Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Szkoda, że na 3. część będzie trzeba czekać około roku... Dopiero w listopadzie ukaże się w USA. Naprawdę wciągnął mnie cykl o krainie Talamh. Nie mogę się doczekać, co autorka wymyśli jeszcze dla Breen i Keegan'a. [5.0/6]
Jeśli polubiliście Chance'a i jego kozę to uważnie czytajcie książki "Drań z Manhattanu" oraz "Milioner i bogini" - będą tam niewielkie wzmianki o jego dalszych losach :)
Hmm... Jakoś tym razem pani Roberts mnie nie zachwyciła. Trochę to wszystko przewidywalne, a już szczególnie główny złoczyńca książki łatwy do odgadnięcia. Ale cóż, nie da rady, żeby pisarz miał same super tytuły. Mimo to - za postać Mariah i z sentymentu - 4.0/6.
Nareszcie!!! Z niecierpliwością czekałam na historię tych dwojga 🤩
[spoiler] Czy tylko ja mam nadzieję, że na koniec w drzwiach stał Elliot? :)
Przeczytałam tą powieść w jeden wieczór - bardzo ciekawa, nie mogłam się oderwać. Moim zdaniem ta część jest tylko niewiele gorsza niż "Diabeł na wiosnę". Pozostałe powieści w cyklu Ravenel nie są takie interesujące, męczyłam się z nimi. Fajne jest też nawiązanie do bohaterów innego cyklu tej autorki, miło było przeczytać o ich dalszych losach - ale nie będę spoilerować :) Polecam! [6.0/6.0]
Powieść przyjemna, fajnie opowiedziana. Jednak przy całej tej intrydze scena finałowa mnie zawiodła - dosyć nudna w porównaniu z resztą książki. Mimo to 5.0/6. Polecam!
Woow!!! Naprawdę fajna. Można się było pośmiać i ogólnie przyjemnie się czytało. Nie miałam wrażenia, że nie mogę już się doczekać końca książki. Moja ocena: 4,5/6. Polecam!!! P.S. I z przyjemnością/niecierpliwością będę czekać na III część cyklu -Wildes of Lindow Castle- opowiadającą historię Lavinii i Partha ("Born to be Wilde") - będzie się działo!!! Skry polecą :)
Uwielbiam historie, kiedy jeden z braci skrycie kocha narzeczoną drugiego i odwrotnie (podobny wątek występuje np w "Zakazanych przyjemonściach" E. Hoyt). Znacie podobne książki?? 😃
Mam nadzieję, że następna pozycja będzie o Niallu i Brilliannie 😉 Uwielbiam tą pisarkę, kolejna wciągająca część ☺️ [5.5/6]
Chodziło mi oczywiście o "Królestwo niebieskie" p. J. McNaught. ;)
Mnie również bardzo się spodobała. Przeczytałam jednym tchem. Jednak wydaje się podobna do powieści "Księstwo niebieskie" Judith McNaught. Polecam!
Przeczytałam chyba wszystkie książki pani Roberts i najbardziej zapadły mi w pamięć trzy trylogie: 1) Trylogia Kręgu Trylogia Kręgu 2) Marzenia Marzenia 3) Irlandzka trylogia Irlandzka trylogia oraz oczywiście "Księżyc nad Karoliną" (Księżyc nad Karoliną) - moją ulubioną powieść tej autorki. Polecam! P. S. Podziel się potem wrażeniami z przeczytania.
Sarah Morgan została uhonorowana za tą powieść nagrodą RITA Award (odpowiednik filmowego Oscara) dla najlepszego romansu współczesnego w 2017r. Jak dla mnie nagroda była jak najbardziej zasłużona. Moja ocena to 6,0/6 :p
Hmm... Kobieta na okładce jest bardzo podobna do aktorki Emmy Stone, prawda? A powieść wciągająca, ale bardziej z tego cyklu podobał mi się "Uwodziciel bez szans".
Mam nadzieję, że autorka napisze jeszcze trzecią część, o uczuciu Emery Saunders i Jacka Devlina. Z przyjemnością ją przeczytam.
Pytanie: W epilogu książki "Miłość niezwyciężona" przedstawila Pani potomków rodów Eversea i Redmond we współczesnym czasie. Czy myślała Pani o tym, żeby kontynuować tą serię z nowymi bohaterami w naszych czasach? Stworzyć taką wielopokoleniową sagę?
