Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ogromne podziękowania dla mojej Biblionetkowej Mikołajki i jej kotów :) za niespodziewane Cienie dawnych lat (Robards Karen)!! Będzie lektura na święta ;)
Gorąco dziękuję mojej Biblionetkołajce :) za dwie książki Jamesa Pattersona ("Czwarty lipca", "Druga szansa") i piękną zimową kartkę!!
Kupiłam całą serię z dwa miesiące temu. Sięgnęłam po I część w zeszłym tygodniu i... zatonęłam w niej! Już dawno nie pochłonęłam książki tak szybko :) właśnie skończyłam czytać drugi tom, zaraz zabieram się za "Klątwę Tytana". Na okładce napisano, że to książka dla dzieci. Nie zgadzam się. Mam prawie 30 lat i świetnie się bawię przy tej lekturze. Wciągnęło mnie od pierwszego rozdziału. Polecam te książki każdemu, niezależnie od wieku ;)
Dobrze wiedzieć! Jak mnie wciągnie, to się uśmiechnę do ciebie ;)
Ja też lubiłam tę serię, ale nie przeczytałam całej. W moim rodzinnym domu zostały kilka początkowych tomów. Nie pamiętam tytułów w tej chwili... Tak dawno już to było. Ale książki leżą napewno schowane na strychu. A pozostałych nie mogłyśmy z mamą namierzyć :/
ZAGŁOSOWANE :)
Przepraszamy Aguś, że nas nie będzie... Też żałuję :/ Ale jesteśmy umówieni z Przemka rodzicami już od poniedziałku. No i musimy skompletować ubrania na sobotnią wyprawę na narty. Trzymajcie kciuki, żebyśmy się nie połamali ;) Następnym razem nie zawiedziemy!!
Też żałuję, że mnie tam nie było... Ale następnym razem obiecuję poprawę :)
Przykro nam, ale ja i Przemek nie damy rady wtedy :/ Przemkowi praca wypadła... Bawcie się dobrze!!
O!! Akurat w moje urodziny :) Chętnie bym się wybrała z wami, tylko dowiem się w przyszłym tygodniu czy mam wtedy kurs przedślubny czy w niedzielę tydzień wcześniej.
Eh ja też nie mogę :/ jutro mam już umówione spotkanie, a w sob idę z moją połową do filharmonii.
Oooo :) ja też jestem tam zapisana, choć z Rzeszowa nie pochodzę. Mój narzeczony mieszka niedaleko. Jestem bardzo zadowolona - panie są super (nawet mnie pamiętają, choć pojawiam się raz na miesiąc) i masa książek, których nie mogę namierzyć gdzie indziej :) Również pozdrawiam!
Boskie!! Aż sobie wydrukuję :D
Ale miło... To ja poproszę tak ;) dla mnie - "Ono" dla mamy - "Dałem głos ubogim" a dla Przemcia - "Katyń: Zbrodnia i kłamstwo".
To miło. Wyjdę z pracy 5 minut przed końcem ;) Przemek po mnie przyjedzie. Myślę że najpóźniej na 16:15 dotrzemy.
Ja będę na stówę, tylko się pewnie ciut spóźnię, bo w poniedziałki pracuję do 16:00. I Przemek chyba też. Ale będziemy :) mama też obiecała się stawić. A właśnie... mam malutką prośbę. Mama COSia wzięła do Egiptu i teraz sobie gdzieś lata na liniach egipskich :/ Czy ma ktoś może jeszcze jakiegoś nadprogramowego?
Dla mnie wygodniej będzie na 16:00 :) chwilę mi schodzi dojście do centrum.
Dobra, to ja w te pędy będę z Trembeckiego lecieć :) jakby coś to poczekajcie chwilkę. Dotrę na 100%!!
