Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Nie jestem fanką twórczości pani Pauliny, ale z ciekawości wybrałam się dziś na spotkanie z nią w Katowicach. I mogę śmiało powiedzieć, że stałam się fanką samej autorki! :) Jest ciepłą, miłą i dowcipną osobą, serdecznie zachęcam!
BRAK - 16. G.G. Marquez, O miłości i innych demonach - stan idealny, twarda oprawa
Dorzucam: 17. "Żona tygrysa" T. Obreht
Viv, też rzucam dobrą książką, np. tą: 14. B. Demick, Światu nie mamy czego zazdrościć - Z półki Już ją przeczytałam, ale co się biedna należała napoczęta! Wyzwanie "Z półki" poszło mi wyjątkowo kiepsko, przeczytałam ledwie 5 książek. Chyba zmienił mi się gust czytelniczy. Wybacz spóźnione odpisanie, mam mocno ograniczony dostęp do sieci. Pozdrawiam ciepło. :)
Uwielbiam takie historie. :D Masz ich może więcej w zanadrzu? :> [Modemko - przepraszam za późny odpis, mam mocno ograniczony dostęp do sieci].
Forma promocji, jaką jest czytanie książek w radiu, sprawdza się u mnie w 100% - skutecznie zachęca do przeczytania / kupna książki.
Znajdziesz coś za: 4. Nasz mały PRL - Izabela Meyza i Witold Szabłowski w moim wątku wymiankowym? Sylwestrowa wymiana
Jest w mojej bibliotece, czekam, aż wróci z wypożyczenia.
Wybaczcie moje enigmatyczne komentarze, mam utrudniony dostęp do internetu. Na wszystkie pytania odpowiem. :) Póki co wszystkie książki są dostępne.
Chciałam się zapoznać z twórczością Anne Rice, zaczęłam od "Wywiadu", ale to zupełnie nie moje klimaty.
Kurczę, Jolu, niestety nic. :(
Odpisałam na priv. :)
Niestety, nic nie znalazłam.
Chciałabym się zapisać na następne spotkanie katowickie. :)
Piszę ku potomności: sprzedaż też jest możliwa. :)
AKTUALIZACJA: 11. S. Mrożek, Krótkie, ale całe historie. Opowiadania - stan bdb 13. R. Kapuściński, Wojna futbolowa - stan bdb 15. G.G. Marquez, O miłości i innych demonach, stan bdb, najnowsze wyd.
Kochani, ja tak ni z gruchy, ni z pietruchy, ale nie mam wyjścia, stąd moja prośba: czy ktoś coś wie o pokoju do wynajęcia w Katowicach od grudnia, najlepiej blisko centrum? Dla 1 osoby, niepalącej. Bardzo proszę o jakiekolwiek info na PW. Pomóżcie, proszę, bom w rozpaczy!!! :))) Pozdrawiam Agaciau PS Ogromnie proszę moderujących o nieusuwanie tej wiadomości - ja tak tylko teraz i ani myślę o recydywie. ;)
Zgadzam się, nie warto tego czytać.
Aż żal, że u nas czegoś takiego nie ma.
Październik był skromny: Przeczytane: 7 książek; W tym własne: 4, Z biblioteki: 3; Ebuki: 1 67/? i czytam dalej :)
Fantastyczna wiadomość! Nie mogli wybrać lepiej! :)
"Axis mundi" już niedostępna.
Dziś w Radiu Merkury czytali "Obce dziecko". Całe szczęście, że jest w mojej bibliotece! Obce dziecko
"Hiszpański bez cenzury" i "Corpus delicti" nieaktualne.
Miłoszewski wciąż czeka u mnie na przeczytanie (teraz przesunął się o parę oczek w kolejce), za to "Kiedy Atena odwraca wzrok" niesamowicie mnie wymęczyła. Mam nadzieję, że "Zbrodnia w błękicie" mnie zaciekawi.
Wypróbowałam tę książkę podczas podróży na Słowenię i mogę ją polecić jako godną zaufania. :) Co prawda brak tam kolorowych obrazków, a obecne ceny są o kilka euro wyższe od tych przewodnikowych, niemniej jednak dzięki tej książce przetrwałam bez problemów. Polecam!
