Autor: verdiana
Data dodania: 10.02.2018 14:46
Tutaj będę zapisywać, które ekranizacje były równie dobre jak oryginał bądź lepsze. ;)
Zimowa opowieść
Lolita (z Ironsem)
Duma i uprzedzenie
Buddenbrookowie: Dzieje upadku rodziny
Głęboki sen
Dallas '63
Hobbit czyli Tam i z powrotem
Lot nad kukułczym gniazdem
Forrest Gump
Dziewczyna z perłą
Lśnienie
Misery
Mechaniczna pomarańcza (wersja R)
Kariera Nikodema Dyzmy
Zielona Mila
Gwiazd naszych wina
Iris
Koralina
Gwiezdny pył
Wichrowe Wzgórza
Dziwne losy Jane Eyre
Malowany wel...
Autor: mirejlle
Data dodania: 14.03.2020 15:21
13.
Dziecięce koszmary
Ocena: 4,5
Gatunek: thriller/sensacja/kryminał
Wszystko, czego wymagam od tego typu literatury zostało spełnione. Dobra rozrywka, choć trochę naciągana.
14.
Wyloguj swój mózg: Jak zadbać o swój mózg w dobie nowych technologii
Ocena: 5,5
Gatunek: literatura popularnonaukowa
Świetny poradnik, jak działać w dzisiejszych czasach mądrze w kwestii telefonów komórkowych zwłaszcza. Jak chronić siebie i dzieci. Czego unikać, żeby to technologia służyła nam, a nie my oddawa...