Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Popieram :) i naprawdę polecam - można się nieźle uśmiać.
Tak, znam "Anię..." doskonale :) Właśnie zabrałam się za lekturę "Trzynastej opowieści" - zapowiada się bardzo interesująco. Bardzo dziękuję za podane tytuły! :)
Drugi raz "Wiedźmikołaja" oraz "Przeminęło z wiatrem".
T.Pratchett, "Harry Potter", J. Austen, "Jeżycjada"...oj dużo tego jest, tylko czasu za mało :(
"Lux perpetua" A. Sapkowski.
"Boży bojownicy" A.Sapkowskiego. Polecam :)
A ja na święta kupiłam sobie "Wyprawę Czarownic" Pratchett'a.
Ja najbardziej lubię na leżąco. Czy to w ogródku, czy to w domu. Z tym, że zawsze mam pod głową z dwie poduchy. Dzięki temu nie narzekam na ból pleców. Nie lubię czytać w pozycji siedzącej, bo od razu zaczyna boleć mnie kark.
Już się nie mogę doczekać! :D
Moja mama nie wytrzymała :D Popatrzyła i przez cały dzień o tym mówiła :P
Sapkowski jest naprawdę dobry. Co prawda są tam walki, ale przecież nie przez całą książkę. Polecam serdecznie.
"Wyprawę Czarownic" Pratchett'a. Bardzo poprawia humor! :)
Również się zgadzam.
Potwierdzam. Byłam w lekkim szoku...
;) Świat byłby nudny, gdyby wszyscy się ze sobą zawsze zgadzali.
Jestem podobnego zdania. Gdbym zaczęła od "Koloru Magii" to marne szanse by były, że sięgnęłabym po następną część. Na szczęście tak się nie stało i "ŚD" jest jedną z moich ulubionych serii.
A ja bym odradzała zaczynać od "Koloru Magii" :)
A ja przed paroma dniami skusiłam się na "Ruchome obrazki".
Cały "Świat Dysku" T. Pratchett'a ;-)
Książki sama sobie sprezentowałam ;P Kupiłam "Straż! Straż!" i "Ruchome obrazki" Pratchett'a.
Przeczytałam raz - podobała mi się.
Z polskiego :) Dzięki :)
Tak, jestem w III gimnazjum.
No to ja właśnie przeszłam do drugiego etapu z j.polskiego i muszę przeczytać m.in jedną z części "Jeżycjady". Oczywiście już dawno temu przeczytałam całą serię (ostatnio "Czarną Polewkę"), więc byłam zachwycona widząc na kartce z wymaganiami M. Musierowicz :). Życzę powodzenia!
"Wiedźmikołaj" i "Straż!Straż!" Pratchett'a =)
"Wiedźmikołaj" Pratchett'a :)
Marie, chyba muszę się zgodzić. Jestem trochę rozczarowana, bo chyba rzeczywiście spodziewałam się czegoś innego. Najbardziej nie podobał mi sie wątek Tygrysa i Wolfiego. Reszta była całkiem niezła ;)
Już nie mogę się doczekać trzeciej części!
"Maskarada" "Niezwykłe wakacje" "Carpe Jugulum" "Świętoszek" "Kanarek" "Całe zdanie nieboszczyka" "Pamiętnik Księżniczki 2" "Klub niewiniątek"
Anglia, Ameryka...
Raz. Kompletnie mi się nie podobało :/
Tak. Mam tak czytając książki...
Kilka. I w zależności od humoru wybieram sobie, którą czytam w danym dniu, chwili. Oczywiście jest wiele przypadków, w których nie mogąc oderwać się od książki, czytam tylko tą jedyną.
Osobiście nie lubię obrazków w książkach...zwłaszcza, gdy poprzedzają akcję. Jednak wierzę, że są też takie, które potrafią zachwycić i zadowolić czytelnika :)
"Czara Ognia" - lubię, kiedy jest tyle akcji...ciekawej i intrygującej. Na drugim miejscu stawiam "Komnatę Tajemnic"...
Ja też tak słyszałam...
No ja właśnie go dzisiaj oglądałam. :) Podobał mi się...a książka mniemam, że warta przeczytania :) Szkoda, że nie wiedziałam, że to właśnie na podstawie książki...najpierw bym przeczytała...heh
Veverica...czy na podstawie "dziewczyny z perłą" nie powstał czasami film?:)
"Carpe Jugulum"...świetne!
