmniej pogadać o książkach :-) Chyba prawie nikt z mojej klsy nie czyta, jedna koleżanka czyta, ale fantasy, czego ja osobiście nie lubię. Kolega z klasy kiedyś się chwalił, że w całym swoim czternastoletnim życiu przeczytał...uwaga!- 2 książki!!! I to razem z lekturami. Nie mogłam tego słuchać...
Dzisiaj dokupiłam jeszcze "Panieński grób" tegoż autora :-)
Mowa o medycynie jest także w "Kurtynie" - występuje tam lekarz, który przeprowadza doświadczenia medyczne, a specjalizuje się w chorobach tropikalnych. Nie wiem czy Ci się to nada, ale zobaczyłam temat, przyszła mi do głowy "Kurtyna", więc napisałam =D=D
Szczęście
W tym roku szkolnym dostałam za świadectwo z paskiem "Karin, córkę Monsa", ale jeszcze nie przeczytałam, jakoś nie miałam nastroju i okazji- cały czas czytam Agathę Christie ;);) Ale skoro tak chwalicie, to może, może...
Widziałam w księgarni kontynuację "Ojca chrzestnego", ale niestety nie pamietam jego autora... :-))
Mówicie, że Deaver jest dobry... Kupiłam ostatnio "Tańczącego Trumniarza". Jeszcze go nie przeczytałam, siostra czyta. Ale skoro tak chwalicie tego autora, postaram się szybko "przerobić" jego książki :-)
Święta
Szklanka. Woda mineralna czy sok?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)