Autor: benten
Data dodania: 08.01.2011 12:14
Ostatnio porzuciłam kilka moich list na rzecz Polecanek, co okazało się całkiem dobrym wyjściem. Ale jest kilka pozycji, nieuwzględnionych przez polecanki, które chodzą za mną jak te widma, a ja wciąż nie mogę się do nich zabrać.
Mam nadzieję, że ta lista będzie się z czasem kurczyła, a nie rozrastała:
Psie lata stoją na półce i patrzą z wyrzutem od czterech lat.
Wojna polsko-ruska pod flagą biało-czerwoną obiecuję, obiecuję, bo z niezrozumiałych przyczyn jest w mojej biblioteczce, ale zaw...
Autor: verdiana
Data dodania: 10.02.2018 14:46
Tutaj będę zapisywać, które ekranizacje były równie dobre jak oryginał bądź lepsze. ;)
Zimowa opowieść
Lolita (z Ironsem)
Duma i uprzedzenie
Buddenbrookowie: Dzieje upadku rodziny
Głęboki sen
Dallas '63
Hobbit czyli Tam i z powrotem
Lot nad kukułczym gniazdem
Forrest Gump
Dziewczyna z perłą
Lśnienie
Misery
Mechaniczna pomarańcza (wersja R)
Kariera Nikodema Dyzmy
Zielona Mila
Gwiazd naszych wina
Iris
Koralina
Gwiezdny pył
Wichrowe Wzgórza
Dziwne losy Jane Eyre
Malowany wel...