Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
SIERPIEŃ: 1. Forget Me Always - (6,0) 2. Brutal Precious - Sara Wolf - (6,0) 3. Spętani przez bogów - (6,0) 4. Wędrówka przez sen - (6,0) 5. Bunt bogini - (6,0) 6. Wybrańcy losu - (4,5) 7. Więzy krwi - (5,0) 8. Rozdarte dusze - (5,0) 9. Debiutant - (4,0) 10. Absolwentka - (3,5) 11. Ławeczka pod bzem - (6,0) 12. Wszystko wina kota! - (4,5) 13. Friendzone - (3,5) 14. Moje greckie lato - (5,5)
1. Miasto popiołów - (5,5) 2. Miasto szkła - (6,0) 3. Przyrodni brat - (4,5) 4. Piękny sekret - (4,0) 5. Love Me Never - (5,5)
Kwiecień: 1. Niezgodna - powtórka 2. Oblivion - 5,0 3. Obsydian - powtórka 4. Onyks - powtórka 5. Opal - powtórka
1. Bez słów - (6) 2. Kubuś Puchatek - (5,5) 3. Raven - (4) 4. Akademia pana Kleksa - (5,5) 5. Podróże pana Kleksa - (5,5)
1. Układ - (5,5) 2. Pięć sposobów na upadek - (5,5) 3. Dla twojego dobra - (4,5) 4. Nikczemny zamiar - (4) 5. Obsesja - (5) 6. Tonąca w błękicie - (5,5) 7. Niezgodna - (5,5)
W Lutym: 1. Tajemny ogień - (5,5) 2. Po czwarte dla grzechu - (5) 3. Całe zdanie nieboszczyka - (6) 4. Nawiedzony dom - (5) 5. Jedno małe kłamstwo - (6) 6. Wszyscy jesteśmy podejrzani - (5) 7. Zwyczajne życie - (5,5) 8. Większy kawałek świata - (6) 9. Ślepe szczęście - (5,5) 10. Duch - (5,5) 11. Krokodyl z Kraju Karoliny - (5,5) 12. N@pisz do mnie - (5) 13. Wróć do mnie - (4,5) 14. Scarlett - (4,5) 15. Pocałunek demona - (4) 16. M...
W Styczniu było kiepsko: 1. Powrót do Daringham Hall - (5) 2. Naznaczona - (5)
W Grudniu: 1. Pokusa - (4,5) 2. Pragnienie - (5) 3. Driven: Namiętność silniejsza niż ból - (5,5) 4. Fueled: Napędzani pożądaniem - (6) 5. Crashed: W zderzeniu z miłością - (6)
Dziękuję. Wyjątkowo czas na czytanie się znalazł, więc wykorzystałam do maksimum.
W Listopadzie: 1. Opposition - (6) 2. Bogowie muszą być szaleni - (5,5) 3. Zwycięzca bierze wszystko - (5,5) 4. Wszystko zostaje w rodzinie - (5,5) 5. Collide - (5) 6. Egzorcyzmy Dory Wilk - (5,5) 7. Piękny gracz - (5) 8. Dotknięcie nocy - (5) 9. Jesteś tylko moja - (5) 10. Pulse - (6) 11. Zima koloru turkusu - (6) 12. Mate Set - Dohner Laurann - (4)
1. Gra o tron - (5,5) 2. Czy wspominałam, że cię kocham? - (5,5) 3. Złodziej dusz - (5,5) 4. Wilk w owczej skórze - (5)
Wrzesień: 1. Pocałunek ciemności - Cykl Zew Nocy t. 6 (Arthur Keri) - (5,5) 2. Na końcu tęczy - (6) 3. Mam twój telefon - (5) 4. Idealna chemia - (5) 5. Grey: Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana - (5,5) 6. Nie dajesz mi spać - (5,5) 7. Z tobą się nie nudzę - (5,5) 8. Każdy, tylko nie ty - (4) 9. Piękna katastrofa - (5,5) 10. Płomień pod moją skórą - (4,5) 11. Rywalki - (5,5) 12. Elita - (4,5) 13. Jedyna - (5,5)
1. Dotyk ciemności - (3) 2. Zbuntowani - (6) 3. W pułapce - (3,5) 4. Niezłomni - (6) 5. Urodzona o północy - (5) 6. Przebudzona o świcie - (5,5) 7. Zabrana o zmierzchu - (5,5) 8. Nic nie jest w porządku - (4) 9. Miłość i awans - (3,5) 10. Ten mężczyzna - powtórka 11. Jego kłamstwa - powtórka 12. Jego namiętność - powtórka 13. Jego pocałunki - powtórka 14. Jego wyznania - powtórka 15. Jego prawda - powtórka 16. Obsydian - (5,5) 17....