Na pewno ich przybędzie ;) już mojemu Przemciowi zapowiedziałam, że chcę mieć w mieszkaniu ogromny regał na same książki :D
Będę trzymać kciuki. Nie ma się czego bać ;) ja też się obawiałam, ale spotkanie wypadło świetnie. Rodzice super się dogadali, że aż byliśmy zaskoczeni. Mam nadzieję, że będą częściej się tak widywać i dobrze bawić :)
Pewnie :) Mnie pasują oba terminy. W pon jestem wolna od 16:00 a we wt od 15:15 - tak kończę pracę.
W końcu mam czas na internet :) Przepraszam, że się nie odezwałam wcześniej. Jestem nadal do dyspozycji ;) Najważniejsze rzeczy mamy już załatwione. Teraz czeka nas spotkanie rodzin... Ps. Jakbym się tu znów nie odzywała, to daj mi znać na maila albo komórkę, dobrze?
Ja też jestem chętna :) do dyspozycji: pon - po 16:00, wt-pt - po 15:15. Soboty calusieńkie wolne. No chyba że wypadną mi jakieś przygotowania ślubno-weselne ;) właśnie z Przemciem zabraliśmy się za wprowadzanie planów w czyn.
Moje przeczytane w czerwcu: - "Kot, który się włączał i wyłączał" L.J.Braun - "Lektury nadobowiązkowe [1973]" W.Szymborska - "Zemsta matki" J.Garwood - "Wizje śmierci" N.Roberts Niewiele, jak na mnie, ale cóż... praca :)
No to się cieszę :)
Może na razie nic mi nie przynoś :) mówię to z ciężkim sercem. Ale mam całe stosy książek w domu i staram się powoli je zmniejszać. U Przemka są Twoje Pratchetty, to ci przyniosę. A Chilly będzie? Bo muszę jej w końcu książki oddać... może mnie nie udusi za taką dłuuuuuugą zwłokę ;)
Nie, nie :DDD po prostu pracownicy sądu organizują jakiś wyjazd, nawet dokładnie nie wiem. A raczej pogodzić się nie da, bo wyjazd jest o 12:00 i pewnie impreza do wieczora. Ja tam wolę Was :D
Ja będę na 200% :D nie pojadę na sądowe ognisko, ale pewnie jeszcze nadarzy się okazja ;) No i może nawet Przemcia mojego przywlokę.
Moje przeczytane w maju :) pomimo nowej pracy mam czas na czytanie ;) - "Śmierć w La Fenice" D.Leon - "Lektury nadobowiązkowe" [1996] W.Szymborska - "Spokojny typ" J.-P.Manchette - "Walet pikowy" B.Akunin - "Kot, który jadał wełnę" L.J.Braun - "Sprawa niedobudzonej żony" E.S.Gardner - "Złote rybki" R.Chandler - "Sekret Wróżki" M.Wojtyszko
Ja też jestem :) miałam trochę zamieszania w życiu na przełomie kwietnia i maja. Odejście z jednej pracy i dostanie się do nowej :) już się cieszę, choc papierów było z tonę do złożenia. Ale co sąd rejonowy, to sąd :D Poprzez Anię wysłałam pozdrowienia dla całej ekipy w Tomaszowie. Pewnie się dobrze bawią ;)
Ja też ;) już wysyłam.
Szczęściara z ciebie :) I czy mogę tak skromnie złożyć prośbę o pożyczenie II części? :) bo coraz bardziej mnie zaciekawia (chyba że wcześniej sama gdzieś dopadnę). Kocham koty i kryminały, więc połączenie obu - musowo muszę przeczytać ;)
Tego jeszcze nie miałam okazji przeczytać, więc się nie wypowiadam. Może terminy ją goniły i musiała coś wymyślić? ;) Takie wrażenie odniosłam z "Klonem..."
No to jednak się skuszę :) próbowałam ostatnio upolować w Empiku II część, ale nie było :/ w ręce wpadła mi tylko III. Ale będę wytrwała ;)
Fakt, zaletą tej książki jest kot :) przyznam się, że sięgnęłam po nią właśnie ze względu na tytuł. A kryminał... cóż, lekko mnie znudził. Choć kusi mnie, by sięgnąć po dalsze części.
