Autor: nutinka
Data dodania: 31.12.2011 13:59
Podsumowanie roku na blogu: http://danutinka.blogspot.com/2011/12/czytelnicze-podsumowanie-roku-2011.html.
GRUDZIEŃ
Co do grosza - 4
Triumf słońca (85%) - 5
Lwie Serce - 4
Assegai - 3,5
Pirat królowej - 4
Schodów się nie pali (99%) - 5
W sercu Borneo - 4,5
Przeżyć z wilkami - 3,5
Biedni ludzie - 5
Ucieczka (97%) - 5
Świadek - 4,5
Kuzynki - 5
Powiedział mi wróżbita: Lądowe podróże po Dalekim Wschodzie (55%) - 4
Córeńka - 3,5
Dziewczyny z Portofino - 4
Przebudzen...
Autor: ahafia
Data dodania: 02.09.2018 14:48
W moich letnich ocenach i czytatkach zapanował pewien bałagan, trochę z powodu wakacyjnych wyjazdów, a trochę dlatego, że czytanie zupełnie mi nie szło, i nic mi się specjalnie nie podobało. Ostatecznie dużo zaczęłam, i dopiero w sierpniu przyszła pora na remanent, który będzie przedłużony na wrzesień.
1. Co do grosza
Zaczęte po angielsku, a skończone po polsku bez znaczącego przeskoku, bo Archer pisze dość przystępnie. Jeśli chodzi o język, bo do treści już miałam nieco zastrzeżeń - mnogoś...