Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Gorące podziękowania dla Biblionetkołaja z Rudy Śląskiej za książkę Moja droga do Santiago: Opowieść pielgrzyma agnostyka:) Śląsk to największe moje odkrycie turystyczne w tym roku. Wszystkiego najlepszego w czasie Świąt i pomyślności w Nowym Roku!
Serdecznie dziękuję Biblionetkołajce za książkę Nad Niemnem, zakładkę i magnes na lodówkę:). Życzę radosnego oczekiwania na święta i przeżycia wielu magicznych chwil w tym wyjątkowym czasie. PS 1. pozdrowienia dla kotów:); PS 2. moja kocia w pełni zgadza się z przesłaniem z kartki...
Bardzo dziękuję Mikołajowi Kotowi za książkę Kobiety dyktatorów, zakładkę i kartkę z pięknymi życzeniami. Koty trafione w dziesiątkę:)
A ja zostałam Scarlett O'Hara :)
Książkę przeczytałam, dziękuję:) za chwilę zrezygnowała z książki, a po mnie nie ma nikogo na liście. Może ktoś jeszcze jest chętny?
Książka już u mnie.
Ja też chętnie przeczytam
Bardzo dziękuję Biblionetkolajowi za książkę "Popiół i diament". Życzę zdrowych, spokojnych świąt oraz wielu ciekawych wyzwań czytelniczych w nowym roku:)
Mandarynka już przeczytała książkę, a od pozostałych osób nie dostałam odpowiedzi.
Książka jest u Hard Sexy Mamy.
Wczoraj książka powędrowała do ACM(ona)
Wczoraj ksiądz Rafał powędrował do kolejnej osoby. Dziękuję za możliwość przeczytania książki.
Ciągle czekam na adres kolejnej osoby... Proszę osoby w kolejce, aby sprawdziły pocztę, bo wiem z doświadczenia, że czasami informacja o nowej wiadomości nie wyświetla się na stronie głównej.
Nadal jesteś zainteresowana książką? Jakiś czas temu wysłałam prośbę o adres i nie dostałam odpowiedzi...
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się nadrobić zaległości czytelnicze i wyślę książkę dalej.
Bardzo dziękuję Biblionetkolajkowi ze Szczecina za książkę Jadwigi Dackiewicz Faworyty władców Francji oraz za kartkę z życzeniami:)Pozdrawiam świątecznie i życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku!!!
Polecam Stulecie Winnych: Stulecie Winnych
Bardzo dziękuję Biblionetkołajowi z Katowic za książkę W pogoni za rozumem i kartkę świąteczną:)Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
Bardzo dziękuję Biblionetkołajowi za książkę Sztuka miłości. Jest to kolejny dowód na to, że pewne sprawy czy tematy pojawiają się w naszym życiu w najbardziej odpowiednim momencie. Pozdrawiam i życzę wszystkim dużo miłości:)
Od dzisiaj książka u mnie.
Książka aktualnie u mnie.
Książka dziś powędrowała do Kakyuu.
Proszę o dopisanie do listy
Muezza się odezwała i jutro wysyłam książkę dalej. Oczywiście, że się podobała, bo pokazuje jak trudne jest wychodzenie z choroby i ile wymaga codziennego wysiłku, by nie wrócić do nałogu.
Muezza nad Niemnem nie odpisała na moje zapytanie o adres. Co robimy? A może znajdzie się ktoś chętny?
52 książek w 2015 r.!!! Książki przeczytane w 2015 r.
Dzisiaj książka powędrowała do ACM(ona) . Dziękuję za możliwość przeczytania:)
Można się jeszcze dopisać do listy?
Bardzo dziękuję Mikołajowi za dwie książki: Córka Mistrala i Dziewczynka z balonikami, kartę świąteczną i piękne zakładki do książek:)
W lutym książkę wysłałam do veldoroty. Z potwierdzenia nadania wynika, że przesyłka została doręczona. Nie dostałam informacji od veldoroty, że książka dotarła lub nie. Mam nadzieję, że się nie zagubiła:(
Gratulacje!!!
ewka82, czy możesz dać jakieś info, co się dzieje z książką? Czy nadal jest u Ciebie?
