Autor: nutinka
Data dodania: 07.08.2010 17:29
A
Kobieta z wydm
Cieplarnia
Non stop
Miasteczko Winesburg: Obrazki z życia w stanie Ohio
Fundacja (cały cykl)
Opowieść podręcznej
Pępowina
B
Chwast
Dzienniki z klasztoru w Padwie
Listy z Bangkoku
451º Fahrenheita
Dziwne losy Jane Eyre
Wichrowe Wzgórza
Ojciec i syn: Powieść z czasów Mieszka I (w zasadzie cały cykl)
C
Dżuma
Auto da fé
Z zimną krwią
Gra Endera
Mówca umarłych
D
Bóg urojony
Noce i dnie
Dawid Copperfield
Zakonnica
Bracia Karamazow
Zbrodnia i k...
Autor: espinka
Data dodania: 31.03.2014 19:11
Całe szczęście, że mam w zanadrzu kilka wolnych dni, które mogę poświęcić na to, na co chcę. Czyli na czytanie. Myślę, że Pępowina była tym bardziej poruszająca, dzięki temu że mogłam ją przeczytać w ciszy, spokoju i właściwie na raz.
Jak to zwykle, historia wcale niewesoła, ale jakże prawdziwa i zwyczajna, możliwa dla wszystkich i wszędzie.
A do tego ten niesamowity klimat. Klimat pióra Majgull. I klimat zimnej, śnieżnej Skandynawii.
Rewelacja.
Jak zawsze, lektura Axelsson gwarantuje wszys...
Autor: nutinka
Data dodania: 02.01.2016 13:55
Kolejny rok się skończył i kolejne książki zostały odłożone na półkę „przeczytane”. Było nieźle. Sporo powtórek, trochę wyczekanych od dawna tytułów, a jeszcze więcej trafiło do schowka z adnotacją „muszę przeczytać”. Zapisałam się do kolejnej biblioteki, mogę więc teraz czerpać z pięciu źródeł, co wymaga już zapisywania kiedy gdzie i co muszę oddać. ;) A i dodatkową półeczkę na pożyczone musiałam przeznaczyć, żeby chociaż trochę uporządkować kolejność czytania.
Przeczytałam 241 książek, na kt...
Autor: Louri
Data dodania: 15.01.2020 08:01
Poprzednie: Lektury 2019r.
Następne: Lektury 2021r.
STYCZEŃ 2020 (ΣR=Σm=2775s;𝔼m=2775)
1. W poszukiwaniu granic Ameryki: Wyprawa Lewisa i Clarka 5.0 (702s)
2. Słoneczniki powtórka z własnej półki. Część szkolno-przygodowa zachwycająca, właściwie na 6.0, niestety potwornie razi (czy tym razem bardziej?) komunistyczna propaganda - chwilami książka była poniżej wszelkiego poziomu, chętnie dałbym poniżej 2.0. Ostatecznie niech zostanie to 5.0, za świetną postać bohaterki i za takie zdanie...