Trzymam za słowo ;) Ja może będę miec już wyklarowaną sytuację w nowej pracy. Dostałam się do sądu :D nie wiem, kiedy zaczynam i korzystam z wolnego czasu :)
Moja droga, kiedy ty znajdujesz czas na czytanie? :) ja ostatnio jakoś mam mniej czasu. Ale obiecałam sobie, że niedługo zabiorę się za książkę od ciebie ;) Kiedy znów zawitasz do Rzeszowa?
Misiaku kochany, co cię tak naszło na D.Steel? ;) ja czytałam duuuużo jej książek (miałam taki okres w życiu). Największym kiczem jest "Klon i ja". Odradzam z całego serca :|
- "Cień wiatru" C.Ruiz Zafón - "Greta i Sówka: Wakacje pod psem" C.Funke - "Ogrody: 62 rośliny z najpiękniejszego ogrodu poezji" ks.J.Twardowski - "Zielnik" J.Twardowski - "Zapach nocy" A.Camilleri - "Nowe lektury nadobowiązkowe: 1997-2002" W.Szymborska - "Pasje utajone czyli Życie Zygmunta Freuda"-T.II I.Stone
Mój brat ma prawie wszystkie książki p.Komudy i większość jest opatrzona autografami :) bardzo sobie chwali jego twórczość. W "Diable Łańcuckim" jest opisany epizod z moim miasteczkiem, więc kiedyś pewnie sięgnę po tę książkę :)
Mnie ta książka śmiertelnie znudziła. Czytając ją, czułam często rozdrażnienie. Kiepski kryminał...
Może ja też spróbuję :)
Tekst rewelacyjny :) czuję się zachęcona do sięgnięcia po tę książkę. Lubię książki p.Wojtyszki, ale zawsze się wahałam czy przeczytać Sagę... Już szukam, w której bibliotece mogę ją upolować :)
Oby przeszło jak najszybciej... bo u mnie prawie zapalenie płuc się przyplątało. Teraz jestem na antybiotykach... A z tym przechodzeniem - mój przyjaciel chorował i cała jego rodzina, więc do mnie teraz przylazło do domu. No ale nie damy się byle choróbsku ;)
- "Klejnoty: Fakty i mity" C.Cavey - "Skok w dobrą książkę" J.Fforde - "Detektyw Pozytywka" G.Kasdepke - "Nowe kłopoty detektywa Pozytywki" G.Kasdepke - "Pamiątki detektywa Pozytywki" G.Kasdepke - "Kto zabrał mój ser?" S.Johnson - "Wieszać każdy może" A.Pilipiuk - "Okup" D.Steel - "Pasje utajone czyli Życie Zygmunta Freuda"-T.I I.Stone - "Śmier...
O jak miło :) to dla ciebie również moc serdecznych życzeń :)))
A tak jakoś się trafiło ;) książki w moim guście. No i mam trochę luzu w pracy, więc buszuję bo Biblionetce :D
I kolejna książka ląduje w schowku :)
Brzmi ciekawie... wrzucam do schowka :)
Aniu, jakbyś chciała kiedyś pooglądać na komputerze, to mam wszystkie odcinki na DVD w domu :) uwielbiam D.Sucheta w roli Poirota. I zgadzam się z Hanią co do Perry'ego Masona, bo też mi aktor nijak nie pasuje. PS. Jak tam zdrowie? Widziałam się z Krasnalem w sob. Żałowała, że cię nie było.
Realnie na spokojnie mogę się stawić na 16:00 :) szkolenie zawsze kończy się wcześniej. I zdążę koleżankę wyprawić na autobus ;)
Melduję, że 8 marca kończę szkolenie i mam przerwę w kursie tańca, więc od 16:00 jestem do dyspozycji :)) zresztą niedziela też mi pasuje. To na kiedy się umawiamy?
