Autor: @nat@
Data dodania: 13.05.2016 10:11
Złączone 2 miesiące w jedną czytatkę to efekt braku wystarczającej ilości czasu na książki :( Marzec był więc tak ubogi, że na odrębny wpis zwyczajnie nie zasługiwał.
1. Ostatni, który umrze
Cholera, tego się nie spodziewałam! Zdecydowanie jest to powieść z górnej półki, jeśli chodzi o dorobek Gerritsen. Całość wyśmienita, pogmatwana, wciągająca; jednak końcówka - zwaliła mnie z nóg. Żadną miarą nie domyśliłabym się, kim jest tajemniczy sprawca oraz jak wielka jest skala tego dochodzenia. Na...
Autor: dot59
Data dodania: 31.01.2017 21:29
Trochę styczniowych lektur:
Trzy po 33 (5)
Kolejna porcja językowych pogwarek trzech speców od polszczyzny, którzy tym razem biorą na warsztat różne popularne słowa. Jak zwykle wnikliwie, erudycyjnie i dowcipnie.
Dobre maniery w przedwojennej Polsce: Savoir-vivre - Zasady - Gafy (3,5)
Zapowiadało się pięknie, bo nie dość, że mój ulubiony okres historyczny i temat ciekawy, ale też książka – jak cała seria - ładnie wydana i bogato ilustrowana. Ostateczne wrażenie okazało się jednak poniże...
Autor: Sluchainaya
Data dodania: 30.01.2018 12:01
STYCZEŃ
1. Klara (1)
Wypożyczyłam w formię audiobooka, bo pomyślałam, że to będzie coś lekkiego, humorystycznego. Znaczy miałam taką nadzieję. Zdecydowanie się przeliczyłam. Paskudztwo, jakich mało, zbudowane z prawie samych równoważników zdań. Słuchać się tego nie da. Czytać pewnie też nie.
2. Lektor (4)
Oglądałam jakiś czas temu film, postanowiłam zatem sobie odkurzyć słuchając audiobooka. Zdziwiłam się, że taka króciutka ta książka (niecałe 5h nagrania). Historia niezmiennie piękna i ...