Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Może się czepiam, ale "[...]"? Nie jesteśmy na Onecie.
Bardzo lubię RDJ a ''Sędzia'' zapowiada się ciekawie.
Moja podróż po Imperium(Agata Christie)
Charlotte Bronte i jej siostry śpiące(Ostrowski Eryk)
Na wschód od Edenu(Steinbeck John)
Villette(Bronte Charlotte).
Weszłam na Biblionetkę a tu taka przykra i smutna wiadomość.R.I.P
Strażnik tajemnic(Morton Kate)
A kiedy będzie wątek jesienny?
Tony i Susan(Wright Austin)
Głos (Indridason Arnaldur)-4.5 Studnia życzeń(Leżeńska Katarzyna)-5 Ulubione rzeczy(Bolton S.J)-4.5 Całe zdanie nieboszczyka(Chmielewska Joanna)-5.5 Boczne drogi(Chmielewska Joanna) -5
[*]
Szmaragdowa Tablica(Montero Carla)(1,5)
Mnie również ta książka nie zachwyciła.Nie trzyma w napięciu ,nie ma rozdziału w którym nie byłoby wulgaryzmów a zakończenie jest rozczarowujące.
Studnia życzeń(Żeleńska Katarzyna)
Szmaragdowa Tablica(Montero Carla).
Dziennik Serafiny(Ignacy Kraszewski oraz Dom wiatru(Hardie Titania)
Dziękuję.
Dziękuję.Może coś sobie wybiorę.
Stan zdumienia(Patchett Ann)
Kiedy zacząłem czytać to opasłe tomiszcze, trudno było mi się przyzwyczaić do narracji i wątków rozrzuconych w czasie i przestrzeni ale wciągnąłem się w tą historię ,jest w niej jakiś rodzaj napięcia.Na pewno jeszcze do niej wrócę.
Wyznaję(Cabre Jaume)
Korzenie(Haley Alex)
Księżniczka z lodu(Lackberg Camilla)
Wesołe kumoszki z Windsoru(Szekspir William)
Drugi tom jest słabszy od poprzedniego,akcja dłuży się niemiłosiernie,o ile w pierwszym tomie było napięcie wywołane wojną ,tak w drugiej części go nie ma.Ma się wrażenie ,że Follet dość powierzchownie potraktował temat drugiej wojny światowej.Może trzecia część będzie lepsza.
Świetne określenia-"wejść"do książki i "wyjść" z książki.
Zima świata(Follet Ken)
Wspomnienia więżniów Pawiaka(praca zbiorowa)
Czerń kruka(Cleeves Anne).
Jasne, czemu nie.Ja akurat zacząłem czytać Czerń kruka(Cleeves Anne).
Na wschód od Edenu (Steinbeck John)
E.L.James chyba ktoś dla żartu obstawił.Ja stawiam na Atwood lub któregoś z amerykańskich pisarzy albo Nobla dostanie ktoś szerzej nie znany.
Kwiaty na poddaszu(Andrews Virginia C.)
Zagubieni(Mendelsohn Daniel)
Ostatni z wielkich(Fitzgerald Francis Scott)
Hollywood
Potem(Lupton Rosamund)
Siostra (Lupton Rosamund)
Rhett Butler(McCaig Donald)
Mnie również podobał się klimat Lake Eden -lubię takie małe miasteczka w których wszyscy się znają. Gdybym znalazł się w cukierni Hanny zjadłbym pewnie całe mnóstwo tych ciastek.No i ten Mosze!Jest niesamowity.
Córka marnotrawna(Archer Jeffrey)
Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa(Doyle Arthur Conan)
Portret damy(James Henry)
Swobodny upadek jak we śnie(Persson GW Leif)
szarlotka
Przemyślenia głównego bohatera są nudne i ciągną się niemiłosiernie.Moim zdaniem jest to najsłabsza książka H.Jamesa.Nie wiem czy doczytam do końca.
I jeszcze: Gdzie się podziały kolczyki Krwawej Mary?Tajemnice dworu królowej Wiktorii-Player Robert.
Ambasadorowie- Henry James.
Profesor Tutka {Szaniawski Jerzy}
las
Teatrzyk Zielona Gęś (Gałczyński Konstanty Ildefons).
Filmaster. Holmes czy Poirot?
Książka jest rewelacyjna. Autor wiernie odtworzył klimat wiktoriańskiego Londynu jak i książek Conan-Doyle'a. Brakowało mi tylko ilustracji tak jak w starych opowieściach o Sherlocku Holmesie.
A może jeszcze to-Trzech mężczyzn w łódce nie licząc psa Jerome J.Klapka
I ja również.
Mnóstwo kolorowego czytania.Super!Dziękuję wszystkim.
Dzięki.Im bardziej kolorowo tym lepiej.
Między tęsknotą lata a chłodem zimy(Leif GW Persson)
Ostatni cytat jest świetny.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)