Książka dziś powędrowała do Ani_M
Książka już u mnie:)
Gdzie jest teraz książka?
1. Bajkoterapia czyli Dla małych i dużych o tym, jak bajki mogą pomagać (5,5) Ciekawa propozycja dla dzieci do czytania przez rodziców. W bajkach dużo mówi się o emocjach, które są tak ważne dla prawidłowego rozwoju dziecka. Każdy rozdział opatrzony komentarzem i wskazówkami do wspólnej zabawy czy rozmowy z dzieckiem. 2. Pływanie (4) Przeczytana z powodu fascynacji pływaniem. Zabrakło mi jakiegoś sensu lub celu powstania tej książki. 3. M...
Kilka lat temu sama pielgrzymowałam szlakiem św. Jakuba i motyw drogi jest mi w jakiś sposób bliski. Jednak dotychczas nie spotkałam się z interesującą pozycją książkową dotyczącą wędrówki. Wydaje mi się, że to, co się przeżywa na szlaku (również w górach, czy na innych wycieczkach) bardzo trudno opisać, bo wówczas największe znaczenie mają drobne gesty i zdarzenia, których na co dzień nie zauważamy np. możliwość kąpieli, znalezienie noclegu czy ...
Zauważyłam, że książka chyba ominęła spooky27. Może spróbuj do niej napisać, czy jest zainteresowana książką.
Może poczekajmy tydzień. Jeśli nikt się nie zgłosi, to książka wróci do domu.
Agulka315, przede wszystkim życzę dużo zdrowia, bo to jest najważniejsze. I dobrze, że już jesteś w domu:)
Książka powędrowała dziś do użytkownika R@dzio (Sun80 nie odpowiedziała na moje wiadomości).
Książka powędrowała dziś do Lutka:) Dziękuję za możliwość przeczytania.
Aktualna lista: 1. Kakyuu 2. little_angel_ 3. evuś:) 4. melania35 - książka 5. spooky27 6. espinka
Ja również dołączam się do życzeń zdrowotnych:) Czy przy okazji możesz dopytać, czy agulka ma jeszcze u siebie książkę "Siedem lat później" ? Jestem zainteresowana książką, ale nie wiem, co się z nią stało. Poniżej przeklejam link: "Siedem lat później" ma ochotę się przewietrzyć;)
Książka spędzi święta u mnie:) Wczoraj odebrałam z poczty.
Rozumiem Twój smutek po skoczeniu całej trylogii "Cukierni pod Amorem". Sama pamiętam, jak zarywałam noce, żeby dowiedzieć się co będzie dalej. Czyta się naprawdę wyśmienicie. I też było mi przykro, że to już koniec... Serią "Podróż do miasta świateł" byłam rozczarowana. Napisane byle jak, historia Róży mnie nie wciągnęła, mimo, że były fragmenty, które dawały szansę na lepsze rozwinięcie. Teraz czekam na nową serię "Fortuna i namiętności"....
Książka od wczoraj jest u mnie, ale prawdopodobnie zacznę ją czytać dopiero po świętach, więc proszę jeszcze o cierpliwość...
Książka od dzisiaj u mnie.
Dopisuję:) 1. Kasia95 2. nightbird - książka w drodze 3. ewka82 4. nie dotykać 5. magdarynka29
Proszę bardzo:) Aktualna lista: 1. Kasia95 2. nightbird - książka w drodze 3. ewka82 Kto jeszcze?
Zgadzam się z Tobą w sprawie tytułu. Polskie tłumaczenie nie oddaje tego, co zawiera książka. Może wynika to z kwestii reklamowych - łatwiej sprzedać coś, co kojarzy się z przymiotnikiem "wielka" niż z pałacem zimowym.
