Pokaż:
najwyżej oceniane książki
Ocenione książki otrzymały minimum 10 ocen
1
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 5,25
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 5,25
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 17
|
Średnia ocena: 4,97
Liczba ocen: 17
|
Średnia ocena: 4,97
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Szachy to najpopularniejsza gra na świecie, z pewnością więc widziałeś już kiedyś dwóch osobników w skupieniu pochylonych nad szachownicą. Sam jednak z ledwością odróżniasz skoczka od wieży...
Nie poddawaj się! "Szachy dla żółtodziobów" to doskonałe wprowadzenie w ten niezwykły świat, bez względu na to, czy chciałbyś grać dla przyjemności, czy dla sportu.
Znajdziesz tutaj:
- wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,
- porady eksperta, jak wygrać z komputerem,
- mnóstwo di...
Szachy to najpopularniejsza gra na świecie, z pewnością więc widziałeś już kiedyś dwóch osobników w skupieniu pochylonych nad szachownicą. Sam jednak z ledwością odróżniasz skoczka od wieży...
Nie poddawaj się! "Szachy dla żółtodziobów" to doskonałe wprowadzenie w ten niezwykły świat, bez względu na to, czy chciałbyś grać dla przyjemności, czy dla sportu.
Znajdziesz tutaj:
- wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,
- porady eksperta, jak wygrać z komputerem,
- mnóstwo di...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Czytaj więcej
5
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Czytaj więcej
6
Liczba ocen: 43
|
Średnia ocena: 4,94
Liczba ocen: 43
|
Średnia ocena: 4,94
Czytaj więcej
7
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,82
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,82
Czytaj więcej
8
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 4,78
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 4,78
Czytaj więcej
9
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,77
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,77
Jest książka, a w niej dziura. Wielka dziura w samym środku książki. Dziura może się stać szkłem powiększającym, przez które obejrzysz owady, albo basenem, do którego wskoczysz. Torem wyścigowym albo tropikalną wyspą.
Zbuduj własny trójwymiarowy wieżowiec, przymocuj słoniowi trąbę albo zagraj w koszykówkę zmiętą kartką papieru. Możesz też wymyślić własne gry i zabawa nie będzie miała końca. Tylko nie wpadnij do dziury!
Pełna śmiesznych rysunków i jeszcze śmieszniejszych pomysłów "Książka z...
Jest książka, a w niej dziura. Wielka dziura w samym środku książki. Dziura może się stać szkłem powiększającym, przez które obejrzysz owady, albo basenem, do którego wskoczysz. Torem wyścigowym albo tropikalną wyspą.
Zbuduj własny trójwymiarowy wieżowiec, przymocuj słoniowi trąbę albo zagraj w koszykówkę zmiętą kartką papieru. Możesz też wymyślić własne gry i zabawa nie będzie miała końca. Tylko nie wpadnij do dziury!
Pełna śmiesznych rysunków i jeszcze śmieszniejszych pomysłów "Książka z...
Czytaj więcej
10
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,59
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,59
Czytaj więcej
11
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,36
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,36
Polska edycja słynnego zbioru artykułów Johna Wicka, wydanych w USA pod tytułem "Play Dirty". 120 stronicowa książka zawiera dwanaście rozdziałów, w których Wick porusza najważniejsze tematy związane z prowadzeniem sesji (zabijanie postaci graczy, prowadzenie scen walki, kreowanie żyjącego świata i in.), pokazując, jak on podchodził do tych spraw. Bardzo kontrowersyjne pomysły, prowokacyjne porady, bezpośredni język sprawiły, iż ten materiał wywołał w USA olbrzymią burzę i spowodował gorące deba...
