Autor: yyc_wanda
Data dodania: 03.04.2014 05:06
STYCZEŃ
Ania z Zielonego Wzgórza (Canada-PEI-1908); n-ta powtórka, ocena bez zmian: 5
Przy kolejnym czytaniu Ania nie przestaje bawić i wzruszać. Romantyczna, egzaltowana, z niewyczerpanym zasobem nowych pomysłów, które nie zawsze kończą się dla niej pomyślnie. Ale ponieważ Ania nigdy nie popełnia tego samego błędu dwa razy, jest więc nadzieja, że któregoś dnia wyczerpie się limit jej fatalnych pomyłek. Wspaniały styl liryczno-ironiczny, dla którego wracam do książek Montgomery.
Chasing Lil...
Autor: mirejlle
Data dodania: 03.01.2018 20:54
W czytatce Zapaplowane fragmenty zdradzają często istotne szczegóły fabuły albo - co bardziej dociekliwych - zachęcają do lektury.
Styczeń
Pierwsza tegoroczna lektura bardzo satysfakcjonująca:
1.
Sekret, którego nie zdradzę
Ocena: 5.
Gatunek: thriller/sensacja/kryminał.
To jest bardzo dobry kryminał, od którego trudno się oderwać. Pani Gerritsen zdecydowanie w formie. Ostatnim razem tak dobrze nie było. Nawet trochę się zmęczyłam. Teraz czytałam z wypiekami na twarzy.
Pozornie niepow...
Autor: jolekp
Data dodania: 03.01.2020 11:43
138. Znamię
O zaginionej prawniczce, wrogich przejęciach przedsiębiorstw i policjantce z tajemnicą.
Jest to książka poniekąd osobliwa. Przede wszystkim rzuca się tu w oczy swego rodzaju gatunkowy eklektyzm. Można tu znaleźć elementy kryminału, thrillera, horroru, powieści psychologicznej, a także trochę oniryzmu i nieco rozważań natury egzystencjonalnej, miejscami wpadające w być może zbytnią egzaltację. Sporo miejsca zajmuje wspomniany wątek przejęcia firmy deweloperskiej, trochę zbyt skomp...