Pokaż:
najniżej oceniane książki
Ocenione książki otrzymały minimum 100 ocen
1
Liczba ocen: 209
|
Średnia ocena: 2,44
Liczba ocen: 209
|
Średnia ocena: 2,44
Bhal Musi Być Powstrzymany!
Ktoś sabotuje kopalnie rudy żelaza na Wybrzeżu Mieczy, popychając dwa potężne królestwa do krwawej wojny, a młodego najemnika na trop niewyobrażalnej tajemnicy.
Źli bogowie, olbrzymie pająki, zabójcze sobowtórniaki, odrażające ghule i niegodziwi Zhentarimowe budzą się do życia w tętniacej akcją powieści "Wrota Baldura", będącej literackim rozwinięciem komputerowej gry firm BioWare i Interplay.
[Wydawnictwo ISA, 1999]
Bhal Musi Być Powstrzymany!
Ktoś sabotuje kopalnie rudy żelaza na Wybrzeżu Mieczy, popychając dwa potężne królestwa do krwawej wojny, a młodego najemnika na trop niewyobrażalnej tajemnicy.
Źli bogowie, olbrzymie pająki, zabójcze sobowtórniaki, odrażające ghule i niegodziwi Zhentarimowe budzą się do życia w tętniacej akcją powieści "Wrota Baldura", będącej literackim rozwinięciem komputerowej gry firm BioWare i Interplay.
[Wydawnictwo ISA, 1999]
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 118
|
Średnia ocena: 2,48
Liczba ocen: 118
|
Średnia ocena: 2,48
Bhaal umarł!
Jednak jego wyznawcy chcą sprowadzić go z powrotem. Krew boga mordu płynie w jego dzieciach, a zła krew przyciąga złych ludzi.
Złodzieje Cienia, wampiry, ninja oraz kamienne robaki budzą się do życia na Wybrzeżu Mieczy w tętniącej akcją powieści "Wrota Baldura II", będącej literackim rozwinięciem komputerowej gry firm BioWare i Interplay.
[Wydawnictwo ISA, 2000]
Bhaal umarł!
Jednak jego wyznawcy chcą sprowadzić go z powrotem. Krew boga mordu płynie w jego dzieciach, a zła krew przyciąga złych ludzi.
Złodzieje Cienia, wampiry, ninja oraz kamienne robaki budzą się do życia na Wybrzeżu Mieczy w tętniącej akcją powieści "Wrota Baldura II", będącej literackim rozwinięciem komputerowej gry firm BioWare i Interplay.
[Wydawnictwo ISA, 2000]
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 118
|
Średnia ocena: 2,63
Liczba ocen: 118
|
Średnia ocena: 2,63
Wyprawa, wojna, pierścień, który w każdej chwili może stać się powodem do zerwania zaręczyn, król bez królestwa oraz mały, porośnięty futrem bohater Frytek, gotowy - a może tylko przymuszony przez czarodzieja Goodgulfa - do podjęcia misji, która ocali Śródziemie Dolne przed napaścią złego Sorheda... a także smok na wrotkach, paskudne rośliny zacałowujące nieostrożnych na śmierć - to tylko niektóre składniki tej fantastycznej mieszanki...
"Arcydzieło komizmu... Genialna parodia słynnej trylogi...
Wyprawa, wojna, pierścień, który w każdej chwili może stać się powodem do zerwania zaręczyn, król bez królestwa oraz mały, porośnięty futrem bohater Frytek, gotowy - a może tylko przymuszony przez czarodzieja Goodgulfa - do podjęcia misji, która ocali Śródziemie Dolne przed napaścią złego Sorheda... a także smok na wrotkach, paskudne rośliny zacałowujące nieostrożnych na śmierć - to tylko niektóre składniki tej fantastycznej mieszanki...
