Autor: agnesines
Data dodania: 06.01.2010 11:39
Anioły i demony, reż. Ron Howard, muz. Hans Zimmer (premiera światowa i polska 2009)
Bez mojej zgody, reż. Nick Cassavetes (premiera światowa i polska 2009)
Bracia Karamazow, reż. Petr Zelenka, muz. Jan A. P. Kaczmarek (premiera światowa 2008, polska 2009)
Ciekawy przypadek Beniamina Buttona i inne opowiadania [Amber], reż. David Fincher, muz. Alexandre Desplat (premiera światowa 2008, polska 2009)
Dom nad rozlewiskiem, reż. Witold Adamek, muz. Dariusz Kaliński (premiera światowa i p...
Autor: Lwiica
Data dodania: 16.01.2011 13:09
Najlepsze książki przeczytane w 2010 roku:
1. Miłość ponad czasem: Historia inna niż wszystkie
2. Zabić drozda
3. Na Zachodzie bez zmian
4. Pigmalion
5. Woda dla słoni
6. Droga
7. Nie opuszczaj mnie
8. Życie Pi
9. Duma i uprzedzenie
10. Rok 1984
Autor: kliva
Data dodania: 31.08.2012 10:09
Mało. Muszę pogodzić się z taką ilością, bo w roku szkolnym na pewno lepiej nie będzie...
1. Chłopaki Anansiego Ocena: 5,0
Jako wieloletnia wielbicielka Gaimana postawiłam sobie za cel przeczytać wszystkie jego książki, licząc na kawałek dobrej lektury. Nie zawiodłam się. Poznałam Grubego Charliego Nancy i jego boskie pochodzenie. Chociaż irytowało mnie zachowanie braciszka i sam fakt, że każdy mówił na Charliego „Gruby” to książka urozmaiciła mi czas. Polecam wszystkim fanom fantastycz...
Autor: delirio
Data dodania: 29.07.2013 09:36
1. Jak pomnożyć źródła swoich dochodów: Metody zdobycia i zachowania majątku: bardzo dobra pozycja porządkująca metody zarabiania pieniędzy, które przeciętnym etatowym pracownikom z pewnością by nie przyszły do głowy. Uczy, pobudza, motywuje. Koniecznie do ponownego przeczytania za jakiś czas.
2. Oczekuj cudów: Sekretna moc tkwi w Tobie: inspirująca i motywująca do działania. Specyficzne przekonania, z którymi można polemizować.
3. Karol i fabryka czekolady: szkoda, że ta książka nie tra...