W Lipcu: 1. Smak szczęścia - (4,5) 2. Po trzecie dla draki - (5) 3. Na wyspie - (6) 4. Uwaga! To może być miłość - (5) 5. Zacząć od nowa- (4,5) 6. Piękny nieznajomy - (4,5) 7. Z tobą lub bez ciebie - (6) 8. Wybrani - (5,5) 9. Dziedzictwo - (5,5) 10. Zagrożeni - (5,5)
W Maju: 1. Po drugie dla forsy - (5) 2. Życiowa szansa - (4,5) 3. Wyspa szczęścia - (4) 4. Kaprysy milionera - (4,5)
W kwietniu: 1. Jak uwieść wampira (zbytnio się nie starając) - (6) 2. Przyczajona tygrysica, zakazany wampir - (6) 3. Zaplątani - (4,5) 4. Mroczny kochanek - (5,5) 5. Barwy miłości - (4) 6. Po pierwsze dla pieniędzy - (5)
W marcu... 1. Zabójstwo na wysokich obcasach - (5,5) 2. Mężczyzna od poniedziałku do piątku - (4,5) 3. Gorączka ciała - (4,5) 4. Lola i chłopak z sąsiedztwa - (5) 5. Poszukiwany: żywy lub nieumarły - (5,5) 6. Szaleję za Tobą, Misiu! - (6) 7. Wampir z tatuażem - (6)
W lutym: 1. Widzę cię - (5,5) 2. Piękny drań - (5) 3. Pięćdziesiąt twarzy Greya - powtórka 4. Ciemniejsza strona Greya - powtórka
W Styczniu: 1. Obietnica - (5) 2. Zdrada - (4,5) 3. Drużyna Pierścienia - (6) 4. Kocham bohaterów - (5,5) 5. Wszystko czerwone - (5,5) 6. Miłością uzdrowieni - (5) 7. Śledztwo na wysokich obcasach - (5,5)
W grudniu kiepsko - zabrakło czasu... 1. Portret w bieli - (5) 2. Okrutna Zelandia - (3)
W Listopadzie: 1. Przepis na miłość: Czy miłość dodaje życiu smaku? - (4,5) 2. Ta noc - (4,5) 3. Aleja Chanel No 5 - (5) 4. Bradley Eden - Tempt me twice - (3) 5. Przeklęci - (5) 6. Czerwony aksamit - (4,5) 7. Romans biurowy - (5) 8. Zakochany biznesmen - (4,5) 9. Miłość w rozmiarze XXL - (5) 10. Więzy krwi - (5,5)
W październiku: 1. Anna i pocałunek w Paryżu - (5) 2. Uwięziona w bluszczu - powtórka 3. Grzeszne rozkosze - (5,5) 4. Uśmiechnięty nieboszczyk - (5,5) 5. Zaczekaj na mnie - (5,5) 6. Bądź ze mną - (5,5) 7. Buntowniczka - (4) 8. W końcu miłość - (4,5) 9. Zew księżyca - (6) 10. Brazylijskie noce - (4) 11. Trucicielka - (6) ! 12. Magia - (5,5) 13. Rzymski brylant - (3) 14. Róże od milionera - (4) 15. Kto się boi pana Wolfe'a? - powtórk...
