Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
W ogóle to trochę przeraża, nie sądzicie? Coraz mniej ludzi sięga po książki, zamiast tego wolą jakieś durnowate gazety traktujące o życiu takiej a takiej gwiazdy, czasem zresztą nawet do gazet nie zaglądają... A później na czatach czy w internecie roi się od byków ortograficznych i nieskładnych zdań których nawet czytać nie idzie...
Zgadzam się z czarną wdową, przecież dziecko w tym wieku nie ma pojęcia co oznacza słowo homoseksualizm! A to że będą oglądały jednego z Teletubisiów chodzącego z czerwoną torebką oznacza, że jak dorosną to staną się gejami/lesbijkami? Zupełnie tego nie rozumiem... Jak można zajmować się takimi pierdołami kiedy dzieciaki całymi dniami mają dostęp do bajek w których aż kipi od przemocy?? Czy oni uważają że taki Tinky-Winky może dzieciakom jeszcze ...
Moim ulubionym serialem jest zdecydowanie "Prison Break", też mogłabym o nim bez końca opowiadać :)) No i wolę angielski tytuł od polskiego tłumaczenia... A tak poza tym to lubie sobie czasem obejrzeć "Pierwszą miłość" (chociaż powoli mnie nudzić zaczyna), "Na wspólnej" no i oczywiście "13 posterunek" :)Natomiast "Modę na sukces" ogląda moja babcia, która zaraziła tym moją mamę i teraz dzień w dzi...
Ostatnio przerabialiśmy w szkole sporo wierszy chociaż przyznam szczerze że nie bardzo na tych lekcjach uważałam a to z powodu "polonistki" która nasze lekcje prowadzi... Bardzo mi się jednak spodobała "Krótkość żywota" Naborowskiego- wiersz, moim zdaniem, rewelacyjny :)
Mnie natomiast zachwyciła ostatnio "Zbrodnia i kara" Dostojewskiego, już zabrałam się za kolejną z jego książek :) Zaś pomysłu naszego ukochanego ministra o usunięciu tak znakomitych książek z kanonu lektur nawet nie skomentuję... Szkoda gadać po prostu :]
Mnie natomiast zachwyciło już kilka książek i mam zamiar po nie sięgnąć jeszcze kiedyś... Na razie jednak mam już tyle kolejnych pozycji do przeczytania że na powrót do tych ulubionych nie starczy czasu :)
iza.cynthia: sam King napisał pod koniec ostatniej części, że w całym cyklu pojawia się wiele motywów z innych jego książek ;)
Moje ulubione książki: "Hrabia Monte Christo" A. Dumasa, "Diuna" F. Herberta, "Wywiad z wampirem" A. Rice, dokładnie w tej kolejności :) Oczywiście jest ich dużo więcej, ciężko wybrać te trzy najlepsze :)
Ja jestem w połowie "Dwóch tygodni strachu" Mastertona ale nie jestem zachwycona, czytałam już lepsze jego książki...
Ja zabieram się za "Nekroskop" Lumley'a, w schowku na przeczytanie czeka duuuużo więcej książek :)
"Hrabia Monte Christo" Dumasa oraz "Diuna" F. Herberta- na długo zostaną w mojej pamięci :)
Ja natomiast zaczęłam "Dumę i uprzedzenie" Jane Austen ale jakoś się na razie wciągnąć nie mogę :)
Ja ostatnio kupiłam "Drzwi do śmierci" Michaela Slade'a (nawiasem mówiąc polecam serdecznie, zwłaszcza miłośnikom szokujących i dramatycznych scen:)) oraz "Przy blasku księżyca" Deana Koontza- tej niestety nie zdążyłam jeszcze przeczytać :)
Mnie pierwsza część nie zachwyciła, właściwie to chciałam tą książką rzucić o ścianę, powstrzymał mnie tylko fakt że była z biblioteki! No ale następne części... King jest mistrzem, ot co :)
Ja kończę 18 dopiero w czerwcu :) Tak więc jak na razie jeszcze 17 jest :)
Wstyd się przyznać ale do niedawna nie wiedziałam nawet na czym sudoku polega, jak w gazetach się pojawiało to zawsze szerokim łukiem omijałam :) Ale ostatnio kumpela do szkoły przyniosła i tak się to jakoś rozwinęło że wciągnęło połowę klasy, w tym również mnie i teraz na lekcjach pod ławkami sobie sudoku rozwiązujemy :))
"Anioł Stróż" Nicholasa Sparksa, tam piesek również kluczową rolę odgrywa ;)
Ja właśnie czytam "Czarnego anioła" Mastertona (jestem jakoś w połowie) i owszem, książka jest bardzo fajna ale niestety nie przerażająca... Natomiast "Lśnienie"... Można powiedzieć że to już klasyka ;) Pierwszą książką Kinga jaką przeczytałam było "Miasteczko Salem" i ono mnie chyba najbardziej w pamięć zapadło tym bardziej, że czytałam ją w czasie samotnej nocki w motelu... Tak więc klimat był, nie powiem :D
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)