Mój luty: 5. Wieczna księżniczka (4,5) - wędrująca książka; moje pierwsze spotkanie z autorką wypadło ogólnie ciekawie. Trudno mi jednak określić na ile książka jest zgodna z prawdą historyczną, a ile jest tam fikcji literackiej. 6. Jak dobrze wyglądać nago (4)- może nic odkrywczego, ale fajnie przypomnieć sobie, że można wyglądać świetnie, niezależnie od tego, jak obdarzyła nas natura :) 7. Bóg nigdy nie mruga: 50 lekcji na trudniejsze chw...
Proszę bardzo:) 1. Kasia95 - książka 2. nightbird
evuś:) czy książka nadal jest u Ciebie?
A ja mogę się jeszcze dopisać?
Książka dzisiaj powędrowała do Ani_M.
Dziś książka powędrowała do veldoroty.
Książka aktualnie u mnie:)
1. Włoskie szpilki (4,5) - nowy dla mnie aspekt przeżyć wojennych i ich oddziaływania na kolejne pokolenia. Temat ciekawy, ale sposób przedstawienia nieco chaotyczny. 2. Głosy Pamano (6) - uwielbiam styl pisania autora. Niezależnie od tematu potrafi zainteresować czytelnika. Zdecydowanie polecam. 3. Kalendarzyk niemałżeński (5) - duże zaskoczenie. Spodziewałam się celebryckiego bełkotu, a dostałam lekkie, fajne wypowiedzi dwóch kobiet n...
Miłego wyjazdu, w każdym razie książka będzie czekała:) 1. Kto się zgłosi? 2. Kasia95
W listopadzie pisałam do Guśki:), książka była u niej. Nie wiem czy wysłała ją dalej, ale może warto napisać do niej wiadomość, czy nadal ma książkę i kiedy prześle dalej. Książka naprawdę warta przeczytania:)
Ja też chętnie przeczytam:)
Od dziś książka gości u mnie.
Ja również przystępuję do akcji:)
W tym roku 52 książki. Najwyżej oceniłam Tysiąc wspaniałych słońc (jedyna 6 w tym roku) i zdecydowanie polecam. Natomiast osobiście jako książkę 2014 r. traktuję Europa: Rozprawa historyka z historią (oceniona na 5,5), bo wymagała czasu i cierpliwości oraz stanowi dla mnie świetne źródło do dalszych wyzwań czytelniczych. Najsłabsze książki 2014 r.: Kroniki włoskie Ja
Spokojnie możesz sobie czytać :)
U mnie grudzień wypadł bardzo słabo pod względem czytelniczym, mimo, że oceny książek tego nie odzwierciedlają: 1. Pulpecja - 4 2. Wywieranie wpływu na ludzi: Teoria i praktyka - 5 3. Dziecko piątku - 5 4. Grand - 4 5. Mama i sens życia - 4,5 Za to teraz czytam Głosy Pamano i jestem zachwycona:)
evuś:) czy książka do Ciebie dotarła?
52 książki w 2014 roku przeczytane!!! Wydawało mi się to karkołomnym zadaniem ze względu na notoryczny brak czasu, ale się udało. Bardzo się cieszę:), a sama akcja bardzo motywuje do zwiększenia liczby przeczytanych książek. Książki przeczytane w 2014 r.
W tym roku Mikołaj ma niesamowite wyczucie czego i kiedy mi potrzeba:) Bardzo chcę podziękować Mikołajowi z Warszawy za dwie książki: Listy terapeutyczne: Znaleźć to, co działa i Mamo, to moje życie oraz wspaniałą ręcznie robioną kartkę z życzeniami. Ja również życzę wszystkiego najlepszego:)
Bardzo dziękuję Biblionetkołajowi za książkę Angielski pacjent :)
Książką, która pięknie ukazuje przełamywanie stereotypów jest powieść Służące. W latach 60-tych XX w. Panienka Skeeter wychowana przez czarnoskórą nianię, chce opisać historię życia czarnoskórych kobiet pracujących w domach białych rodzin, na południu Stanów Zjednoczonych. Zadanie jest trudne ze względu na panującą wówczas, delikatnie mówiąc, niechęć wobec osób o innym kolorze skóry. Ogromne wrażenie wywarły na mnie fragmenty przedstawiające ...