"Szkice piórkiem" już nieaktualne.
AKTUALIZACJA Z DOKŁADKĄ: 3. S. Briers, Pokonaj depresję, stres i lęk, czyli terapia poznawczo-behawioralna w praktyce - stan bdb (poradnik) 6. A. de Botton, Architektura szczęścia - stan bdb (pop-nauk.) 7. W. Trojan, Axis mundi - stan bdb (historyczna) 8. J. Zeh, Corpus delicti - stan -bdb 9. B. Bryson, Ani tu, ani tam. Europa dla początkujących i średnio zaawansowanych - stan -bdb 10. Hiszpański bez cenzury - stan bdb, wyd. Berlit...
Uwaga! "Corpus delicti" i "Siostrzyca" są dostępne! Za to nie ma już "Skandynawii". Zapraszam, zachęcam. :)))
A w sierpniu 2012: Przeczytane: 10 książek; W tym własne: 9 (z wymiany: 2), ebuki: 2; Wyzwanie "Z półki": 1 - "Pewność siebie" A. Król 44/52 We wrześniu 2012: Przeczytane: 16 książek; W tym własne: 14 (z wymiany: 3), Z biblioteki: 2; ebuki: 1 Wyzwanie "Z półki": 1 - "Pani Dalloway" - nie podeszła mi zupełnie. 60/? i czytam dalej :)
Poniższe pozycje są już nieaktualne: 1. L. Kepler, Kontrakt Paganiniego - stan -bdb (kryminał) 8. J. Zeh, Corpus delicti - stan -bdb 4. J. Harding, Siostrzyca - stan bdb
Dziękuję! :)))))
Wow, jaka skrupulatność, jestem pod wrażeniem! :)
Bardzo dobra książka. Polecam!
AKTUALIZACJA: 1. L. Kepler, Kontrakt Paganiniego - stan -bdb (kryminał) 2. K. Rygiel, Ekspedycja Kolitz - stan bdb (kryminał) 3. S. Briers, Pokonaj depresję, stres i lęk, czyli terapia poznawczo-behawioralna w praktyce - stan bdb (poradnik) 4. T. Griffiths, Skandynawia. Wojna z trollami - stan bdb (pop-nauk.) 6. A. de Botton, Architektura szczęścia - stan bdb (pop-nauk.) 7. W. Trojan, Axis mundi - stan bdb (historyczna) 8. J. Zeh,...
Dorzutka: 14. J. Harding, Siostrzyca - stan bdb Siostrzyca
Niestety w Twoich na wymianę nic nie znalazłam. Może zerknij na moje poszukiwane? A nuż znajdziesz tam coś, co już masz.
Dorzucam na wymianę: 13. R. Kapuściński, Wojna futbolowa - stan bdb.
O! A ja byłam święcie przekonana, że Ewa Stachniak jest debiutantką. :)
Nie ma już 5. "Rur" ani 12. "Zupy". Zapraszam do wymiany. :)
Rbit, świetna audycja, dzięki za link! Jakie książki upolowałeś dzięki rekomendacjom dziennikarzy Radia Merkury?
Nic nie wygrałam. ;( A taki piękny stos!
Mielikki, udało Ci sie pchnąć sprawy naprzód?
Znalazłam "Cukiernię pod Amorem" t. 1. Wymieniamy się? :)
12. C. Honore, Pochwała powolności - przeczytana, polecam!
Już działa, dziękuję!
Hmmm, nie działa od godz. 10:30...
10. D. Pennac, Mała handlarka prozą - odpuściłam sobie. Najlepszy był Juliusz Pies. :D
"Pomidory" i "Pasję życia" czytałam i mogę polecić. Coelho mi zupełnie nie podchodzi, tak więc możesz go odpuścić za moim przyzwoleniem. ;) Przez "Annę Kareninę" - mimo najlepszych chęci - nie przebrnęłam.
