Pokaż:
najczęściej oceniane książki
1
Liczba ocen: 43
|
Średnia ocena: 4,94
Liczba ocen: 43
|
Średnia ocena: 4,94
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 33
|
Średnia ocena: 3,73
Liczba ocen: 33
|
Średnia ocena: 3,73
To książka inna niż wszystkie, które dotąd widzieliście. To dziennik, który pozwala przekształcić destrukcję w kreację, uruchomić wyobraźnię i wyrazić swoje emocje!
Wykorzystując pomysłowo, lecz osobliwie zilustrowane szablony, uznana artystka Keri Smith zachęca do dokonywania aktów destrukcji i eksperymentów w dzienniku, aby rozbudzić prawdziwy proces tworzenia.
Ideą dziennika jest jego kreatywne „zniszczenie”, „pobrudzenie”, „postarzenie” poprzez dowolną, bardzo osobistą, czasem abstrakc...
To książka inna niż wszystkie, które dotąd widzieliście. To dziennik, który pozwala przekształcić destrukcję w kreację, uruchomić wyobraźnię i wyrazić swoje emocje!
Wykorzystując pomysłowo, lecz osobliwie zilustrowane szablony, uznana artystka Keri Smith zachęca do dokonywania aktów destrukcji i eksperymentów w dzienniku, aby rozbudzić prawdziwy proces tworzenia.
Ideą dziennika jest jego kreatywne „zniszczenie”, „pobrudzenie”, „postarzenie” poprzez dowolną, bardzo osobistą, czasem abstrakc...
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 23
|
Średnia ocena: 4,35
Liczba ocen: 23
|
Średnia ocena: 4,35
"Cyfrowe marzenia" są pierwszą w Polsce książką opisującą historię oraz funkcjonowanie przemysłu elektronicznej rozrywki. Opowieść rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. "Tenis for Two", omawia powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation oraz wszystko to, co wydarzyło się aż do powstania "Sims 3". Opisana zostaje nieznana dotąd historia człowieka,...
"Cyfrowe marzenia" są pierwszą w Polsce książką opisującą historię oraz funkcjonowanie przemysłu elektronicznej rozrywki. Opowieść rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. "Tenis for Two", omawia powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation oraz wszystko to, co wydarzyło się aż do powstania "Sims 3". Opisana zostaje nieznana dotąd historia człowieka,...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen: 17
|
Średnia ocena: 4,97
Liczba ocen: 17
|
Średnia ocena: 4,97
Czytaj więcej
5
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 4,78
Liczba ocen: 16
|
Średnia ocena: 4,78
Czytaj więcej
6
Liczba ocen: 15
|
Średnia ocena: 3,23
Liczba ocen: 15
|
Średnia ocena: 3,23
„To nie książka” to kolejne dzieło Keri Smith, autorki bestsellera „Zniszcz ten dziennik”. Artystka przesuwa granice naszej strefy komfortu jeszcze dalej. To nie jest książka, gdyż powstaje z udziałem czytelnika. Wyłącznie od niego zależy, co się w niej znajdzie i jak będzie wyglądał produkt końcowy. Celem nie-książki jest przekraczanie barier własnego umysłu i uruchomienie wyobraźni. Jeśli to nie książka, to co to jest? Odpowiedź należy do każdego użytkownika. „To nie książka” uczy myśleć niesz...
„To nie książka” to kolejne dzieło Keri Smith, autorki bestsellera „Zniszcz ten dziennik”. Artystka przesuwa granice naszej strefy komfortu jeszcze dalej. To nie jest książka, gdyż powstaje z udziałem czytelnika. Wyłącznie od niego zależy, co się w niej znajdzie i jak będzie wyglądał produkt końcowy. Celem nie-książki jest przekraczanie barier własnego umysłu i uruchomienie wyobraźni. Jeśli to nie książka, to co to jest? Odpowiedź należy do każdego użytkownika. „To nie książka” uczy myśleć niesz...
Czytaj więcej
7
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,59
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,59
Czytaj więcej
8
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,82
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,82
Czytaj więcej
9
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,36
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,36
Polska edycja słynnego zbioru artykułów Johna Wicka, wydanych w USA pod tytułem "Play Dirty". 120 stronicowa książka zawiera dwanaście rozdziałów, w których Wick porusza najważniejsze tematy związane z prowadzeniem sesji (zabijanie postaci graczy, prowadzenie scen walki, kreowanie żyjącego świata i in.), pokazując, jak on podchodził do tych spraw. Bardzo kontrowersyjne pomysły, prowokacyjne porady, bezpośredni język sprawiły, iż ten materiał wywołał w USA olbrzymią burzę i spowodował gorące deba...
Polska edycja słynnego zbioru artykułów Johna Wicka, wydanych w USA pod tytułem "Play Dirty". 120 stronicowa książka zawiera dwanaście rozdziałów, w których Wick porusza najważniejsze tematy związane z prowadzeniem sesji (zabijanie postaci graczy, prowadzenie scen walki, kreowanie żyjącego świata i in.), pokazując, jak on podchodził do tych spraw. Bardzo kontrowersyjne pomysły, prowokacyjne porady, bezpośredni język sprawiły, iż ten materiał wywołał w USA olbrzymią burzę i spowodował gorące deba...
Czytaj więcej
10
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,77
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,77
Jest książka, a w niej dziura. Wielka dziura w samym środku książki. Dziura może się stać szkłem powiększającym, przez które obejrzysz owady, albo basenem, do którego wskoczysz. Torem wyścigowym albo tropikalną wyspą.
Zbuduj własny trójwymiarowy wieżowiec, przymocuj słoniowi trąbę albo zagraj w koszykówkę zmiętą kartką papieru. Możesz też wymyślić własne gry i zabawa nie będzie miała końca. Tylko nie wpadnij do dziury!
Pełna śmiesznych rysunków i jeszcze śmieszniejszych pomysłów "Książka z...
Jest książka, a w niej dziura. Wielka dziura w samym środku książki. Dziura może się stać szkłem powiększającym, przez które obejrzysz owady, albo basenem, do którego wskoczysz. Torem wyścigowym albo tropikalną wyspą.
Zbuduj własny trójwymiarowy wieżowiec, przymocuj słoniowi trąbę albo zagraj w koszykówkę zmiętą kartką papieru. Możesz też wymyślić własne gry i zabawa nie będzie miała końca. Tylko nie wpadnij do dziury!
Pełna śmiesznych rysunków i jeszcze śmieszniejszych pomysłów "Książka z...
Czytaj więcej
11
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Czytaj więcej
12
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Czytaj więcej
13
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 5,25
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 5,25
Czytaj więcej
14
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Liczba ocen: 10
|
Średnia ocena: 4,95
Szachy to najpopularniejsza gra na świecie, z pewnością więc widziałeś już kiedyś dwóch osobników w skupieniu pochylonych nad szachownicą. Sam jednak z ledwością odróżniasz skoczka od wieży...
Nie poddawaj się! "Szachy dla żółtodziobów" to doskonałe wprowadzenie w ten niezwykły świat, bez względu na to, czy chciałbyś grać dla przyjemności, czy dla sportu.
Znajdziesz tutaj:
- wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,
- porady eksperta, jak wygrać z komputerem,
- mnóstwo di...
Szachy to najpopularniejsza gra na świecie, z pewnością więc widziałeś już kiedyś dwóch osobników w skupieniu pochylonych nad szachownicą. Sam jednak z ledwością odróżniasz skoczka od wieży...
Nie poddawaj się! "Szachy dla żółtodziobów" to doskonałe wprowadzenie w ten niezwykły świat, bez względu na to, czy chciałbyś grać dla przyjemności, czy dla sportu.
