Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Grzesznik
W mojej bibliotece książki zamawia się online, odbiera przy ladzie, a te zwracane w foliowej torbie są odkładane na tygodniową kwarantannę. Nie wolno spacerować między regałami. Moje łupy: Podróżny Inkub Najlepiej dla wszystkich Drwale
Właśnie skończyłam i powieść Kinga dołącza również do moich ulubionych książek :)
Dallas '63
Poniedziałkowe dzieci
Kwiecień: 27 śmierci Toby'ego Obeda - 6,0 Honor: Opowieść ojca, który zabił własną córkę - 4,0 Rachatłukum - 4,0 Ucho od śledzia w śmietanie - 4,5 Tych cieni oczy znieść nie mogą - 5,0 Gdzie się cis nad grobem schyla - 5,0 Obelisk kładzie się cieniem - 5,0 Rodzina Borgiów - 5,0
Dokupiłam kolejne części przygód Flawii: Obelisk kładzie się cieniem Jak kominiarzy śmierć w proch zmieni Trzykroć wrzasnął kocur szary Przytulnym miejscem jest mogiła
Kolejna część przygód rezolutnej nastolatki: Gdzie się cis nad grobem schyla
W tył zwrot, pani Lot! - 4,0 Płuczki: Poszukiwacze żydowskiego złota - 6,0 Dziewczyna we mgle - 5,0 Fabryka lalek - 4,5 Pocieszki - 3,0 Ludzie: Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko - 3,0 Prostytutki: Tajemnice płatnej miłości - 4,0 Płacz - 4,0 Letnia noc - 5,0 Zimowe nawiedzenie - 3,0 Ekstradycja - 4,0
Letnia noc skończyłam Zimowe nawiedzenie zaczynam
Pionek - 5,0 Wszystkie nasze tajemnice - 3,0 Zło - 4,0 Polanim: Z Polski do Izraela - 4,0 Boska proporcja - 3,0 Sny o Hiroszimie - 4,0 I sprawisz, że wrócę do prochu - 6,0 Ulga - 3,0 Znikająca ziemia - 5,0 Akuszerka z Sensburga - 4,0 My, superimigranci - 3,0 Kamień - 5,0
W tył zwrot, pani Lot! Płuczki: Poszukiwacze żydowskiego złota
Z biblioteki" Znikająca ziemia Akuszerka z Sensburga My, superimigranci Witajcie w Rosji
Nie, nie doświadczyłam czegoś takiego :) Natomiast od początku lektury miałam wrażenie, ze zanurzam się w dziwnym, nierzeczywistym świecie. I podobała mi się konstrukcja książki, na początku dowiadujemy się o morderstwie, na końcu zaś dlaczego do niego doszło.
Historia porządnej rodziny - 4,0 Kasztanowy ludzik - 6,0 Kiedy zapada mrok - 5,0 Kredziarz - 3,0 Człowiek tygrys - 6,0 Olive powraca - 5,5 One płoną jaśniej - 5,0 Szeptacz - 3,0 Zakochany przez przypadek - 3,0 Śleboda - 5,0
Może nie rzuciły mnie na kolana, ale bardzo mi się podobały i oceniłam wysoko następujące książki: Stara Słaboniowa i spiekładuchy Dostatek Czarnobylska modlitwa: Kronika przyszłości Kult Wszystko za K2: Ostatni atak lodowych wojowników Podwórko bez trzepaka: Reportaże z dzieciństwa
Grudzień 2019 Lęki podskórne - 3,0 Dziewięcioro nieznajomych - 3,5 Dziewczyna z konbini - 3,5 Wrócę, gdy będziesz spała: Rozmowy z dziećmi Holocaustu - 6,0 Niewierność: Uwikłani w historię - 6,0 "A co ciebie obchodzi, co myślą inni?": Dalsze przypadki ciekawego człowieka - 3,5 Gottland - 4,0 Pokrzyk - 3,5 Bardo - 3,0
Stramer
Pokrzyk
W okresie świątecznym myślę, że sprawdzi się również ta pozycja: Boże Narodzenie w Lost River Taka bajka dla dorosłych, może trochę zbyt słodka, ale z pewnością klimatyczna i na ten magiczny czas będzie jak znalazł.
