Autor: Louri
Data dodania: 04.05.2016 15:13
1980: Pieśń kata
1981: Sprzysiężenie głupców
1982: Jesteś bogaty, Króliku
1983: Kolor purpury
1984: Chwasty
1985: Sprawy zagraniczne
1986: Na południe od Brazos
1987: Taylor Peter "A Summons to Memphis"
1988: Umiłowana
1989: Lekcje oddychania
1990: Mambo Kings śpiewają o miłości
1991: Updike John "Rabbit at Rest"
1992: Tysiąc akrów
1993: Butler Robert Olen "A Good Scent from a Strange Mountain"
1994: Kroniki portowe
1995: Kronika ryta w kamieniu
1996: Ford Richard "Independence D...
Autor: yyc_wanda
Data dodania: 30.06.2019 00:09
Marny (US/CA/SanFrancisco-2017); ocena: 3
Zwabiona entuzjastycznymi okrzykami bijącymi w oczy z blurba, o tym jak dowcipna, przezabawna, prześmieszna jest najnowsza powieść Andrew Greera, zwycięzca nagrody Pulitzera 2018, wypożyczyłam ją w przekonaniu, że czeka mnie wyjątkowa uczta literacka. Ta niepoprawna naiwność i wiara w słowo pisane już niejednokrotnie zaprowadziły mnie na czytelniczą mieliznę. Prześmeszne książki rzadko kiedy wywołują choćby wątły uśmiech na mej twarzy, a nagrody literac...
Autor: jolekp
Data dodania: 03.01.2020 11:43
138. Znamię
O zaginionej prawniczce, wrogich przejęciach przedsiębiorstw i policjantce z tajemnicą.
Jest to książka poniekąd osobliwa. Przede wszystkim rzuca się tu w oczy swego rodzaju gatunkowy eklektyzm. Można tu znaleźć elementy kryminału, thrillera, horroru, powieści psychologicznej, a także trochę oniryzmu i nieco rozważań natury egzystencjonalnej, miejscami wpadające w być może zbytnią egzaltację. Sporo miejsca zajmuje wspomniany wątek przejęcia firmy deweloperskiej, trochę zbyt skomp...