Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
"Titanic" Literadar czy Filmradar?
Niestety nie czytałam xD Polecasz?
Pióro :D Wampiry czy wilkołaki?
Moim zdaniem, opowieści o wampirach są wręcz fascynujące :D Stephenie Meyer przeszła samą siebie, pisząc "Sagę Zmierzch". Inne książki o wampirzej tematyce też nie są złe... xD
http://www.youtube.com/watch?v=eAoIQWMV5-Y pies polityk;)
Też lubię człowieka żabę;)
Też tak myślę...;)
Tak, to jest bardzo fajne;) A "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" to naprawdę dobra książka. Przepraszam za ten dziwny poprzedni komentarz. Po prostu jestem tą książką oczarowana i chyba zapomniałam, że ktoś może mieć inne zdanie...
Na "Titanicu", na '"Quo vadis", "Oskar i pani Róża", "Uprowadzenie Agaty", "Stowarzyszenie umarłych poetów"....dużo tego było. Podobnie z książkami. Zawsze płaczę, zwłaszcza na wątkach śmierci bliskich osób.;(
Na "Titanicu", na '"Quo vadis", "Oskar i pani Róża", "Uprowadzenie Agaty"....dużo tego było. Podobnie z książkami. Zawsze płaczę, zwłaszcza na wątkach śmierci bliskich osób.;(
Książka fascynująca. Według mnie, jeden z bestcellerów dla młodzieży i, w sumie, nie tylko. Uwielbiam takie książki.
Widzę że też jesteś oczarowany/na tą trylogią. Uważam, że to światna powieść i nie obchodzą mnie żadne błędy. Polecam gorąco, zwłaszcza na wakacje.
Czytając tą książkę tak strasznie się wciągnęłam, że nie zwróciłam uwagi. Rycinę przejrzałam tylko pobieżnie.
Stanowczo się z Tobą NIE zgadzam. Kalicińska pokazała w tej powieści szarą codzienność. Główna bohaterka została wyrzucona z pracy z powodu wieku. W naszym świecie też się to zdarza. Była zdenerwowana, bo kto by się nie wkurzył, gdyby na jego miejsce przyszedł ktoś młody, bez doświadczenia, za to o wiele młodszy? Zdradza ją mąż. Umiera babcia. W małżeństwie czuje tylko nieprzyjemny chłód. Jedyną pociechą jest wspaniała osiemnastoletnia córka Mary...
Obecnie mam czternaście lat. Czytając tą książkę byłam dokładnie w Twoim wieku. Muszę przyznać, że nie dziwię się, że ta książka Cię ciekawi, mnie też bardzo się podobała.
Tą książkę poznałam dzięki mojej wychowawczyni. Przeczytała nam ją w szóstej klasie, przed Wszystkimi Świętymi. Bardzo mnie poruszyła ta opowieść, płakałam chyba przez godzinę. Byłam pod wrażeniem pani Róży, która zaprzyjaźniła się z Oskarkiem. Pomogła mu przeżyć chorobę i pogodzić się z rodzicami. Dla niego, i tylko dla niego, była wspaniałą ciocią i wielką zapaśniczką. Dla niej jego śmierć też była straszna, nie mówiąc już o rodzicach. Utrata d...
Czytałam "Dom nad..." i "Powroty nad..." ale nie udało mi się znaleźć "Miłości nad...". Muszę jednak przyznać, że po tych dwóch częściach nie mogę uwierzyć w to, co piszesz. Bardzo mi się podoba ta trylogia i dopóki nie zacznę czytać tej części, nie uwierzę. Jestem jak niewierny Tomasz. Ale muszę się przekonać sama.
Przeczytałam i oglądałam całą sagę, bardzo mi się podobało. Niestety, nie oglądałam czwartej części, ale z niecierpliwością na nią czekam.
Filmu nie oglądałam, ale książka tak mnie wciągnęła, że nie potrafiłam się od niej oderwać. Gorąco polecam.
Słuchając opinii znajomych i członków mojej rodziny, bałam się tej książki. Wszyscy mi mówili, że jest nudna, dlatego byłam niemal pewna, że nie będzie mnie interesować. Po przeczytaniu kilku stron zorientowałam się, że książka jest ciekawa. Były wątki śmieszne, ale też takie, przy których płakałam, np. śmierć Danusi.
Czytać, czytać, czytać!!!! Najlepiej całą sagę, od początku do końca! Czytałam i jestem pod wrażeniem pomysłowości autorki. Bardzo, bardzo gorąco polecam ;)
Moim zdaniem zdecydowanie Edward. Jacob mnie wkurza swoim zachowaniem. Wtrąca się w szczęśliwy związek Belli i Edwarda.
