Autor: zandra5
Data dodania: 17.01.2015 23:56
Rok 2015 postanowiłam poświęcić na nadrobienie zaległości w dziecięcej klasyce. Oczywiście zadanie będzie proste, bo większość pozycji mam już 'przyswojone', np. Kubuś Puchatek, Muminki, baśnie Andersena i braci Grimm i wiele innych. Czas zapełnić luki: pierwsze trzy pozycje to Piotruś Pan: Piotruś i Wendy, Czarnoksiężnik ze Szmaragdowego Grodu, O czym szumią wierzby.
Jeśli chodzi o "Piotrusia" - wcześniej nie czytałam, filmów i bajek nie oglądałam.
Ogólne uczucie po przeczytaniu: irytacja? zn...
Autor: Monika.W
Data dodania: 18.01.2019 07:38
STYCZEŃ
1. Wyjście awaryjne: O zmianie wyobraźni politycznej, ocena: 5
Esej polityczny. Bardzo współczesny i aktualny. O tym co tu i teraz - dlaczego tutaj jesteśmy. I czy jest jakaś nadzieja. Trzeba czytać takie rzeczy, układają w głowie, pokazują pewne rzeczy, które umknęły. Polecam każdemu myślącemu, który nie zgadza się na obecnie dokonany w Polsce podział i zastanawia się, czy możliwe jest coś innego niż obecny dwu-podział. Podział, który do niczego nie prowadzi i niczego nie buduje.
...
Autor: Louri
Data dodania: 15.01.2020 08:01
Poprzednie: Lektury 2019r.
Następne: Lektury 2021r.
STYCZEŃ 2020 (ΣR=Σm=2775s;𝔼m=2775)
1. W poszukiwaniu granic Ameryki: Wyprawa Lewisa i Clarka 5.0 (702s)
2. Słoneczniki powtórka z własnej półki. Część szkolno-przygodowa zachwycająca, właściwie na 6.0, niestety potwornie razi (czy tym razem bardziej?) komunistyczna propaganda - chwilami książka była poniżej wszelkiego poziomu, chętnie dałbym poniżej 2.0. Ostatecznie niech zostanie to 5.0, za świetną postać bohaterki i za takie zdanie...