Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
A jest tu ktoś z UK? Może dla osób mieszkających na wyspach też zorganizujemy taką zabawę? Na mikołaja już nie zdążymy,ale święta tuż tuż?
Język
Barok Mickiewicz czy Kochanowski?
Nie dziękujemy i wierzymy,że będzie dobrze :) A czego się spodziewacie jutro na polskim?:>
szczudłach wysokich jak..
Łzy
Przygodowa Filiżanka czy kubek
Od początku korzystam z interii i nie zamierzam tego zmieniać,bo jestem zadowolona :)
U mnie bywało różnie z tym przedmiotem w gimnazjum lubiłam, bo z panią dyrektor która nas uczyła miałam dobry kontakt i chodzenie na lekcje sprawiało mi przyjemność. Później w liceum było to samo,aż do drugiej klasy gdzie nam się zmieniła nauczycielka, która nie miała tak na prawdę bladego pojęcia o tym przedmiocie,a na dodatek jej wada wymowy odstraszała ludzi ehh..ale i tak wyszłam z 4 na świadectwie maturalnym:)
jasne :] laptop czy stacjonarny komputer?
litery
Zagraniczne: Catherine Deneuve Susan Sarandon A z rodzimych: Gabriela Kownacka (jaka szkoda,że tak rzadko bywa na ekranie :( ) Danuta Stenka Grażyna Szapołowska Anna Korcz
Wczoraj nabyłam "Bliźniaków z Tribeki" za 14,99 zł :)
biurko
Dobra..nie ważne..nastąpiła pomyłka i na tym zakończmy. A co z innymi książkami? Proszę o pomoc,bo ja nie mam już pomysłów..:/ Zdecydowałam się jak na razie na: "Szaleństwo:rys historyczny" - Portera "Ciemne drogi szaleństwa" Kowalczykowej "Szaleństwo królów" - Green Ale to jest za mało :(
O jaa...fajny pomysł :) Podoba mi się :) Idę szukać mojej ofiary ;)
Nie znam,ale muszę przyznać,że przypadł mi do gustu :)
Ostatnio zainwestowałam w "Weronikę postanawia umrzeć" Coelho,bo jest mi niezmiernie potrzebna do prezentacji maturalnej..
U mnie sporo tego...heh..: Buszujący w zbożu - Salinger Jerome David Gloria victis - Orzeszkowa Eliza Ogród marzeń - Delinsky Barbara Przedwiośnie - Żeromski Stefan Weronika postanawia umrzeć - Coelho Paulo Życie seksualne mojej ciotki - Cheek Mavis
Buszujący w zbożu - Salinger Jerome David Ogród marzeń - Delinsky Barbara Przedwiośnie - Żeromski Stefan Życie seksualne mojej ciotki - Cheek Mavis
Owszem szukałam i w tych tematach są głownie książki do literatury podmiotu,a ja poszukuję do przedmiotu
Na literaturę przedmiotu wybrałam: 1. Bohaterkę antyczną - Medeę, którą zawładnęła zemsta. "Tragedie" - Eurypides 2. Lady Makbet - "Magbet" - Szekspir 3. Hrabia Henryk "Nie boska komedia" Krasiński 4. Bohater "Lotu nad kukułczym gniazdem" 5. Weronika postanawia umrzeć"
Zeszyt Pióro czy długopis?
ciało
gandzia -> skrót od mojego imiona Angelika - Andzia,a g dodałam przez przypadek i tak wyszła gandzia heh a o do bb to dość długa historia,która miała miejsce na wspólnych wakajach z kumpelami po których uważałyśmy się za Big Bossy :D
Niestety potwierdzenie mojego astygmatyzmy nastąpiło ehh Ewa Z. pocieszę Cię,bo dla mnie poziome linie też były innego koloru heh
Bardzo dziękuję za propozycję :) Temat wybrałam, literaturę podmiotu stworzyłam i kropka :)
Dziennik więzienny II Archer Jeffrey Przedwiośnie Żeromski Stefan Mistrz i Małgorzata Bułhakow
U mnie bardzo cienko w tym miesiącu było,a wszystko przez to,że jestem w klasie maturalnej i mam w cholere nauki,dlatego skończyło się na: "Proces" - Kafka Franz (2) "Ostatni szczegół" - Coben Harlan (6) "Dziennik więzienny" - Archer Jeffrey (3)
"Weronika postanawia umrzeć" Coelho
Bardzo przepraszam,ale wcześniej napisałam ten temat niż przeczytałam,a więc juz wszystko wiem :) Tylko mam jeden problem...nie mogę się zdecydować na konkretny temat. Który Wy byście wybrali?
