Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Tak jak większośc napisała z pewnością powinno się wypowiadać Kudżo. Jednak śmieszne jest, że potocznie zawsze rozmawiając z ludźmi na temat książek Kinga, polecali mi, tą książkę, mówiąc Cujo.
Pingwinku, w Pradze byłam w latach 90'więc zapewne teraz bardzo dużo się zmieniło.:-)
Dobra książka, faktycznie wciagająca.:)
Lubię jej książki, ale zgadzam się Lód i woda..... nudy:-)
Myślałam, że tylko ja mam takie odczucie,że nie mam o czym i z kim rozmawiać. Jestem mile zaskoczona, że nie jestem sama. Wchodzę tu z sentymentu i wspominam stare dobre czasy, kiedy nie mogłam się oderwać.:)
Po przeczytaniu tej czytatki, mam obawy, że złośliwe google zareaguje na te zaczepki;-)
Chyba rozumiem....,dobrze, że wróciłeś. Lubię twoje czytanki.
Jak można tak uciec.....?
Bardzo dobrze ją pamiętam. Lubiłam ją....:-(
U mnie też i jeszcze do tego to obrzydliwe oczyszczanie jelit.....odstrasza.....
Nie wiedziałam, że taka strona istnieje. Dzięki:-)
Może na Allegro wystaw...do sprzedania....
Robiłam dokładnie jak ty. Od najmłodszych lat czytałam swoim dzieciom. Teraz mają 12 lat i w dobie komputera i internetu trudniej im sięgnąć po ksiąźkę. Jednak widzę światełko w tunelu. Wracają do czytania. Jak tylko mówią jakiś tytuł, ja zaraz biegnę do księgarni....czytają....nareszcie.:-)
Ha! Trzeba zadbać o siebie w święta, bo nie wiadomo czy Mikołaj przyniesie to co chciałbyś przeczytać;)
Niebanalna historia. Gratuluję autorowi pomysłu. Książka napisana naprawdę świetnym językiem. Miałam podobne odczucie do twojego porównując niewolę i przymus do realnego świata.
Mam podobny problem. Boję się czy sprostam odpowiedzialności prowadzenia bloga.:)
"Okręt Widmo" M. Frederick. Najlepsza powieść grozy.
Niestety Mikołaj biedny, nie ma tyle pieniędzy, muszę sobie sama uzbierać i kupić.:-)
Jest jeden regał z książkami, ale teraz ciągle przybywa książek, więc muszę zrobić nową bbliotekę, tzn czeka mnie zakup regałów.
Również dawno czytałam i było tyle młodzieńczych emocjii :D warto powrócić.
Stara skórka o wiele lepsza, ale czcionka słaba.
Ja miałam to szczęście, że najpierw przeczytałam książkę, a dopiero później obejrzałam film. Moje emocje w czasie czytania książki były zdecydowamie większe niż w trakcie oglądania filmu.
Wielkie dzięki Aleutko, ja miałam też z tym problem. Te wszystkie zmiany w biblionetce mnie przerosły.:-)
Dla mnie bonito.pl od dłuższego czasu tylko tam zamawiam. Odbiór na miejscu. Dla stałych klientów dodatkowe zniżki.:)
Żal:(
Najbardziej podobała mi się pierwsza część książki, kolejne już coraz mniej. Podobnie było z filmem.:-)
Wykolejony
Moja też, będac dzieckiem. Pamiętam jak mama przyniosła mi tą książkę z biblioteki, bo byłam wtedy chora i leżałam z gorączką w łóżku. Przeczytałam w ciągu kilku dni. To była fascynująca lektura:)
Wszystkiego książkowego.:)
Trzymaj się kochana! Postaram się wesprzeć finansowo.:)
Niemiecki bękart W imię miłości Był dom...: Wspomnienia
Przeminęło z wiatrem
Niemiecki bękart ocena 5 W imię miłości ocena 4 Był dom...: Wspomnienia ocena 4
Polecam Czara wyroczni
Może jeszcze Pachnidło
Przepraszam 7 babek 1 dziadek
Ha, ha, ha, ja mam ten sam problem. Nie moge sie powstrzymać,żeby nie zajrzeć na okładkę ksiażki.:) Czasami śmiesznie to wyglada, bo ludzie się kryją z tym co czytają.:) Ja polecam Tyle babek i gdzie ten dziadek?
American Psycho szczegółowe opisy, ilość stron zależy od wydawnictwa.:)
Był dom...: Wspomnienia
Dokładnie:) Nie dodałabym!
Książki o takiej tematyce, jaką wymieniłeś nie dodawałam i raczej bym nie dodała do biblionetki, z podobnych powodów. Dodaję książki, te które uważam za ciekawe, tylko pytanie czy dla wszystkich?
W imię miłości
Niemiecki bękart
Na wysokim niebie ocena 5 Krzesło do krępowania ocena 4 Nadzieja ocena 5
Na wysokim niebie Zaklinacz słów Miasto ślepców
Dzięki Anno, będę oglądała:)
Wielu rewelacyjnych książek i trafnych biblionetkowych polecanek.:)
Im zależy tylko na pieniądzach, a nie na czytelnikach - już mnie nic nie zdziwi w naszej rzeczywistości.
