Autor: wwwojtus
Data dodania: 20.06.2014 21:47
Lista miała powstać jako suplement do wcześniejszego wpisu, ale w trakcie tworzenia wpadłem na inną koncepcję, którą niniejszym prezentuję.
Podzieliłem komiksy tematycznie, żeby każdy mógł znaleźć szybko coś dla siebie. Listę będę rozbudowywać, bo dobre i ważne komiksy cały czas są wydawane, a i ja pewnie trafię na coś, czego mi tu będzie brakować. Na liście są tylko komiksy wydane w Polsce, niestety sporo z tych komiksów nie jest już dostępnych w sprzedaży, a na aukcjach często osiągają horren...
Autor: Rbit
Data dodania: 24.10.2014 12:37
1.(104) Heliogabal, wnuk Mezy (ocena 4,5)
2.(105) Maksymin Trak (4,0)
3.(106) Rok trzech cezarów (4,0)
Więcej o książkach Nowackiej w czytatce: Czytelnik, wysiłek i "pójście na łatwiznę".
4.(107) Dziennik pisany nocą: 1971-1972 (6,0)
Niezależnie czy Herling-Grudziński pisze o Nieczajewie, Dostojewskim, "Biesach" i narodzinach totalitaryzmu; o wspomnieniach Nadieżdy Mandelsztam, czy o rozmowie z Milowanem Dżilasem, zawsze jest arcyciekawy i pobudza do myślenia.
5.(108) Subtelna prawd...