Znajdziesz tutaj:
- wskazówki dotyczące podstawowych taktyk i strategii gry,
- porady eksperta, jak wygrać z komputerem,
- mnóstwo di...
Czytaj więcej
15
Liczba ocen: 9
|
Średnia ocena: 3,94
Liczba ocen: 9
|
Średnia ocena: 3,94
Wyczekiwana przez wszystkich miłośników twórczości Keri Smith kolejna część kultowego bestsellera "Zniszcz ten dziennik"!
Tym razem dziennik można tworzyć wszędzie. Kieszonkowy format zachęca do zabierania go zawsze ze sobą i kreatywnego "niszczenia" gdziekolwiek jesteś - w drodze do szkoły lub pracy, podczas podróży, w samolotach i środkach komunikacji miejskiej, w miejscach publicznych, na szczycie góry czy brzegu jeziora, utrwalając swoje emocje, wrażenia i obserwacje z otaczającego świa...
Wyczekiwana przez wszystkich miłośników twórczości Keri Smith kolejna część kultowego bestsellera "Zniszcz ten dziennik"!
Tym razem dziennik można tworzyć wszędzie. Kieszonkowy format zachęca do zabierania go zawsze ze sobą i kreatywnego "niszczenia" gdziekolwiek jesteś - w drodze do szkoły lub pracy, podczas podróży, w samolotach i środkach komunikacji miejskiej, w miejscach publicznych, na szczycie góry czy brzegu jeziora, utrwalając swoje emocje, wrażenia i obserwacje z otaczającego świa...
Czytaj więcej
16
Liczba ocen: 8
|
Średnia ocena: 4,94
Liczba ocen: 8
|
Średnia ocena: 4,94
Czytaj więcej
17
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,43
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,43
Przez dwadzieścia pięć lat Martin Gardner prowadził kolumnę „Mathematical Games” w Scientific American, w której co pół roku prezentował szczególne zadania matematyczne i łamigłówki logiczne. Starał się przedstawiać problemy, których nie można było znaleźć w znanych powszechnie ich klasycznych zbiorach, na przykład Sama Loyda i Henry’ego Dudeneya. Zagadki te były później publikowane z propozycjami alternatywnych rozwiązań lub ciekawych uogólnień przesłanych przez czytelników.
Prezentowana pub...
Przez dwadzieścia pięć lat Martin Gardner prowadził kolumnę „Mathematical Games” w Scientific American, w której co pół roku prezentował szczególne zadania matematyczne i łamigłówki logiczne. Starał się przedstawiać problemy, których nie można było znaleźć w znanych powszechnie ich klasycznych zbiorach, na przykład Sama Loyda i Henry’ego Dudeneya. Zagadki te były później publikowane z propozycjami alternatywnych rozwiązań lub ciekawych uogólnień przesłanych przez czytelników.
Prezentowana pub...
Czytaj więcej
18
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,71
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,71
Czytaj więcej
19
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 3,71
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 3,71
Gra książkowa-horror mocno nawiązująca do uniwersum Howarda Phillipsa Lovecrafta. Największe tego typu dzieło w Polsce.
Książka przenosi czytelnika do lat 60. XX wieku.
Wciel się w postać Afroamerykanina Jordana Allana, który poszukując niedoszłego zięcia, trafia do pewnego portowego miasteczka. Okazuje się, że nic tu nie jest normalne…
[Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru, 2011]
Gra książkowa-horror mocno nawiązująca do uniwersum Howarda Phillipsa Lovecrafta. Największe tego typu dzieło w Polsce.
Książka przenosi czytelnika do lat 60. XX wieku.
Wciel się w postać Afroamerykanina Jordana Allana, który poszukując niedoszłego zięcia, trafia do pewnego portowego miasteczka. Okazuje się, że nic tu nie jest normalne…
[Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru, 2011]
Czytaj więcej
20
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 5,00
Czytaj więcej
21
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 4,67
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 4,67
Czytaj więcej
22
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 3,83
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 3,83
W budce telefonicznej leży mężczyzna w gumiakach. Jest martwy. Co się mogło stać? Spróbuj rozwikłać tę i ponad 127 innych fascynujących zagadek!
* śledztwo pełne domysłów i fałszywych tropów – zagadki kryminalne
* krasnoludki w rzece i olbrzymy w podziemiach – baśniowe zgadywanki
* logiczne odpowiedzi na dziwaczne pytania – wśród liczb i zjawisk fizycznych
* supertrudne łamigłówki dla wytrwałych
W książce spotkasz opowieści o zbrodniczych karłach, dziwnych budowlach w sercu pustyni, zas...
W budce telefonicznej leży mężczyzna w gumiakach. Jest martwy. Co się mogło stać? Spróbuj rozwikłać tę i ponad 127 innych fascynujących zagadek!
* śledztwo pełne domysłów i fałszywych tropów – zagadki kryminalne
* krasnoludki w rzece i olbrzymy w podziemiach – baśniowe zgadywanki
* logiczne odpowiedzi na dziwaczne pytania – wśród liczb i zjawisk fizycznych
* supertrudne łamigłówki dla wytrwałych
W książce spotkasz opowieści o zbrodniczych karłach, dziwnych budowlach w sercu pustyni, zas...
Czytaj więcej
23
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,80
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,80
Światowy bestseller – książka do kolorowania, która zachwyci rysowników i poszukiwaczy przygód w każdym wieku.
Witaj w czarno-białym świecie tajemnego ogrodu! Znajdziesz tu niezwykłe rośliny i zwierzęta, skomplikowane rysunki do wypełnienia kolorem, labirynty do przejścia, ornamenty do dokończenia, a także miejsce na własną twórczość.
Będziesz szukać ukrytych kluczy, sów, motyli i biedronek… A to dopiero początek!
[Nasza Księgarnia, 2015]
Światowy bestseller – książka do kolorowania, która zachwyci rysowników i poszukiwaczy przygód w każdym wieku.
Witaj w czarno-białym świecie tajemnego ogrodu! Znajdziesz tu niezwykłe rośliny i zwierzęta, skomplikowane rysunki do wypełnienia kolorem, labirynty do przejścia, ornamenty do dokończenia, a także miejsce na własną twórczość.
Będziesz szukać ukrytych kluczy, sów, motyli i biedronek… A to dopiero początek!
[Nasza Księgarnia, 2015]
Czytaj więcej
24
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,30
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,30
Czytaj więcej
25
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 5,20
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 5,20
Sztywna randka, drętwa domówka lub impreza integracyjna dłużąca się w nieskończoność. Brzmi znajomo? Co sprawia, że słaba impreza magicznie zmienia się w wydarzenie roku? Oczywiście gry towarzyskie!
Joanna Glogaza, po niezliczonych godzinach spędzonych na rodzinnych rozgrywkach oraz bogata o doświadczenia z warsztatów improwizacji, podjęła się misji wyselekcjonowania i zgromadzenia w jednym miejscu najciekawszych gier. Wszystko po to, aby przekazać w Twoje ręce 97 przepisów na wygraną w życi...
Sztywna randka, drętwa domówka lub impreza integracyjna dłużąca się w nieskończoność. Brzmi znajomo? Co sprawia, że słaba impreza magicznie zmienia się w wydarzenie roku? Oczywiście gry towarzyskie!
Joanna Glogaza, po niezliczonych godzinach spędzonych na rodzinnych rozgrywkach oraz bogata o doświadczenia z warsztatów improwizacji, podjęła się misji wyselekcjonowania i zgromadzenia w jednym miejscu najciekawszych gier. Wszystko po to, aby przekazać w Twoje ręce 97 przepisów na wygraną w życi...
