Autor: Monika.W
Data dodania: 12.07.2011 19:19
2023 Jon Fosse
2022 Annie Ernaux
Lata, ocena: 3,5
2021 Abdulrazak Gurnah
Powróceni, ocena: 4
2020 Louise Gluck
2019 Peter Handke
2018 Olga Tokarczuk
Księgi Jakubowe, ocena: 5,5
Podróż ludzi Księgi, ocena: 5
Prowadź swój pług przez kości umarłych, ocena: 4,5
Bieguni, ocena: 4
E. E., ocena: 2,5
2017 - Kazuo Ishiguro
Okruchy dnia, ocena: 5
Pogrzebany olbrzym, ocena: 4,5
2016 - Bob Dylan
2015 - Swietłana Aleksijewicz
Czarnobylska modlitwa: Kronika przyszłości...
Autor: dot59
Data dodania: 01.03.2014 16:56
Tradycyjnie tu zbieram lektury, które w tym miesiącu przeczytałam, ale brakło mi czasu lub weny na spreparowanie recenzji/ dłuższej opinii.
Obywatelka (3)
Po „Polce” i „Europejce” – wielkie rozczarowanie. Na początku jeszcze trochę ciekawych spostrzeżeń i przemyśleń, a potem przez 200 stron tylko: kto dzwonił, kto przyszedł na zebranie, kto kogo rekomendował, blablabla… Owszem, tworzenie nowej partii to dla inicjatora niezapomniane przeżycie, ale dla czytelników tak średnio.
Piekło...