Autor: magdarynka29
Dodany 23.12.2014 11:38
Znalezione gdzieś w necie, ostatnich siedem kategorii dodałam od siebie.
• WIĘCEJ NIŻ 500 STRON
1. Syndykat pająka
• AUTOREM JEST KOBIETA
1...
Autor: magdarynka29
Dodany 02.10.2014 17:15
1. MOJA BIBLIOTECZKA
- Anioł w kapeluszu
2. Z ŻYCIA WZIĘTE
- Towarzyszka panienka
- Kot Bob i ja: Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ul...
Autor: magdarynka29
Dodany 26.06.2013 22:35
W tym roku postanowiłam przeczytane książki podzielić kategoriami. Miałam też taki piękny plan, że co miesiąc przeczytam po jednej książce z każdej ka...
Autor: magdarynka29
Dodany 16.07.2012 22:06
Marzenie "ściętej głowy", ale kiedyś w końcu się uda :-)
1. Autobiografia
2. Bambino
3. Ku słońcu
4. Uczennica Maga
5. Kapłanka w bieli (dalsze c...
Autor: magdarynka29
Dodany 30.05.2012 21:07
Biografia / autobiografia / pamiętnik
Bruno Schulz: Listy, fragmenty - 87%
Księga listów - 85%
Za drutami - 83%
Fantasy
Ostatnia z dzikich - 95...
Autor: magdarynka29
Dodany 06.02.2012 08:53
1. Filary ziemi - 5 (zachęcona serialem i wysoką notą, postanowiłam uzupełnić braki - dobre, ale trochę zbyt rozwleczone);
2. Detektyw Blomkvist - 4
...
Autor: magdarynka29
Dodany 31.01.2012 20:25
1. Płonący most - 6
2. Sosnowe dziedzictwo - 4
3. Ogród kości - 5
4. Ty umrzesz pierwszy - 4,5
5. Powiedz, że mnie kochasz - 4,5
6. Dolina umarły...
Autor: magdarynka29
Dodany 20.05.2011 22:41
Wykaz książek, które czytamy razem z synkiem:
1. Scooby-Doo! i klątwa mściwej mumii
2. Scooby-Doo! i przebojowy duch
3. Scooby-Doo! i zatopiony sta...
Autor: magdarynka29
Dodany 10.12.2009 11:17
1. "Pewnego dnia dorosnę i zmądrzeję" Agata Szulc - 4; takie tam sobie, dla nastolatków;
2. "Pseudotoster i inne perypetie" A.Sz. - 4;
3. "Horacy i ...
Autor: magdarynka29
Dodany 06.11.2009 12:40
1. "Mistrzyni gry" Sidney Sheldon - 6
2. "Harry Potter i insygnia śmierci" - 4,5; pewnie narażam się teraz potteromaniakom, ale ostatnia część mnie o...
Autor: magdarynka29
Dodany 12.10.2009 11:02
1. "Gdy nadejdzie jutro" Sidney Sheldon - 5 - odkryłam ostatnio Sheldona i pochłaniam wszystko, co napisał; to akurat jest słabsze, więc tylko 5;
2...