Autor: jolekp
Data dodania: 04.01.2018 09:16
[UWAGA. Ponieważ czytatka się systematycznie rozrasta, opinie umieszczam w paplach, żeby nie przerażać kilometrową długością. Nie ma tam spoilerów (chyba że zaznaczę inaczej), można odkrywać spokojnie ;).]
~Styczeń
1. Rzymianami bendąc - 5.0
(Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu)...
Autor: yyc_wanda
Data dodania: 06.10.2019 18:06
LIPIEC
Bracia Lwie Serce (Sweden-1973); ocena: 5
Ominął mnie ten klasyk literatury dziecięcej w młodości, a ponieważ każdy zachwala tę powieść, postanowiłam nadrobić zaległości. Wzruszająca historia o miłości dwóch braci i wspaniałych, choć niebezpiecznych przygodach, jakie przeżywają. O walce ze złem i z własnymi słabościami. Dużo o śmierci i życiu po śmierci, co pozwoli małemu czytelnikowi oswoić się z tematem. Zakończenie raczej bulwersujące. Psuje pozytywny efekt całej powieści.
B-netka: ...
Autor: Louri
Data dodania: 15.01.2020 08:01
Poprzednie: Lektury 2019r.
Następne: Lektury 2021r.
STYCZEŃ 2020 (ΣR=Σm=2775s;𝔼m=2775)
1. W poszukiwaniu granic Ameryki: Wyprawa Lewisa i Clarka 5.0 (702s)
2. Słoneczniki powtórka z własnej półki. Część szkolno-przygodowa zachwycająca, właściwie na 6.0, niestety potwornie razi (czy tym razem bardziej?) komunistyczna propaganda - chwilami książka była poniżej wszelkiego poziomu, chętnie dałbym poniżej 2.0. Ostatecznie niech zostanie to 5.0, za świetną postać bohaterki i za takie zdanie...