To dla mnie najlepszy serwis:)
Ja też, na bonito.pl faktycznie taniej.:)
Wspaniały debiut, polecam:)
bonito.pl tanio i szybko.:)
Ja się spotkałam z kolekcjonowaniem książek przez moja znajomą. Wygląda to tak, że jeśli jakaś ksiażka jej się spodoba to kupuje i odkłada na półkę i nie czyta. Regał? A jakże ma tylko wbudowany w ścianę za drzwiami....:)
To pewnie złośliwie już to zrobi.
Ja jestem narazie w "małym dołku", jeśli chodzi o czytanie książek przez moje dzieci.:( Jestem uzależniona od czytania książek, i już od najmłodszych lat czytałam swoim dzieciom do poduszki i w ciągu dnia. Notorycznie chodziliśmy do biblioteki. Często kupowałam książki na prezent pod choinkę itd. Teraz moje dzieci mają 11 lat i co? Wolą siedzieć przy laptopie i buszować po internecie. Z wielkim trudem czytają lekturę, a jeśli namówię na wypożycze...
Ksiażkę, szybko się czyta. K. Michalak ma to do siebie, że czasami pisze dość ostro, ale nie przekracza też pewnych granic. Denerwuje mnie tylko naiwność bohaterki. Zakończenie zaś jest zaskakujące, zresztą nie tylko w tej książe. Przeczytałam jeszcze Bezdomną, a teraz jestem w trakcie czytania Nadzieii:)
Życzę Ci wielu poleconych książek.:)
Wstyd się przyznać ale z moim czytaniem czasopism jest słabo. Jedynie do których zaglądam to czasopisma medyczne w wydawnictwie w którym pracuję.:)
Biegnę do Empiku - dzięki:)
Zaciekawiłaś mnie:) Szukam książki...:)
Czas szybko leci, a tyle jeszcze książek do przeczytania:)
7 babek 1 dziadek :)
Godne uwagi.:) Moje życie tak się jakoś dziwnie toczy, że strasznie długo czytam książkę...,dobrze że w ogóle...
"Uwikłanie" Miłoszewskiego :)
Fakt może;) a morze jest szerokie i głębokie.:D wiesz, ja myslę... tam było wiele możliwości interpretacji. Moja jest taka, że autor chce pokazać innym do czego człowiek jest zdolny "tracąc wzrok" i jakie konsekwencje przynosi jego działanie...:)
Ja też jestem ciekawa. Książka była dobra. Trzymała niesamowicie w napięciu. Niedawno przeczytałam "Miasto ślepców", a później obejrzałam film i doznałam szoku, bo był beznadziejny.:)
Film jest jak dla mnie kiepściuchny.:)
Osobiście książka bardzo mi się podobała. Świetnie się czyta chociaż, kiedy zerknęłam po raz pierwszy, to stwierdziłam, że jest dziwnie napisana. Miałam wrażenie, że nie ma dialogów. Poza tym autor świetnie odnosi się do różnych spraw na tym swiecie. Co do zakończenia to mnie bardzo zaskoczyło. Zastanawiałam się co autor miał na mysli. Ogólna opinia bardzo dobra:)
Oj, coś zbyt mocno odbierasz fizycznie.... Po pierwszym tomie mam inne spojrzenie co się tam działo, bo następne były gorsze, ale każdy ma prawo do własnej interpretacji, więc kończę, bo się rozpiszesz.:)
Tak. Chodzi mi o pierwszy tom książki. W tym niezaprzeczalnie kochali się platonicznie. Nie ma znaczenia, czy człowiek czy wampir. W rzeczywistości człowiek może przejawiać zachowanie wampira,więc zinterpretowałam to niedosłownie...:)
Czytać. Opisana jest czysta, platoniczna miłość dwojga ludzi. Zwłaszcza pierwszy tom Zmierzchu podobał mi się najbardziej. Ja nie przepadam za takimi ciągnącymi się bez końca historiami. Saga Zmierzch była pierwszy.
Świetne czytadło na lato to fakt. Przeczytałam ja w ciągu dwóch dni:)
Zazdroszczę pamięci:)
Całkowicie się zgadzam. Zakończenie bardzo zaskakujące i dające dużo do myślenia. Książka naprawdę bardzo dobrze napisana, jak wiele innych książek tej autorki.
Ja przeczytałam tylko Króla Afer i niestety też się zawiodłam. Będąc w bibliotece, ciągle widzę książki tego autora, ale nie mam ochoty nawet przeczytać recenzji na okładce.
W gęstym gaju na podwórku ględzą gady o ogórku Lecz choć gad do gada gada gad się z gadem nie dogada.
tak moja myszko - odpowiada szczurek...:)
o właśnie, zgrzytało...
