Autor: beatrixCenci
Data dodania: 20.01.2019 11:29
STYCZEŃ
1. Sendlerowa: W ukryciu (5) - bardzo rzetelna i ciekawa biografia zmagająca się z rozbuchanym mitem i pełną sprzeczności osobą jej bohaterki. Jeden rzucający się w oczy lapsus - w pewnym miejscu zamiast tysięcy pojawiają się miliony. Zarazem przygnebiający obraz postawy Polaków wobec Żydów w czasie wojny, a i później też, którego nie mogą odkupić bohaterskie postawy jednostek ratujących Żydów.
2. Komplikacje: Zapiski chirurga o niedoskonałej nauce (5) - spodziewałam się raczej relacji...
Autor: mirejlle
Data dodania: 11.08.2021 15:24
57.
Ballady i romanse
Ocena: 5
Gatunek: poezja
Wspaniale czyta się to na głos, zwłaszcza te na podstawie podań ludowych. Bardzo mi się podobało. Nie ukrywam. :)
58.
Kochać mocniej
Ocena: 4,5
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Nie mam nic do autorki, nawet całkiem dobrze mi się czytało. Ale czy tylko ja odnoszę wrażenie, że wszystkie te kryminały anglojęzycznych autorów są do siebie bardzo podobne, prawie takie same? Jeszcze trochę i mi się znudzi, to pewne. Gdybym nie czytała po dr...