8. M. Łoziński, Książka - przeczytana, do wymiany.
U mnie działa. A skąd wiedziałaś, że się zainteresuję? :>
Łączę się z Tobą w bólu egzaminacyjnym. :)
Dwa tygodnie później: 1. Caryca - porzucona w połowie (fabuła zrobiła się schematyczna), 2. "GTD" - nie jestem zainteresowana 7. Mrożek - połowa przeczytana, dalsza część mnie nie ciągnie - do wymiany 11. "Myszy i ludzie" - przeczytana 19. "Pewność siebie" - przeczytana Do tego przeczytałam dwie inne książki, pięć z wymian do mnie idzie, trzy wymieniłam. Moje życie kręci się wokół książek. :D Pozdrawiam ciepło!
Tak, "Kobieta bez twarzy" Fryczkowskiej, a także "Architektura szczęścia" A. de Bottona. :)
Ja przeczytałam: 11. J. Steinbeck, Myszy i ludzie (4.5, moja) 19. A. Król, Pewność siebie - Z półki (4.5, moja) W trakcie: 1. Caryca Zrezygnowałam: 2. Getting Things Done Nadprogramowo przeczytałam: K. Kingstone "Feng Shui. Jak usunąć bałagan ze swojego życia" - inspirująca! Zaczęłam: I. Kamińska-Radomska, Kultura biznesu - interesująca! Ogólnie jestem zadowolona. :)
Mielikki, witam Cię w wątku osób o dziwnych zwyczajach! :D Czy te zaczęte a niedokończone książki wpływają negatywnie na Twoje samopoczucie? Bo ja czuję, że zabierają mi energię, dlatego jeśli zauważam, że z jakimś tytułem jestem niekompatybilna - nie czytam wcale. Z tytułami z tego wątku jestem, stąd moja przemożna chęć ich przeczytania. ;) Jeszcze jedno: czy masz gdzieś wyszczególnione książki własne/na wymianę? Widzę, że poszukujesz co n...
Miało być: masz się czym pochwalić?
Groza, jakieś postępy? Masz sizym pochwalić?
Też tego nie lubię! Mam wrażenie, że wydawca chce jak najszybciej wydać, żeby zarobić. Kto by się przejmował jakością tłumaczenia. :(
Dzięki, Paren!
Lapis, minął tydzień. I co, jakiś progres? :>
Ten "nieodpowiadający mi rodzaj humoru" jakiej serii dotyczy? Coś mi się błąd wyświetla. Wakacje się udały?
Modemku (Modemko?), dziękuję za link, wysłałam im moją propozycję. :))))
Marylku, u mnie podobnie. ;) Trzeba by nad tym zapanować.
Lapis, spiszesz swoją pozaczynaną kolekcję? Proooszę! :)
Wygląda na to, że ruszyłam z kopytka. :) Już przeczytane: 11. J. Steinbeck, Myszy i ludzie (4.5, moja) 19. A. Król, Pewność siebie - Z półki (4.5, moja)
"Myszy i ludzie" już przeczytana. :)
Annvina, i co zdecydowałaś? Ja zamierzam najpierw przeczytać: "Myszy i ludzi" "Carycę" i "Książkę". Klamka zapadła.
Ktrya, według wyliczeń Marylka, książek zaczętych mam 19! To zmienia rzeczy postać. :D
Dot, zdradzisz tytuł? :> I jak mogłaby Cię młodzieżowa książka zezłościć? Intrygujesz mnie! :D Swoją drogą, i ja mam takie cykle myślowe! Wychodzi na to, że więcej czasu zajmuje mi myślenie o tym, co przeczytać, niż sama czynność czytania. Sama siebie zadziwiam!
Dzięki za spis! Rzecz w tym, że wolałabym książki czytać nie ze złości, a z przyjemności. ;) "Listy" Mrożka i Lema, a także "Powstanie '44" są też na mojej liście lektur. Doczytaj i daj znać, czy warto. :)
Do tego trzeba znać siebie na tyle, żeby wiedzieć, co będzie odpowiadało mojej "aktualnej dyspozycji psychofizycznej". Dot, udzielasz lekcyj? :D
Kto by pomyślał, że można narzekać na zbut wiele książek! :) Grozo, zrobisz to dla mnie i spiszesz niedoczytanki? Proooszę. :)
No właśnie, ja też się łapię na tym, że nie chcę zaczynać nowej książki w obawie przed jej niedokończeniem! Absurd totalny!