Czytaj więcej
26
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,30
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,30
Czytaj więcej
27
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,50
"Wiedza bezużyteczna" będzie z tobą podczas stania w korku, w kolejce do sekretariatu i w każdej chwili, w której zagrozi ci nuda.
Wiedza jest bezużyteczna, ale ta książka na pewno się przyda: zrobisz z niej podkładkę pod myszkę, stabilizator pod kiwającą się szafę albo wachlarz na upalne dni. Możesz też uderzać się nią w głowę przez całą dobę – spalisz wtedy 10 tysięcy kalorii!
A tak w ogóle to dowiesz się:
- jaki największy przedmiot może połknąć wieloryb
- jak wygląda najbrzydsze zw...
"Wiedza bezużyteczna" będzie z tobą podczas stania w korku, w kolejce do sekretariatu i w każdej chwili, w której zagrozi ci nuda.
Wiedza jest bezużyteczna, ale ta książka na pewno się przyda: zrobisz z niej podkładkę pod myszkę, stabilizator pod kiwającą się szafę albo wachlarz na upalne dni. Możesz też uderzać się nią w głowę przez całą dobę – spalisz wtedy 10 tysięcy kalorii!
A tak w ogóle to dowiesz się:
- jaki największy przedmiot może połknąć wieloryb
- jak wygląda najbrzydsze zw...
Czytaj więcej
28
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 5,10
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 5,10
Do zabawy zaproś mamę, tatę, babcię, dziadka lub starsze rodzeństwo. W ciemności zaświeć latarkę i wyrusz w niezwykłą nocną podróż!
Ta zabawa to także doskonały sposób, by oswoić dziecięcy strach przed ciemnością. Już od drugiego roku życia dzieci zaczynają obawiać się tego, co czai się w ciemnych pomieszczeniach, często utrudniając spokojny sen. Ten rodzaj strachu charakteryzuje nawet 90 procent dzieci! „Gra cieni” pokazuje dziecku, że ciemność może być również źródłem zabawy, a światło bez ...
Do zabawy zaproś mamę, tatę, babcię, dziadka lub starsze rodzeństwo. W ciemności zaświeć latarkę i wyrusz w niezwykłą nocną podróż!
Ta zabawa to także doskonały sposób, by oswoić dziecięcy strach przed ciemnością. Już od drugiego roku życia dzieci zaczynają obawiać się tego, co czai się w ciemnych pomieszczeniach, często utrudniając spokojny sen. Ten rodzaj strachu charakteryzuje nawet 90 procent dzieci! „Gra cieni” pokazuje dziecku, że ciemność może być również źródłem zabawy, a światło bez ...
Czytaj więcej
29
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,80
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,80
Jedyna oficjalna książka o świecie gry "Cyberpunk 2077".
Dark Horse Books oraz CD PROJEKT RED, twórcy komputerowej serii "Wiedźmin", przedstawiają "Cyberpunka 2077" – obszerne studium wiedzy o uniwersum "Cyberpunka 2077".
"Cyberpunk 2077" to bogato ilustrowany przewodnik, który przeniesie cię do futurystycznej, tętniącej życiem metropolii Night City – centrum akcji nowej gry CD PROJEKT RED.
Ta starannie przygotowana pozycja zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o historii, postaciach i ś...
Jedyna oficjalna książka o świecie gry "Cyberpunk 2077".
Dark Horse Books oraz CD PROJEKT RED, twórcy komputerowej serii "Wiedźmin", przedstawiają "Cyberpunka 2077" – obszerne studium wiedzy o uniwersum "Cyberpunka 2077".
"Cyberpunk 2077" to bogato ilustrowany przewodnik, który przeniesie cię do futurystycznej, tętniącej życiem metropolii Night City – centrum akcji nowej gry CD PROJEKT RED.
Ta starannie przygotowana pozycja zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o historii, postaciach i ś...
Czytaj więcej
30
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,20
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,20
Czytaj więcej
31
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 5,00
Keri Smith zaprasza do kolejnej przygody polegającej na zbieraniu i nadawaniu nowego znaczenia zwykłym przedmiotom. Przyłącz się, a przeżyjesz kreatywną i rozwijającą zabawę.
Rozpocznij poszukiwania, których celem jest znalezienie przypadkowych przedmiotów, takich jak: coś miniaturowego, coś z roku twojego urodzenia, zużyta koperta, zielona plama, i wiele, wiele innych.
Kiedy już zdobyta rzecz znajdzie się w twojej kolekcji oraz zostanie skatalogowana i opisana wraz ze swoją historią, nada...
Keri Smith zaprasza do kolejnej przygody polegającej na zbieraniu i nadawaniu nowego znaczenia zwykłym przedmiotom. Przyłącz się, a przeżyjesz kreatywną i rozwijającą zabawę.
Rozpocznij poszukiwania, których celem jest znalezienie przypadkowych przedmiotów, takich jak: coś miniaturowego, coś z roku twojego urodzenia, zużyta koperta, zielona plama, i wiele, wiele innych.
Kiedy już zdobyta rzecz znajdzie się w twojej kolekcji oraz zostanie skatalogowana i opisana wraz ze swoją historią, nada...
Czytaj więcej
32
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,38
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,38
Blok pełen twórczych zadań rysunkowych dla młodych odkrywców. Ciąg dalszy podróżniczej przygody zapoczątkowanej bestsellerową książką „Mapy”.
Wyrusz we własną rysunkową podróż po lądach, morzach i kulturach świata!
Twórz mapy i projektuj flagi. Odwiedź wodny targ w Tajlandii, pokonaj labirynt Minotaura i przygotuj wyprawę na Mount Everest. Zbuduj wieżę z ludzi w Katalonii, udekoruj czaszki z cukru w Meksyku i zaprojektuj wzór na japońskie kimono.
Rysuj, baw się i poznawaj świat!
...
Blok pełen twórczych zadań rysunkowych dla młodych odkrywców. Ciąg dalszy podróżniczej przygody zapoczątkowanej bestsellerową książką „Mapy”.
Wyrusz we własną rysunkową podróż po lądach, morzach i kulturach świata!
Twórz mapy i projektuj flagi. Odwiedź wodny targ w Tajlandii, pokonaj labirynt Minotaura i przygotuj wyprawę na Mount Everest. Zbuduj wieżę z ludzi w Katalonii, udekoruj czaszki z cukru w Meksyku i zaprojektuj wzór na japońskie kimono.
Rysuj, baw się i poznawaj świat!
...
Czytaj więcej
33
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,88
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,88
Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać niejednego gracza ogromem możliwości kreacji… w tym również perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! „Minecraft. Podręcznik kreatywnego budowania" wydawnictwa Egmont dostarcza czytelnikowi (i graczowi) całej niezbędnej wiedzy do wznoszenia budowli, o jakich nigdy wcześniej mu się nie śniło! Przybliża podstawy architektury oraz innych kreatywnych dziedzin i wskazuje, w jaki sposób wcielić te przydatne wskazówki w życie,...
Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać niejednego gracza ogromem możliwości kreacji… w tym również perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! „Minecraft. Podręcznik kreatywnego budowania" wydawnictwa Egmont dostarcza czytelnikowi (i graczowi) całej niezbędnej wiedzy do wznoszenia budowli, o jakich nigdy wcześniej mu się nie śniło! Przybliża podstawy architektury oraz innych kreatywnych dziedzin i wskazuje, w jaki sposób wcielić te przydatne wskazówki w życie,...