Uwielbiam Pratchett'a :)
"Mistrz i Małgorzata" "Kamienie na szaniec" "Tomek w Krainie Kangurów" "Ida Sierpniowa" "Zemsta" "Skąpiec" "Ania z Zielonego Wzgórza" i...nie pamiętam więcej...
Villena...ja też od razu pomyślałam o Ani z Zielonego Wzgórza :D.
"Carpe Jugulum" =)
Tak. Faktycznie traktuję to jako ucieczkę od rzeczywistości. Zawsze przed snem muszę coś przeczytać - rozluźniam się i zapominam o smutkach.
a o filmie dalej nic
Hymm...a te książki...to jakie niby są (przykładowy tytuł)?
dokładnie!
zgadza się ;]
Ja najlepiej bawię się czytając książki Pratchett'a i Musierowicz ;) Polecam!
Jeśli chodzi o trudy do zmobilizowania się...popieram...to bywa momentami straszne...
Zaufanie- Nutria Rozśmieszanie- Ida (ewentualnie Józinek) Identyfikacja- Tygrys
A ja życzę tego samego Tobie :)
Bo zkładasz, że jestem DOROSŁA?
Boże co za problem ;)
Dokładnie =) Kurcze jak ja lubię tą serię ;) "Przygody Tomka na Czarnym Lądzie" są naprawdę fajowskie =) Jednak moją ulubionym tomem jest "Tomek na Wojennej Ścieżce" =) Pozdrwiam
To jedna z moich ulubionych serii :) Nie mogę się jej oprzeć :) Od kilku dni zaczynam czytać je drugi raz ;) Są tak wciągające, że nie idzie się oderwać i czasami siedzę do bardzo późna z błyszczącymi z zachwytu oczami czytając któryś z tomików :)
Uważam, że jest genialnym twórcą. Jego dzieła nie są błahe. Trzeba się zastanowić nad tym co chce nam przekazać. Jednak zauważyłam, że to dla wielu może być odpychające (a spotkałam się z takimi opiniami). Pozdrawiam :)
Książki Pratchett'a są jednymi z moich ulubionych :) Faktycznie można je podzielić na cuda i na te gorsze, ale dla mnie Pratchett to Pratchett :) Ja tam najbardziej lubię te, w których głównymi bohaterami są: straż Ankh- Morpork i Śmierć =).
Jestem wielką fanką pana Śmierci od początku :D Kolo jest niesamowity :D Uwielbiam jego...hym...osobowość :D Ps. Pozdro for Kogucik- biedak poczuł, że szybko musi nauczyć się czytać i poprawić swoją dykcję :P
W drugiej też :P
Przeczytałam do 15 strony księgi II. No niestety...Nie lubie książek na tle historycznym. Nieźle wynudziłam się na niektórych fragmentach. Nie przeczę jednak, że były też wciągające i te wciągające :D. Stwierdzam, że Sienkiewicz nie jest dla mnie (tylko QV było fajne :))
Zdanie z tą igłą i nitką jest powalające ;P się rozbawiłam xP
Pooopieram ;) Tak, w pierwszej części dość często chichotałam :P Kocham "Świat Dysku"!!! :* :)
Akcja z żarówkami była naprawdę prześwietna ;P Morał: nie naśladuj bliźniego swego jeśli nie chcesz by stało się i tobie coś złego :P
Bardziej podobał mi się "Język Trolli"...no, ale "Kalamburka" też nie jest zła :):)
Popieram Cię Karo...mnie też się raczej nie podobała i dobrze, że zaczęłam od " Szóstej Klepki" :):P
"Jeżycjadę" czytać może dosłownie każdy. W mojej rodzinie jak na razie z najbliższego otoczenia przeczytały ją: ja :D, moja kuzynka (buźka dla niej :P), moja mama, moja babcia i druga babcia :P To była dzicz :D Tak więc nie ma co podkreślać, że nie jest się już młodzieżą...no bo czy nie można czytać książek młodzieżowych po 30? (albo wcześniej?)
Moim zdaniem jest to najlepsza część "Jeżycjady" :) I chyba dlatego,że tak bardzo charakterem przypominam Tygrysa. :D W bohaterce widzę samą siebie i większość jej zachowania jest dla mnie zrozumiała.
