Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ogromne podziękowania dla Brodatego Mikołaja z ul.Śnieżnej we Wrocławiu za książkę Rolanda Topora - „Najpiękniejsza para piersi na świecie”. To przemiły gest, który rozjaśnił mój dzień. Dziękuję z całego serca i życzę Ci wspaniałych Świąt i mnóstwa podarków! :)
Ogromnie dziękuję Mikołajowi Kot z Książkowa za książkę Ewy Ostrowskiej - „Kamuflaż”, śliczny koci magnes na lodówkę, kocią zakładkę i kocią kartkę świąteczną z przemiłymi życzeniami. :) Nie wiem jak ten Mikołaj Kot to zrobił, że wyczuł moją kocią duszę :), oraz tak wspaniale wybrał moment dostarczenia przesyłki, że dzień który zaczął się tak nieciekawie i stresująco, zamienił swoim bezinteresownym i przemiłym gestem w niczego sobie, fajny dzi...
Nie spodziewałam się zupełnie, że mój stresujący i kiepski dzień zakończy się takim miłym akcentem. Wracam do domu zmęczona i smutna, a tu.... „ho, ho, ho!” i cudowna niespodzianka w postaci książki O.Lang - „Atlanci, tom 1 Kakrachan” od Lokalnego Biblionetkołaja z Łagiewnik. :) Bardzo Ci dziękuję Kochany Mikołaju za prezent, oraz przywołanie uśmiechu na moją twarz. To wpaniały gest, dziękuję... Życzę Ci wpaniałych Świąt i wielu takich oraz pod...
Bardzo dziękuję tajemniczemu BiblionetkoMikołajowi z Łodzi za pięknie zapakowaną książkę V.C.Andrews - „Mroczny anioł” oraz uroczą kartkę z życzeniami. Jesteś wspaniały Mikołaju! Wesołych Świąt!
Bardzo dziękuję Biblionetkomikołajowi z Warszawy z ulicy Baśniowej 1 za książkę Fiony McIntosh - „Królewski wygnaniec” i kartkę z życzeniami. To przemiły gest i ciepło mi na sercu. Dziękuję serdecznie. xxx Wesołych Świąt Tajemniczy Mikołaju! :)
Ogromne podziękowania dla Biblionetkowego Mikołaja za „Sezon burz” Sapkowskiego. To wspaniała niespodzianka i przemiły gest, dziękuję Ci Drogi Mikołaju bardzo, bardzo mocno i życzę Wspaniałych Świąt i mnóstwa przepięknych podarków! :)
Czekała mnie przemiła niespodzianka od Mikołajki Ani z Gołczyc. :) Bardzo, bardzo dziękuję Ci Aniu za książkę "Jillian Westfield wyszła za mąż". Życzę udanego Sylwestra i wielu wspaniałych nabytków i prezentów książkowych w 2015 roku! Również wielkie brawa i podziękowania dla naszej niezłomnej jakozak, która kolejny rok odwala kawał świetnej roboty. :)
Przyłączam się do was. :) W zeszłym roku spotkała mnie bardzo miła niespodzianka ;) i w tym chciałabym, aby ktoś także poczuł, to miłe uczucie przy otrzymaniu niespodziewanego prezentu. Świetna i miła świąteczna akcja. :)
Ogromnie dziękuję Biblionetkowej Mikołajce Justynie z Gliwic za książkę "Spójrz na mnie" Yrsy i film "Pokój Marvina". Nawet nie potrafię opisać mojej radości i zaskoczenia z tak przemiłej niespodzianki i prezentu. Życzę także i Tobie Droga Mikołajko Justyno radości z otrzymania wymarzonej książki oraz Wesołych Świąt. Życzenia wspaniałych prezentów i udanych Świąt życzę także wszystkim niesamowitym Biblionetkowym Mikołajom oraz yakozak, dzi...
Pierwszy raz w życiu dostałam coś ot tak - za nic... Jaka miła niespodzianka od tajemniczego Biblionetkomikołaja. :-) Otrzymałam "Szukając Noel", za co ogromnie dziękuję i pozdrawiam!