Czytaj więcej
34
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,50
"Graj trikiem" to kolejny z almanachów Mistrza Gry. Podręcznik w całości poświęcony jest przygotowaniu sesji RPG. Dziesiątki porad dotyczą tego, jak zaskoczyć graczy i pogłębić atmosferę na sesji poprzez odpowiednie przygotowanie miejsca do gry, dobranie muzyki, oświetlenia czy specjalnych gadżetów na sesję. "Graj trikiem" składa się z następujących rozdziałów:
- Miejsce
- Światło
- Muzyka
- Gadżety
- Wstępy
- Kości
- Listy
- Czas
- Mapy
Z podręcznika Mistrzowie Gry poznają szereg ...
"Graj trikiem" to kolejny z almanachów Mistrza Gry. Podręcznik w całości poświęcony jest przygotowaniu sesji RPG. Dziesiątki porad dotyczą tego, jak zaskoczyć graczy i pogłębić atmosferę na sesji poprzez odpowiednie przygotowanie miejsca do gry, dobranie muzyki, oświetlenia czy specjalnych gadżetów na sesję. "Graj trikiem" składa się z następujących rozdziałów:
- Miejsce
- Światło
- Muzyka
- Gadżety
- Wstępy
- Kości
- Listy
- Czas
- Mapy
Z podręcznika Mistrzowie Gry poznają szereg ...
Czytaj więcej
35
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 3,75
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 3,75
"Biblia komputerowego gracza" jest pierwszą w Polsce i niemal pionierską w skali światowej próbą przedstawienia historii gier komputerowych. Znajdują się w niej notatki o kilkuset grach, informacje o ich twórcach oraz o kulisach funkcjonowania przemysłu gier - wszystko to podane w formie lekkostrawnej, momentami nawet humorystycznej. Przygotowując się do napisania "Biblii komputerowego gracza" autorzy przebrnęli przez ponad 2000 tytułów z lat 1980-1998, wybierając te, które ich zdaniem wyznaczył...
"Biblia komputerowego gracza" jest pierwszą w Polsce i niemal pionierską w skali światowej próbą przedstawienia historii gier komputerowych. Znajdują się w niej notatki o kilkuset grach, informacje o ich twórcach oraz o kulisach funkcjonowania przemysłu gier - wszystko to podane w formie lekkostrawnej, momentami nawet humorystycznej. Przygotowując się do napisania "Biblii komputerowego gracza" autorzy przebrnęli przez ponad 2000 tytułów z lat 1980-1998, wybierając te, które ich zdaniem wyznaczył...
Czytaj więcej
36
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,13
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,13
Czytaj więcej
37
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,38
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,38
Czytaj więcej
38
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,13
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,13
Herve Tullet, autor bestsellera „Naciśnij mnie”, wraz z Turlututu zaprasza Was do magicznego świata dziecięcej wyobraźni.
Abrakadabra! Hokus-pokus! Jestem Turlututu i zapraszam Was do wspólnej zabawy w czary-mary! Poznajcie moje nowe przygody i magiczne sztuczki!
[Babaryba, 2017]
Herve Tullet, autor bestsellera „Naciśnij mnie”, wraz z Turlututu zaprasza Was do magicznego świata dziecięcej wyobraźni.
Abrakadabra! Hokus-pokus! Jestem Turlututu i zapraszam Was do wspólnej zabawy w czary-mary! Poznajcie moje nowe przygody i magiczne sztuczki!
[Babaryba, 2017]
Czytaj więcej
39
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,88
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,88
Zanurkuj w głąb świata łowców potworów, gdzie główni bohaterowie zabiorą cię w podróż po fascynującej krainie fantasy, jaką jest świat Wiedźmina.
Ten wspaniały, ilustrowany przewodnik po grze zawiera dogłębną wiedzę o lokalizacjach, morderczych bestiach, które je zamieszkują, oraz zabójczej broni, która pozwoli Ci je zgładzić. Jest to książka, która powstała na bazie gier "Wiedźmin", swoista zgrafizowana kronika przygód wiedźmina Geralta. Obecnie na rynku dostępne są dwie gry, a wraz z premie...
Zanurkuj w głąb świata łowców potworów, gdzie główni bohaterowie zabiorą cię w podróż po fascynującej krainie fantasy, jaką jest świat Wiedźmina.
Ten wspaniały, ilustrowany przewodnik po grze zawiera dogłębną wiedzę o lokalizacjach, morderczych bestiach, które je zamieszkują, oraz zabójczej broni, która pozwoli Ci je zgładzić. Jest to książka, która powstała na bazie gier "Wiedźmin", swoista zgrafizowana kronika przygód wiedźmina Geralta. Obecnie na rynku dostępne są dwie gry, a wraz z premie...
Czytaj więcej
40
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,50
Czytaj więcej
41
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,25
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,25
Czytaj więcej
42
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,38
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 4,38
Książka najpopularniejszego youtubera na świecie! PewDiePie to największa gwiazda światowego Internetu – ma ponad 36,5 mln stałych subskrybentów na swoim kanale YouTube, a w samej Polsce obserwuje go ponad 4,4 mln osób miesięcznie.
PewDiePie (alias Felix Kjellberg) z oglądalnością ponad 8,5 miliarda jest najbardziej popularną osobowością YouTube na naszej planecie i znajduje się na liście 30 najbardziej wpływowych ludzi w Internecie na świecie w rankingu Magazynu „Times”. Jego materiały video...
Książka najpopularniejszego youtubera na świecie! PewDiePie to największa gwiazda światowego Internetu – ma ponad 36,5 mln stałych subskrybentów na swoim kanale YouTube, a w samej Polsce obserwuje go ponad 4,4 mln osób miesięcznie.
PewDiePie (alias Felix Kjellberg) z oglądalnością ponad 8,5 miliarda jest najbardziej popularną osobowością YouTube na naszej planecie i znajduje się na liście 30 najbardziej wpływowych ludzi w Internecie na świecie w rankingu Magazynu „Times”. Jego materiały video...
Czytaj więcej
43
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,38
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,38
Czytaj więcej
44
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,67
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,67
Czytaj więcej
45
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Książka aktywnościowa wspomagająca naukę liter - do bazgrolenia, rysowania, malowania i wyklejania.
Te litery chyba zwariowały! Udają wieżowce i zamieniają się w zwierzęta. Zakopują się w śniegu i zjeżdżają na nartach. Wygłupiają się i zapraszają cię do zabawy. W co? W co tylko zechcesz!
W tej interaktywnej książce litery zostały zwolnione z nudnych obowiązków, które na co dzień wypełniają w czytankach i w elementarzach. Nie muszą już stawać w rządku, układać się w zdania ani cokolwiek z...
Książka aktywnościowa wspomagająca naukę liter - do bazgrolenia, rysowania, malowania i wyklejania.
Te litery chyba zwariowały! Udają wieżowce i zamieniają się w zwierzęta. Zakopują się w śniegu i zjeżdżają na nartach. Wygłupiają się i zapraszają cię do zabawy. W co? W co tylko zechcesz!
W tej interaktywnej książce litery zostały zwolnione z nudnych obowiązków, które na co dzień wypełniają w czytankach i w elementarzach. Nie muszą już stawać w rządku, układać się w zdania ani cokolwiek z...
Czytaj więcej
46
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
47
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
Scotland Yard zleca Ci zadanie. Ty jesteś T.M. - Twardy Mózg. Zamach bombowy wydaje się nie mieć motywu, nikt też nie przyznał się do zamachu. Jednocześnie, z pewnością nie chodziło tu tylko o zamach bombowy. A może chodziło o odwrócenie uwagi i popełnienie jakiegoś innego, większego przestępstwa?