1. Opowieść o miłości i mroku(4,5) 2. Wojna futbolowa(4,5) 3. Anioły jedzą trzy razy dziennie: 147 dni w psychiatryku (5) 4. Pewnego dnia (5,5) 5. Inteligencja emocjonalna (4,5) 6. Blisko, nie za blisko: Terapeutyczne rozmowy o związkach (5,5)
Ja również poproszę o dopisanie do kolejeczki:)
Dzisiaj książka powędrowała do użytkownika veronica91. Bardzo dziękuję, za możliwość przeczytania książki:)
Apetyt na Italię Poza opisami podróży, znajdują się tam przepisy na różne włoskie potrawy.
Dziś książka wylądowała na mojej półce:)
Książkę wysłałam do Guśki:). Z poczty dostałam potwierdzenie, że została doręczona 9 października, choć Guśka:) mi tego nie potwierdziła (choć prosiłam). Napisałam do niej, więc może niedługo się odezwie, co z książką.
Ja mogę się zgłosić - powoli wychodzę z czytelniczych zaległości, więc dam radę w miarę szybko przeczytać:)
W tygodniu (oprócz wtorków) ja mogę się spotkać od 17.00. Plac na Rozdrożu czy inne miejsce w centrum jak najbardziej mi pasuje :) Weekendy też wchodzą w grę (niezależnie od godziny), jeśli akurat nigdzie nie wyjeżdżam.
10.11 popołudniu mnie też pasuje :)
W piątek książka powędrowała do Guśki:)
A czy jeszcze ja mogę się zapisać na listę?
1. Wyznaję (5,5) - od dłuższego czasu poszukiwałam tej książki, ale warto było czekać, bo książka interesująca, 2. Tysiąc wspaniałych słońc (6) - książka rewelacyjna, dobrze napisana i niezwykle poruszająca 3. Autobiografia (4,5) 4. Wymarzony czas (5) - w porównaniu z pierwszym tomem, książka napisana bardzo dobrze, czyta się w błyskawicznym tempie, z nadzieją na pozytywne zakończenie opowieści 5. Małomówny i rodzina (4,5)
Moja propozycja: Opowieść o miłości i mroku
Proszę bardzo :) Aktualna lista: 1. Kakyuu 2. little_angel_ 3. evuś:) - czeka na książkę 4. melania35 5. spooky27 6. espinka
Proszę następną osobę z listy o adres - książka czeka na dalszą wędrówkę. Napisałam do Dominiki, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi (czasami podobno nie dochodzą).
A można się jeszcze dopisać? Chętnie przeczytam :)
Proszę o dopisanie do listy :)
Proszę bardzo, już dopisuję:) 1. Kakyuu - przeczytana 2. little_angel_ - czeka na książkę 3. evuś:) 4. melania35 5. spooky27
Aktualna lista: 1. Kakyuu - przeczytana 2. little_angel_ - czeka na książkę 3. evuś:) 4. melania35
Książka właśnie trafiła do mnie :)
Uprzejmie informuję, że wymiana już nieaktualna. Książki znalazły nową właścicielkę :)
Już dopisuję :) Aktualna lista: 1. Kakyuu - czeka na książkę 2. evuś:) 3. little_angel_
Wczoraj książka powędrowała do Kakyuu. Aktualna lista: 1.Kakyuu - czeka na książkę 2.evuś:)
Mój lipiec: 1. Kosogłos (5) - zakończenie całego cyklu Igrzyska śmierci. Spełnia oczekiwania po dwóch poprzednich tomach. 2. Lekcje Madame Chic (5) - duże zaskoczenie. Mimo "lekkiego" kobiecego tematu, książkę bardzo dobrze się czyta - właściwie tak, jakby się rozmawiało z dobrą znajomą. Polecam 3. Dopóki się znów nie spotkamy (5,5) - przeczytane pod wpływem wspomnień filmu z dzieciństwa. 4. Ukryty wymiar (4) - informacje wydały mi się ju...
A chcesz być pierwsza?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)