Syrena i pani Hancock
Historia złych uczynków - 5,0 Miłość jest warta starania: Rozmowy z mistrzami - 5,5 Tortilla Flat - 5,0 Niewidzialni - 5,5 Zerwać pąki, zabić dzieci - 4,0 Dolina Muminków w listopadzie - 6,0 Rana - 4,0 Horyzont - 5,5 Instytut - 3,5 Wyrok - 3,5 Aleja tajemnic - 5,0 Las zna twoje imię - 4,0
Dzieci Aspergera: Medycyna na usługach III Rzeszy
Las zna twoje imię
Rodzanice - 3,0 A co wyście myślały?: Spotkania z kobietami z mazowieckich wsi - 3,0 Nowy wspaniały świat - 5,0 Wampir - 4,5 Zombie - 5,0 Tajemnicza śmierć Marianny Biel - 3,5 Kolej podziemna: Czarna krew Ameryki - 4,0 Podróż zimowa - 3,5 Dzieciństwo w cieniu rózgi: Historia i oblicza przemocy wobec dzieci - 4,0 Niedźwiedź i słowik - 5,0 Dziewczyna z wieży - 5,5 Był sobie chłopczyk - 5,5 Zupełnie normalna rodzina - 4,0
Złota klatka
Lukier
No cóż, jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził :) Dla mnie zmiany na plus, bardziej przejrzyście i nowocześnie. Kwestia przyzwyczajenia.
W żywe oczy - 3,0 Tatuażysta z Auschwitz - 2,5 Historia przemocy - 3,5 Ranczo: Powieść - 4,0 Tropy - 5,0 Iskra światła - 3,5 Kraina snów - 3,5 Wszystko o Wandzie Rutkiewicz - 5,0
Żyjący z wilkami - 5,0 Samotność liczb pierwszych - 4,0 Powrót do życia: Piętnaście lat anoreksji - 3,0 Spowiedź heretyka: Sacrum Profanum - 4,0 Guguły - 5,0 Mało - 4,0 Nienachalna z urody - 2,5 Behawiorysta - 3,0 Księga Diny - 6,0 Powrót do Nałęczowa - 4,0 Żniwo gniewu - 5,0 Belgravia - 5,0 Dom czwarty - 4,0
Poza ciszą - 4,0 Sekretne życie drzew - 4,0 Granat poproszę - 4,0 Przewieszenie - 4,0 Trawers - 4,0 Siła niższa - 6,0 Wróżba: Wspomnienia dziewczynki - 5,0 Wielkie kłamstewka - 5,0 Ganbare!: Warsztaty umierania - 6,0 Cień eunucha - 6,0
Ślepe stado
Król - 5,0 Nocna droga - 4,0 Rzeka złodziei - 5,0 Biała Rika - 4,0 Człowiek w poszukiwaniu sensu: Głos nadziei z otchłani Holokaustu -5,0 Żniwa zła - 5,0 Williama Goulda księga ryb: Powieść w dwunastu rybach - 3,0 Moja walka: Księga pierwsza - 5,0 Madonny z ulicy Polanki - 4,0 Dom nad jeziorem - 5,0 Ostatnia arystokratka - 5,0 Arystokratka w ukropie - 5,0
Żniwa zła
Dom letni z basenem
Łuk Triumfalny - 5,0 Czas zaklęty - 5,0 Czas opowiedziany - 4,0 Rój - 4,0 Kukuczka: Opowieść o najsłynniejszym polskim himalaiście - 6,0 Jak cię zabić, kochanie? - 4,0 Oddam ci słońce - 4,0 Szum - 3,0 Idź, postaw wartownika - 4,0 Bohaterowie są zmęczeni: Leon i Ludwik Niemczyk - 4,0 Obce dziecko - 4,0 Dziecko znikąd - 3,0 Boginie z Žítkovej - 5,0 Everest: Na pewną śmierć: Prawdziwa historia bohatera filmu "Everest" - 2,5 Okruchy cod...