Mam podobne odczucia. Książka niezwykle wciągająca i jakby nie zepsuty koniec byłaby świetna.
Właśnie skończyłam czytać i stwierdzam, że na pewno nie jest to książka, która pójdzie w niepamięć. Uczy szacunku do życia, starszych i samego procesu starzenia się. Wiele mądrych a przy tym nie pretensjonalnych sentencji. Nie żałuję ani minuty spędzonej nad tą książką. Warto się zapoznać!
Przyznam się, że nie udało mi się doczytać do końca tej książki. Dotarłam do ok. 40 strony i ją odłożyłam, a nie często mi się to zdarza. Książka zupełnie mnie nie wciągnęła i była jakaś taka pokręcona i pesymistyczna. W zasadzie nie wiedziałam o czym Hrabal pisze... Wcześniej czytałam "Postrzyżyny" i ta mi się podobała. Przy "Zbyt głośnej samotności" męczyłam się i w końcu poddałam :-(
Cóż, każdy ma prawo do własnych odczuć. Co podoba się jednemu niekoniecznie będzie się podobało drugiemu. Może gdybym była 15 lat młodsza film by mi się podobał (kiedyś podobały mi się filmy, na które teraz nie patrzę), ale teraz od kina oczekuję dużo więcej niż 15 lat temu... Po filmie rozmawiałam z osobami w moim wieku (30), które miały podobne zdanie do mojego, że film był do oglądania tylko dzięki Depp'owi, więc nie tylko moje odczucie było ...
"Marzyciel" też mi się bardzo podobał, również "Czekolada" i "Sekretne okno". "Piraci z Karaibów" tak sobie... Uważam, że gdyby nie kreacja aktorska Depp'a, to ten film by leżał. Widziałam także bardzo dobry film "Odważny" (gra m.in. obok Marlona Brando), ale film strasznie dołuje, także na dołek psychiczny zdecydowanie nie polecam. Myślę, że fenomen Depp'a, polega m.in. na jego charyźmie - i to...
Nisha już sobie przypomniałam. Faktycznie okropne to było :-(
"Kafkę nad morzem" czytałam już jakiś czas temu, ale nie pamiętam o co chodziło z tymi kotami... Widocznie scena z "Kroniki ptaka" bardziej wżarła mi się w pamięć :-( Też staram się pamiętać, że to tylko fikcja, ale jak człowiek pomyśli, że niektórzy takich tortur doświadczyli w prawdziwym życiu, to ciężko nad tym przejść do porządku dziennego...
Przyznam się, że tylko raz zdarzyło mi się nie doczytać książki z takiego powodu, ale za to zraziłam się na dobre do jej autora. Nie pamiętam już tytułu, ale były to jakieś opowiadania G.Mastertona; ledwie dobrnęłam do końca przez to z karmą dla świń (człowiek zostaje zmielony - ohyda :-((( Od tego czasu nie czytam jego książek (ta była niestety(?) pierwsza), mimo że czasami lubię sięgnąć po horror i sporo ich już przeczytałam. Ostatnio wzdrygn...
fantasy - zdecydowanie Tolkien horror - wg mnie S.King straszy jak nikt :-0 lubię także Koontz'a obyczajowa - kiedyś Wharton i Coelho, obecnie sama nie wiem... literatura dziecięca i młodzieżowa - Rowling, Andersen poezja - nie lubię przygodowa - A.Szklarski, K.May (dawniej) romans - "Jeździec miedziany" i "Tatiana i Aleksander" P.Simons (mimo, że nie przepadam za tym gatunkiem :-) science fiction - Heinlein sensacja/t...
Mnie się "Król szczurów" też bardzo podobał. Inne pozycje to wymieniona wcześniej "Weronika postanawia umrzeć" oraz "Postscriptum" Nurowskiej, a także niedawno przeczytane "Białe na czarnym" Rubena Gallego.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)