Której imię wymazano - rewelacyjna!!! jak dla mnie. Filary ziemi poleciła mi koleżanka, ale przeczytałam pierwsze 100 stron i coś....nie mogłam się wciągnąć....:)
Podobała mi się ta książka. Jeśli Ci chodzi o typowego anioła, którego widzisz na ilustracjach i czytasz w powieściach to raczej w tej książce nie ma. Rzecz jest bardziej skomplikowana osnuta tajemnicą i sensacją, oparta na rozmyślaniach...:)
Hej Krzyniu, ja przeczytałam "Ciekawe czasy" Pratchetta, bo czytałam gdzieś w Biblionetce, że to najlepsza książka Pratchetta i co? Niestety źle...:( Tak sobie pomyślałam, że widocznie ze mna jest coś nie tak...., ale widzę, że mam bratnią dusze w tym zakresie. My po prostu nie jesteśmy ternięci! A może po prostu zakręceni inaczej? :)
Witaj Jean,ja polecam Ci gorąco Wyrocznia księżyca Jeżeli podobał Ci się "Cień wiatru" i jeszcze "Egipcjanin Sinuhe" to ta książka jest własnie w takich klimatach magii, tajemnicy romansu, przygody itd. Pozdrawiam.:)
Droga Redakcjo, chciałam gorąco podziękować za nową biblionetkę i za Wasz wkład pracy. Niezmiennie ta strona jest moją najukochańszą.:) P.S. Gratuluję.
...książkę...
W pewnym stopniu może uśmierzać..., ale to jest płytkie leczenie. Problem sam się nie rozwiaże, a komputer może tylko delikatnie zabalsamować ranę, lepsza jest praca i nowi ludzie - to potrafi człowieka oderwać od problemu, oj tak! Tylko co z tego? Wracasz i co widzisz? Nadal ten sam problem. PS. Niestety dla niektórych święta są tylko udręką, bo wtedy problem rośnie i staje się potworem.:(
Najwspanialsze święta są wtedy gdy się je głęboko w sobie przeżywa. Przecież wcale nie chodzi tu o to co mówią w mediach, jakie trendy są na ubieranie choinki, czy strojenie stołu, choć jest miło -jak ładnie. Dobrze przeżywa się święta z kochającą rodziną, nawet jeśli nie widziało się jej cały rok. Najlepiej jednak jak, dostrzega się w każdych świętach, nie tylko religijnych to "sedno sprawy", wtedy takie święto staje się "ulubi...
Drogiej zapracowanej Redakcji i wszystkim "starym" ;) Biblionetkowiczom, oraz nowo - przybywającym życzę udanych Świąt Bożego Narodzenia i wielu wysoko ocenionych przeczytanych książek.:)
Potwierdzam Twoje zdanie na temat tej książki. Zaskakująca! Właśnie koleżanka z pracy niedawno zainicjowała wymienianie sie książkami i pożyczyła mi "Trzepot skrzydeł". Książkę przyjęłam, ale byłam całkowicie sceptycznie do niej nastawiona po poprzednich książkach pani Grocholi. Niestety zaczynalam i odkladalam z nudow. Przeczytałam do końca i oceniłam tylko jedną jej książkę, nieładnie się przyznawać, ale dla mnie to były "flak...
Taki rygor, rzeczywiście może trochę zniechęcać, ale popatrz na to z innej strony. Ludzie książki kradną, a budżet dla biblioteki jest ograniczony, a poza tym nie wszystkie książki można odzyskać. Chyba lepiej postać trochę dłużej w kolejce po kurtkę, niż biegać po mieście za książką.:)
Tak samo pewnie byłoby i u nas.
Hm, seks, ale tylko z ukochanym - od urodzenia o tym wiedziałam.
;(((((( Jestem wstrząśnięta. Bardzo dobrze pamiętam naszego pierwszego pisarza na tej stronie i pierwszą rozmowę z nim, w której przeżyłam miłe chwile.
Hej! Krzyniu :) No jasne, że się da rozmawiać o różnorodnościach czytelniczych, pod warunkiem, że nie oczekujesz od rozmówczyni tego samego upodobania. Można przecież rozmawiać o tym, co Ciebie w danej książce zafascynowało, w taki sposób aby przeciwniczkę pociagnąć do przeczytania tej samej książki. Jednocześnie jeśli zdołasz zaangażować rozmówczynię :D Ona sama zacznie opowiadać o swoich książkach (może...)w taki sposób, że Tobie zrobi sie mił...
...ale mam chrapkę na tą książkę.:))
Kurde, jedyne co mi przychodzi do głowy to Lolita Nabokova, ale mam duże wątpliwosci, bo to było całkowicie chore! Uwielbienie. Może jeszcze Egipcjanin Sinuhe, ale to nie o współczesności.:) Jednak są fragmenty uwielbienia kurtyzany.
:)"fajne" to za mało te książki są rewelacyjne! Polecam też Dziewczyny z Portofino.
W krainie Kota ładna baśń dla każdego, która zapada w pamięci.
Domek świeczki, to jest bardzo sztuczne.
...ale zakończenie jest całkiem, całkiem..., jak w życiu (napisałaś):))
Ja ostatnio przeczytałam: Której imię wymazano, oraz Dziewczynka w czerwonym płaszczyku, naprawdę uważam, że są to bardzo dobre powieści.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)