Pieczeń dla Amfy
Boginie z Žítkovej
Kukuczka: Opowieść o najsłynniejszym polskim himalaiście - bardzo interesująca książka, dawkuję sobie czytanie, aby starczyła na dłużej :)
Akuszerka - 4,0 Dziewczyna z rewolwerem - 4,0 On - 5,0 Triumf owiec: Thriller a zarazem komedia filozoficzna - 5,0 Czarny jak ja - 5,0 Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu - 6,0 Bestia: Studium zła - 5,0 Rzeka ludzi osobnych - 4,0 Idealna - 5,0 To nie twoja wina - 3,0 Rewizja - 5,0 Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie? - 5,0 Galopem na przełaj - 5,0
Dla córki, zakupiona po okazyjnej cenie w markecie: Jagger: Diabeł z przedmieścia
Uwielbiam moją małą gminną bibliotekę. I to nic, że w domu na półce czeka ponad setka książek nieprzeczytanych :) Tym razem przytargałam: Ostatni świadkowie: Utwory solowe na głos dziecięcy Bestia: Studium zła Trupia Farma: Sekrety legendarnego laboratorium sądowego, gdzie zmarli opowiadają swoje historie Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu Rzeka ludzi osobnych
Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu Bestia: Studium zła
Przeznaczeni - 4,0 Historia pszczół: Powieść - 5,0 Inna dusza - 6,0 Ross Poldark - 4,0 Demelza - 5,0 Budda z przedmieścia - 3,0 W krainie kolibrów - 5,0 Mury Hebronu - 4,0 Pod jednym niebem - 4,0 Akuszerka - 4,0
Harda
Mury Hebronu
Demelza
Kupiłam z czasopismem: Ani Mru-Mru: O dwóch takich, co było ich trzech
A może na wesoło? Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął
Przeznaczeni Tajemnica Domu Helclów
Zdobywam zamek - 5,5 Położna: 3550 cudów narodzin - 5,0 Sprawiedliwość owiec: Filozoficzna powieść kryminalna - 4,5 Bzyk: Pasjonujące zespolenie nauki i seksu - 4,0 Odpływ - 5,0 Masa o kobietach polskiej mafii: Jarosław "Masa" Sokołowski w rozmowie z Arturem Górskim - 3,0 Łaskun - 5,0 Twarze depresji - 4,0 Wilki - 5,0 Genialna przyjaciółka - 5,0
Moją ukochaną bibliotekę zamykają na miesiąc, więc się zaopatrzyłam w takie tytuły: Wigilijne psy i inne opowieści Światu nie mamy czego zazdrościć: Zwyczajne losy mieszkańców Korei Północnej Twarze depresji Wilki
Jak dla mnie, książka jest średnia. Za dużo w niej momentów "politycznych", (chyba, że ktoś jest zorientowany w historii Indii), a za mało emocji i rozbudowanych sylwetek bohaterów. Raczej nie zagości długo w mej pamięci. Ale to tylko moje subiektywne zdanie.
Moją domową biblioteczkę zasiliły: Historia pszczół: Powieść Saga Puszczy Białowieskiej Odpływ Chrapiący ptak: Rodzinna podróż przez stulecie biologii Małe życie Pani zyskuje przy bliższym poznaniu
Moje majowe lektury: Pępowina - 5,0 Ja nie jestem Miriam - 6,0 Moje córki krowy - 4,5 Zagubieni wśród hiacyntów - 4,0 Weiser Dawidek - 4,0 Balsamiarka - 4,0 Kalendarze - 4,0 Spóźnione wyznania - 5,0 Rozmowy pod drzewem zapomnienia - 4,0 Wszystkie wojny Lary - 5,5 Zdobywam zamek - 5,5
Zdobywam zamek
Wszystkie wojny Lary
Z promocji Znaku zaopatrzyłam się w trzy tytuły: Bzyk: Pasjonujące zespolenie nauki i seksu Gastrofaza: Przygody w układzie pokarmowym Dzieci dyktatorów
Weiser Dawidek
Zagubieni wśród hiacyntów
1. Siódemka - 4,5 2. Szału nie ma, jest rak - 5,5 3. Dziunia na uniwersytetach - 4,0 4. Second Hand - 4,0 5. Światło, którego nie widać - 5,0 6. Najdroższa - 4,0 7. Pod osłoną nocy - 4,0 8. Nie ma ekspresów przy żółtych drogach - 5,0 7. Wilk z Wall Street - 5,0 8. Aminata – siła miłości - 5,5 9. Czarne mleko: O pisaniu, macierzyństwie i wewnętrznym haremie - 4,0 10. Mechaniczna pomarańcza (wersja R) - 5,0 11. 13 pięter - 5,0 12. Pępo...
