Pokaż:
najniżej oceniane książki
Ocenione książki otrzymały minimum 10 ocen
1
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 3,60
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 3,60
Odkryj sekretne dzieje arcydzieł światowego malarstwa.
Caravaggio, Rembrandt, Manet... - prace tak wielkich artystów na stałe weszły do kanonu bezcennych arcydzieł, które nieodmiennie budzą podziw, zachwyt oraz zainteresowanie ich twórcami. Za wieloma tymi wspaniałymi obrazami kryją się równie fascynujące historie. H. Rachlin z ekscytującymi szczegółami opisuje, jak doszło do stworzenia dwudziestu sześciu arcydzieł malarstwa i jak przetrwały one rozmaite burzliwe wydarzenia - kradzieże, intry...
Odkryj sekretne dzieje arcydzieł światowego malarstwa.
Caravaggio, Rembrandt, Manet... - prace tak wielkich artystów na stałe weszły do kanonu bezcennych arcydzieł, które nieodmiennie budzą podziw, zachwyt oraz zainteresowanie ich twórcami. Za wieloma tymi wspaniałymi obrazami kryją się równie fascynujące historie. H. Rachlin z ekscytującymi szczegółami opisuje, jak doszło do stworzenia dwudziestu sześciu arcydzieł malarstwa i jak przetrwały one rozmaite burzliwe wydarzenia - kradzieże, intry...
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 42
|
Średnia ocena: 3,80
Liczba ocen: 42
|
Średnia ocena: 3,80
W książce "W pogoni za wielką rybą" David Lynch, reżyser o międzynarodowej sławie, uchyla rąbka tajemnicy na temat swych metod pracy artystycznej, osobistego stylu pracy i ogromnych twórczych korzyści, jakie przynosi mu praktykowanie medytacji.
Lynch opisuje doświadczenie "zanurzania się w sobie" i "wyławiania" pomysłów, a następnie wykorzystywania ich w telewizji i kinie, a także w innych mediach, w których działa, takich jak malarstwo, muzyka i projektowanie. Lynch po raz pierwszy pisze o s...
W książce "W pogoni za wielką rybą" David Lynch, reżyser o międzynarodowej sławie, uchyla rąbka tajemnicy na temat swych metod pracy artystycznej, osobistego stylu pracy i ogromnych twórczych korzyści, jakie przynosi mu praktykowanie medytacji.
Lynch opisuje doświadczenie "zanurzania się w sobie" i "wyławiania" pomysłów, a następnie wykorzystywania ich w telewizji i kinie, a także w innych mediach, w których działa, takich jak malarstwo, muzyka i projektowanie. Lynch po raz pierwszy pisze o s...
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 3,97
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 3,97
"Avatar" to kamień milowy w historii kina. Tworząc opowieść o ziemskim podboju tajemniczej planety Pandora i o sparaliżowanym komandosie uwikłanym w wojnę dwóch cywilizacji, James Cameron wykorzystał zupełnie nowe technologie, nie tylko 3D. Na potrzeby realizacji skonstruowano specjalne kamery, aparaturę, studia.
"Avatar", trzecia z najdroższych produkcji historii kina, to film nowego tysiąclecia, czasów, gdy technologia może wreszcie dorównać fantazji. To fantastyka wysokiego lotu, obraz, ...
"Avatar" to kamień milowy w historii kina. Tworząc opowieść o ziemskim podboju tajemniczej planety Pandora i o sparaliżowanym komandosie uwikłanym w wojnę dwóch cywilizacji, James Cameron wykorzystał zupełnie nowe technologie, nie tylko 3D. Na potrzeby realizacji skonstruowano specjalne kamery, aparaturę, studia.
"Avatar", trzecia z najdroższych produkcji historii kina, to film nowego tysiąclecia, czasów, gdy technologia może wreszcie dorównać fantazji. To fantastyka wysokiego lotu, obraz, ...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 3,97
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 3,97
Tytuł przewrotny, bo autor, wybitny brytyjski krytyk dizajnu, nie tylko o Bauhausie pisze: A jak autentyk, B jak Bauhaus, C jak cztery kółka – i tak aż do końca alfabetu. To subiektywny, wycinkowy, ale jednocześnie fascynujący portret przedmiotów, z których powstał (i nadal powstaje!) nowoczesny świat. Deyan Sudjic, dyrektor Design Museum w Londynie, w kilkudziesięciu niedługich rozdziałach z równą swadą pisze o architekturze, jak i o grach komputerowych na przykładzie serii "Grand Theft Auto"; ...
Tytuł przewrotny, bo autor, wybitny brytyjski krytyk dizajnu, nie tylko o Bauhausie pisze: A jak autentyk, B jak Bauhaus, C jak cztery kółka – i tak aż do końca alfabetu. To subiektywny, wycinkowy, ale jednocześnie fascynujący portret przedmiotów, z których powstał (i nadal powstaje!) nowoczesny świat. Deyan Sudjic, dyrektor Design Museum w Londynie, w kilkudziesięciu niedługich rozdziałach z równą swadą pisze o architekturze, jak i o grach komputerowych na przykładzie serii "Grand Theft Auto"; ...
Czytaj więcej