Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
"Mansfield Park" Jane Austen
Starałam się obejrzeć każdy odcinek i chciałabym mieć wszystkie serie, ale to tylko marzenie. Uwielbiam ten serial, tzn. samego Monka :-). Śmieszy mnie (jego pedanteria, fobie) i jednocześnie fascynuje (inteligencja). Według mnie aktor grający Adriana Monka- Tony Shalhoub jest idealny i gra perfekcyjnie.
"Mężczyzna w brązowym garniturze" Christie Agatha
w biblioNETce jestem ale na liście mojej miejscowości nie ma
DZIĘKUJĘ Redakcji, BiblioNETkowiczom i BiblioNETkowiczkom :) a od siebie życzę zdrowia, a reszta sama przyjdzie :), radosnych świąt!
suuuper!!! taka paczka w mikołajki to marzenie :D
Ale trzeba by podać adresy zamieszkania, bo jak wysłać książke na maila? Wtedy to każdy by wiedział co dostanie i nie ma niespodzianki... Chyba że ja czegoś nie rozumiem :D
'Fizyka i astronomia' Sang David, Gibbs Keith, Hutchings Robert. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum. Kształcenie ogólne w zakresie podstawowym. Wyd. Nowa Era Cambridge. Miałam ten podręcznik w liceum i jak dla mnie jest w miarę zrozumiały choć fizyka zawsze była dla mnie tajemnicza :).
Jeśli chodzi Ci o ogólne postępowanie Georga wobec Lenny'ego to uważam, że był on prawdziwym przyjacielem. Ale jeśli chodzi Ci o jego końcowy czyn to nie rozumiem dlaczego tak postąpił.
ja postanowiłam, że na wakacjach przeczytam całą 'Jeżycjadę' i narazie nieźle mi idzie =o)
może koszulkę któregoś z zespołów...
podoba mi się Twój wiersz...
Obejrzałam kilka ekranizacji książek Kinga, ale tej akurat nie =o)... Kathy Bates grała też w "Misery" i była świetna. Po tym co napisałaś postaram się jak najszybciej obejrzeć ten film =o). A czytałaś "Bezsenność"?
"Zieloną Milę" przeczytałam jako drugą książkę Kinga (pierwszą było "Lśnienie") i byłam zachwycona... pewnie dlatego później czytałam tylko jego książki =o). Jedynie "Bezsenności" nie potrafiłam dokończyć, utknęłam gdzieś na 200 stronie i nie mogłam czytać dalej, bo mnie po prostu nudziła. Mam nadzieję, że po takim wstępie przeczytasz jeszcze jakąś książkę Kinga =o). I koniecznie obejrzyj ekranizację, według mnie nap...
kończę "Szatę" Douglasa i zaczynam "Świat według Garpa" Irvinga
kryminał Samochód czy rower?
Gać leży między Łańcutem a Przeworskiem, a dokładnie między Markową a Białobokami =o)
Dziękuję za zaproszenie (w przyszłości zabaczymy na ile mi odwagi starczy =o)), a studiuję socjologię. Również pozdrawiam!
Mieszkam około 40 km od Rzeszowa, we wsi Gać. Studiuję w Rzeszowie, ale nawet nie wiem gdzie jest Centrum Taniej Książki =o). Jeśli kiedyś będzie kolejne spotkanie to może się odważę i pojadę =o)
żałuje, że nie pojechałam do Rzeszowa...
W minionym roku zdawałam mature i dostałam się na studia- te wydarzenia są dla mnie niezapomniane i raczej nie będę musiała ich powtarzać =o). Niepowtarzalna i wyjątkowa była dla mnie możliwość pójścia pieszo do Częstochowy. Choć czasami było bardzo ciężko i myślałam, żeby zrezygnować, to dzięki wielu fantastycznym ludziom udało mi się dotrzeć do celu. Nigdy nie zapomne mojej pierwszej (mam nadzieje, że nie ostatniej =o)) pieszej pielgrzymki.
"Don't cry" Guns n'Roses
"The life of David Gale"- nie jest to pewnie arcydzieło, ale film mi sie bardzo podobał, a jeśli chodzi o "Władcę Pierścieni" to największe wrażenie zrobiła na mnie 3 część "Powrót Króla". Obejrzałam ostatnio "Amadeusza" i uważam, że to jest arcydzieło. Myślę, że na to jaki jest film ogromny wpływ mają aktorzy grający w nim i tak np. podobają mi się wszystkie filmy z Johnny'm Depp'em,a najbardziej "Mar...