Wrzesień: 1. Uciekaj ze mną - (5) 2. Ekstaza - (5) 3. Euforia - (5) 4. Jego kłamstwa - (5,5) 5. Jego namiętność - (4,5) 6. Jego pocałunki - (5,5) 7. Jego wyznania - (5,5) 8. Jego prawda - (6) 9. Spełnij mnie - (5,5) 10. Nie powiesz nikomu? - (5) 11. Coś do stracenia - (5,5) 12. Larista - (4) 13. Proś mnie, o co chcesz - (4)
1. Pocałunek anioła - (5) 2. Wybranka bogów: Część 1 - (5,5) 3. Wybranka bogów: Część 2 - (5,5) 4. Powrót Bogini: Część 1 - (5,5) 5. Powrót Bogini: Część 2 - (5,5) 6. Do utraty tchu - (5) 7. Zamieszkać z szefem - (4) 8. W angielskim ogrodzie - (3) 9. Sztuka uwodzenia - (5,5) 10. Tak blisko - (5,5) 11. Sercowe rozterki - (4,5) 12. W szpilkach od Manolo - (6)! 13. Maskarada - (4,5) 14. Nie igraj ze mną - (6) 15. Piekło Gabriela - powt...
W lipcu: 1. Ja, anielica - (5,5) 2. S.E.K.R.E.T. - (5) 3. Ja, potępiona - (5,5) 4. Tylko ty! - (5) 5. Gorączka nocy - (5) 6. Karaibskie noce - (4) 7. Miłość jest jak toskański deser - (5) 8. Seks w Nowym Jorku - (5) 9. A jednak miłość - (4) 10. Intruz z Werony - (4) 11. Żona na dwa lata - (4,5) 12. Źle urodzony - (4) 13. Zapach ciemności - (5) 14. Prawdziwy klejnot - (4,5)
W czerwcu: 1. W mocy ducha - (6) 2. Ostatnie poświęcenie - (6) 3. Szaleństwo zmysłów - (4,5) 4. Ja, diablica - (5,5) 5. Angielka - (5)
W Maju: 1. Ten mężczyzna - 5,5 2. Pięćdziesiąt twarzy Greya - powtórka 3. Ciemniejsza strona Greya - powtórka 4. Nowe oblicze Greya - powtórka 5. Pierwsze światła poranka - 4 6. Uwolnij mnie - 5,5 7. Wezwij mnie - 5,5 8. Książę i dziewczyna - 4,5 9. Prawdziwa miłość i inne nieszczęścia - 5 10. Akademia wampirów - 5 11. W szponach mrozu - 5,5 12. Pocałunek cienia - 6 13. Przysięga krwi - 6
U mnie w Maju: 1. Prawdziwe uczucia (Wilks Eileen) - (4,5) 2. Na zawsze martwy (Harris Charlaine) - (5,5) 3. Uwięziona w bluszczu (Lerman J.) - (5) 4. Kwiaty nie są konieczne (Quinn Cari) - (4,5) 5. Miłosna pułapka (Warren Tracy Anne) - (5,5) 6. Tylko mnie uwiedź (Day Sylvia June) - (5) 7. Jak poślubić wampira milionera (Sparks Kerrelyn) - (6) powtórka 8. Wampiry w wielkim mieście (Sparks Kerrelyn) - (6) powtórka 9. Bardzo wampirze święt...
Marzec: 1. Tylko mnie poproś (Day Sylvia June) - (5,5) 2. Zakazane pragnienia (Anderson Marina) - (5) 3. Ty zrobisz to najlepiej (Freed Jan) - (5,5) 4. Reguły uległości (Maxwell Gina L.) (5,5) 5. Szczęśliwe poszukiwania (Robert Katee) - (5) 6. Martwy w rodzinie (Harris Charlaine) - (5) 7. Martwy wróg (Harris Charlaine) - (5) 8. Pułapka na martwego (Harris Charlaine) - (5,5)
W lutym: 1. Martwy jak zimny trup (Harris Charlaine) - (5,5) 2. Definitywnie martwy (Harris Charlaine) - (5) 3. Wszyscy Martwi razem (Harris Charlaine) - (5,5) 4. Gorzej niż martwy (Harris Charlaine) - (5) 5. Martwy i nieobecny (Harris Charlaine) - (5) 6. Duchy z przeszłości (Child Maureen) - (4) 7. Podniebna miłość (DeNosky Kathie) - (4) 8. Książę ciemności (Stuart Anne (Stuart Ohlrogge Anne Kristine)) - (5) 9. Jory (Michaels Fern (właś...