Głosowałam na "Anię z Zielonego Wzgórza" :)
Chciałabym zjeść obiad w towarzystwie Leppera,Grażyny Szapołowskiej i Gabrieli Kownackiej :) Macie coś przeciwko moim gościom?:>
Na pilota się nie nadaję :( Tylko 10,2 :( :P
Dziś wyniosłam z budynku biblioteki : "Imię róży" Eco "Dziecięciu murzynków" Christie "Dziś i na zawsze" Roberts Ostatnią pozycję już przeczytałam i zaraz kładę się do łóżeczka i zatracam się w lekturze Umberta :)
Mi się jeszcze ferie nie zaczęły,ale nie żałuję,bo w poniedziałek wracam do mojej kochanej dawnej szkoły z której uciekłam pół roku temu w wyniku przeprowadzki,ale zbuntowałam się rodzicom i postanowili mnie tam spowrotem odesłać huraa!!! ale jestem szczęśliwa :D tylko jak narazie nie mam gdzie mieszkać,bo mieszkanie okazało sie do kitu,a 100km też nie będę przecież dojeżdżać..h..i tu mamy problem :( ale wierzę,w moich rodzicieli że lada dzień co...
"List w butelce"... jak ja płakałam gdy ją czytałam :(
Nie mam zielonego pojęcia po co jeśli jestem na profilu humanistycznym..!! i przez taką matematykę i fizykę mogę zawalić klasę,bo mam zagrożenia :/ ehh...
Była i prawdziwa papeteria... i pióro... wypisana koperta... nie było jednak znaczka... a dlaczego? bo list ten wsunęłam tylko do szuflady w biurku taty... było to jakieś dwa tygodnie temu...
Oceniłam 157 książek i moje najwyższe procenty wynoszą 88
Coben Christie Coelho
"Zbrodnia i kara" "Rubio" "Entliczek pentliczek"
Myślę, że Ci się podobała? Bo na mnie "Czarna polewka" zrobiła dobre wrażenie :)
Jedno postanowienie noworoczne spełnione... zdałam egzamin z niemca ;))) jupii...jeju jak się cieszę :D
kieszonkowiec ;] łyscieć czy być nadmiernie owłosionym?
lasów jezior dróg
"Entliczek pentliczek" i "Rubio"
w sobotę wydałam kasę na "Rubia" :)
Dzisiaj w bibliotece nabyłam dwie książki A. Christie - "Karty a stół" i "Entliczek pentliczek" i książkę Podhorodeckiego "Chocim 1621"
Też jetem bardzo rada z tego powodu,bo już myślałam,że nie wróci :(
No włąśnie ;P Ale dobra...wszystko co już chciałam znalazłam :) Temat zamknięty
Nie bardzo ta stronka się otwiera :(
Znacie jeszcze coś?
Ja znalazłam pod choinką: - "Cień wiatru" - "Halo Wikta" - "Barbie" - "Opowiedz mi swoje sny" i jeszcze jedna książeczka na mnie czeka którą sprezentowała mi koleżanka,ale jeszcze nie znam tytułu :P
Nie oglądam i nie mam zamiaru :]
Telewizor mam i to nawet 3 :) Jeden w salonie,gdzie zawsze siedzi tata,drugi w sypialni gdzie jest mama i trzeci u mnie i co? Jak na złość mieszkam na takim osiedlu gdzie jest tylko jedno gniazdko TV na całe mieszkanie i strasznie mi wszystko śnieży co doprowadza do szału dlatego go nie włączam :] I powiem Ci,że z początku strasznie mnie to irytowało,że nie mogę sobie czegoś obejrzeć,ale teraz już się przyzwyczaiłam,bo przynajmniej mam więcej cz...
1. Zdać egzamin z niemieckiego 2. Schudnąć przynajmniej 5kg :] 3. Zdać na prawo jazdy (ale to dopiero w sierpniu) 4. Zakochać się i być cholernie szczęśliwą :)
17 :]
KIedyś też nie byłam zachwycona moim imieniem,którze brzmi "Angelika" Jednak z wiekiem uznałam,że mam naprawdę ładne imię i dosyć orginalne :) Piszę dosyć,bo coraz częściej słyszę,że córka znajomej,znajomego lub kogoś z otoczenia właśnie została ochrzczona Angeliką :)
Lew...ojj...prawdziwy ze mnie lew hehe
Nowy chłopak/dziewczyna czy przyjaciółka/przyjaciel?
