Autor: verdiana
Data dodania: 10.02.2018 14:46
Tutaj będę zapisywać, które ekranizacje były równie dobre jak oryginał bądź lepsze. ;)
Zimowa opowieść
Lolita (z Ironsem)
Duma i uprzedzenie
Buddenbrookowie: Dzieje upadku rodziny
Głęboki sen
Dallas '63
Hobbit czyli Tam i z powrotem
Lot nad kukułczym gniazdem
Forrest Gump
Dziewczyna z perłą
Lśnienie
Misery
Mechaniczna pomarańcza (wersja R)
Kariera Nikodema Dyzmy
Zielona Mila
Gwiazd naszych wina
Iris
Koralina
Gwiezdny pył
Wichrowe Wzgórza
Dziwne losy Jane Eyre
Malowany wel...
Autor: ilia
Data dodania: 11.12.2023 21:07
Fragmenty tych książek znalazły się w moim konkursie MORZA I OCEANY - konkurs nr 261 (październik 2022 r.)
1. Mała syrenka
2. Dolina Muminków w listopadzie
3. Wielka, większa i największa
4. Anaruk, chłopiec z Grenlandii
5. Sztorm na Glenanach
6. Kwestia ceny
7. Niespokojna krew
8. Zbrodnia nad urwiskiem
9. Tożsamość Bourne'a
10. Kroniki portowe
11. Opowieść rozbitka
12. Stary człowiek i morze
13. Latarnik
14. Ziemia, planeta ludzi
15. Ocalenie: Opowieść z płytkiego morza
16. O...