W styczniu: 1. Martwy aż do zmroku (Harris Charlaine) - (5) 2. U martwych w Dallas (Harris Charlaine) - (5) 3. Klub Martwych (Harris Charlaine) - (5,5) 4. Martwy dla świata (Harris Charlaine) - (5,5)
1. Od drugiego wejrzenia (Krentz Jayne Ann (pseud. Quick Amanda lub Castle Jayne lub James Stephanie)) - (5)
W październiku: 1. Wolf signs #1 - Vivian Arend (4) 2. First howl #1.5 - Vivian Arend (4) 3. Wolf flight #2 - Vivian Arend (4) 4. Second howl #2.5 - Vivian Arend (4) 5. Wolf games # 3 - Vivian Arend (4) 6. Wolf tracks #4 - Vivian Arend (4,5) 7. Mroczna magia (Feehan Christine) - (5)
Wrzesień: 1. Wieczna noc (Gray Claudia (właśc. Vincent Amy)) - (4,5) 2. Three to Ride (Oak Sophie) - (4,5) 3. Mąż, którego nie znałam (Day Sylvia June) - (5) 4. Obudzone pragnienia (Day Sylvia June) - (6)
W sierpniu: 1. Niania w Londynie (Nathan Melissa) - (6) 2. Overheard (Maya Banks) - (4) 3. Oczarowana (Shalvis Jill) - (5,5) 4. W objęciach ciemności (Ivy Alexandra) - (5,5) 5. Namiętności Skye O'Malley (Small Bertrice) - (5,5) 6. Wszystkie szczęśliwe poranki (Small Bertrice) - (5,5) 7. Porzuceni (Cabot Meg (Cabot Meggin; pseud. Carroll Jenny lub Cabot Patricia)) - (5) 8. Kochanka nocy (Medeiros Teresa) - (4,5) 9. To musiałeś być ty (Phi...
Lipiec: 1. Wbrew zasadom (Young Samantha) - (6) 2. Rok na Majorce (Majewska Anna Klara) - (5) 3. Zagubione szczęście (Winter Tom) - (6) 4. Obnażeni (Gemmell Nikki) - (4,5) 5. Rozważna i romantyczna (Austen Jane) - (5) Audiobook 6. Irlandzki buntownik (Roberts Nora (pseud. Robb J. D., właśc. Robertson Eleanor Marie) - (5) 7. Narzeczeni mimo woli (Jeffries Sabrina) - (5) 8. Czułe słówka (Jordan Penny (właśc. Groves Annie) - (4) 9. Wyspa kw...
Mój czerwiec: 1. Przebudzeni(Gemmel Nikki) (6) 2. Nieznajomi z parku(Łukowska Joanna (pseud. Bowen Joan)) (5)
W maju: 1. Caine Rachel (właśc. Longstreet Roxanne)- "Przeklęty dom" (4,5) 2. Medeiros Teresa - "Przed świtem" (5) 3. James E. L. (właśc. Leonard Erika) - "Pięćdziesiąt twarzy Greya" - powtórka 4. James E. L. (właśc. Leonard Erika) - "Ciemniejsza strona Greya" - powtórka 5. Rice Anne (pseud. Roquelaure A. N. lub Rampling Anne) - "Przebudzenie Śpiącej Królewny" (4) 6. Rice Anne (pseud. Roquelaure A. N. lub Rampling Anne) - "Kara dla Śpiącej ...
Wypełniona. ( Świetny pomysł :-) )
W kwietniu: 1. Morgan Sarah - "Dwanaście dni do świat" (4,5) 2. Fielding Liz - "Czerwone szpilki" (4,5) 3. Medeiros Teresa - "Uroki" (5,5) 4. Medeiros Teresa - "Po północy" (5,5) 5. Pałac w Toskanii; Miłość na Krecie (antologia; Stephens Susan, West Annie) (4)
Marzec: 1. Bacarr Jina - "Perfumy Kleopatry" (5) 2. Cabot Meg (Cabot Meggin; pseud. Carroll Jenny lub Cabot Patricia)- "Kraksa w górach" (5,5) 3. Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary)- "Tajemnicza historia w Styles" (6) 4. Cabot Meg (Cabot Meggin; pseud. Carroll Jenny lub Cabot Patricia)- "Najczarniejsza godzina" (6) 5. Cabot Meg (Cabot Meggin; pseud. Carroll Jenny lub Cabot Patricia)- "Nawiedzony" (6) 6. Cabot Meg (Cabot Meggin; pseud...