Cieszę się, że mogłam pomóc. Gratuluje i pozdrawiam =)
Comet - Kometek Blitzen -Błyskawiczny Dasher - Fircyk Cupid - Amorek Dancer -Tancerz Prancer -Pyszałek Vixen - Złośnik Donner - Profesorek Rudolph - Rudolf Czerwononosy Takie imiona znalazłam. Mam nadzieję,że pomogłam =)
Nie zgadzam się z Tobą.Moja Babcia serie (wszystkie części) "Ania z... " Montgomery przeczytała w wieku 84 lat i była zachwycona.
Te testy są bardzo interesujące...w pierwszym wyszło mi 4w5 i pasuje =),a w drugim jestem w 57% szara co oznacza:Że i w połowie niepowtarzalna(...).Ciekawe i skłaniające do myślenia...choć faktem jest,że pytania w drugim teście są absurdalne =D.
Mnie najbardziej podobają się teledyski Guns n'Roses: "Don't Cry", "November Rain", "Welcome To The Jungle", "Patience",ale to pewnie dlatego,że lubię ich słuchać.Podoba mi się też Twój trzeci typ :D
Mój numer:6420638
19 lat i 8 miesięcy =D,mój numer gg 6420638
Guns n'Roses...
Ja także uwielbiam budyń czekoladowy(i tylko taki:)),bardzo lubie czekolady(z moccą,mleczną,białą i troche gorzką(mniej cukru:D),nie przepadam za czekoladami nadziewanymi)...kocham ciasteczka,które piecze moja koleżanka(robi to świetnie) zwłaszcza "cynamonki"...a najbardziej lubię jeść jabłka z cynamonem :D
Zdawałam nową maturę (język polski,historie,język angielski) i tylko historia byla tragiczna i to poziom podstawowy a nie rozszerzony jak sie spodziewalam.Choc uczylam sie 3 lata historii rozszerzonej nie wiedzialam jak sobie poradzic z pytaniami (zreszta jak cala moja klasa i inni moi znajomi,a nie wierze ze az tyle osob doznalo nagle zaćmienia:)).Najgorsza była ilość dat i ilość samych zadan do rozwiązania,zresztą można się przekonać biorąc do ...
Od paru lat slucham Guns n'Roses (uspokajaja mnie),a od niedawna Black Eyed Peas (cudowna muzyka do tanca=D)...moze jeszcze muzyka z lat 50. i 60.
"Zielona mila" (przynajmniej ja plakalam)
Po trosze podzielam Twoje zdanie,bo sama lubie ubierać się na czarno(nie przepadam za różowym:)),ale lubie też eksperymentować z kolorami...i tak na przykład dowiedziałam się,że jest mi bardzo do twarzy w żółtym(nie żebym teraz ubierała się tylko na żółto:)).Przeczytałam Twój opis i jeśli lubisz horrory (a ja je kocham:)) to powinnaś spróbować poczytać Stephena Kinga.Pozdrawiam i mam nadzieję,że spróbujesz...
Moimi ulubionymi bohaterami są napewno postacie z "Mistrza i Małgorzaty" (zwłaszcza Małgorzata i Behemot:)),John Coffey z "Zielonej Mili" i po trosze Ania Shirley...za co ich lubie?? chyba za to,że bardzo utkwily mi w pamięci,a ich losy byly fascynującą lekturą :D
Twoja recenzja sklonila mnie do przeczytania tej ksiazki :),a najbardziej fakt ze autor niejako wcielil sie w czlowieka chorego umyslowo... Dzieki :). Jestem juz po lekturze "Lotu..." i ciesze sie z tego powodu bardzo(czuje ze kiedys jeszcze siegne po te ksiazke:)) Pozdrawiam
Uwielbiam czytac Kinga... a mam na swoim koncie kilka jego ksiazek("Lśnienie"-pierwsza ktora przeczytalam i po niej zapalalam taka miloscia do horrorow,"Zielona Mila"-przecudowna ksiazka,nie moglam sie oderwac,"Christine","Miasteczko Salem","Strefa śmierci","Wielki marsz","Szkieletowa załoga","Worek kości") filmy tez mi sie podobaja(choćby "Łowca snów&quo...
Całkowicie zgadzam sie z Toba. Ja wolałam MUSIEROWICZ...strasznie mi sie podobaja jej ksiazki...ale sa gusta i gusciki :))
Znam jedna Angelikę...dla mnie jest bardzo nietypowe imie i swojego dziecka tak bym nie nazwała:) Ważne jest że jej imie należy pisać przez "g" a nie "dż"(kiedy była młodsza strasznie sie oburzała jeśli ktoś tak nie robił:)). Osobiście spotkałam się z jeszcze jednym nietypowym imieniem: Konstancja:D
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)