"Pochłonęłam" jednym tchem, dosłownie w jeden wieczór. :) Jak dla mnie ciekawsza propozycja niż część poprzednia. [5,5/6]
Jak dla mnie to najlepsza książka z cyklu "Książęcy detektywi". Pochłonęłam jednym tchem. [5,0/6]
Mam nadzieję, że następna część cyklu będzie o Gideonie ;-) pewnie okaże się jakimś zaginionym arystokratą, albo uratuje damę z opresji :-) Ta część dostaje ode mnie 5,0/6.
Bardzo polecam. Kawałek naprawdę dużej literatury. Czytało się jednym tchem [5,5/6].
Nie wiem do końca jak określić tą powieść - była jednocześnie nudna... i ciekawa. [4,5/6]
Jak dla mnie najlepsza powieść Pani Sarah MacLean, jaką do tej pory czytałam. Szybka akcja, trochę śmiechu z głównych bohaterów... "Pochłonęłam" ją w kilka godzin. ;-)
Nudna i strasznie rozwlekła powieść. Niektóre wątki można było opowiedzieć w krótszy sposób... po co przeciągać?? [3,0/6]
Część o Malcolmie Sinclair zostala właśnie zapowiedziana na stronie wydawnictwa bis. Tytuł: "Kochając Rose". Nie ma jeszcze daty wydania. P.S. Na wzmiankę o tej postaci natrafiłam też w powieści "Smak niewinności" S.L.
Autorka miała dobry pomysł na intrygę, ale mam wrażenie, że nie wiedziała do końca jak ją przeprowadzić i dlatego chwilami opowieść jest chaotyczna. Mimo to całkiem fajna pozycja [4,0/6].
Zgadzam się zupełnie. Nudy... Chyba moja najgorsza "powieść", jaką przeczytałam w tym roku... 2/6
Najsłabsza część z całego cyklu. Nie ma w sobie tego uroku, co poprzednie. Chwilami nudna. [3,5/6]
Dużo lepsza niż część pierwsza tej trylogii. Mam nadzieję, że p. Galen nie straciła rozpędu i trzecia część "Sapphires Are an Earl's Best Friend" ( http://www.shanagalen.com/sapphires-earls-best-friend.php )będzie jeszcze lepsza. I oby jak najszybciej ukazała się w Polsce!!! Moja ocena 5,0/6.
Strasznie zawiódł mnie ten cykl powieści Pani Roberts. Był nudny, oklepane schematy, pokazane już w trylogii, np. Znak Siedmiu. Szkoda, bo historia miała potencjał. Cały cykl oceniam na 4,0/6.
Moja ulubiona powieść p. Brockway. Świetnie zarysowane postacie bohaterów i pokazana burza uczuć między nimi. Oraz oczywiście "niespodziewany" happy end. Polecam!
Ja najlepiej wspominam "POTRZASK" (4. część Sagi rodu Montgomerych); jest to do tej pory jedyna powieść Deveraux oceniona przeze mnie na 6,0. Inne dostają ode mnie oceny 4,5 albo 5,0.
Zdecydowanie lepsza powieść niż pierwsza część cyklu [5,5/6,0]. Dzięki tej książce Nora Roberts ponownie wraca do moich łask - że się tak wyrażę. Z niecierpliwością czekam na "Blood Magick" o Brannie i Finie. Dodam jeszcze, że strasznie podoba mi się okładka książki ;)
Właśnie przeczytałam część II, była dobra. Zachęca mnie to do sięgnięcia po tę pozycję. Obym się nie zniechęciła z początku :)
Zgadzam się - zachwyca. Jedna z lepszych z cyklu Cynsterowie. Dzięki niej książki pani L. ponownie wracają do moich łask, haha. Polecam! [6,0/6]
W jakimś stopniu się z tobą zgadzam. Faktycznie, za wiele w tej powieści słów nie wypowiedzieli... Inne książki S. L. przypadły mi bardziej do gustu. [4,0/6].