Ja też! Pierwsza część była cudowna, przeczytałam szybko, ale druga była jakaś nudna. Nie dotarłam nawet do połowy.
Według mnie Sienkiewicz jest wielkim artystą, a książki takie jak "W pustyni i w puszczy" czy "Quo vadis" to lektury wszech czasów.
Masz już jakichś chętnych? Bo jeśli nie masz nikogo na oku, to jestem pierwsza.
Poszukam tych książek, ale nie wiem czy gdzieś je znajdę. Postaram się. Miałam kiedyś tak, że podobała mi się książka "Gone. Zniknęli. Faza pierwsza: Niepokój". Byłam nią zafascynowana. Pierwszy tom przeczytałam w dwa dni. Pożyczyłam od koleżanki tom drugi, który okazał się dla mnie nudny. Serię "Gone" poleciła mi moja przyjaciółka, której strasznie się to podobało. Właśnie tu widać, jak różnią się gusta czytelnicze, mimo łączącej nas zażyłośc...
Koniecznie muszę poszukać recenzji na biblionetce i książek w mojej bibliotece!
Robię taki spis, dokładnie od dziewiątego lipca 2010 roku. Jest bardzo przydatny i dzięki niemu wiem, ile książek przeczytałam w ciągu całego roku. Na Biblionetce też staram się dodawać książki, niestety jestem na niej od niedługiego czasu i nie zawsze dodaję każdą przeczytaną książkę...
Nie słyszałam. A o czym ta książka?
Ja to bym mogła czytać to cały czas;)
"Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" autorstwa Lisy See.
Często używam, podobnie jak wiele osób na tej stronie słowa "masakra". Gdy ktoś mówi mi coś, o czym już dawno wiem, mówię "No wczas!", a gdy moja przyjaciółka robi coś dziwnego to pytam "Dobrze się bawisz?" i patrzę na nią przenikliwie. Zdarza mi się czasem powiedzieć "żal", ale generalnie nie lubię jak ktoś tak mówi. Czasami mówię coś w gwarze śląskiej, gdyż pochodzę ze Śląska Cieszyńskiego.
Zgodzisz się ze mną, że to fascynująca seria? Szkoda, że nie ma więcej części....;(
Przepraszam, pomyliłam się! Tytuł brzmi "Heroina" a nie "Herona"...
Szukanie książek w bibliotece jest cudowne;) Poszłam kiedyś do biblioteki żeby oddać kilka książek. Miałam zamiar nic nie wypożyczać, bo zaczynał się rok szkolny i chciałam się uczyć, ale książki same przyciągnęły mnie do regału i nie udało mi się spełnić postanowienia;) W sumie dobrze, bo przez cały rok szkolny przeczytałam dużo książek i poznałam wiele wspaniałych historii;)
Polecam książkę "Herona" autorstwa Sary Gran. Książka interesująca, ale, przyznam szczerze, oczekiwałam innego zakończenia. Więcej nie zdradzę, bo to by było streszczanie lektury, a nie polecanie jej...;)
Tak, też czasami słucham tego zespołu. Co sądzisz o piosence "Bezsenni"? Ja uważam, że jest niezwykle wzruszająca i piękna...
Znam jego aż jedną piosenkę, ale za to bardzo fajną "Uciekła ładna babeczka z dość wesołego miasteczka..."
Mam dosyć dziwny gust muzyczny. Czasami słucham Maryli Rodowicz, czasami Krzysztofa Krawczyka, zdarza mi się Szymon Wydra... Kiedy chce mi się słuchać czegoś szalonego i porywającego, włączam disco polo;) Ale największą moją muzyczną miłością jest wspaniały zespół rockowy Evanescence. Po prostu to kocham!
Może trylogia mazurska "Dom nad rozlewiskiem"? Jest to niezwykle interesująca trzytomowa seria, która wprowadza w wspaniały nastrój wspomnień, marzeń....Gorąco polecam, sama przeczytałam, wiem co piszę...;)
Nie, nie zakochuje się w nim. Ale dziewczyna niemal od razu czuje ogromną więź z Davidem, który okazuje się być jej bratem bliźniakiem. Sage ma chłopaka, którego kocha. Ale gdy tylko w podróży pojawiają się problemy, chłopak zostawia dziewczynę samą. Radzi jej, by też wróciła do domu, ale niestety Sage nie da się namówić. Pomimo zaawansowanej ciąży wyrusza na poszukiwania rodzinnego Rancza D.R. Najsmutniejszy wątek tej wspaniałej powieści t...
Bardzo polecam książkę Luanne Rice pt."Kraina snów". Choć z pocżątku może się wydawać trochę smutna i tragiczna, to zakończenie jest piękne. Nie chcę zdradzać szczegółów, więc pozostanę tylko przy poleceniu tej wspaniałej powieści.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)