"Arcydzieło komizmu... Genialna parodia słynnej trylogi...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen: 369
|
Średnia ocena: 2,94
Liczba ocen: 369
|
Średnia ocena: 2,94
Satyryczne, przezabawne spojrzenie na fenomen Harry’ego Pottera. Można w nim znaleźć sporo ironicznych aluzji pod adresem książek, lecz Gerber kieruje ostrze humoru głównie przeciw potworowi marketingowemu, jakim stał się Harry. Jednocześnie "Barry Trotter" kipi twórczą energią, a prześmieszne podejście autora do magii mogłoby zaskoczyć nawet J.K. Rowling.
To naprawdę dobra parodia literacka, rzucająca nowe światło na książki Rowling i wychwytująca ich niuanse i irytujące szczegóły. Nie traf...
Satyryczne, przezabawne spojrzenie na fenomen Harry’ego Pottera. Można w nim znaleźć sporo ironicznych aluzji pod adresem książek, lecz Gerber kieruje ostrze humoru głównie przeciw potworowi marketingowemu, jakim stał się Harry. Jednocześnie "Barry Trotter" kipi twórczą energią, a prześmieszne podejście autora do magii mogłoby zaskoczyć nawet J.K. Rowling.
To naprawdę dobra parodia literacka, rzucająca nowe światło na książki Rowling i wychwytująca ich niuanse i irytujące szczegóły. Nie traf...
Czytaj więcej
5
Liczba ocen: 128
|
Średnia ocena: 3,09
Liczba ocen: 128
|
Średnia ocena: 3,09
Proszę, ukąś mnie!
Błyskotliwa, niebywale śmieszna opowieść o pewnej licealistce Belle Goose (Piękna Gęś), szukającej... wampira, który by ją ukąsił. Dzięki temu mogłaby przejść na drugą stronę lustra, niczym Alicja, i poznać Tajemnicę... W ponurym miasteczku Switchblade bohaterka poznaje dziwnego Edwarda Mullena i natychmiast się zakochuje. Czy ponętny Edward jest jednak tym wymarzonym wampirem?
Zwariowana historia, opisana kapitalnym językiem: osobliwą mieszanką żargonu młodzieżowego, no...
Proszę, ukąś mnie!
Błyskotliwa, niebywale śmieszna opowieść o pewnej licealistce Belle Goose (Piękna Gęś), szukającej... wampira, który by ją ukąsił. Dzięki temu mogłaby przejść na drugą stronę lustra, niczym Alicja, i poznać Tajemnicę... W ponurym miasteczku Switchblade bohaterka poznaje dziwnego Edwarda Mullena i natychmiast się zakochuje. Czy ponętny Edward jest jednak tym wymarzonym wampirem?
Zwariowana historia, opisana kapitalnym językiem: osobliwą mieszanką żargonu młodzieżowego, no...
Czytaj więcej
6
Liczba ocen: 107
|
Średnia ocena: 3,36
Liczba ocen: 107
|
Średnia ocena: 3,36
Kolejna samodzielna powieść o Harfiarzach, tajnej organizacji na rzecz Dobra, działających w świecie Zapomnianych Krain.
Zdecydowani na ustanowienie szlaku handlowego przez Anauroch, Zhentarimowie wysłali armię, która ma zniewolić dzikich nomadów z Wielkiej Pustyni. Gdy szczep za szczepem ulega najeźdźcom, tylko jedna kobieta, Ruha, zdaje sobie sprawę z prawdziwego zagrożenia - ale jaki szejk usłucha rady wypędzonej czarownicy? Ruha otrzymuje jednak wsparcie z nieoczekiwanej strony - od Harf...
Kolejna samodzielna powieść o Harfiarzach, tajnej organizacji na rzecz Dobra, działających w świecie Zapomnianych Krain.
Zdecydowani na ustanowienie szlaku handlowego przez Anauroch, Zhentarimowie wysłali armię, która ma zniewolić dzikich nomadów z Wielkiej Pustyni. Gdy szczep za szczepem ulega najeźdźcom, tylko jedna kobieta, Ruha, zdaje sobie sprawę z prawdziwego zagrożenia - ale jaki szejk usłucha rady wypędzonej czarownicy? Ruha otrzymuje jednak wsparcie z nieoczekiwanej strony - od Harf...