Dobrze się czyta, jednakże moim zdaniem jest to najsłabsza powieść Lisy Kleypas z tych ukazanych w Polsce. 4,5/6
Idealna powieść romantyczna: słodka, wesoła i ostatecznie zakończona happy end'em. Gorąco polecam! 5,0/6
Moim skromnym zdaniem najlepsza część z cyklu o siostrach Windham. Po raz pierwszy jakąś książkę z tego cyklu przeczytałam jednym tchem, a nie "na raty". Świetnie opowiedziana historia, mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie. :) 4,5/6
Książka trochę przydługawa i chwilami nudna, ale mimo to polecam. 4,0/6
http://www.speedyshare.com/FqnF2/drzewo-rodzinne-MacGregorow.jpg a teraz działa?
Na stronie wydawnictwa Bis ukazała się informacja, że dalsze części zostaną wydane odpowiednio: 04 "Zaloty Gabriela" -> III kwartał 2014r 05 "Polowanie na męża" -> I kwartał 2015r Więc niedługo powinniśmy doczekać się dalszych przygód Diabląt :)
Może komuś się przyda: Drzewo genealogiczne rodu MacGregorów: http://speedy.sh/NyEDr/drzewo-rodzinne-MacGregorow.jpg
Film "Gwiazdka z Holly" naprawdę nakręcono na podstawie pierwszej części tego cyklu. Można to sprawdzić np. na portalu Filmweb. http://www.filmweb.pl/film/Gwiazdka+z+Holly-2012-675912 Jest tam napisane: "Na podstawie: Lisa Kleypas (powieść)"
Dzięki za info, chociaż na stronie wydawnictwa jeszcze nic nie ma.
Również wypełniłam i dołączam się do prośby poprzednika. Pozdrawiam!
*Prawdopodobnie czasami mam wrażenie, że autorki uważają, że im bardziej bohater "pokrzywdzony przez los", tym lepiej książka się sprzeda... Bo życie jest tak trudne...
Jakoś nie biorą się za wydanie 4 i 5 tomu :(
Chwilami nudnawa, a niektóre sceny strasznie się wleką. Jednak do przebrnięcia. II część tej serii znacznie lepsza. Czekam na historię Chase. [4,0/6]
Wzruszająca powieść o tym, że jeśli dostajemy od losu Drugą Szansę powinniśmy ją wykorzystać i że nie powinniśmy oceniać dziecka po błędach jego rodziców. Polecam! [5,0/6]
Jestem właśnie po lekturze "W pogoni za Elizą". Wiesz może kiedy ukaże się część opowiadająca o Angelice w Polsce?
Świetna! [5,5/6] Doskonale pokazane rozwijające się uczucie między Elizą a Jeremym. Do tego podobało mi się nawiązanie do Klubu Niezdobytych. Aż nie mogę się doczekać części o Angelice Cynster!!! Wiadomo coś o niej?
Wydawnictwo Prószyński wydaje "Ścieżkę słońca" (http://www.proszynski.pl/Sciezka_slonca-p-32106-.html) dn. 11.07.2013, czyli już za kilka dni :) Ostatnio tez wyszła nowa książka "Wołanie miłości" :) Polecam ją :p
Książki o podobnej tematyce: - Wczoraj zaczyna się jutro - Labirynt Polecam!
Wie ktoś, czy w Polsce ukazały się dwie pozostałe części cyklu o "Okropnej Trójce": - "A Hint of Seduction" - "A Taste of Temptation" ? Będę wdzięczna za info :p
Fajna, trzyma w napięciu do końca :) [5,0/6]
Uwielbiam Babcię Mazurową - najbarwniejsza postać książki :p
Strasznie nuuudna...
"Czasami dobrze byłoby gdybyśmy i my uderzyli się porządnie w głowę". - Frannie, bohaterka książki. To zdanie oddaje sens całej powieści. Bardzo mi się podobała. Daje nadzieję, że nie każde małżeństwo z problemami musi od razu skończyć się rozwodem :) Polecam!!! [5,5/6]
Moim zdaniem najlepsze jest ostatnie 80 stron, początek to nuda...
Też byłam tą książką zachwycona. "Pochłonęłam" ją w kilka godzin ;)
Osobiście poleciłabym książki pani Liane Moriarty: - "Kilka dni z życia Alice" (Kilka dni z życia Alice) - "A teraz śpij" (A teraz śpij) Jak dla mnie były świetne, na szczęście nie typowe romansidła. Dołożę jeszcze dwie pozycje: Barbara Delinsky "Nikt się nie dowie" (Nikt się nie dowie) i "Kiedy moja siostra śpi" (Kiedy moja siostra śpi) tej samej autorki. Co o nich sądzicie?