Luty 2013: 1. Robert Katee - "Szczęśliwa zamiana" (5,5) 2. Garcia Kami, Stohl Margaret - "Piękne istoty " (4,5) 3. Walker Natasha - "Tajemnice Emmy: Początki" (5) 4. Reynard Sylvain - "Piekło Gabriela" (6) 5. Jackson Vina (pseud.) - "Osiemdziesiąt dni czerwonych" (5,5) 6. Lewis Jennifer - "Żona za milion dolarów" (4,5) 7. York Rebecca - "Niebezpieczna gra" (5,5) 8. Graham Lynne - "Podróż do Grecji" (5) 9. Po raz kolejny: Christie Agatha...
Styczeń 2013: 1. Jackson Vina (pseud.)- "Osiemdziesiąt dni niebieskich" (5,5) 2. Hocking Amanda - "Wybrałam ciebie" (3) 3. Michaels Fern (właśc. Kuczkir Mary Ruth)- "Cztery pory życia" (6) 4. Michaels Fern (właśc. Kuczkir Mary Ruth)- "Brzydkie kaczątko" (5) 5. George Catherine - "W słońcu Toskanii" (4) 6. Carrie Jones - "Pragnienie" (4,5) 7. Singh Nalini - "W niewoli zmysłów" (5,5) 8. Cabot Meg (Cabot Meggin; pseud. Carroll Jenny lub Cabo...
Zaczynam 2013 rok z: "Osiemdziesiąt dni niebieskich" (Jackson Vina)
W grudniu: 1. Anderson Evangeline - "Idealne ujęcie" (2,5) 2. Graves Jane - "Mąż z ogłoszenia" (5,5) 3. Fawkes Sara - "Na każde jego żądanie" (4,5) 4. Banks Maya - "Narzeczona na weekend " (4,5) 5. Jordan Penny (właśc. Groves Annie)- "Florenckie marzenie" (4,5) 6. Johnson Susan - "Jezioro pokus" (4,5) 7. James E. L. (właśc. Leonard Erika)- "Nowe oblicze Greya" (6) 8. Kyle Susan (pseud. Palmer Diana lub Blayne Diana)- "Aniołek" (4,5) 9. M...
W Listopadzie ... 1. Singh Nalini - "Krew Aniołów" (6) 2. Singh Nalini - "Pocałunek Archanioła" (5,5) 3. Fitzpatrick Becca - "Szeptem" (3,5) 4. Jackson Vina - "Osiemdziesiąt dni żółtych" (5) 5. James E. L. (właśc. Leonard Erika)- "Ciemniejsza strona Greya" (6) 6. Day Sylvia - "Dotyk Crossa" (6) 7. Hart Megan - "Trzy oblicza pożądania" (5) 8. Bloome Indigo - "Przeznaczona do gry" (4,5) 9. Gabryel A. J. - "Facet na telefon" (4,5) 10. Ch...
Październik: 1. Jean M. Auel - "Klan Niedźwiedzia Jaskiniowego" (5,5) 2. Jean M. Auel - "Dolina koni" (5) 3. James E. L. (właśc. Leonard Erika)- "Pięćdziesiąt twarzy Greya" (6) 4. Jean M. Auel - "Łowcy mamutów" (5,5) 5. Gier Kerstin - "Czerwień rubinu" (5,5) 6. Gier Kerstin - "Błękit szafiru" (5,5) 7. Gier Kerstin - "Zieleń szmaragdu" (5,5) 8. Krentz Jayne Ann (pseud. Quick Amanda lub Castle Jayne lub James Stephanie)- "Bransoletka...