Marylku, dziękuję Ci za te słowa. :) Oczywiście, że zamierzam te książki przeczytać - w końcu wszystkie, oprócz jednej, należą do mnie i nie po to je kupowałam, żeby leżały. U mnie książki do angielskiego i do tłumaczeń są związane z hobby i zawodem, tak więc gdybym ich nie wliczała do statystyk, to nie ruszyłabym z nimi z miejsca. ;) Podbudowała mnie Twoja lista niedoczytanek. Nie tylko ja się z nimi zmagam, uff! :D
Hehe, raczej "jak nie zachwyca, skoro MUSI zachwycić"?! :D
Dla mnie też za dużo, stąd moja prośba o ocenę sytuacji i pomoc. ;)
Ależ przy podczytywaniu 2-4 książek w tym samym czasie nie byłoby w ogóle problemu! :) Pytanie, czy można naraz czytać 20??? To są naprawdę dobre książki i ja chcę je przeczytać, tylko jakoś się nie składa...Zamiast kończyć, zaczynam czytać nowe. Sama siebie nie rozumiem. ;)
Jola, a czy to już jest jednostka chorobowa?
No to ja się zgłaszam na następne spotkanie. :)
U mnie właśnie tylko wtorek - potem mam mały urloping. Chyba że ja dołączę jeszcze innym razem. ;)
Podsumowanie czytelnicze lipca 2012: Przeczytane: 14 książkek; W tym własne: 7 (z wymiany: 1), Z biblioteki: 7; Wyzwanie "Z półki": 1 - "Żółte oczy prowadzą do domu" 34/52 i czytam dalej. :)
Viv, udało Ci się już odbić od czytelniczego dna? ;)
Mam w domu kilka ich książek i niestety, nie powalają ani formą graficzną, ani redaktorską, a szkoda. Chociaż, prawdę pisząc, Zysk nie różni się tym za bardzo od wielu innych wydawnictw. ;) A wracając do Twojej recenzji - wyszła Ci, że tak powiem. :)
Hehe, łaskawa Ty. ^^
Heh, Rbit, niezła recenzja. :) Chętnie sięgnę po książkę. Co do redakcji, nie mam złudzeń - Zysk i s-ka dba tylko o - nomen omen - zysk. ;)
Najs. :> Ja z kolei chętnie podaję dalej te książki, które mi nie podeszły. Pytam z czystej ciekawości. :)
Nie mogę Ci odpowiedzieć, bo nie gadam z Tobą. :D A tak na serio, to mam inne pytanie: które z tych ksiązek zatrzymasz, a które podasz dalej?
Eida! Za to ostatnie zdanie nie gadam z Tobą! ;)
Cudne historie! Poszukam u siebie tej książki.
W marcu: Przeczytane: 2 książki; W tym własne: 2 (z wymiany: 1), wszystkie z 2012 r.; W kwietniu: Przeczytane: 4 książki; W tym własne: 3 (z wymiany: 1), wszystkie z 2012 r.; Z biblioteki: 1; W maju przeczytałam same naukowe książki, których nie wliczam do statystyk. W czerwcu: Przeczytane: 5 książek; W tym własne: 1, z 2012 r.; Z biblioteki: 4; 20/52 i czytam dalej. :)
Viv, jak tam? Ja Wilde'a (pox. 8) wymieniłam - zaczęłam go czytać, ale nie urzekł mnie zupełnie. Reszta książek wciąż pozostaje w sferze pobożnych życzeń czytelniczych. ;)
Przykra wiadomość. :(
W Braniewie? Super!!! :))))
Podnoszę temat, gdyż mam następujące książki na wymianę: 9. M. Axelsson, Lód i woda... 16. B. Jezernik, Kawa 17. W. Nowicki, Dno oka. Eseje o fotografii 18. E. Keret, Rury Zapraszam, zachęcam, zareklamowuję. :)
Jednak ta książka wcale nie jest taka zła. :) Rozczarują się ci, którzy szukają wartkiej akcji; to bardziej pozycja dla np. studentów stosunków międzynarodowych lub politologii.
Książkę wznowiło wydawnictwo Fromicula w 2009 r. Poniżej link, gdzie można ją kupić: http://allegro.pl/pruszkowska-przysle-panu-list-i-klucz-nowa-o7-i2173818474.html
I jak Ci idzie?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)