Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Zgłaszam Dom nad błękitnym morzem - tytułowy dom mieści się na wyspie, do której można się dostać promem. Ale w książce pojawia się też amfibia.
1. Siedem matek Europy: Każdy współczesny Europejczyk jest potomkiem jednej z siedmiu kobiet epoki kamiennej 2. Czytelniczka znakomita 3. Ostatni Sprawiedliwi: Rozmowy z Polakami, którzy ratowali Żydów podczas II Wojny Światowej
1. Księga Nowego Słońca 2. Kot Bob i ja: Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ulicy 3. Czarnoksiężnik z Archipelagu
1. Zimowe zaręczyny 2. Błękitny zamek 3. Opowieść wigilijna
1. Komu ukazał się wiatr 2. Księga wróżb prawdziwych 3. Wielka inwigilacja: Kto, jak i dlaczego nieustannie nas szpieguje? I dlaczego Internet potrzebuje resetu?
1. Ciocia Mame 2. Saturnin: Powieść humorystyczna 3. Dewiza Woosterów
Witam, ja polecam: 1. Trzeci policjant Nie widziałam, czego się spodziewać po tej książce i bardzo mnie zaskoczyła. Niby humorystyczna, a jednak skłania do zadumy. 2. Przypowieść o siewcy Książka science-fiction o postapokalipsie. Inteligentna główna bohaterka oraz wciągający rozwój wydarzeń. Pomimo pesymistycznego wydźwięku, bardzo mi się podobała.
Książki, które przyszły mi do głowy jako pierwsze już zostały nominowane: Saturnin oraz Dewiza Woosterów :) Zatem moje propozycje: Nie licząc psa oraz Ciocia Mame
W sumie większość czytanych książek wypożyczam z bibliotek :) Ostatnia przeczytana z biblioteki to: Futbolowa gorączka
Motyw UCIECZKA 1. Grona gniewu (Steinbeck John) 2. Mała syrenka (Andersen Hans Christian) 3. Imperium bólu: Baronowie przemysłu farmaceutycznego (Keefe Patrick Radden) Motyw LITERATURA FRANCUSKA I FRANCUSKOJĘZYCZNA 1. Nędznicy (Hugo Victor (Hugo Wiktor)) 2. Hrabia Monte Christo (Dumas Aleksander (ojciec; Dumas Alexandre)) 3. Rękopis znaleziony w Saragossie (Potocki Jan)
1. Córka rzeźnika (Iczkovits Yaniv) 2. Nieskończoność w papirusie: Fascynujące dzieje książki od czasów starożytnych (Vallejo Irene) 3. Żyjący z wilkami (Ellis Shaun, Junor Penny)
1. W 80 dni dookoła świata 2. Gringo wśród dzikich plemion 3. Miasto Śniących Książek: Powieść z Camonii autorstwa Hildegunsta Rzeźbiarza Mitów
Dodaję: Kto/ co się kryje w owczej skórze? (u Murakamiego) napisaną przez dot59
1. Diuna Diuna 2. Biblia: Biblia 3. Wodnikowe wzgórze Wodnikowe Wzgórze
Dziękuję za odpowiedź, co prawda już prawie 3 lata minęło, ale w końcu wydali :)
Dziękuję za szybką odpowiedź!
1. Czarodziejski imbryczek: Baśnie i legendy japońskie (Juszkiewiczowa Maria) 2. Kot w Tokio (Bradley Nick) 3. Norwegian Wood (Murakami Haruki)
Nie ma sprawy :) Czasem trzeba się nagłówkować przy szukaniu w katalogach, ale ważne że coś się znajduję.
Czy miałaś na myśli książkę: "Świat dla Juliusza"? Jeśli tak, to katalog w Cieszynie pokazuję, że jest dostępna. Jedynie: wymagane wcześniejsze uzgodnienie terminu wypożyczenia.
Głosuję na Ja, Klaudiusz
Dziękuję, w wolnym czasie pewnie zerknę.
Witam, u mnie skończone Sprzysiężenie głupców a w trakcie Ciocia Mame.
1. Perska kotka ciotki Cyntii (Ewa Fiszer) 2. O tym, jak zmaterializował się Cecil (Ewa Fiszer) 3. Córka swego ojca (Ewa Fiszer) 4. Córeczka Jane (Ewa Fiszer) 5. Zjawa (Ewa Fiszer) 6. Niewydarzony brat (Ewa Fiszer) 7. Powrót Hester (Ewa Fiszer) 8. Brunatny albumik panny Emilii (Ewa Fiszer) 9. Duch przekory (Ewa Fiszer) 10. Jedynak (Ewa Fiszer) 11. Edukacja Betty (Ewa Fiszer) 12. Istota całkowicie niesamolubna (Ewa Fiszer) 13. Sumienie...
Mam takie samo zdanie o nowej wersji i zdecydowanie stara była bardziej przejrzysta. Całkowicie popieram pomysł o podziale opcji sortowania na opcje "wyświetl książki cyklami" i "wyświetl książki w seriach".
Przeglądanie cykli powieściowych jednego autora lub serii tematycznych było ogromnym atutem Biblionetki. Zgadzam się z innymi opiniami, że teraz nieczytelnie i chaotycznie ;/ Poprzedni wygląd był o wiele lepszy!
Mam dokładnie to samo odczucie. Ten nowy wygląd katalogu jest strasznie nieczytelny. Ja także sprawdzam książki cyklami, a tu taki koszmar - wszytko wymieszane.
Także popieram. Teraz wszystko się zlewa ;/
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)