Autor: Sluchainaya
Data dodania: 30.01.2018 12:01
STYCZEŃ
1. Klara (1)
Wypożyczyłam w formię audiobooka, bo pomyślałam, że to będzie coś lekkiego, humorystycznego. Znaczy miałam taką nadzieję. Zdecydowanie się przeliczyłam. Paskudztwo, jakich mało, zbudowane z prawie samych równoważników zdań. Słuchać się tego nie da. Czytać pewnie też nie.
2. Lektor (4)
Oglądałam jakiś czas temu film, postanowiłam zatem sobie odkurzyć słuchając audiobooka. Zdziwiłam się, że taka króciutka ta książka (niecałe 5h nagrania). Historia niezmiennie piękna i ...
Autor: Rbit
Data dodania: 09.01.2019 10:05
STYCZEŃ:
1. Pamiętnik (5,0)
Wspaniała, choć krótka pozycja na rozpoczęcie roku. Ależ to jest świetnie napisane. Prosto z mostu, szczerze, bez zbędnego oratorstwa. Szkoda, że obejmuje tylko pierwsze 26 lat życia. Czas, który ukształtował charakter wielkiego, acz pechowego, męża stanu.
Próbka stylu [w rolach głównych Chodkiewicz i Władysław IV, rok 1617]
(Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu)...
Autor: ahafia
Data dodania: 06.02.2020 15:59
1. Aksamitne pazurki
Pierwszy tom serii z Perrym Masonem - adwokatem od spraw trudnych i beznadziejnych. Dobry, klasyczny kryminał z gatunku, który później wyewoluował w noir. Są tu niemal wszystkie potrzebne elementy, a przede wszystkim główny bohater - prawy i uczciwy, bo nawet jeśli jego postępowanie nie jest absolutnie czyste, to przecież dla dobra sprawy, femme fatale oraz jej przeciwieństwo. Są też media, deszcz i inne drobiazgi wpisujące się w konwencję. Książkę, mimo upływu wieku, wcią...