"Jeżycjada" jest kapitalna! Zachwycam się i zachwycam...:) W wakacje gdzie one się podziały? ;( ) czytałam jedną książkę dziennie,a ponieważ wraz z kuzynką,mamą i babcią miałyśmy 5 części i każda chciała jak najszybciej przeczytać (:P) skończyło się na tym, że jak tata dojechał do nas nad morze to musiał przywiedźć jeszcze kilka z naszej biblioteki na Śląsku :P PS. Do czego to nie doszło...Żeby zgubić kartę z własnej biblioteki i wyk...
O..dzięki :) Przynajmniej inni będą mieli zapewnione 'bezpieczeństwo' :) A ja muszę poczekać, aż imie to wypadnie mi z głowy :P:P Na szczęście jest masa innych książek :)
"Nie bardzo rozumiem całkowitą zmianę imienia Akwili " chymm...w sumie to nawet i lepiej :] tak jakoś tajemniczej...?:] Nawet całkiem zabawnie. Przeczytałam, podobało się :) Polecam
;P no to się właśnie składa, że ja zaczęłam od tej części i seria mnie bardzo wciągnęła :] PS. "Ale zaczynać przygody z pisarzem od tej właśnie pozycji raczej bym nie doradzał."- czemu nie? :D Wszystko gra :)
Swego czasu był okres kiedy czytałam książki z tej serii :/ Aż się sobie samej dziwię- ale to było kilka lat temu, nie miałam jeszcze jako-takiego swojego stylu (oczywiście chodzi o czytanie książek). W tej chwili...śmieję się sama z siebie. Człowiek ma czasami odchyły :P Ps. nie mogło być chyba tak źle, skoro je czytałam,prawda?:P
Sorry bardzo, ale trzeba być niepoważnym, żeby napisać w RECENZJI KTO UMRZE. Chciałam przeczytać sobie recenzję, żeby zobaczyć czy warto sięgnąc po książkę i przeczytałam. Dziękuję bardzo -już mam po miłym nastroju. Więcej wyobraźni życzę. Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako obrazę. :/
Jestem ciekawa czy będzie ^.^ Mam nadzieję, że tak :)
To zależy która...Jeśli chodzi o bibliotekę, która znajduje się w centrum miasta...Jest ona wyposażona w całą masę książek...tylko raczej...hymm... Nie. Z pewnością są to książki, które od lat stoją na regałach zakurzone i nikt ich nie czyta. Panie nie orientują się prawie w ogóle, nie umieją polecić niczego fajnego. Dlatego chodzę do niej w ostateczności...(czyli od ostatniej wizyty dzielą mnie tylko piękne trzy latka- moja karta została wywalo...
Ooo :) jak fajnie ^^
W roku szkolnym ok.2 godz. dziennie ^^ w wakacje 3-4 :D
2 lata temu miałam możliwość wyboru...W tym roku dostałam "Tajemniczy Ogród"...
Wiem,że w dzieciństwie nie przepadałam za jej książkami...I muszę przyznać ze szczerym smutkiem, że w dalszym ciągu mnie one nie pociągają...Ale czemu to ja nie wiem. Po prostu jak się przeczyta jakąś książkę to się wie czy fajna czy nie. Jedyna, która mi się spodobała to : "Bracia Lwie Serce" -fajne ^^ Może rzeczywiscie omija mnie coś cudownego, ale jakoś wolę czytać inne książki...
Nieźle się przy tym uśmiałam ;] Ach...biedny Adrian ;]
Jak na razie najbardziej mi się podobala ;) jest super!
Nieźle się uśmialam czytając tą książkę ;) Ludzie to mają problemy ;P
Ulżylomi po przeczytaniu "Noelki". Książka bardzo dobra ;) Ale już my ślalam, że po "Brulion..." wszystkie następne będą tak samo nudne. A jednak ! Zostalam bardzo mile zaskoczona :)
Najlepsza!Ta mi najbardziej spasowala ...super :D
Część 2 podobala mi się najmniej z 3 części. Oczywiście nie znaczy to, że mi się nie podobala :) Wręcz przeciwnie :)Ale jak mam wybierać to w kolejności 3,1,2 ^^
Bardzo mi się podobala :) Jest naprawdę świetna! Można się wzruszyć, pośmiać i znaleźć wśród problemów bohaterek podobne do swoich.
Książka ta nie wywarla na mnie większego wrażenia. W porównaniu do innych z cyklu "Jeżycjady" uważam, że jest stosunkowo slaba. Z pewnością nie będzie należala do rangi moich ulubionych książek z tego cyklu ;) Ale i tak nie byla taka zla ;)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)