Pod osłoną nocy
Światło, którego nie widać
Złodziejka - 6,0 Pęknięte odbicie - 3,0 Dymna - 6,0 Szarańcza i ptak - 3,0 Babska Stacja - 4,5 Doktor Sen - 5,5 Bajki, które zdarzyły się naprawdę: Historie słynnych kobiet - 4,0 Wieloryby i ćmy: Dzienniki - 3,0 Umiłowana - 5,0 Dziesięć kawałków - 4,0 Siódemka - 4,5 Szału nie ma, jest rak - 5,5 Dziunia na uniwersytetach - 4,0
Dziunia na uniwersytetach
Moją domową biblioteczkę zasiliły: Szału nie ma, jest rak Życie na pełnej petardzie czyli Wiara, polędwica i miłość W Lesie Wiedeńskim wciąż szumią drzewa Dziennik Mistrza i Małgorzaty i czekam na książkę z wymiany: Nic zwyczajnego: O Wisławie Szymborskiej
Wieloryby i ćmy: Dzienniki
Doktor Sen
Karbala
Złodziejka
Kupione, jeszcze świeżutkie: Ginekolodzy Wybrańcy Cztery siostry: Utracony świat ostatnich księżniczek z rodu Romanowów
Limbo
"Wszędzie spokoju szukałem i nie znalazłem nigdzie, jak tylko w kącie z książką." Umberto Eco, 1932-2016.
Profesor Stoner
Wschód
Opactwo świętego grzechu
Kompleks Portnoya Ścieżki północy
W Wersalu i Petit Trianon
Mroki
Józefina i Napoleon - kupiona w Carrefour za 9,90zł
Wszystkie z 50% rabatem: Limbo Dziunia na uniwersytetach Ja nie jestem Miriam
Barbarzyńskie zaślubiny
Jabłko Olgi, stopy Dawida: Eseje i jesienie
Znalezione pod choinką :) Księga Diny Czarnobylska modlitwa: Kronika przyszłości Koniec jest moim początkiem Żyjący z wilkami Stryjeńska: Diabli nadali
Miłość
Prawiek i inne czasy
Historia wewnętrzna: Jelita - najbardziej fascynujący organ naszego ciała
Alan Stoob, łowca nazistów
Z dala od zgiełku
Stulecie - 6,0 Kurort Amnezja - 3,5 Nauczycielka - 4,5 Kobiety Kaddafiego - 4,0 Coraz mniej olśnień - 5,0 Ostatnie dni Królika - 5,0 O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu - 4,0 Dom Augusty - 5,0 15 dni bez głowy - 4,5 Dziewczyny z Syberii - 5,0 Milcząca siostra - 4,0 Ciemne sekrety - 6,0 Uczeń - 6,0
Polio: Historia pokonania choroby Heinego-Medina
Dom tęsknot
Milcząca siostra
Moje październikowe nabytki: Ojciec tysiąca sierot Kobiety Listy Cudowny lek: Robert Koch, Ludwik Pasteur i prątki gruźlicy Antoine Cierplikowski: Król fryzjerów, fryzjer królów Ostatnie dni Królika
Ostatnie dni Królika
Coraz mniej olśnień
Ziemia Nod
Zjadanie zwierząt
Więcej czerwieni Trzydziesta pierwsza
Radio Armageddon
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)