Autor: Sznajper
Data dodania: 04.10.2010 11:00
50. Jacek Dukaj Perfekcyjna niedoskonałość ☑ - 4,97
ex aequo Andrzej Sapkowski Trylogia husycka ☑ - 4,71
49. Rafał Ziemkiewicz Pieprzony los kataryniarza - 4,21
48. Anna Brzezińska, Grzegorz Wiśniewski Chwała ogrodów - 4,50
47. Ewa Białołęcka Kroniki Drugiego Kręgu ☑ - 4,78
46. Janusz A. Zajdel Cylinder van Troffa - 4,88
45. Feliks W. Kres Król Bezmiarów - 4,51
44. Edmund Wnuk-Lipiński Apostezjon - 4,75
43. Marek Oramus Dzień drogi do Meorii - 4,41
42. Stanisław Lem ...
Autor: Rbit
Data dodania: 28.01.2014 22:30
1. Kapitan i wróg (3,0)
Choć obserwacje Greene'a należy uznać za trafne, a pogłębiona analiza miłości i kłamstwa zasługuje na uznanie, to sama fabuła jest strasznie wydumana i nieprawdopodobna.
2. Przygody misia Kazimierza (4,5)
3. Lato misia Kazimierza czyli Kronika wypadków wakacyjnych (5,0)
Jest recenzja: Jak Kazik stał się Kazimierzem
4. Chochoły (5,5)
Szostak czaruje językiem i stylem. Imponuje rozmachem wizji, kameralnością akcji i głęboką, choć nie rzucającą się w oczy, podbudow...