Polska edycja słynnego zbioru artykułów Johna Wicka, wydanych w USA pod tytułem "Play Dirty". 120 stronicowa książka zawiera dwanaście rozdziałów, w których Wick porusza najważniejsze tematy związane z prowadzeniem sesji (zabijanie postaci graczy, prowadzenie scen walki, kreowanie żyjącego świata i in.), pokazując, jak on podchodził do tych spraw. Bardzo kontrowersyjne pomysły, prowokacyjne porady, bezpośredni język sprawiły, iż ten materiał wywołał w USA olbrzymią burzę i spowodował gorące deba...
Czytaj więcej
12
Liczba ocen: 23
|
Średnia ocena: 4,35
Liczba ocen: 23
|
Średnia ocena: 4,35
"Cyfrowe marzenia" są pierwszą w Polsce książką opisującą historię oraz funkcjonowanie przemysłu elektronicznej rozrywki. Opowieść rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. "Tenis for Two", omawia powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation oraz wszystko to, co wydarzyło się aż do powstania "Sims 3". Opisana zostaje nieznana dotąd historia człowieka,...
"Cyfrowe marzenia" są pierwszą w Polsce książką opisującą historię oraz funkcjonowanie przemysłu elektronicznej rozrywki. Opowieść rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. "Tenis for Two", omawia powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation oraz wszystko to, co wydarzyło się aż do powstania "Sims 3". Opisana zostaje nieznana dotąd historia człowieka,...
Czytaj więcej
13
Liczba ocen: 33
|
Średnia ocena: 3,73
Liczba ocen: 33
|
Średnia ocena: 3,73
To książka inna niż wszystkie, które dotąd widzieliście. To dziennik, który pozwala przekształcić destrukcję w kreację, uruchomić wyobraźnię i wyrazić swoje emocje!
Wykorzystując pomysłowo, lecz osobliwie zilustrowane szablony, uznana artystka Keri Smith zachęca do dokonywania aktów destrukcji i eksperymentów w dzienniku, aby rozbudzić prawdziwy proces tworzenia.
Ideą dziennika jest jego kreatywne „zniszczenie”, „pobrudzenie”, „postarzenie” poprzez dowolną, bardzo osobistą, czasem abstrakc...
To książka inna niż wszystkie, które dotąd widzieliście. To dziennik, który pozwala przekształcić destrukcję w kreację, uruchomić wyobraźnię i wyrazić swoje emocje!
Wykorzystując pomysłowo, lecz osobliwie zilustrowane szablony, uznana artystka Keri Smith zachęca do dokonywania aktów destrukcji i eksperymentów w dzienniku, aby rozbudzić prawdziwy proces tworzenia.
Ideą dziennika jest jego kreatywne „zniszczenie”, „pobrudzenie”, „postarzenie” poprzez dowolną, bardzo osobistą, czasem abstrakc...
Czytaj więcej
14
Liczba ocen: 15
|
Średnia ocena: 3,23
Liczba ocen: 15
|
Średnia ocena: 3,23
„To nie książka” to kolejne dzieło Keri Smith, autorki bestsellera „Zniszcz ten dziennik”. Artystka przesuwa granice naszej strefy komfortu jeszcze dalej. To nie jest książka, gdyż powstaje z udziałem czytelnika. Wyłącznie od niego zależy, co się w niej znajdzie i jak będzie wyglądał produkt końcowy. Celem nie-książki jest przekraczanie barier własnego umysłu i uruchomienie wyobraźni. Jeśli to nie książka, to co to jest? Odpowiedź należy do każdego użytkownika. „To nie książka” uczy myśleć niesz...
„To nie książka” to kolejne dzieło Keri Smith, autorki bestsellera „Zniszcz ten dziennik”. Artystka przesuwa granice naszej strefy komfortu jeszcze dalej. To nie jest książka, gdyż powstaje z udziałem czytelnika. Wyłącznie od niego zależy, co się w niej znajdzie i jak będzie wyglądał produkt końcowy. Celem nie-książki jest przekraczanie barier własnego umysłu i uruchomienie wyobraźni. Jeśli to nie książka, to co to jest? Odpowiedź należy do każdego użytkownika. „To nie książka” uczy myśleć niesz...
Czytaj więcej