Moją ulubioną jest "Gdy śliczna Panna" taka spokojna i skłaniająca do refleksji
i kilo waty
sztuczna Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
piasek
Jakoś ostatnio nie korzystam z biblioteki
Zdam się na allegro :] http://allegro.pl/1428_kino.html?order=t&view=gtext http://allegro.pl/10498_teatr.html?order=t&view=gtext
Luwr
demokracja kratka czy linia?
hałas
A ja z Będzina,od września z Ustronia,ale w styczniu wracam znowu do Będzina ewentualnie do Sosnowca lub Dąbrowy Górniczej :D
do ramion rower czy rolki?
No,a ja mam problem...:( Nikt u mnie praktycznie nie czyta książek...Jedynie dla koleżanki zakupię jak to ktoś wyżej napisał "kilo papieru". A ja? Ja bym chciała dostać wszystkie książki Cobena jakie udało mu się napisać :)
Dla mnie takim magicznym miejsce gdzie chciałabym się znaleźć i zamieszkać jest Soplicowo z "Pana Tadeusza" Adam Mickiewicz tak pięknie opisał tamtejszą przyrodę,że człowiek czytając te opisy pragnie razem z Soplicami zasiąść przy stole i wybrać się do świątyni dumania...
strach
wybiegł jakiś stwór...
Kryminał wanna czy prysznic?
Też byłam kiedyś zapisana do czego skusiły mnie właśnie te 2 książki po 10 zł. Jednak szybko zrezygnowałam,bo w żadnym z katalogów nie znalazłam interesującej książki.
Niestety książek na półkach nie mam zbyt dużo,bo generalnie czytam tylko jeden raz każdą książkę. Jednak ostatnio moimi zmysłami zawładnęła wizja aby w moim przyszłym domu był pokój na wzór takiej biblioteczki,dlatego od jakiegoś czasu zaczęłam kupować ksiażki zamiast wypożyczać z biblioteki.
Nie zwracam uwagi na to czym zaznaczam strony książki. Biorę to co akurat jest pod rękę jak większość :)
Niestety nie miałam okazji poznać żadnego z pisarzy,ale nigdy nie zapomnę wspólnego obiadu z żoną,córką i wnukiem Alfreda Szklarskiego kiedy Ci przyjechali do naszej podstawówki na 40-sto lecie szkoły i zarazem nadanie jej imienia właśnie Alfreda Szklarkiego,a ja jako przewodniczaca Samorzadu z moim zastępcom i Panią dyrektor towarzyszyliśmy im w czasie obiadu,a później w czasie całej uroczystości,którą miałam zaszczyt prowadzić. Przecudowni ludz...
Agis Ty kupiłaś za 9 zł a ja na allegro za 6,80 dzisiaj nabyłam książkę Gavaldy "Kochałem ją" i za 13,50 "Fatalna namiętność" N.French (wliczyłam w to odrazu koszty przesyłki,bo "kochałem ją" wylicytowałam już za 1,80) :)))
Cały czas jestem wierną klientką www.empik.com przez co mam rabat i uczestnicze w różnych konkursach gdzie już dwa razy wygrałam :)
1. "Kraina chichów" J.Carroll?
JUż wiem co i jak a więc nie musicie mi tłumaczyć :) Idę szukać ofiary :)
O jejku....wspaniały pomysł :) Jestem tu dopiero od dwóch dni,ale jak najbardziej pomysł mi się podoba :) Idę szukać książek :) Aha...jeszcze takie pytanko...a jak później wyślemy daną książkę do danej osoby jak nie mamy adresu?
Obecnie obracam kartki książki Cortazara "Gra w klasy"
Coben Coben i jeszcze raz Coben
Jeśli chodzi o moją osobę to prowadzę taki dokument na kompie gdzie wpisuję wszystkie przeczytane książki co umożliwia mi polecenie jakiejś ciekawej znajomym :) Narazie znajduje się na niej 101 tytułów od stycznia 2006,a koniec roku jeszcze nie nastąpił ;P
Ja ostatnio kupiłam książkę "Diabeł ubiera się u Prady" a teraz aktualnie czekam na przesyłkę właśnie tak samo jak Ty książki Zafona "Cień wiatru" :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)