"Pajęcza sieć" jest częściowo grą, częściowo książką, a Twoja rola jako T.M. polega nie tylko na wykryciu zbrodni, ale również na jej udowodnieniu. Zasady są proste - wszystko, czego potrzebujesz to...
Scotland Yard zleca Ci zadanie. Ty jesteś T.M. - Twardy Mózg. Zamach bombowy wydaje się nie mieć motywu, nikt też nie przyznał się do zamachu. Jednocześnie, z pewnością nie chodziło tu tylko o zamach bombowy. A może chodziło o odwrócenie uwagi i popełnienie jakiegoś innego, większego przestępstwa?
"Pajęcza sieć" jest częściowo grą, częściowo książką, a Twoja rola jako T.M. polega nie tylko na wykryciu zbrodni, ale również na jej udowodnieniu. Zasady są proste - wszystko, czego potrzebujesz to...
Czytaj więcej
48
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,33
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,33
Czytaj więcej
49
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Czytaj więcej
50
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,67
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,67
Czytaj więcej
51
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 2,67
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 2,67
Czytaj więcej
52
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,00
Czytaj więcej
53
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
Czytaj więcej
54
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,83
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,83
Czytaj więcej
55
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,00
Tę książkę polecamy wszystkim dzieciom, które mają ochotę zaskoczyć kolegów (i babcie!) poczuciem humoru i nieskończoną wyobraźnią. To książka dla rodziców, którzy chcą dobrze bawić się z dzieckiem. Autorzy: Przemek Wechterowicz i Dorota Wątkowska zadają zwariowane pytania i prowokują do jeszcze bardziej zwariowanych odpowiedzi. Co by było, gdyby pawiany tańczyły w balecie? albo Co by było, gdyby grzechotniki miały nogi? W ten sposób chcą przekonać dzieci, że żadne pytanie ani żadna odpowiedź ni...
Tę książkę polecamy wszystkim dzieciom, które mają ochotę zaskoczyć kolegów (i babcie!) poczuciem humoru i nieskończoną wyobraźnią. To książka dla rodziców, którzy chcą dobrze bawić się z dzieckiem. Autorzy: Przemek Wechterowicz i Dorota Wątkowska zadają zwariowane pytania i prowokują do jeszcze bardziej zwariowanych odpowiedzi. Co by było, gdyby pawiany tańczyły w balecie? albo Co by było, gdyby grzechotniki miały nogi? W ten sposób chcą przekonać dzieci, że żadne pytanie ani żadna odpowiedź ni...
Czytaj więcej
56
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,00
Tę książkę polecamy wszystkim dzieciom, które mają ochotę zaskoczyć kolegów (i babcie!) poczuciem humoru i nieskończoną wyobraźnią. To książka dla rodziców, którzy chcą dobrze bawić się z dzieckiem. Autorzy: Przemek Wechterowicz i Dorota Wątkowska zadają zwariowane pytania i prowokują do jeszcze bardziej zwariowanych odpowiedzi. Co by było, gdyby aligatory umiały lepić pierogi? albo Co by było, gdyby rekiny lubiły szpinak? W ten sposób chcą przekonać dzieci, że żadne pytanie ani żadna odpowiedź ...
Tę książkę polecamy wszystkim dzieciom, które mają ochotę zaskoczyć kolegów (i babcie!) poczuciem humoru i nieskończoną wyobraźnią. To książka dla rodziców, którzy chcą dobrze bawić się z dzieckiem. Autorzy: Przemek Wechterowicz i Dorota Wątkowska zadają zwariowane pytania i prowokują do jeszcze bardziej zwariowanych odpowiedzi. Co by było, gdyby aligatory umiały lepić pierogi? albo Co by było, gdyby rekiny lubiły szpinak? W ten sposób chcą przekonać dzieci, że żadne pytanie ani żadna odpowiedź ...
Czytaj więcej
57
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Czytaj więcej
58
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
Fioletowy kwadracik, zielone kółeczko i pomarańczowy trójkącik szukają rodziców… Pomóż im ich odnaleźć i dowiedz się wszystkiego o mieszaniu kolorów!
[Insignis, 2017]
Fioletowy kwadracik, zielone kółeczko i pomarańczowy trójkącik szukają rodziców… Pomóż im ich odnaleźć i dowiedz się wszystkiego o mieszaniu kolorów!
[Insignis, 2017]
Czytaj więcej
59
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,33
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,33
- Mnóstwo pomysłów na nudę
- Łatwe i tanie sposoby rozwijania wyobraźni
- Satysfakcja i radość rodziców
Każdy, w kim rodzi się obawa, że jego dziecko używa częściej pilota telewizyjnego niż własnej wyobraźni, znajdzie w tej książce około 500 sposobów na dobrą, twórczą i pożyteczną zabawę o każdej porze roku i godzinie dnia.
Ta atrakcyjna oferta zajęć, opracowana przez eksperta, uwolni twoje pociechy od szkodliwej pożywki telewizyjno-komputerowej i przyczyni się do rozwoju ich fizycznej...
- Mnóstwo pomysłów na nudę
- Łatwe i tanie sposoby rozwijania wyobraźni
- Satysfakcja i radość rodziców
Każdy, w kim rodzi się obawa, że jego dziecko używa częściej pilota telewizyjnego niż własnej wyobraźni, znajdzie w tej książce około 500 sposobów na dobrą, twórczą i pożyteczną zabawę o każdej porze roku i godzinie dnia.
Ta atrakcyjna oferta zajęć, opracowana przez eksperta, uwolni twoje pociechy od szkodliwej pożywki telewizyjno-komputerowej i przyczyni się do rozwoju ich fizycznej...
Czytaj więcej
60
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
61
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,50
"Moc kłopotów" jest kontynuacją książki "Kłopot". To warsztatowy zeszyt – jak pozostałe Wytwórniki – z szablonem żelazka, w którym sami tworzymy swoją obrazkową historię.
[Wytwórnia, 2016]
"Moc kłopotów" jest kontynuacją książki "Kłopot". To warsztatowy zeszyt – jak pozostałe Wytwórniki – z szablonem żelazka, w którym sami tworzymy swoją obrazkową historię.
[Wytwórnia, 2016]
Czytaj więcej
62
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,83
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,83
Książka została opracowana z myślą o miłośnikach rozrywek umysłowych. Zawiera 195 zagadek, które zaliczyć można do tzw. matematyki rekreacyjnej. Wiele z nich ma charakter raczej żartu niż poważnego zadania matematycznego, jednak wszystkie łączy wspólna cecha - gwarantują świetną zabawę.
Każdy, kto potrafi rozwiązać zadania oznaczone trzema gwiazdkami, może aspirować do członkostwa w międzynarodowym klubie Mensa - elitarnym stowarzyszeniu zrzeszającym osoby o ilorazie inteligencji przewyższają...
Książka została opracowana z myślą o miłośnikach rozrywek umysłowych. Zawiera 195 zagadek, które zaliczyć można do tzw. matematyki rekreacyjnej. Wiele z nich ma charakter raczej żartu niż poważnego zadania matematycznego, jednak wszystkie łączy wspólna cecha - gwarantują świetną zabawę.
Każdy, kto potrafi rozwiązać zadania oznaczone trzema gwiazdkami, może aspirować do członkostwa w międzynarodowym klubie Mensa - elitarnym stowarzyszeniu zrzeszającym osoby o ilorazie inteligencji przewyższają...