Czytaj więcej
7
Liczba ocen: 112
|
Średnia ocena: 3,80
Liczba ocen: 112
|
Średnia ocena: 3,80
Czytaj więcej
8
Liczba ocen: 168
|
Średnia ocena: 3,80
Liczba ocen: 168
|
Średnia ocena: 3,80
Azriel jest duchem, aniołem i demonem w jednej osobie - kocha dobro, nienawidzi zła. Urodzony w starożytnym Babilonie, wbrew swojej woli zyskuje nieśmiertelność; postanawia wykorzystać niechciany dar, by przez stulecia walczyć z siłami ciemności.
Ostateczna konfrontacja następuje w naszych czasach, wśród nowojorskich drapaczy chmur; tam właśnie Azriel staje twarzą w twarz z człowiekiem ucieleśniającym wszystko to, czego nienawidzi i czym gardzi.
[Prószynśki i S-ka, 2000]
Azriel jest duchem, aniołem i demonem w jednej osobie - kocha dobro, nienawidzi zła. Urodzony w starożytnym Babilonie, wbrew swojej woli zyskuje nieśmiertelność; postanawia wykorzystać niechciany dar, by przez stulecia walczyć z siłami ciemności.
Ostateczna konfrontacja następuje w naszych czasach, wśród nowojorskich drapaczy chmur; tam właśnie Azriel staje twarzą w twarz z człowiekiem ucieleśniającym wszystko to, czego nienawidzi i czym gardzi.
[Prószynśki i S-ka, 2000]
Czytaj więcej
9
Liczba ocen: 126
|
Średnia ocena: 3,84
Liczba ocen: 126
|
Średnia ocena: 3,84
Quentin Coldwater, nad wiek rozwinięty intelektualnie uczeń szkoły średniej, ucieka przed nudą codziennego życia, czytając raz po raz serię ukochanych powieści fantastycznych, rozgrywających się w czarodziejskiej krainie o nazwie Fillory. Tak jak wszyscy uważa, że w prawdziwym świecie magia nie istnieje - póki nie wstępuje na bardzo sekretny i bardzo ekskluzywny uniwersytet dla czarodziejów, mieszczący się w stanie Nowy Jork.
"Czarodzieje", książka przenikliwa psychologicznie, a równocześnie...
Quentin Coldwater, nad wiek rozwinięty intelektualnie uczeń szkoły średniej, ucieka przed nudą codziennego życia, czytając raz po raz serię ukochanych powieści fantastycznych, rozgrywających się w czarodziejskiej krainie o nazwie Fillory. Tak jak wszyscy uważa, że w prawdziwym świecie magia nie istnieje - póki nie wstępuje na bardzo sekretny i bardzo ekskluzywny uniwersytet dla czarodziejów, mieszczący się w stanie Nowy Jork.
"Czarodzieje", książka przenikliwa psychologicznie, a równocześnie...
Czytaj więcej
10
Liczba ocen: 282
|
Średnia ocena: 3,86
Liczba ocen: 282
|
Średnia ocena: 3,86
Do tańca proszą wampir, który zawrócił w głowie śmiertelnej dziewczynie, demon zarażony miłością, anioł, który porzucił niebo dla śmiertelniczki, duch, który nie może zapomnieć o ukochanej, wysłannik ciemności, który zwodzi nastolatkę potrafiącą czytać w ludzkich sercach… Ich wybranki przeżywają tragiczną miłość w opowieściach, których finał rozegra się na balach maturalnych, gdzie królową jest noc, a królem strach.