Niedługo wyd. Harlequin wyda ją pod tytułem "Intryga i namiętność". [4,5/6]
Właśnie się zabieram za tę książkę. Jestem na razie nadal pod wpływem "Królewskiej krwi" tej autorki, ale mam nadzieję, że się nie zawiodę. Po pierwszych 70 stronach zapowiada się ciekawie... ;)
Heh, tak mnie zainteresowała wasza mała wymiana zdań, że nie omieszkam sięgnąć po tę książkę ;)
Zabombista (że się tak wyrażę) :)
Bardzo dobra książka. Żadnych zaskakujących intryg, tylko po prostu miłość :) Polecam!
Ja coś tam podejrzewałam, bo facet był jakiś dziwny w kontaktach z bratanicą, ale bardziej stawiałabym na braciszka...
Polecam "Cięcie". Jedna z lepszych moim zdaniem.
Wciągająca, od początku do końca trzyma w napięciu. Przeczytałam w jeden wieczór z zapartym tchem. Uwielbiam thrillery Brown. Ten niezwykły dreszcz oczekiwania na zakończenie. Moim zdaniem jest niezrównana w budowaniu napięcia. Za "Cięcie" daję jej 5,5/6.
Fajna, ale uważam, że część pierwsza cyklu ("Czary") jest lepsza. Jednak każdy wedle gustu ;p
Dawno się tak nie uśmiałam... Gorąco polecam!!! [5.5/6]
Najlepsza z książek tej autorki, reszta jakoś mnie nie zachwyca.
Opowieść z lekka podobna do filmu "Holiday", bardzo fajna :) Film zresztą też ;p
Już tak nie zaskakuje jak pierwsza część cyklu. Chwilami nudna. [3,5/6]
Ja również :) Potem możemy wymienić się wrażeniami :) Dziękuję za info ;p
29 maja Amber wydaje kolejną książkę Lorraine Heath "Odzyskana miłość". Może cię to zainteresuje :)
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale zostało zekranizowane "Miasteczko Innocence". Można je znaleźć na chomikuj, ale niestety nigdzie nie ma polskich napisów :( http://www.filmweb.pl/film/Carnal+Innocence-2011-621056
Nudna... Wlecze się, aż odechciewa się czytać do końca... Jedna ze słabszych powieści pani Cornick. 3,5/6
Perfekcyjna książka o mężczyźnie idealnym, polecam gorąco!!!
Polecam film "Jak upolować faceta" z K. Heigl na podstawie książek o Stephanie Plum. Fajny!
Nudna, przewidywalna, nie zachwyca :( 3,5/6
Ciekawe tylko ile będziemy czekać... :(
1. Cienie przeszłości 2. Łzy księżyca 3. Harry Potter i więzień Azkabanu 4. Władca Pierścieni 5. Trylogia Kręgu
trzyma w napięciu do końca
Trochę obawiałam się, że zawiodę się na części o przygodach Arabelli (na które tak długo czekałam), ale okazały się one bezpodstawne. Świetna!!! [5,5/6]
Wciągająca, jedna z lepszych powieści przeczytanych przeze mnie ostatnio. Będę ją miło wspominać. Polecam!!! [5/6]
Moim skromnym zdaniem najlepsza z powieści Victorii Holt, które miałam przyjemność przeczytać. A mam ich na swoim "koncie" całkiem sporo. :)
Powieść, którą można przeczytać raz. Kiedy chcemy do niej powrócić już nudzi. 4/6
Ciekawa opowieść, wartka akcja i oczywiście dwoje zakochanych - przepis na idealny romans... Wszystko to znajdziecie w tej oto powieści Laury Griffin. Nie mogę się już doczekać kolejnych części z tej serii!!! [5,0/6]
Hmm... Chyba najlepszą, jaką widziałam ekranizacją był "Księżyc nad Karoliną". Wierna fabule, ciekawie zagrana, aktorzy pasowali do swych ról. Fajnie byłoby zobaczyć ekranizację serii "Kwartet weselny", albo powieści "Czarne wzgórza".
Świetna! Dawno nie czytałam tak dobrego i zabawnego romansidła. Moja ocena 5,5/6.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)