Czytaj więcej
63
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 4,17
„Książka do kolorowania” to po prostu kolorowanka. Jednak każda jej strona to zupełnie nowa przygoda. Hervé Tullet, autor bestsellerowych „Naciśnij mnie” czy „Książki z dziurą”, kolejny raz zabiera dzieci do świata wyobraźni i niczym nieskrępowanej radości tworzenia. Kolorowanie jeszcze nigdy nie było tak zabawne!
[Egmont Polska, 2014]
„Książka do kolorowania” to po prostu kolorowanka. Jednak każda jej strona to zupełnie nowa przygoda. Hervé Tullet, autor bestsellerowych „Naciśnij mnie” czy „Książki z dziurą”, kolejny raz zabiera dzieci do świata wyobraźni i niczym nieskrępowanej radości tworzenia. Kolorowanie jeszcze nigdy nie było tak zabawne!
[Egmont Polska, 2014]
Czytaj więcej
64
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki.
Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo... To twoja książka!
Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona.
Pokaż kolegom/koleżankom efekty twoich artystycznych działań. Wrzucaj efekty swoich działań na fejsa, jut...
To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki.
Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo... To twoja książka!
Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona.
Pokaż kolegom/koleżankom efekty twoich artystycznych działań. Wrzucaj efekty swoich działań na fejsa, jut...
Czytaj więcej
65
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 5,00
Ta książka działa na baterie słoneczne. Dlatego warto zabrać ją ze sobą na spacer, do szkoły, na podwórko i na rodzinny piknik.
Zaproś do zabawy znajomych i przyjaciół, brata i siostrę, Mamę i Tatę. A kiedy za oknem będzie padał deszcz, dzięki "Książce pod tytułem" pokonasz Nudę, znów będziesz łapał za słówka i... spotkasz psa Fafika. Będziesz mógł także wczuć się w rolę nauczyciela, fryzjera i twórcę reklam. I może uda ci się stworzyć "książkowego węża", najdłuższego na całym świecie...
...
Ta książka działa na baterie słoneczne. Dlatego warto zabrać ją ze sobą na spacer, do szkoły, na podwórko i na rodzinny piknik.
Zaproś do zabawy znajomych i przyjaciół, brata i siostrę, Mamę i Tatę. A kiedy za oknem będzie padał deszcz, dzięki "Książce pod tytułem" pokonasz Nudę, znów będziesz łapał za słówka i... spotkasz psa Fafika. Będziesz mógł także wczuć się w rolę nauczyciela, fryzjera i twórcę reklam. I może uda ci się stworzyć "książkowego węża", najdłuższego na całym świecie...
...
Czytaj więcej
66
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,67
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,67
Czytaj więcej
67
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Czytaj więcej
68
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Czytaj więcej
69
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Czytaj więcej
70
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,00
Autorki przedstawiają w książce nową metodę stymulowania rozwoju umysłowego dzieci, ukierunkowaną na przygotowanie ich do nauki matematyki w szkole. Przedstawione tu scenariusze ćwiczeń i opisy ciekawych gier i zabaw można wykorzystać zarówno w pracy z dziećmi uzdolnionymi, jak i mającymi trudności w nauce matematyki.
[WSiP, 1996]
Autorki przedstawiają w książce nową metodę stymulowania rozwoju umysłowego dzieci, ukierunkowaną na przygotowanie ich do nauki matematyki w szkole. Przedstawione tu scenariusze ćwiczeń i opisy ciekawych gier i zabaw można wykorzystać zarówno w pracy z dziećmi uzdolnionymi, jak i mającymi trudności w nauce matematyki.
[WSiP, 1996]
Czytaj więcej
71
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
„Książka pod tytułem. Tom 4” to paszport do świata wyobraźni. Wypełniając zadania w książce, przekraczasz granice swojego świata i przechodzisz przez Tajemniczą Bramę do… Fafikowa!
Miasteczko Fafikowo to najśmieszniejsze miejsce na ziemi, gdzie wszystko jest do góry nogami! Bądź gotów na spotkanie z bardzo dziwnymi bohaterami, którzy wyznaczą ci niesamowicie wciągające i kreatywne zadania.
Uwaga! Książka tylko dla wtajemniczonych – zawiera tajne przejście do innego świata!
[Wydawnictwo ...
„Książka pod tytułem. Tom 4” to paszport do świata wyobraźni. Wypełniając zadania w książce, przekraczasz granice swojego świata i przechodzisz przez Tajemniczą Bramę do… Fafikowa!
Miasteczko Fafikowo to najśmieszniejsze miejsce na ziemi, gdzie wszystko jest do góry nogami! Bądź gotów na spotkanie z bardzo dziwnymi bohaterami, którzy wyznaczą ci niesamowicie wciągające i kreatywne zadania.
Uwaga! Książka tylko dla wtajemniczonych – zawiera tajne przejście do innego świata!
[Wydawnictwo ...
Czytaj więcej
72
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Obejrzyj: słynne budynki zbudowane z klocków LEGO, od Empire State Building aż po operę w Sydney; niewiarygodnie realistyczne rzeźby i płaskorzeźby, np. głowę Einsteina czy Monę Lizę.
Odkryj: sekrety projektowania modeli LEGO; nowy Legoland w Kalifornii; sposób na stworzenie własnego arcydzieła z klocków.
Poznaj: historię powstania imperium LEGO, którego początkiem był mały ciesielski warsztat; wpływ klocków na współczesną sztukę, architekturę, projektowanie wnętrz i przedmiotów codzienneg...
Obejrzyj: słynne budynki zbudowane z klocków LEGO, od Empire State Building aż po operę w Sydney; niewiarygodnie realistyczne rzeźby i płaskorzeźby, np. głowę Einsteina czy Monę Lizę.
Odkryj: sekrety projektowania modeli LEGO; nowy Legoland w Kalifornii; sposób na stworzenie własnego arcydzieła z klocków.
Poznaj: historię powstania imperium LEGO, którego początkiem był mały ciesielski warsztat; wpływ klocków na współczesną sztukę, architekturę, projektowanie wnętrz i przedmiotów codzienneg...
Czytaj więcej
73
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
74
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Mam 30 lat…
Zdążyłam się już do tego przyzwyczaić. Niby nic wielkiego, dwójka zmienia sie w trójkę, poza tym wszystko po staremu. Czy przekroczyłam Rubikon? Będąc dzieckiem, wyobrażałam sobie dorosłość oglądając serial „Dynastia”. Osiedle wtedy pustoszało, dzieci przestawały grać w klasy, żeby zobaczyć jak anielska Krystle walczy z Alexis o Prawdę, Dobro i Piękno. Marzyliśmy o przygodach w egzotycznych krainach, gdzie rósł pieprz i wanilia, lub o podróży statkiem kosmicznym. Rodzice martwili ...
Mam 30 lat…
Zdążyłam się już do tego przyzwyczaić. Niby nic wielkiego, dwójka zmienia sie w trójkę, poza tym wszystko po staremu. Czy przekroczyłam Rubikon? Będąc dzieckiem, wyobrażałam sobie dorosłość oglądając serial „Dynastia”. Osiedle wtedy pustoszało, dzieci przestawały grać w klasy, żeby zobaczyć jak anielska Krystle walczy z Alexis o Prawdę, Dobro i Piękno. Marzyliśmy o przygodach w egzotycznych krainach, gdzie rósł pieprz i wanilia, lub o podróży statkiem kosmicznym. Rodzice martwili ...
Czytaj więcej
75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,50
Jesteś sam w tajemniczym, nowym świecie pełnym ukrytych zagrożeń. Masz tylko kilka minut na znalezienie schronienia i żywności, zanim zapadnie zmrok i zaatakują potwory. Co zrobisz?