A to moje. Niewiele tego... tak jakoś się złożyło :) - "Osiedle Bogów" R.Goscinny & A.Uderzo - "Bromba i inni: Po latach także" M.Wojtyszko - "Do ostatniego tchu" R.Lee - "Mors, Pinky i trzynasta komnata" D.Rekosz - "Zgubne środki" D.Leon - "Snoopy: Była ciemna, burzliwa noc: Część 1" C.M.Schulz - "Snoopy: Była ciemna, burzliwa noc: Część 2" C.M.Schulz - "Snoopy ...
Nie ma sprawy. 8 marca kończę szkolenie i być może będzie przerwa w kursie tańca. Jeśli nie, to w niedz będę do dyspozycji :D
Oj tak, piękna :) pamiętam, że popłakałam się na końcu.
No to trzymam kciuki ;)
Dobrze :) ale jakbyś kiedyś chciała, to propozycja pozostaje otwarta ;)
Być może ;) A propos T.Deary... czytałaś najnowsze ze Strrrasznej historii? Mam i mogę ci pożyczyć ;)
Tych Koszmarnych Celtów to może joa1 ma? Pamiętam, że daaaaaawno temu na spotkaniu coś jej pożyczałaś. czasem spotykam ją w Empiku, jak jest w pracy. Mogę zapytać przy okazji ;)
Z Poszukiwanych niewiele, ale więcej z Biblioteczki :) Maila ci wyślę, jak tylko będę mieć chwilkę wolnego czasu w domu. Ostatnio ciągle mi go brakuje ;) do końca tygodnia może się wyrobię.
Ehhh, mam takie samo postanowienie i jakoś mi nie wychodzi... ile razy pójdę do którejś z bibliotek, tyle razy muszę coś przytaszczyć do domu ;))
Właśnie rzuciłam okiem i coś niecoś mam w domu. Jakby coś, to się kiedyś zgadamy i chętnie pożyczę :)
Pewnie :D zaraz zerknę do twojego schowka. A nuż coś posiadam w domu ;)
Czyli mam rozumieć, że stanęło na niedzieli? To pojawię się najpewniej w asyście mojego Przemcia. Co do lokalu... hmmm, jeszcze pomyślę ;)
Przynieś, przynieś :)
Ja bardzo chętnie się zjawię z narzeczonym :) ale dopiero gdzieś po 19:00. Mam już dość napięty grafik na soboty (do 16:00 szkolenie, a potem 17:00-19:00 kurs tańca). W niedzielę już bardziej mi pasuje, bo mam tylko szkolenie. A jak inni? :)
Bromby super :) uwielbiam te książki. Właśnie zaczęłam kolejną ;) "Bromba i inni: Po latach także"
- "Kęsy życia" A.Ungeheuer-Gołąb - "Tak wiele" C.Depa - "Poezje" A.Żmuda - "Uwaga! Złe koty! czyli kociaki, które zeszły na złą drogę" J.Edgar - "Kamienie szlachetne i ozdobne" Z.Śliwa - "Bromba i psychologia" M.Wojtyszko - "W zasadzie niegroźna" D.Adams - "Zasłyszane w kiciu i gdzie indziej" J.Archer - "Bromba i filozofia" M.Wojtyszko - "Niewo...