[Amber, 2010]
Do tańca proszą wampir, który zawrócił w głowie śmiertelnej dziewczynie, demon zarażony miłością, anioł, który porzucił niebo dla śmiertelniczki, duch, który nie może zapomnieć o ukochanej, wysłannik ciemności, który zwodzi nastolatkę potrafiącą czytać w ludzkich sercach… Ich wybranki przeżywają tragiczną miłość w opowieściach, których finał rozegra się na balach maturalnych, gdzie królową jest noc, a królem strach.
[Amber, 2010]
Czytaj więcej
11
Liczba ocen: 104
|
Średnia ocena: 3,88
Liczba ocen: 104
|
Średnia ocena: 3,88
Wiele lat temu Darrick opuścił Bramwell, by wędrować przez świat jako najemnik i bohater krainy. Teraz wraca do miasteczka, które kiedyś znał. Jednak Bramwell nie jest już takie, jakim je zapamiętał. Coś mrocznego i przerażającego zniewoliło mieszkańców, coś bardzo starego i cierpliwego, wikłając niewinnych w sieci zła i profanując samą ziemię. Teraz taka sama moc wzywa Darricka... a jego jedyną nadzieją może być pójście niebezpieczną ścieżką potępienia.
Wiele lat temu Darrick opuścił Bramwell, by wędrować przez świat jako najemnik i bohater krainy. Teraz wraca do miasteczka, które kiedyś znał. Jednak Bramwell nie jest już takie, jakim je zapamiętał. Coś mrocznego i przerażającego zniewoliło mieszkańców, coś bardzo starego i cierpliwego, wikłając niewinnych w sieci zła i profanując samą ziemię. Teraz taka sama moc wzywa Darricka... a jego jedyną nadzieją może być pójście niebezpieczną ścieżką potępienia.
Czytaj więcej
12
Liczba ocen: 128
|
Średnia ocena: 3,90
Liczba ocen: 128
|
Średnia ocena: 3,90
Każde miasto ma swoje sekretne miejsca. Wieki pełne mrocznych historii sprawiły, że stolica Rosji ma takich miejsc wyjątkowo dużo. Współczesność przenika się tu z przeszłością w sposób subtelny i magiczny. Mieszkańcy Moskwy szukając schronienia przed problemami współczesnego życia mogą czasem trafić do niezwykłych miejsc. Wystarczy jeden nieostrożny krok, żeby znaleźć się w mrocznym, baśniowym świecie pełnym magii, płaczących drzew, gadających ptaków, wygnanych wieki temu pogańskich bóstw i baśn...
Każde miasto ma swoje sekretne miejsca. Wieki pełne mrocznych historii sprawiły, że stolica Rosji ma takich miejsc wyjątkowo dużo. Współczesność przenika się tu z przeszłością w sposób subtelny i magiczny. Mieszkańcy Moskwy szukając schronienia przed problemami współczesnego życia mogą czasem trafić do niezwykłych miejsc. Wystarczy jeden nieostrożny krok, żeby znaleźć się w mrocznym, baśniowym świecie pełnym magii, płaczących drzew, gadających ptaków, wygnanych wieki temu pogańskich bóstw i baśn...
Czytaj więcej
13
Liczba ocen: 128
|
Średnia ocena: 3,92
Liczba ocen: 128
|
Średnia ocena: 3,92
Cadderly ma stanąć na czele połączonych sił miasta Carradon i Puszczy Shilmista, by poprowadzić je do walki ze złymi mocami Zamczyska Trójcy, miejsca, w którym stanie twarzą w twarz ze swoim przeznaczeniem. Rezygnuje jednak z dowództwa i rusza wraz z grupą przyjaciół na wyprawę, podczas której będzie musiał wypróbować swoje rosnące moce magiczne. Wyprawa nie przebiega zgodnie z planem młodego kapłana, musi on bowiem pogodzić oczekiwania przyjaciół z cieniami przeszłości, o której niemal zapomnia...
