Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Najlepsza funkcja, czyli grupowanie po cyklach stało się całkowicie bezużyteczne. Cykle mieszają się z seriami tematycznymi. Tę samą książkę można znaleźć w kilkunastu różnych miejscach na stronie autora. Pod serią A, pod serią wydawniczą B, pod cyklem... Szukanie czegokolwiek na stronie autora jest po prostu niemożliwe bez frustracji i zgrzytania zębami. Czy poprzednie listy zrobiły coś złego, że tak je potraktowano? Były czytelne i funkcjonalne...
Zgadzam się z powyższym komentarzem. Ceniłam prostotę listy i to, że wszystko było czyste i czytelne. A teraz wchodząc na stronę autora nie mogę znaleźć cyklu, opisy zamazują obraz i doszukanie się prostych informacji jest naprawdę trudne. Nie mówiąc już o tym, że ta sama książka mi się wyświetla 3-4 razy... jako książka z serii wydawniczej x, potem jako książka z serii wydawniczej y, potem jako książka z cyklu autora jako z itd itd. Fajnie ...
Na dzień dzisiejszy najbardziej polecam: 1. Świadek 2. Przed zmierzchem 3. Poszukiwania 4. Kłamca I rzecz jasna całą serię In death :).
Cześć, Na pewno taka sytuacja ma miejsce w Na zawsze twój (cz.4.) seria Zamek Calhounów - główna bohaterka ma 2 dzieci. Z tego co się orientuje taki wątek pojawia się też w: 3 cz. serii Marzenia: "Spełnione marzenia" o Laurze. 3 cz. serii Saga rodu Donovanów: "W zaklętym kręgu" - bohater ma córkę 1 cz. serii Rodzina O'Hurleyów: "Ostatnia uczciwa kobieta" - bohaterka ma 2 albo 3 dzieci 1 cz. serii Rodzina Stanislavskich: "Druga miłość N...
Tak, jak najbardziej. "Teraz i na zawsze" jest 3 bo to historia Daniela i Anny. Widocznie mi uciekła, jak pisałam rozpiskę wtedy.
Przeczytałam całość i mogę teraz już zrobić listę moich ulubionych par i postaci. Tak jak się spodziewałam pierwsze dwa miejsca się nie zmieniły :) 1. Dominik i Villemo (Jakoś urzekła mnie ta ich tęsknota; Villemo, która tak bardzo o niego walczyła. W każdym bądź razie nikt ich nie przebił, aż do końca) 2. Cecylia i Alexander Paladin oraz Tengel i Silje 3. Linde Lou i Christa Lind (Jak ktoś czytał to wie, czemu są na trzecim miejscu ) 4. ...
Trudno powiedzieć. Tom 29 był fajny. Jestem przy 32, więc odpowiem na to pytanie jak dobrnę do 47. :D
Ooo, trzeba było jeszcze jeden tom przetrwać. Tom 25 o Tuli. :D Ale później rzeczywiście jest ciężko. Ale ja czytam Sagę na przemian z innymi książkami, więc tego tak nie odczuwam. Bardzo fajny był tom 29 o Sadze Simon i Lucyferze. A na razie jestem ciekawa tomu, który zaczynam.
"Teraz i na zawsze" Jude Deveraux
Ja pamiętam, że jako pierwszą przeczytałam "Wirus śmierci". Miałam szczęście trafić na Eve już pzy pierwszym podejściu. Równocześnie z nią przeczytałam "W pogoni za śmiercią", która do tej pory jest jedną z moich ulubionych części In death. Niedługo potem przeczytałam "Koniec rzeki" i do tej pory jestem zakochana w tej historii.
No więc skoro już grono wybrało ulubioną parę proponuję byśmy ją wystawili poza wyliczenia, chociaż dobrze wiedzieć, że ktoś jej nie lubi.:D Moim zdaniem z najnowszych książek jakie czytałam to świetna jest "Poszukiwania" oraz "Czarne Wzgórza". Uwielbiam też opowieść o Ruth i Nikolaju z "Tańca marzeń". Jeżeli miałabym zrobić listę moich ulubionych par to (z wyłączeniem Eve i Roarke'a) byliby to: 1. Noah i Olivia (Koniec rzeki) oraz Blair i Lar...
Każdy ma prawo do pomyłki, w końcu Arsene Lupin jest trochę bardziej znany z imienia niż Remus... :D:D Ale właśnie to mnie tak frustruje. Że Lily i James na rekonstrukcjach, wspomnieniach, czy chociażby na tym zdjęciu, które ma Harry w 3 części wyglądają jakby byli koło 40! Syriusz, Remus i Severus to inna sprawa oni mieli koło 40, gdy Harry miał 17 więc ich postaci są bardziej wiarygodne, chociaż uważam, że w 3 części trochę przesadzili z tym...
http://elitahogwartu-nastepnepokolenie.blog.onet.pl/
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)