Nie ma sprawy :) mam nadzieję, że uda mi się na nie przybyć. I gorące pozdrowienia dla Mamy ;)
Aniu, ja bym była chętna na "Śmierć w południe" i "Etruski grobowiec" :) A tak w ogóle to muszę się z narzeczonym do ciebie w końcu wybrać, bo mamy książki do oddania. W przyszłym tygodniu pewnie będę mieć wolne, to może się uda ;)
Ja od niedawna pracuję w księgarni :) na razie na okres próbny, ale jakoś sobie radzę ;) mam świetną kierowniczkę oraz drugą koleżankę. Atmosfera jest świetna, przychodzi masa stałych klientów. Z ogromną przyjemnością idę do pracy :D No i oczywiście... zaczęłam pożyczać książki na weekend ;) szybko przeczytam i z powrotem wraca na półkę :)
Zgadzam się w pełnej rozciągłości :) ona ma zarówno bardzo dobre książki, jak i dość kiepskie (moim zdaniem najgorsza to "Klon i ja" - chyba pomysłu nie miała już żadnego ;D). Kiedyś zaczytywałam się jej książkami i akurat tak się zdarzało, że trafiałam na te lepsze... a dzisiaj sięgam po nowe książki pani Steel ze zwykłego przyzwyczajenia ;)
Kryminały Simenona czyta się szybko i przyjemnie tak jak Gardnera. Najbardziej przypadł mi do gustu cykl o komisarzu Maigret :) to taki opanowany i dystyngowany detektyw. Zachęcam cię, byś sięgnął po jakiś. Na prawdę przyjemna lektura. Oprócz tego cyklu czytałam też "Czerwone światła", ale ta książka bardziej zalatywała mi psychologią niż kryminałem ;)
Również uwielbiam Herkulesa Poirot :D
A oto moje przeczytane... w końcu przełamałam niemoc czyteniczą ;) - "Maigret zastawia sidła" G.Simenon - "Dziewczyna w hiacyntowym błękicie" S.Vreeland - "Mity Greckie" T.Deary - "Powtórka ze śmierci" N.Roberts - "Asteriks legionista" R.Goscinny & A.Uderzo - "Asteriks u Helwetów" R.Goscinny & A.Uderzo - "Asteriks na Korsyce" R.Goscinny & A.Uderzo - "Groźni rycer...
Moje przeczytane we wrześniu: - "Zabójcza lista" J.Garwood - "Księga zwariowanych różności" T.Deary - "Desperaci" F.Durbridge - "Balsam dla duszy miłośnika kotów" - "Maigret i tajemniczy konfident" G.Simenon - "Radość przez łzy" D.Steel - "Czerwone światła" G.Simenon - "Opowiadania z Doliny Muminków" T.Jansson
Hmmm... jestem zaintrygowana :) też poszukam.
"Zabójstwo Rogera Ackroyda"
Gratulacje!! Ja miałam podobną sytuację dzisiaj w domu :) siostra od rana okupowała komputer. Wreszcie ok 11:00 oznajmiła nowinę, że zdała :D aż się popłakała!! Nie jest geniuszem, ale poszło jej świetnie i jestem z niej bardzo dumna (w zastępstwie rodziców - wypoczywają za granicą)!! !!
Moje przeczytane książki w czerwcu: - "Niewinna pani Duff" E.S.Holding - "Tarcza Arwernów" R.Goscinny & A.Uderzo - "Życie codzienne Jadwigi i Jagiełły" H.Kręt - "Sprawa śmiercionośnej zabawki" E.S.Gardner - "Baśnie carskiej Rosji" - "Kniaź Iwan i inne bajki" S.Bortolussi - "Piórko Finista Jasnego, cud-sokoła" - "Brzytwy kata Sellingera" J.J.Fąfara - "N...
Wielkie gratulacje, bardzo się cieszę :) U mnie w domu brat przeżywał takie katusze. No i zdał dzisiaj ten trudny egz... oczywiście na 5,0 ;) ma najwyższą średnią na roku. Ambitne dziecko. Miłej lektury!!
My akurat nie układaliśmy ich sami. Profesor sam nam wyznaczył 3 pytania: 1 z pracy (ja miałam 1 niedługi podrozdział do nauki) i 2 z historii administracji - krótkie i treściwe :)
U mnie był pełen luz :) w komisji byli tylko promotor i recenzent. Pytania znaliśmy już miesiąc wcześniej. Atmosfera była rewelacyjna. Obrona trwała u mnie całe 5 minut. Teraz już wiem, że nie warto było się stresować ;)
Tej jeszcze nie czytałam, ale napewno kiedyś sięgnę :) uwielbiam powieści Sheldona.