Cadderly ma stanąć na czele połączonych sił miasta Carradon i Puszczy Shilmista, by poprowadzić je do walki ze złymi mocami Zamczyska Trójcy, miejsca, w którym stanie twarzą w twarz ze swoim przeznaczeniem. Rezygnuje jednak z dowództwa i rusza wraz z grupą przyjaciół na wyprawę, podczas której będzie musiał wypróbować swoje rosnące moce magiczne. Wyprawa nie przebiega zgodnie z planem młodego kapłana, musi on bowiem pogodzić oczekiwania przyjaciół z cieniami przeszłości, o której niemal zapomnia...
Czytaj więcej
14
Liczba ocen: 174
|
Średnia ocena: 3,94
Liczba ocen: 174
|
Średnia ocena: 3,94
Od zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu...
Norrec Vizharan stał się żywym koszmarem. Poszukując magicznych skarbów, najemnik odnalazł artefakt przekraczający jego najśmielsze marzenia: starodawną zbroję Bartuca, legendarnego Krwawego Władcy. Lecz tajemnicza zbroja jest przeklęta i przele...
Od zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu...
Norrec Vizharan stał się żywym koszmarem. Poszukując magicznych skarbów, najemnik odnalazł artefakt przekraczający jego najśmielsze marzenia: starodawną zbroję Bartuca, legendarnego Krwawego Władcy. Lecz tajemnicza zbroja jest przeklęta i przele...
Czytaj więcej
15
Liczba ocen: 849
|
Średnia ocena: 3,94
Liczba ocen: 849
|
Średnia ocena: 3,94
Flagg, jeden z największych żyjących magów, znał wszystkie zabójcze substancje, a każda z nich była straszniejsza od poprzedniej. Najgorszą z nich trzymał z dala od pozostałych. W jego gabinecie znajdowało się biurko, a każda z szuflad była zamknięta na klucz. Jedna z nich miała potrójny zamek. Wewnątrz leżało pudełko rzeźbione w magiczne symbole i runy. A w środku leżał Smoczy Piasek, na który nie ma lekarstwa. Pochodził z pustyni Grenh. Do Grenh można zbliżyć się tylko wtedy, gdy nie wieje wia...
Flagg, jeden z największych żyjących magów, znał wszystkie zabójcze substancje, a każda z nich była straszniejsza od poprzedniej. Najgorszą z nich trzymał z dala od pozostałych. W jego gabinecie znajdowało się biurko, a każda z szuflad była zamknięta na klucz. Jedna z nich miała potrójny zamek. Wewnątrz leżało pudełko rzeźbione w magiczne symbole i runy. A w środku leżał Smoczy Piasek, na który nie ma lekarstwa. Pochodził z pustyni Grenh. Do Grenh można zbliżyć się tylko wtedy, gdy nie wieje wia...
Czytaj więcej
16
Liczba ocen: 113
|
Średnia ocena: 3,96
Liczba ocen: 113
|
Średnia ocena: 3,96
Piąty wiek przed naszą erą. Dobiegają końca wojny perskie. Podczas bitwy pod Platejami żołnierz Latro zostaje ranny w głowę i traci pamięć. Próbuje odtworzyć swój świat i własną tożsamość, przedrzeć się przez mgłę niepamięci... Ta wspaniała powieść fantasy przenosi czytelnika w świat starożytnych Greków; czyni Grecję miejscem bardziej niezwykłym i tajemniczym niż najodleglejsze planety.
[Zysk i S-ka, 1998]
Piąty wiek przed naszą erą. Dobiegają końca wojny perskie. Podczas bitwy pod Platejami żołnierz Latro zostaje ranny w głowę i traci pamięć. Próbuje odtworzyć swój świat i własną tożsamość, przedrzeć się przez mgłę niepamięci... Ta wspaniała powieść fantasy przenosi czytelnika w świat starożytnych Greków; czyni Grecję miejscem bardziej niezwykłym i tajemniczym niż najodleglejsze planety.
[Zysk i S-ka, 1998]
Czytaj więcej
17
Liczba ocen: 167
|
Średnia ocena: 3,99
Liczba ocen: 167
|
Średnia ocena: 3,99
Czytaj więcej