Oficjalny "Poradnik dla początkujących" może ocalić ci życie. Dowiesz się, jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroję i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry – Jeba i Notcha, pomogą ci przetrwać pierwsze dni w Minecrafcie.
[Egmont Polska, 20...
Jesteś sam w tajemniczym, nowym świecie pełnym ukrytych zagrożeń. Masz tylko kilka minut na znalezienie schronienia i żywności, zanim zapadnie zmrok i zaatakują potwory. Co zrobisz?
Oficjalny "Poradnik dla początkujących" może ocalić ci życie. Dowiesz się, jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroję i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry – Jeba i Notcha, pomogą ci przetrwać pierwsze dni w Minecrafcie.
[Egmont Polska, 20...
Czytaj więcej
76
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
77
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,25
Ta książka jest lustrem. Widzisz swoje odbicie? Tak, to ty! Przewracaj kartki i obserwuj, co dzieje się z kształtami.
[Insignis, 2017]
Ta książka jest lustrem. Widzisz swoje odbicie? Tak, to ty! Przewracaj kartki i obserwuj, co dzieje się z kształtami.
[Insignis, 2017]
Czytaj więcej
78
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,75
Czytaj więcej
79
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,50
Czytaj więcej
80
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,75
Czytaj więcej
81
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Motto serii poradników "Trenuj swój mózg" brzmi: Ćwicz umysł i usprawniaj mózg, a unikniesz niemiłych konsekwencji naturalnego procesu starzenia się szarych komórek. Kilka minut ćwiczeń dziennie zapewni ci kapitał cenniejszy niż złoto.
Autorzy książki "Gimnastyka dla mózgu" proponują 60 wyśmienitych, niepowtarzalnych łamigłówek, dzięki którym twoje szare komórki zaczną pączkować niczym kwiaty na wiosnę, zwiększając twoją kreatywność oraz zdolności wizualne i analityczne. Ćwiczenia zostały pr...
Motto serii poradników "Trenuj swój mózg" brzmi: Ćwicz umysł i usprawniaj mózg, a unikniesz niemiłych konsekwencji naturalnego procesu starzenia się szarych komórek. Kilka minut ćwiczeń dziennie zapewni ci kapitał cenniejszy niż złoto.
Autorzy książki "Gimnastyka dla mózgu" proponują 60 wyśmienitych, niepowtarzalnych łamigłówek, dzięki którym twoje szare komórki zaczną pączkować niczym kwiaty na wiosnę, zwiększając twoją kreatywność oraz zdolności wizualne i analityczne. Ćwiczenia zostały pr...
Czytaj więcej
82
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
"Cuda niewidy" w świecie "Cudów wianków".
Dwaj bracia wyruszają w daleką drogę w poszukiwaniu szczęścia. Świat jest pełen niespodzianek, ale i pułapek, a mieszkańcy leśnych ostępów nie zawsze są tak gościnni, jak można by sobie tego życzyć. Wróżki, dzikie zwierzęta, wiedźma, krasnoludki, a do tego diabeł Rokita! Bohaterowie wywodzący się z baśni i ludowych podań na przemian ułatwiają i utrudniają podróż obu chłopcom. Przeżyj przygodę wraz z dzielnymi braćmi, pomóż im pokonać zło i znaleźć t...
"Cuda niewidy" w świecie "Cudów wianków".
Dwaj bracia wyruszają w daleką drogę w poszukiwaniu szczęścia. Świat jest pełen niespodzianek, ale i pułapek, a mieszkańcy leśnych ostępów nie zawsze są tak gościnni, jak można by sobie tego życzyć. Wróżki, dzikie zwierzęta, wiedźma, krasnoludki, a do tego diabeł Rokita! Bohaterowie wywodzący się z baśni i ludowych podań na przemian ułatwiają i utrudniają podróż obu chłopcom. Przeżyj przygodę wraz z dzielnymi braćmi, pomóż im pokonać zło i znaleźć t...
Czytaj więcej
83
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,00
Czytaj więcej
84
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Czytaj więcej
85
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Czytaj więcej
86
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
87
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
"Bałagan" to po "Zniszcz ten dziennik" i "To nie książce" kolejne wyjątkowe dzieło autorstwa Keri Smith.
W tej książce będziesz przekraczać kolejne granice. Jak to jest świadomie i celowo wytrącić się ze stanu stagnacji i bezpiecznej równowagi i postąpić wbrew zasadom, których uczono cię od wczesnego dzieciństwa?
Przez całe życie mówiono ci, aby unikać bałaganu: trzymaj wszystko pod kontrolą, nie wychodź za linię, zrób to idealnie i w żadnym wypadku nie możesz się poplamić. Ta książka wyma...
"Bałagan" to po "Zniszcz ten dziennik" i "To nie książce" kolejne wyjątkowe dzieło autorstwa Keri Smith.
W tej książce będziesz przekraczać kolejne granice. Jak to jest świadomie i celowo wytrącić się ze stanu stagnacji i bezpiecznej równowagi i postąpić wbrew zasadom, których uczono cię od wczesnego dzieciństwa?
Przez całe życie mówiono ci, aby unikać bałaganu: trzymaj wszystko pod kontrolą, nie wychodź za linię, zrób to idealnie i w żadnym wypadku nie możesz się poplamić. Ta książka wyma...
Czytaj więcej
88
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Czytaj więcej
89
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,50
O zamiłowaniu Sherlocka Holmesa do szachów słyszeli wszyscy zwolennicy wielkiego detektywa. Oto pierwsze polskie wydanie książki „Zagadki szachowe Sherlocka Holmesa”.
Czytelnik znajdzie w niej pięćdziesiąt problemów z dziedziny logiki szachów. Ich niezwykłość polega na tym, że w przeciwieństwie do klasycznych problemów szachowych, chodzi w nich o odtworzenie wcześniej wykonanych ruchów, czyli wydedukowanie historii danej pozycji. Tego rodzaju rozumowanie nazwał autor analizą wsteczną.
Szac...
O zamiłowaniu Sherlocka Holmesa do szachów słyszeli wszyscy zwolennicy wielkiego detektywa. Oto pierwsze polskie wydanie książki „Zagadki szachowe Sherlocka Holmesa”.
Czytelnik znajdzie w niej pięćdziesiąt problemów z dziedziny logiki szachów. Ich niezwykłość polega na tym, że w przeciwieństwie do klasycznych problemów szachowych, chodzi w nich o odtworzenie wcześniej wykonanych ruchów, czyli wydedukowanie historii danej pozycji. Tego rodzaju rozumowanie nazwał autor analizą wsteczną.
Szac...
Czytaj więcej
90
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Integralną częścią rytuałów weselnych są rozbudowane formuły tekstowe. Mają one swoje funkcje magiczne, ceremonialne, społeczne, dystynktywne i dramatyczne. Zanikanie niektórych elementów struktury rytuału weselnego zubaża też teksty i formuły słowne. W pracy prześledzono zanikanie i zmiany funkcji poszczególnych aspektów struktury dramatycznej wesela, stwierdzając we wnioskach, że słabnie moc rytualna słowa, banalizują się zużyte w obrzędzie formuły słowne, wzrasta ich rola ceremonialna i zabaw...
Integralną częścią rytuałów weselnych są rozbudowane formuły tekstowe. Mają one swoje funkcje magiczne, ceremonialne, społeczne, dystynktywne i dramatyczne. Zanikanie niektórych elementów struktury rytuału weselnego zubaża też teksty i formuły słowne. W pracy prześledzono zanikanie i zmiany funkcji poszczególnych aspektów struktury dramatycznej wesela, stwierdzając we wnioskach, że słabnie moc rytualna słowa, banalizują się zużyte w obrzędzie formuły słowne, wzrasta ich rola ceremonialna i zabaw...