:DDDDD
Tylko nie to!!! Wstyd mi,że ten pan jest prawnikiem z wykształcenia... :/
Tak się jakoś złożyło, że do Przemka dotarłam dość późno, a potem musiałam lecieć na kurs :/
Pewnie wezmę z ciebie przykład i sama uporządkuję swoje książki, bo trochę ich przybyło ;) wreszcie mam na to czas :DDD Jeszcze tobie muszę książki oddać, ale to wpraszać się w porządki nie będę... może jak znajdziesz chwilkę, to daj mi znać - zaraz przylecę :)
Normalne uczucie. Ja też się bałam - i niepotrzebnie ;) jeden z najlepszych moich egz w życiu. Daj znać, kiedy się będziesz bronić, to dam ci wirtualnego kopniaka na szczęście :) (ja w domu dostałam aż cztery ;))
Ja za ciebie też będę trzymać kciuki :)
Syrenko, a ja cię uwilbiam :D MGR - Jest jeszcze inne rozwinięcie tego skrótu, ale tutaj go nie przytoczę ;) Mój narzeczony oczywiście mnie wspierał i siedział pod drzwiami gabinetu. A potem robił za pilnowacza kwiatów i za nadwornego fotografa :D żałuję tylko, że ja nie wzięłam aparatu :/ Ale za to dostałam piękny prezent od niego, taki imieninowo-obronny :) (bo 10.06 miałam imieniny ;))
No to teraz ja będę za ciebie trzymać kciuki :) napewno pójdzie ci rewelacyjnie!
Totalnie mnie zaskoczyli tą oceną :) bo tylko ja, moja koleżanka Basia i kolega dostaliśmy 5,0. Reszta dostała 4,0. Jak chcesz, mogę ci kiedyś pokazać moją pracę ;) mam 1 egzemplarz w domu. Mama dumnie postawiła na półce na honorowym miejscu :D
Egz wogóle nie był wart tego wcześniejszego stresu. Atmosfera była rewelacyjna :) nie miałam czasu się zdenerwować :) Co do dyplomu - odebrać mogę najwcześniej za miesiąc. I jednak w dziekanacie :/ ale przynajmniej panie w dziekanacie są już miłe dla absolwentów ;)
Ja pojutrze mam obronę pracy mgr. Mój temat pracy jest raczej daleki od literackiego :) - "Dzieje sądownictwa w Tyczynie". Sama sobie taki wybrałam :) i przy okazji dowiedziałam się wiele ciekawych rzeczy o moim mieście. Teraz idę się uczyć :/
Oglądam od czasu do czasu. Za to moi rodzice oglądają regularnie :) naprawdę fajny program.
U mnie też dość cienko... Cóż, praca mgr... Moje przeczytane w maju to: - "Gladiator umiera tylko raz" S.Saylor - "Maskarada" T.Pratchett - "Kleopatra" M.Simpson - "Dekorator" B.Akunin - "Anna In w grobowcach świata" O.Tokarczuk - "Ostatni sędzia" J.Grisham - "Pasażer w deszczu" S.Japrisot - "Rycerze" T.Deary - "Piraci" T.Deary - "Srodzy Sa...
Oj, mam podobnie ;) poprostu nie umiem wyjść z biblioteki z pustymi rękoma. To silniejsze ode mnie. Z kupowaniem podobnie. W tym miesiącu jednak miałam inne wydatki i naciągałam narzeczonego na zakupy książkowe :D
Napewno będę trzymać :))) powodzenia!!!
Dziękować nie będę, by nie zapeszyć ;) trzymajcie kciuki... Mam nadzieję, że zdam spokojnie i będzie fajny prezent na moje imieniny (bo Przemek jak zwykle pewnie zapomni).
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)