Wrzesień: 1. Putney Mary Jo - "Punkt zapalny" (5) 2. Phillips Susan Elizabeth - "Wyobraź sobie..." (5,5) 3. Phillips Susan Elizabeth - "Laleczka" (6)
W Sierpniu: 1. Dunlop Barbara - "Gra pozorów" (4) 2. Henley Virginia - "Zuchwały podbój" (4,5) 3. Boswell Barbara (właśc. Osborne Betsy)- "Idealny mąż" (4,5) 4. Roberts Nora (pseud. Robb J. D., właśc. Robertson Eleanor Marie) - "Niebo Montany" (6) 5. Webber Meredith - "Duszą i sercem" (3) 6. Jordan Penny (właśc. Groves Annie) - "The Reluctant Surrender (Niechętna Kapitulacja)- Ród Parentich 01" (4,5) 7. Balogh Mary - "Echa wspomnień" (5,...
Mój lipiec: 1. Murray Joanne (pseud. Rowling J. K. lub Skamander Newt lub Whisp Kennilworthy) - "Harry Potter i Zakon Feniksa" (5,5) 2. Balogh Mary - "Idealna żona" (4,5) 3. Hans Christian Andersen - "Dziewczynka z zapałkami" (4,5) 4. Feather Jane - "Fiołkowa tajemnica" (5) 5. Murray Joanne (pseud. Rowling J. K. lub Skamander Newt lub Whisp Kennilworthy) - "Harry Potter i Książę Półkrwi" (5,5) 6. Murray Joanne (pseud. Rowling J. K. lub Sk...
Moje czerwcowe wspomnienia: Cameron Angela - Blood and Sex Volume 01 "Michael" (4) Cameron Angela - Blood and Sex Volume 02 "Jonas" (3,5) Kresley Cole - "Wściekły głód" (5) Feehan Christine - "Mroczny książę" (5,5) Ward J. R. (właśc. Bird Jessica) - "Dziedzictwo krwi" (5) Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary)- "Słonie mają dobrą pamięć" (5) Murray Joanne (pseud. Rowling J. K.) - "Harry Potter i kamień filozoficzny" (5,5) ...
W miesiącu maju przeczytałam: 1. Smith L. J. (Smith Lisa Jane) - "Szał" (4,5) 2. Smith L. J. (Smith Lisa Jane) - "Mrok" (4) 3. Smith L. J. (Smith Lisa Jane) - "Powrót o zmierzchu" (3,5) 4. Frost Jeaniene - "Przeznaczona śmierci" (5) 5. Saint-Exupéry Antoine de - "Mały Książę" (5,5) 6. Ward J. R. (właśc. Bird Jessica) - "Mroczny kochanek" (5) 7. Ward J. R. (właśc. Bird Jessica) - "Ofiara krwi" (5,5) 8. Sparks Kerrelyn - "Najseksowni...
U mnie kwiecień przedstawia się następująco: 1. Suzanne Collins - "W pierścieniu ognia" (4) 2. Suzanne Collins - "Kosogłos" (3,5) 3. Jeaniene Frost - "W pół drogi do grobu" (6) 4. Jeaniene Frost - "Jedną nogą w grobie" (6) 5. Jeaniene Frost - "W grobie" (6) 6. Alison Kent - "Baw mnie!" (5) 7. Alicja Góra - "Złapać Greka" (5,5) 8. Alison Kent - "Trzy życzenia" (5) 9. Alison Kent - "Tak miało być" (4,5) 10. Kerrelyn Sparks - "Jak...
Jeżeli interesuje Cię romans historyczny z nutą intrygi i kłamstwa w tle, jak również swego rodzaju kryminał to ... serdecznie polecam książki Pani Quick. Czyta się szybko i przyjemnie. Tak dla rozluźnienia po ciężkim dniu (i nie tylko)...
W miesiącu marcu, przeczytałam następujące książki: 1. Amanda Quick - "Zjawa" (4,5) 2. Joanna Chmielewska - "Boczne Drogi" (5,5) 3. Victoria Holt - "Czarny Opal" (5) 4. Johanna Lindsey - "Bunt serca" (6) 5. Amanda Quick - "Kłamstwa w blasku księżyca" (4,5) 6. Mary Balogh - "Niebezpieczny krok" (6) 7. Amanda Quick - "Orchidea" (4) 8. Johanna Lindsey - "Srebrzystowłosy Anioł" (5) 9. Amanda Quick - "Ruiny" (5,5) 10. Johanna Lind...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)