Czytaj więcej
91
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,25
Dziesięć niezwykłych labiryntów i mały chłopiec, który wyrusza w cudowną podróż, chcąc dotrzeć do swoich przyjaciół. Dołącz do niego! Skacz po drzewach, pełznij przez rury, gub drogę na pustyni i nie pokłuj się w gąszczu kaktusów...
Nastrojowe, subtelne ilustracje do "Wplątanego w labirynty" znalazły się w finale konkursu współorganizowanego przez Międzynarodowe Targi Książki Dziecięcej w Bolonii – Silent Book Contest – i z pewnością zachwycą poszukiwaczy przygód w każdym wieku.
[Nasza Ksi...
Dziesięć niezwykłych labiryntów i mały chłopiec, który wyrusza w cudowną podróż, chcąc dotrzeć do swoich przyjaciół. Dołącz do niego! Skacz po drzewach, pełznij przez rury, gub drogę na pustyni i nie pokłuj się w gąszczu kaktusów...
Nastrojowe, subtelne ilustracje do "Wplątanego w labirynty" znalazły się w finale konkursu współorganizowanego przez Międzynarodowe Targi Książki Dziecięcej w Bolonii – Silent Book Contest – i z pewnością zachwycą poszukiwaczy przygód w każdym wieku.
[Nasza Ksi...
Czytaj więcej
92
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,50
Czy stawiać pasjanse?
Układanie pasjansów jest grą, która nie tylko sprawia przyjemność, ale również ćwiczy koncentrację i pamięć. Ponad 100 pasjansów - wraz z obrazami kart i łatwymi do zrozumienia opisami - ukazuje całą różnorodność gry: obok historycznych i klasycznych pasjansów pojawiają się nowoczesne, obok znanych - nieznane. Podział na rozdziały według stopnia trudności poszczególnych pasjansów gwarantuje, że rzeczywiście każdy znajdzie w książce odpowiednią zachętę do sięgnięcia po ka...
Czy stawiać pasjanse?
Układanie pasjansów jest grą, która nie tylko sprawia przyjemność, ale również ćwiczy koncentrację i pamięć. Ponad 100 pasjansów - wraz z obrazami kart i łatwymi do zrozumienia opisami - ukazuje całą różnorodność gry: obok historycznych i klasycznych pasjansów pojawiają się nowoczesne, obok znanych - nieznane. Podział na rozdziały według stopnia trudności poszczególnych pasjansów gwarantuje, że rzeczywiście każdy znajdzie w książce odpowiednią zachętę do sięgnięcia po ka...
Czytaj więcej
93
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 1,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 1,75
Pierwsza książka dla najmłodszych autorki międzynarodowego bestsellera "Zniszcz ten dziennik"!
Mamy dosyć sztywnych reguł dotyczących czytania!
- nie zaginać rogów, z książką obchodzić się ostrożnie, czytać po cichu - co za nuda!
A gdyby tak stworzyć całkiem nowe zasady?
- potrząśnij książką!
- daj jej prztyczka!
- powąchaj ją!
- przytul!
- spróbuj czytać ją do góry nogami!
Przecież książka to PRZYGODA i FRAJDA
Keri Smith pomogła tysiącom ludzi na całym świecie wyzwolić kreatyw...
Pierwsza książka dla najmłodszych autorki międzynarodowego bestsellera "Zniszcz ten dziennik"!
Mamy dosyć sztywnych reguł dotyczących czytania!
- nie zaginać rogów, z książką obchodzić się ostrożnie, czytać po cichu - co za nuda!
A gdyby tak stworzyć całkiem nowe zasady?
- potrząśnij książką!
- daj jej prztyczka!
- powąchaj ją!
- przytul!
- spróbuj czytać ją do góry nogami!
Przecież książka to PRZYGODA i FRAJDA
Keri Smith pomogła tysiącom ludzi na całym świecie wyzwolić kreatyw...
Czytaj więcej
94
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,25
Czytaj więcej
95
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,75
Czytaj więcej
96
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 5,00
Zamknij oczy, połóż palec na magicznej linii i wybierz się w podróż do świata wyobraźni. Dokąd zaprowadzi cię twój palec?
Wyobraźnia dwulatka i trzylatka rozwija się w niewiarygodnym tempie. Warto pamiętać, że możemy na nią oddziaływać za pomocą wszystkich zmysłów, również poprzez dotyk. Daj się ponieść fantazji, tworząc razem ze swoją pociechą scenariusze niezwykłych przygód!
[Insignis, 2017]
Zamknij oczy, połóż palec na magicznej linii i wybierz się w podróż do świata wyobraźni. Dokąd zaprowadzi cię twój palec?
Wyobraźnia dwulatka i trzylatka rozwija się w niewiarygodnym tempie. Warto pamiętać, że możemy na nią oddziaływać za pomocą wszystkich zmysłów, również poprzez dotyk. Daj się ponieść fantazji, tworząc razem ze swoją pociechą scenariusze niezwykłych przygód!
[Insignis, 2017]
Czytaj więcej
97
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
98
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Czytaj więcej
99
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 4,75
Na lotnisku, dworcu, w restauracji, banku, w kolejce do kasy w supermarkecie, samolocie, samochodzie czy poczekalni u lekarza możecie sprawić, że czekanie nie będzie już takie nudne.
W tej książce proponujemy Wam ponad 80 popularnych gier i zabaw z wykorzystaniem środków, które macie pod ręką: słów, rozumu, wzroku, pamięci, mimiki twarzy, gestów i wyobraźni.
– Koniec z nudą w podróży z dzieckiem.
– Kreatywne sposoby na urozmaicenie oczekiwania w przeróżnych miejscach.
– Zabawne ilustracj...
Na lotnisku, dworcu, w restauracji, banku, w kolejce do kasy w supermarkecie, samolocie, samochodzie czy poczekalni u lekarza możecie sprawić, że czekanie nie będzie już takie nudne.
W tej książce proponujemy Wam ponad 80 popularnych gier i zabaw z wykorzystaniem środków, które macie pod ręką: słów, rozumu, wzroku, pamięci, mimiki twarzy, gestów i wyobraźni.
– Koniec z nudą w podróży z dzieckiem.
– Kreatywne sposoby na urozmaicenie oczekiwania w przeróżnych miejscach.
– Zabawne ilustracj...
Czytaj więcej
100
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,00
Poker jest grą pochodzenia amerykańskiego. Po raz pierwszy pokazał się u nas w 1890 roku.
Książka jest praktycznym przewodnikiem po zasadach gry, w której poszczególne etapy od rozdania talii, poprzez otwarcie przebitki, licytację, stosowanie blindu czy tworzenie potu są szczegółowo omówione. Znajdziemy też rady, wyjaśnienia, omówienia popełnianych błędów i liczne przestrogi.
Książka dla każdego.
[Ad Oculos, 2005]
Poker jest grą pochodzenia amerykańskiego. Po raz pierwszy pokazał się u nas w 1890 roku.
Książka jest praktycznym przewodnikiem po zasadach gry, w której poszczególne etapy od rozdania talii, poprzez otwarcie przebitki, licytację, stosowanie blindu czy tworzenie potu są szczegółowo omówione. Znajdziemy też rady, wyjaśnienia, omówienia popełnianych błędów i liczne przestrogi.
Książka dla każdego.
[Ad Oculos, 2005]
Czytaj więcej