Autor: McRox101
Dodany 11.07.2010 17:23
1. Za murami poprawczaka - Ryszard F. Makowski
2. Zacisze 13 4,5
3. Kolor magii 6
4. Biegając z nożyczkami: Wspomnienia 5,5
5. Ogród kości 6
6. ...
Autor: McRox101
Dodany 02.12.2009 14:52
1.Przypadkowy mężczyzna 5
2.Emma i ja 6
3.Chudszy 5,5
4.Poczwarka 6
5.Moje życie z Mozartem 4
Autor: McRox101
Dodany 01.10.2009 15:12
1. Ałtorka 3,5
2. Echo winy 6
3. Pamiętnik narkomanki 2,5
Autor: McRox101
Dodany 11.09.2009 17:07
1. Dom: Droga ucieczki jest w Tobie 5/6
2.Trzy metry nad niebem 6/6
3.Wieża z klocków 4,5/6
4.Zawód: Wiedźma: Tom 1 5/6
5.Bez odwrotu 5/6
6.Wszys...
Autor: McRox101
Dodany 01.08.2009 11:29
1.Zapiski na pudełku od zapałek 1986-1991 4,5/6
2.Dom z papieru 4/6
3.Bez skrupułów 5,5/6
4.Odette i inne historie miłosne 3/6
5.Listy pisane miło...
Autor: McRox101
Dodany 15.07.2009 14:15
1.Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów: Rok później 5/6
2.Niewinny 6/6
3.Traktor albo błąd w sztuce 2/6 [tragedia,nie mój styl,nie dla mnie książka.S...
Autor: McRox101
Dodany 05.06.2009 14:35
1. Bidul 6/6
2. Nostalgia anioła 5/6
3. Powiem Julce 3/6
4. Całując ul 4+/6
5. Sekret hiszpańskiej pensjonarki 2/6
6. W głębi lasu 6/6 [kolejne ...
Autor: McRox101
Dodany 04.06.2009 19:23
1.Rembrandt, wojna i dziewczyna z kabaretu 4/6
2.Podróż Bena 2/6
3.Sekretne życie pszczół 6/6
4.Kochałem ją 4/6 ['Po prostu razem' tej autorki zdec...